ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 31, 2023 Author Posted January 31, 2023 (edited) HITAKA MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1970 144.6x18.4x5.1 m 4075 grt 55 wagons 8 Kawasaki MAN 12800 bhp 18.0 kts Παροπλισμός 1988 Πηγή Wikimedia commons Edited January 31, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 1, 2023 Author Posted February 1, 2023 (edited) Πολύ καλό εύρημα! Καταπέλτη ως τραινάδικα δεν είχαν,αναδιπλούμενη πόρτα κ κομπλάρανε οι γραμμές. SORACHI MARU Hakodate Dock 1976 144.6x18.4x5.1 m 4123 grt 55 wagons 8 Dahaitsu 12800 bhp 18.2 kts 1988 Παροπλισμός 1989 Πώληση Sanyu Plant Service,Japan 1990 Πώληση Ποθητό, LADY TERRY σημαία Παναμά Πάνω,κατόψεις σχεδίου γενικής διάταξης Πηγή facebook Kάτω Πηγή Σπύρος Ρούσσος Edited February 1, 2023 by proud_ionian
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 2, 2023 Author Posted February 2, 2023 (edited) Γενικά τα τραινάδικα είχαν από 4 κ πάνω Τα συγκεκριμένα είχαν κ 4 ηλεκτρομηχανές Προχωρημένα κ μαϊτζέβελα βαπόρια με χειρισμό βαρούλκων πλώρης από την γέφυρα,αυτόματο σαβούρωμα κ οι 8 μηχανές (4 ανά άξονα) μπορούσαν να δουλέψουν ανεξάρτητα. Edited February 2, 2023 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 2, 2023 Author Posted February 2, 2023 On 2/1/2023 at 9:38 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Πολύ καλό εύρημα! Καταπέλτη ως τραινάδικα δεν είχαν,αναδιπλούμενη πόρτα κ κομπλάρανε οι γραμμές. SORACHI MARU Hakodate Dock 1976 144.6x18.4x5.1 m 4123 grt 55 wagons 8 Dahaitsu 12800 bhp 18.2 kts 1988 Παροπλισμός 1989 Πώληση Sanyu Plant Service,Japan 1990 Πώληση Ποθητό, LADY TERRY σημαία Παναμά Πάνω,κατόψεις σχεδίου γενικής διάταξης Πηγή facebook Kάτω Πηγή Σπύρος Ρούσσος LADY TERRY > SEA SERENADE > MARINOS D Mετασκευή Πέραμα σε ropax 1200 pass 250 cars 1992 SEA SERENADE, Poseidon Lines,σημαία Κύπρου Πειραιάς-Ρόδος ή Ηράκλειο-Λεμεσός- Χάιφα Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπάρι 1996 Θεσσαλονίκη-Νοβοροσσίσκ 1998 Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη-Νοβοροσσίσκ, ναύλωση Νovo Lines Mπάρι-Τσεσμέ-Μαρμαρίς-Χάιφα 1999 Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπάρι 2002 Τεργέστη-Δυρράχιο Κατάσχεση Τεγέστη 2004 Εκπλειστηριάστηκε Four Season Cruise Co, Νότ.Κορέα μετονομάστηκε CHANG PO PO 2006 Προς επισκευή ναυπηγείο Ιzola,Σλοβενία Πώληση Leon Sea SA,Panama > MARINOS D 2012 Διάλυση Αλιάγα ,Τουρκία Πάνω φωτό Πειραιάς, πίσω σοβιετικό τύπου ΚΑRELIYA πηγή nautilia Mέση Κυνόσουρα ,πηγή Παντελεήμων Λελέκης Kάτω MARINOS D Σλοβενία πηγή wikimedia commons
