ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 13, 2023 Posted January 13, 2023 Ως τύπος πλοίου κοινώς τραινάδικα,αγγλικά railferries ή train ferries,άγνωστος στην χώρα μας αν κ κατά τη γνώμη ορισμένων θα μπορούσαν να υπάρχουν θαλάσσιες σιδηροδρομικές συνδέσεις Τον γνωρίσαμε όμως όταν αρκετά από αυτά τα πλοία αγοράστηκαν από Έλληνες κ μετασκευάστηκαν σε επιβατηγά-οχηματαγωγά. Ειδικότερα εδώ θα παρουσιασθούν τα γιαπωνέζικα τραινάδικα τα οποία ανήκουν βέβαια στο παρελθόν αφού στην χώρα τους οι σιδηροδρομικές συνδέσειςμε πλοίο μεταξύ των νησιών έχουν καταργηθεί λόγω της κατασκευής σηράγγων ή γεφυρών.Όμορφα καράβια κ αναρρωτιέται κανείς γιατί δεν ήλθαν σε ελληνικά χέρια αρκετά από αυτά με εξαίρεση απ΄όσο θυμάμαι το ΑΙΟΛΙΣ,το ΛΑΣΙΘΙ κ το SEA SERENADE Ρόλο θα έπαιξε η έλλειψη του κατάλληλου timing ή του κατάλληλου κονέ μέχρι που ο δαιμόνιος Ευθυμιάδης χτύπησε φλέβα χρυσού,ανοίγοντας την πόρτα της Ιαπωνίας κ σε άλλες ελληνικές εταιρείες. SHOHO MARU Uraga Dock KK 1924 106.7X15.9 m 3460 grt 895 pass 2 Vickers steam turbines 17.0 kts 25 wagons Πρώτο αδελφό από 4 πλοία τα άλλα ΗIRAN MARU,TSUGARU MARU,MATSUMAE MARU κ πρώτο στροβιλοκίνητο τραινάδικο Εκτελούσε την γραμμή Αομόρι (Χονσού)- Χακοντάτε (Χοκκάιντο) με τα πυκνότερα δρομολόγια μέχρι που έκλεισε το 1988 Βυθίστηκε από αμερικάνικα αεροπλάνα το 1945. HIRAN MARU Aδελφό του προηγουμένου με τα ίδια στοιχεία κ ιστορικό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 14, 2023 Author Posted January 14, 2023 (edited) ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ Το μοναδικό τραινάδικο στην Ελλάδα δεν ήταν "κανονικό" καράβι αλλά η παντόφλα ΡΟΔΟΣ των ΣΔΒΕ πρώην βρετανικό αποβατικό LCT στη γραμμή Πάτρα-ΚρυονέρiΦόρτωνε κάποια βαγόνια ή αυτοκινητάμαξες κ εναλλακτικά οχήματα Ο γράφων ταξίδεψα με αυτό το 1974 με το αυτοκίνητό μας Τα τραινάδικα στην Ιαπωνία ανήκαν στους Ιαπωνικούς Εθνικούς Σιδηροδρόμους (JNR),ιαπωνικά Νippon Kokuyu Tetsudo Το HIRAN MARU είχε ατμοστροβίλους κατασκευής του ναυπηγείου 5843 shp αντί 5730 του SHOHO MARU. Edited January 14, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 14, 2023 Author Posted January 14, 2023 TSUGARU MARU & MATSUMAE MARU Mitsubishi Zosen KK,Nagasaki 1924 106.7x 15.9 m 3485 grt 990 pass 25 wagons 2 Mitsubishi steam turbines 5500 shp 17.0 kts Εκτελούσαν την γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε. Βυθίστηκαν από αμερικάνικα αεροπλάνα το 1945 Στην εικόνα ,πάνω σχέδια κ στοιχεία του MATSUMAE MARU κ αδελφών Κάτω φωτογραφίες του ΤSUGARU MARU,ενδιαφέρον έχει αυτή από πρύμα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 16, 2023 Author Posted January 16, 2023 SEIKAN MARU No.2 & SEIKAN MARU No.3 Mιά σιρά "πρώιμων" ρο-ρό με παρόμοια χαρακτηριστικά, τα 2 τους ήταν κονταδελφά,των οποίων τα ονόματα κ η αρίθμηση άρχιζε από SEIKAN MARU No.1 (1924} κ έφθανε μέχρι SEIKAN MARU No.12 (1946). SEIKAN MARU No.2 Kawasaki Dockyard,Kobe 1930 109.7x15.9 m 2493 grt 43 wagons 2 Kawasaki steam turbines 5210 shp 14.0 kts SEIKAN MARU No.3 Uraga dock 1939 110.0x15.9 m 2787 grt 43 wagons 2 Uraga steam turbines 4400 shp 14.0 kts Έκαναν τη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε Βυθίστηκαν από αμερικάνικα αεροπλάνα 1945 Πηγή εικόνων Wikipedia
