Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

KONGO MARU   
Mitsubishi  1936   7080 grt steam turbines 23+ kts 1746 pass
1951 wrecked Gato isles

KOAN MARU
2 πολυτελή αδελφά των ιαπωνικών σιδηροδρόμων στη γραμμή Σιμονοσέκι-Πουσάν
Μεταπολεμικά ναυλώθηκαν ως οπλιταγωγά γιά τις ΗΠΑ
Το δεύτερο πλοίο πωλήθηκε το 1958 κ μετασκευάστηκε στο πρώτο ιαπωνικό κρουαζιερόπλοιο  αλλά το εγχείρημα απέτυχε κ πωλήθηκε στην Ινδονησία γιά να μεταφέρει προσκυνητές στη Σαουδική Αραβία Διαλύθηκε το 1970 στην Ιαπωνία

Φανταστικά βαπόρια,θαυμάστε τις γέφυρες που είχαν!

Φωτο Wikimedia commons

 

kongo maru.jpg

Koanmaru.jpg

Posted (edited)

KONRON MARU
Mitsubishi,Nagasaki 3/1943  7907 grt  143.4x18.2x6.1 m   2 Mitsubishi steam turbines 17533 shp  23.45 kts  2069 pass
 Γραμμή Σιμονοσέκι-Πουσάν
10/1943 Βυθίστηκε από αμερικάνικο υποβρύχιο,μόνο 7 μηνών!
TENZAN MARU
Nαυπήγηση 1941   Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα 1945
2 υπέροχα αδελφά  επιβατηγά,εξέλιξη των προηγουμένων τα οποία δυστυχώς λόγω του πολέμου δεν επιβίωσαν κάτι το οποίο συνέβη με αρκετά ιαπωνικά πλοία εκείνης της εποχής
Πηγή wikimedia commons

Konron_Maru.JPG

Tenzan_Maru_1942_Scan10017.JPG

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Posted

Πανεμορφα αυτα τα δυο και με τεραστια πλωρη.

Ειδικα στο πρωτο ειναι πολυ μεγαλη και σε σχεση με το υπολοιπο πλοιο

Posted (edited)

Κ στα 2 ίδια πλώρη είναι,απλώς είναι  η πόζα τέτοια κ φαίνεται μεγαλύτερη
Το εκπληκτικό είναι τα κρενάκια που έχουν αντί μπίγες Πραγματικός νεωτερισμός γιά  την εποχή
Μελλοντικά σκοπεύω να παρουσιάσω πανέμορφα προπολεμικά ή πολεμικής κατασκευής ιαπωνικά ποστάλια από τα οποία αρκετά ήταν μπροστά από  την εποχή τους αλλά δυστυχώς χάθηκαν λόγω του ΒΠΠ Το ίδιο συνέβη κ με τους άλλους ηττημένους Γερμανούς κ Ιταλούς όμως οι Ιάπωνες υπέστησαν πανωλεθρία...

Edited by polmyt
quote
Posted
On 1/13/2023 at 9:39 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

SHOHO MARU
Uraga Dock KK 1924   106.7X15.9 m   3460 grt   895 pass  2 Vickers steam turbines 17.0 kts   25 wagons

Πρώτο αδελφό από 4 πλοία τα άλλα ΗIRAN MARU,TSUGARU MARU,MATSUMAE MARU κ πρώτο στροβιλοκίνητο τραινάδικο

Εκτελούσε την γραμμή  Αομόρι (Χονσού)- Χακοντάτε (Χοκκάιντο) με τα  πυκνότερα δρομολόγια μέχρι που έκλεισε το 1988
Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα το 1945.

 

Seikan_Ferry_Shoho-maru.jpg

HIRAN MARU
Aδελφό του προηγουμένου με τα ίδια στοιχεία κ ιστορικό.

 

 

Ας προσθέσουμε και μια έγχρωμη άποψη του Hiran Maru από carte postale της εποχής, κομψότατο θα έλεγα. 