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 9, 2023 Author Posted February 9, 2023 HIYAMA MARU Mitsubishi Zosen,Shimonoseki 1976 144.6x18.4x5.1 m 4958 grtl 55 wagons 8 Daihatsu 12800 bhp 18.2 kts 1982 μετασκευάστηκε να παίρνει 650 επιβάτες κ 20 ΙΧ με ράμπα στο άνω ντεκ Ίδια μετασκευή με ΙSHIKARI MARU μετέπειτα ΛΑΣΙΘΙ κλπ 1988 Πώληση Κορέα,όνομα SHONEN. NO FUNE KYOKA μετασκευή ΕΓ/ΟΓ 1999 SECHO 2000 RISING STAR V 2000 MANDIRI NUSANTARA Iνδονησία,μετασκευή 2009 Φωτιά,διάλυση Ινδονησία 1η ΗΙΥΑΜΑ ΜARU wikimedia commons 2η Μετασκευή ως ιαπωνικό wikimedia commnons 3η SHONEN.NO FUNE KYOKA 4η ΜΑΝDIRI NUSANTARA shipspotting με καταπέλτες πρύμα κ πλώρα δεξιά.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 12, 2023 Author Posted February 12, 2023 ISHIKARI MARU Hitachi,Mukaishima 1977 144.6x18.4x5.1 m 4695 grt 55 wagons 8 Daihatsu 12800 bhp 18.2 kts 1982 μετασκευή 650 επιβάτες, 20 ΙΧ 1988 Πώληση Ποθητό > LADY TERRY Φωτο wikimedia commons 2η Φορτοεκφόρτωση ΙΧ με linkspan στο άνω ντεκ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 12, 2023 Author Posted February 12, 2023 LADY TERRY 1990 Poseidon Lines >ΛΑΣΙΘΙ ελληνική σημαία Μετασκευή Πέραμα ΕΓ/ΟΓ 1500 επιβάτες 422 καμπίνες 120 ΙΧ Πειραιάς Μήλος Αγ Νικόλαος Σητεία 1990/08 Φωτιά εν πλω,επισκευή Πέραμα 1992 Πειραιάς Ρόδος Λεμεσός > SEA HARMONY 1993 Σημαία Κύπρου > SEA HARMONY II 1998 Πειραιάς Ρόδος Λεμεσός Χάιφα 2001 OLYMPIA I 2002 ΑRIELLE 2003 Πώληση Νautical Star, St Vincent, ναύλωση CNAN Tύνις Αλγεθίρας, Βαρκελώνη Μαγιόρκα Αλγέρι 2004 Ναύλωση Med Lines, Bόλος Κων/λη Κωστάντζα 2004/07 Ναύλωση ΕΛΜΕΣ, Πάτρα Ηγου/νίτσα Κερκυρα Μπρίντιζι 2005 Ναύλωση Αίγυπτο Σ Αραβία 2006 Πώληση Νautical Sea Trade > SOMANI, διάλυση Ινδία. 1η 2η 4η φωτο πηγή faktaomfartyg 3η Αντώνης Μώλος
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 17, 2023 Author Posted February 17, 2023 UKO MARU No.3 Μitsubishi Zose,Kobe 1953 72.0x14.5x.0 m 1282 grt 22 wagons 2 Sulzer 2000 bhp 13.0 kts 1955 Σύγκρουση με το SHIUN MARU ε/γ τραινάδικου κ βύθιση του δεύτερου με 168 νεκρούς 1974 Παροπλισμός 1976-77 Διάλυση Πηγή φωτο wikimedia commons Mερικά μικρότερα πλοία απασχολήθηκαν στη γραμμή Τakamatsu - Uno στον νότο ανάμεσα στις νήσους Χονσού κ Σικόκου Η γραμμή έκλεισε το 1988 με την κατασκευή της μεγάλης γέφυρας του Seto.