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 17, 2023 Author Posted January 17, 2023 ISHIKARI MARU 1o από 5 αδελφά σχεδίασης της περιόδου του ΒΠΠ τα οποία παραδόθηκαν αμέσως μεταπολεμικά ΙSHIKARI MARU Mitsubishi Zosen,Yokohama 1946 3146 grt 113.2x15.9 m 394 pass 43 wagons Mitsubishi 2 steam turbines 17.0 kts 4600 shp Διαλύθηκε το 1965 Οι διαφορές στα υπόλοιπα είναι: TOKACHI MARU παράδοση 1948 2912 grt ισχύς μηχανών 4500 shp Διάλυση 1970 Τελευταίο ατμοκίνητο τραινάδικο της Ιαπωνίας σε υπηρεσία ΟSHIMA MARU παράδοση 1948 2912 grt ισχύς 4500 shp διάλυση 1965 Πρώτο ιαπωνικό εμπορικό με ραντάρ 1950 KITAMI MARU Uraga Dock 1948 2928 grt 2 steam turbines Uraga 4500 shp Bυθίστηκε σε τυφώνα 1954 HIDAKA MARU Uraga Dock 1948 2952 grt 2 steam turbines Uraga 4500 shp Bυθίστηκε σε τυφώνα 1954 αλλά ανελκύστηκε Ξανά σε υπηρεσία 1956 Διαλυση 1969 Όλα στη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 18, 2023 Author Posted January 18, 2023 (edited) TOYA MARU YOTEI MARU MASHU MARU TAISETSU MARU 4 αδελφά μεταπολεμικής σχεδίασης κ ναυπήγησης TOYA MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1947 113.2x15.9 m 4337 grt 1128 pass 43 wagons 2 Mitsubishi steam turbines 4500 shp 17.0 kts 1o μεταπολεμικό ε/γ τραινάδικο Βυθίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1954, λόγω σφοδρού τυφώνα (φωτο) έξω από το Χακοντάτε με 1155 νεκρούς από 1300+ επιβαίνοντες Μεγαλύτερη θαλάσσια τραγωδία σε ειρηνική περίοδο. ΥΟΤΕΙ ΜΑRU (αναφέρονται στοιχεία όπου διαφέρουν τα αδελφά) Ναυπήγηση 1948 2 steam turbines 5822 grt Διάλυση 1965 ΜΑSHU MARU Uraga Dock 1948 2 steam turbines Uraga 3782 grt 1098 pass Διάλυση 1966 Edited January 18, 2023 by proud_ionian 1954
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 21, 2023 Author Posted January 21, 2023 TAISETSU MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1948 5847 grt 113.2x15.9 m 1124 pass 43 wagons 2 steam turbines Mitsubishi 4500 shp 17.0 kts Στην γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε μέχρι το 1966 Άφησα να παρουσιάσω ξεχωριστά το αγαπημένο μετέπειτα ΑΙΟΛΙΣ των παιδικών μου χρόνων Πώληση στον Κων/νο Ευθυμιάδη, μετονομάστηκε ΑΙΟΛΙΣ 1966 Μετασκευή Πέραμα η οποία περατώθηκε το 1969 : 6151 grt loa 118.7 m 2 Stork diesel engines 4028 kw 15.5 kts 630 pass 150 cars Αναχρονισμός με τα σημερινά δεδομένα αλλά έτσι ήταν τότε,το άνοιγμα πλευρικών καταπελτών με κατάργηση της πρυμναίας πρόσβασης Επίσης ξηλώθηκαν οι κλειστές βαρδιόλες οι οποίες στην Ιαπωνία συνηθίζονταν από τα 1920ς αφού κάνει εκεί πολύ κρύο τον χειμώνα Γραμμές Πειραιά-Χίο- Μυτιλήνη κ σε σκάντζες Χανιά Από το 1973 Πειραιά-Κω-Ρόδο Κατάσχεση κ πώληση στον Σολωμονίδη 1977 μετονομασία SOL PHRYNE,άνοιγμα πρυμναίου καταπέλτη,Πειραιά-Ρόδο-Λεμεσό Σημαία Κύπρου Πώληση σε ελεγχόμενη εταιρεία από την PLO 2/1988 ,ημιβυθίστηκε από δολιοφθορά μέσα στο λιμάνι της Λεμεσού Ανελκύστηκε 3/1988 κ έφυγε με σημαία Ονδούρας γιά την Γιουγκοσλαβία Βυθίστηκε ύστερα από έκρηξη το 1991 ενώ μετέφερε άνδρες κ εφόδια του Γιουγκοσλαβικού Στρατού. Πηγή No1φωτό photoship Νο2 πηγή faktaomfartyg Πέραμα στη μετασκευή,πίσω από το ομόσταυλο ΛΗΔΡΑ Ι στο βάθος το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΣ του Χανδρή Νο3,4 πηγή Peter Fitzpatrick. test