 

Posted (edited)

Πραγματικά πανέμορφη καρτ ποσταλ Εδώ αν παρατηρήσουμε προσεκτικά βλέπουμε την σχεδιαστική συνέχεια που υπήρχε στα γιαπωνέζικα τραινάδικα από τα 20ς μεταπολεμικά στη σειρά του TAISETSU MARU μετέπειτα ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιάδη.

Edited by polmyt
quote
  • 2 months later...
Posted
On 1/24/2023 at 10:12 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

TSUGARU MARU   HAKKODA MARU   MATSUMAE MARU   TAISETSU MARU   MASHU MARU   YOTEI MARU   TOWADA MARU

7 αδελφά που χτίστηκαν μεταξύ 1964-66  σε 4 διαφορετικά ναυπηγεία κ 2 τύπους μηχανών

ΤSUGARU MARU

Uraga HI 1964  133.0x17.9 m   8 Kawasaki MAN 12800 bhp  18.0 kts   1330 pass  48 wagons
1985 πώληση Κορέα,μετονομασία HAE YON 
1988 έφθασε Πειραιά,μετασκευή εγ/ογ,προσωπικά το είδα στο Κερατσίνι
Πώληση Τransoceanic Alliance,Panama   μετονομασία AL  JAWAHER  γραμμή Σουέζ-Τζέντα

1998 κατάσχεση Σουέζ ,ctl λόγω πυρκαϊάς,διάλυση Σουέζ

Πηγή faktaomfartyg 1η ΤSUGARU MARU  2η  AL JAWAHER ράδα Σουέζ 3η στο διαλυτήριο,παρακμή...

 

Απόψε θα βάλω ολίγον από κουιζάκι για σένα Βίκτωρα(αλλά προφανώς και για όποιον άλλον θέλει να βοηθήσει), αν και μπορώ να φανταστώ την απάντηση. Η κάρτα που βλέπουμε είναι από τη Γένοβα μάλλον τέλη δεκαετίας του 80. Στο βάθος προφανώς βλέπουμε ένα από τα γνωστά μας ιαπωνικά πλοία. Την έχω πάρα πολύν καιρό την κάρτα και πρίν διαβάσω τα ενδιαφέροντα στοιχεία σου για την ιστορία τους, υπέθετα πως είναι το Taisetsu Maru, τουλάχιστον σε μένα αυτό έμοιαζε. Διαβάζοντας τα παραπάνω, νομίζω πως ο προφανής υποψήφιος είναι το Tsugaru Maru. Εκτός κι αν υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε. 

Posted (edited)

Πρόκειται για το YOTEI MARU τώρα πλοίο μουσείο εδώ κατά την παραμονή του στην Γένοβα λόγω μεγάλης κάποιας μεγάλης θαλάσσιας έκθεσης που πραγματοποιήθηκε εκεί.

Edited by polmyt
quote
Posted

Το YOTEI MARU στη Γένοβα κατά την διάρκεια της έκθεσης EXPO  92, φωτογραφία του Giorgio Ghiglione.

 

 

YOTEI MARU.jpg

Posted

Άψογος, ευχαριστώ πολύ. Τελικά αποδείχθηκε πολύ πιο εύκολο απ' ότι νόμιζα. Όταν είχα πέσει επάνω στην κάρτα ήταν μεγάλη έκπληξη να δω ένα τέτοιο πλοίο στη Γένοβα. Το περίεργο είναι πως συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις τα πλοία αποκτούν κάποιο σχέδιο στο πλάι που να παραμπεμπει στο γεγονός για το οποίο βρίσκονται εκεί.

Posted (edited)
On 1/29/2023 at 12:34 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

YOTEI MARU

Hitachi Zosen,Osaka 1965   133.0x17.9x5.2 m   5375 grt   1330 pass  48 wgons

8 Mitsui B&W  12800 bhp  18.0 kts
Μουσείο 1988  Διάλυση 2012

Πηγή shipspottong

YOTEI MARU.jpg

Aυτή η φωτο που είχα ανεβάσει είναι στη Γένοβα Κρίμα που δεν πέρασε κ από τα μέρη μας...

Δυστυχώς αν κ μουσείο δεν το κράτησαν πολύ Συμβαίνει κ στα καλύτερα σπίτια!!!