polmyt Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Κακασχημο το συγκεκριμενο.Θα μπορουσε να το πει καποιος και αμφιπλωρο της τοτε εποχης
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 18, 2023 Author Posted February 18, 2023 (edited) Oι απόψεις διίστανται! Το βρίσκω συμπαθητικό με αυτή τα τυπικότατα ιαπωνική γέφυρα , καθρέπτη κ το ζευγάρι φουγάρων Αμφίπλωρο δεν είναι γιατί τα βαγόνια μπαίνουν μόνο απο πλώρα Βέβαια μιά κανονική πλώρη θα βελτίωνε την εμφάνισή του. Edited February 18, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 19, 2023 Author Posted February 19, 2023 SANUKI MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1961 80.7x15.0x 5.3 m 1828 grt 800 pass 24 wagons 2 Mitsubishi 3000 bhp προπέλες Voith Scneider 13.0 kts 1974 μετονομασία DAICHI SANUKI MARU 1975 παροπλισμός Συμπαθητικό πλοίο, μιά κανονική πλώρη του λείπει! Πηγή wikimedia commons
Nick the Greek Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 On 1/29/2023 at 9:54 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: TOWADA MARU Uraga HI 1966 133.0X17.9X5.2 m 5393 grt 1330 pass 48 wagons 8 Mitsui B&W 12800 bhp 18.0 kts 1988 Παροπλισμός 1990 Πώληση μετασκευή κρουαζιερόπλοιο JAPANESE DREAM 1992 Πώληση ΡΗΙLIPPINE DREAM 2012 Διάλυση Μπανγκλαντές Εν πρώτοις ευχαριστώ και εγώ προσωπικά για το θέμα και την έρευνα, ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου να κάνω, χρόνου επιτρέποντος. Μας τα προσέφερες στο πιάτο όμως. Ας συνεισφέρω κι εγώ λοιπόν δίνοντας λίγο πνεύμα 60s ξεκινώντας από τα καταστρώματα και το φουγάρο του Towada Maru. Πολύ καλαίσθητο και αρμονικό το φουγάρο του, τεράστιοι εξαεριστήρες και ανοιχτό ντέκ για να κόβουν βόλτα οι επιβάτες. Έχουμε όμως και μια άποψη από το εστιατόριο του Towada Maru. Παρατηρούμε πως είναι ευρωπαικού τύπου υπό την έννοια πως δεν είναι από αυτά που οι Ιάπωνες κάθονται οκλαδόν. Λιτά τα τραπέζια χωρίς τραπεζομάντηλο και μάλλον άνετες καρέκλες που έχουν περιβληθεί με κάποιου είδους κάλυμμα. Πολύ λιτός ο διάκοσμος με εικόνες δέντρων που φαίνονται και στο βάθος στο μπουλμέ αλλά και στις κουρτίνες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 23, 2023 Author Posted February 23, 2023 (edited) Ευχαριστώ κ ευπρόσδεκτη η συνεισφορά σου αλλά πρόκειται γιά το ομώνυμο βαπόρι του 57, το οποίο μετασκευάστηκε σε ένα εξ ίσου όμορφο ρο-ρό Νομίζω η τραπεζαρία όπως λέμε ναυτικά, είναι επηρεασμένη από τους σιδηροδρόμους Παρεμπιπτόντως,στην ακτοπλοΪα της Ιαπωνίας υπήρχαν κ πολύ όμορφα κλασικά ποσταλάκια τα οποία δεν ήλθαν προς τα εδώ γιά τους ίδιους λόγους που αναφέρω γιά τα τραινάδικα Ισως όταν έχω επαρκή στοιχεία κ φωτο να παρουσιάσω κ αυτά. Edited February 23, 2023 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Έχεις δίκιο, εκ παραδρομής έβαλα το νεότερο. Πρόκειται για αυτό το Towada Maru, βάζω μια διαφορετική κάρτα από αυτήν που παρέθεσες παραπάνω.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 24, 2023 Author Posted February 24, 2023 (edited) SHIUN MARU Harima,Aioi 1947 78.4x13,2χ3,5 1449 grt 1500 pass 14 wagons 2 steam turbines 15.0 kts 1955 συγκρούστηκε με το Uko Maru No3 k βυθίστηκε,168 νεκροί Ανελκύστηκε,ανακατασκευάστηκε κ μετονομάστηκε SETO MARU Διάλυση 1966 BISAN MARU 1504 grt Διάλυση 1967 WASHIU MARU 1456 grt Παροπλισμός 1966,διάλυση 1967 3 αδελφά μικρογραφία της κλάσης ΤΟΥΑ MARU. Φωτο SHIUN MARU πηγή wikimedia commons. Edited February 25, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 25, 2023 Author Posted February 25, 2023 On 2/24/2023 at 10:43 PM, Nick the Greek said: Έχεις δίκιο, εκ παραδρομής έβαλα το νεότερο. Πρόκειται για αυτό το Towada Maru, βάζω μια διαφορετική κάρτα από αυτήν που παρέθεσες παραπάνω. Aκριβώς,πολύ ωραίο βαποράκι με τις τότε χαρακτηριστικές σχεδιαστικές αντιλήψεις φουγάρο,ανεμοδόχοι,πρυμνιό αλμπουράκι... IYO MARU Hitachi Zosen,Osaka 1966 89.4x15.8x5.4 m 3084 grt 1800 pass 27 wagons 2 B&W 4620 bhp cpp propellers 16.5 kts 1988 Πώληση σημαία Παναμά 1993 Φέρεται να διαλύθηκε TOSA MARU Mitsubishi HI,Shimoniseki 1966 1988 Παροπλισμός 1989 μετονομασία SOUNDS OF SETO μετασκευή κρουαζιερόπλοιο 2001 πώληση Ινδονησία > RISING STAR IV 2019 MABUHAY NUSANTARA 5217 grt 96.7m ενεργό κρουαζιέρες Ινδονησίας ΑWA MARU Mitsubishi HI,Shimonoseki 1967 1988 Παροπλισμός 1993 Πώληση > CRUSADER I μετασκευή ΕΓ/ΟΓ 2001 Πώληση Ινδονησία > TITIAN MURNI 76 2019 TITIAN MURNI 3614 grt 96.5 m ενεργό εσωτερικά Ινδονησίας 3 αδελφά που γιά τα 2 βρήκα ενδιαφέρουσες μετασκευές Πηγή φωτό wikimedia commons 1,2 IYO MARU 3 SOUNDS OF SETO 4 MABUHAY NUSANTARA 5 TITIAN MURNI
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 27, 2023 Author Posted February 27, 2023 SANUKI MARU Naikai,Setoda 1974 88.9x15.8x5.5 m 3084 grt 2350 pass 27 wagons 4 Daihatsu 5360 bhp 15.0 kts 1988 Aποχώρηση από την γραμμή,κρουαζιέρες 1997 Πώληση GOOD SAVIOUR I 2018 Πώληση Ινδονησία > DHARMA KENCANA μετασκευή εγ/ογ 3626 grt 145 lane Ενεργό,εσωτερικά Ινδονησίας Το πλοίο είναι νεώτερη εκδοχή των 3 προηγουμένων αδελφών. Πηγή φωτο wikimedia commons Αριστερά SANUKI MARU δεξιά DHARMA KENCANA
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 28, 2023 Author Posted February 28, 2023 Η σιδηροδρομική σύνδεση με πλοία στην Ιαπωνία σταμάτησε το 1988,γενικά είναι κάτι σε υποχώρηση παγκοσμίως Εδώ τελείωσα την παρουσίαση με βάση τα διατειθέμενα στοιχεία κ φωτογραφίες Αν κάποιο από τα μέλη έχει να συνεισφέρει κάτι παραπάνω,θα ήταν καλοδεχούμενο Κάτι που θα μπορούσε να μας απασχολήσει είναι εάν παρόμοια δρομολόγια θα ήταν βιώσιμα στη χώρα μας Προσωπικά νομίζω ναι,ακοώ απόψεις!!!