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
  • 9 months later...
Posted (edited)
On 1/22/2023 at 8:40 PM, polmyt said:

Οφειλω να ομολογησω οτι το συγκεκριμενο δυστυχημα δεν το ειχα υποψιν μου

Ψαχνοντας λιγο απο οτι καταλαβα ο κυριος λογος του δυστυχηματος ηταν η κακη εκτιμηση οσο αναφορα τον τυφωνα που υπηρχε στην περιοχη.Ενω αρχικα ο καπετανιος ειχε αποφασιστει να μην γινει το δρομολογιο ,στη συνεχεια ο καιρος επεσε για λιγο και πιστεψαν οτι οι συνθηκες βελτιωθηκαν.Στην πραγματικοτητα ο τυφωνας ειχε επιβραδυνθει και ετσι λιγο μετα την αναχωρηση του απο το Hakodate αποφασισε να ριξει αγκυρα σε καποιο λογικα απαγιο ,μεχρι να περασει ο τυφωνας.Το πλοιο δεν κρατηθηκε ,σπασανε οι αγκυρες  και το νερο μπηκε στο μηχανοστασιο.Για το τελευταιο υπαρχουν αναφορες οτι αυτο εγινε λογω κακης σχεδιασης των καταστρωματων ,αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοουν

Εγινε μια προσπαθεια ωστε να πανε το πλοιο στην παραλια Nanae ,κοντα στο Hakodate.Πραγματι το πλοιο προσαραξε στην παραλια αλλα τα τεραστια κυματα το μπαταρανε και τελικα βουλιαξε αρκετα μετρα μακρια απο την ακτη

Να πουμε επισης οτι το πλοιο ειχε φορτωσει επιβατες και οχηματα απο ενα αλλο πλοιο που δεν ειχε φυγει νωριτερα.Προφανως θεωρουσαν οτι το TOYA MARU θα μπορουσε να κανει κανονικα το δρομολογιο.Ηταν ενα πλοιο μολις 7 ετων οταν εγινει το δυστυχημα και απο τα πρωτα με ρανταρ στην περιοχη.Θεωρουταν η ναυαρχιδα της περιοχης

 

Και ένα μικρό βίντεο-αφιέρωμα στο συμβάν:

 

Edited by Nick the Greek
  • 5 months later...
Posted
17 hours ago, ss chania said:

Καλησπέρα,

Οπως μαλλον καταλαβαίνετε και απο την φωτογραφία προφιλ μου αρεσουν τα γιαπωνέζικα σκαρια.Ως αποτέλεσμα ψαχνω στο youtube και σε blog φωτογραφίες και βίντεο από τέτοια βαπόρια.Τις προάλλες πετυχα αυτο εδω το διαμάντακι

 και απο τοτε εχει πιασει δουλειά ο αλγόριθμος και μου πετάει και αλλα παρόμοια βίντεο,οπως αυτο εδω:

και αυτο εδω:

Δυστυχώς αυτο και αλλα που εχω δει δεν εχουν να κανουν εντελώς με την ακτοπλοΐα.Παρολα αυτα πιστεύω οτι εχουν ενδιαφέρον για εναν καραβολατρη.Αυτο που ζηταω ειναι καποιον να με βοηθήσει με την μετάφραση αυτων τον βίντεο και "ξεπουπουλιασμα" για ενδιαφέρον περιεχομενο.Τους τίτλους και τις περιγραφές μπορω να τους μεταφρασω μεσω Google Translate και να καταλαβω αλλα το τι λενε και γραφουνε εντος των βιντεο δεν εχω ιδεα

 

 

Συγχαρητήρια γιά τα βίντεο από τον παλαιότερο ίσως ιαπωνολάτρη
Φυσικά κ έχουν να κάνουν με ακτοπλοϊα,απλώς είναι τραινάδικα
Στο 2ο κ 3ο εμφανίζεται το ISHIKARI MARU μετέπειτα ΛΑΣΙΘΙ κλπ από τα ελάχιστα που ήλθαν στη χώρα μας.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...