polmyt Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Καταρχας ευχαριστουμε για την παρουσιαση Θεωρω πως δυσκολα θα ειναι βιωσιμο,μιας και ο ΟΣΕ εχει αρκετα παραμελημενο το σιδηροδρομικο δικτυο ,αλλα και επι της ουσιας ολο το δικτυο ειναι στην ηπειρωτικη χωρα.Δεν βλεπω που θα μπορουσαμε να ειχαμε σιδηροδρομικα πλοια
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 1, 2023 Author Posted March 1, 2023 (edited) Kατ' αρχήν αναφέρομαι στο παρελθόν αφού γράφω ότι οι θαλάσσιες συνδέσεις με τραίνα είναι σε υποχώρηση παγκοσμίως Όντως ο σιδηρόδρομος γιά λόγους συμφερόντων είναι ένα μέσο παραμελημένο στην Ελλάδα. Στον πόλεμο οι Ιταλοί ξεκίνησαν την προέκταση της γραμμής Κρυονέρι-Αγρίνιο προς Αμφιλοχία γιά θαλάσσια σύνδεση με την χώρα τους Τα ημιτελή έργα φαίνονται ακόμα Επειδή σαν χώρα ήμασταν γεωγραφικά αποκομμένοι από την Δυτική Ευρώπη (ορεινό έδαφος,κομμουνιστικές χώρες παλιά),πιστεύω εάν είχε προχωρήσει αυτό θα είχε επιτυχία. Μάλιστα τα δρομολόγια της ΕΛΜΕΣ προς Μπρίντιζι ήταν σε ανταπόκριση με τραίνο,διαφήμιζαν τότε το rail pass. H Κρήτη είναι μεγάλο νησί στο οποίο κατά το παρελθόν το τραίνο θα ήταν βιώσιμο αν κ κάποιοι ρομαντικοί το προσπαθούν ακόμα Σκεφθείτε ότι στη Ρόδο που είναι πολύ μικρότερη οι Ιταλοί πάλι ήθελαν να φτιάξουν σιδηροδρομική γραμμή Ρόδος-Λίνδος Γιά τη Κρήτη λοιπόν θα μπορούσε να υπάρχει σύνδεση μεταξύ Πειραιά ή Γύθειο (;) κ Χανίων Αλλά μιλάμε γιά μιά χώρα που στερείται υποδομών... Edited March 1, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 5, 2023 Author Posted March 5, 2023 AΛΛΑ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ Όπως κάθε σιδηροδρομική εταιρεία,οι Ιαπωνικοί Σιδηρόδρομοι είχαν κ κλασικά επιβατηγά Ας γνωρίσουμε μερικά από αυτά TSUSHIMA MARU IKI MARU 2 αδελφά ναυπήγησης Misubishi,Nagasaki 1905 1680 grt παλινδρομικές ατμομηχανές 15 kts Σχετικά μεγάλα κ γρήγορα γιά την εποχή βαπόρια που χτίστηκαν γιά την γραμμή Σιμονοσέκι- Πουσάν στην κατεχόμενη τότε από τους Ιάπωνες Κορέα Το ΤSUSHIMA MARU βυθίστηκε το 1944 από αμερικάνικο υποβρύχιο με 767 παιδιά Το ΙΚΙ ΜΑRU διαλύθηκε το 1950. Πηγή φωτό Wikimedia Commons
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 7, 2023 Author Posted March 7, 2023 HIRAFU MARU TAMURA MARU 2 αδελφά ναυπήγησης Βρετανία (το 1ο 1908 ) κ Ιαπωνία το άλλο 1480 grt steam turbines,το πρώτο στροβιλοκίνητο στην Ιαπωνία ,18.4 kts, 324 επιβάτες Γραμμή Αομόρι- Χακοντάτε 1929 Πώληση ΟSK (νυν ΜΙΤSUI OSK),γραμμή στη θάλασσα Σέτο 1934 Διάλυση
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 10, 2023 Author Posted March 10, 2023 KEIFUKU MARU TOKUJU MARU SHOKEI MARU Mitsubishi 1922-1923 Parsons steam turbines 8514 shp 19.9 kts 980 pass 3619 grt 109.7 x 14.2 x 8.5 m Aδελφά πλοία που απασχολήθηκαν στη γραμμή Σιμονοσέκι-Πουσάν (Κορέα) κ μεταπολεμικά Χακοντάτε-Αομόρι Φωτο Wikimedia commons Αριστερά ΚΕΙFUKU MARU δεξιά ΤΟKUJU MARU Mε κλειστές βαρδιόλες από τα 1920ς!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now