JohnR730 Posted January 21, 2023 Posted January 21, 2023 Ήταν και τελευταίο τουρμπινάδικο τρενάδικο της Ιαπωνίας και πουλήθηκε νέο γιατί ήταν απαρχαιωμένο σε σχέση με τους αντικαταστάτες του που είχαν όλα μηχανές diesel.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 21, 2023 Author Posted January 21, 2023 Το τελευταίο ήταν το ΤΟΚΑCHI MARU από τα προηγούμενα τύπου ΙSHIKARI MARU, το αναφέρω Τα πολύ δύσκολα αμέσως μεταπολεμικά χρόνια,έβαζαν ό,τι ήταν διαθέσιμο κ έκαιγαν αρχικά κάρβουνο που επίσης διαθέσιμο ήταν κ προφανώς τους κόστιζε φθηνότερα Τα ντηζελοκίνητα που έχτισαν από τα μέσα των 60ς κ μετά,είχαν προχωρημένο μηχανοστάσιο.
polmyt Posted January 22, 2023 Posted January 22, 2023 On 1/18/2023 at 11:28 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: TOYA MARU YOTEI MARU MASHU MARU TAISETSU MARU 4 αδελφά μεταπολεμικής σχεδίασης κ ναυπήγησης TOYA MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1947 113.2x15.9 m 4337 grt 1128 pass 43 wagons 2 Mitsubishi steam turbines 4500 shp 17.0 kts 1o μεταπολεμικό ε/γ τραινάδικο Βυθίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1954, λόγω σφοδρού τυφώνα (φωτο) έξω από το Χακοντάτε με 1155 νεκρούς από 1300+ επιβαίνοντες Μεγαλύτερη θαλάσσια τραγωδία σε ειρηνική περίοδο. Οφειλω να ομολογησω οτι το συγκεκριμενο δυστυχημα δεν το ειχα υποψιν μου Ψαχνοντας λιγο απο οτι καταλαβα ο κυριος λογος του δυστυχηματος ηταν η κακη εκτιμηση οσο αναφορα τον τυφωνα που υπηρχε στην περιοχη.Ενω αρχικα ο καπετανιος ειχε αποφασιστει να μην γινει το δρομολογιο ,στη συνεχεια ο καιρος επεσε για λιγο και πιστεψαν οτι οι συνθηκες βελτιωθηκαν.Στην πραγματικοτητα ο τυφωνας ειχε επιβραδυνθει και ετσι λιγο μετα την αναχωρηση του απο το Hakodate αποφασισε να ριξει αγκυρα σε καποιο λογικα απαγιο ,μεχρι να περασει ο τυφωνας.Το πλοιο δεν κρατηθηκε ,σπασανε οι αγκυρες και το νερο μπηκε στο μηχανοστασιο.Για το τελευταιο υπαρχουν αναφορες οτι αυτο εγινε λογω κακης σχεδιασης των καταστρωματων ,αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοουν Εγινε μια προσπαθεια ωστε να πανε το πλοιο στην παραλια Nanae ,κοντα στο Hakodate.Πραγματι το πλοιο προσαραξε στην παραλια αλλα τα τεραστια κυματα το μπαταρανε και τελικα βουλιαξε αρκετα μετρα μακρια απο την ακτη Να πουμε επισης οτι το πλοιο ειχε φορτωσει επιβατες και οχηματα απο ενα αλλο πλοιο που δεν ειχε φυγει νωριτερα.Προφανως θεωρουσαν οτι το TOYA MARU θα μπορουσε να κανει κανονικα το δρομολογιο.Ηταν ενα πλοιο μολις 7 ετων οταν εγινει το δυστυχημα και απο τα πρωτα με ρανταρ στην περιοχη.Θεωρουταν η ναυαρχιδα της περιοχης
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 22, 2023 Author Posted January 22, 2023 (edited) Για τον @JohnR730 Το τελευταίο ήταν το ΤΟΚΑCHI MARU από τα προηγούμενα τύπου ΙSHIKARI MARU, το αναφέρω Τα πολύ δύσκολα αμέσως μεταπολεμικά χρόνια,έβαζαν ό,τι ήταν διαθέσιμο κ έκαιγαν αρχικά κάρβουνο που επίσης διαθέσιμο ήταν κ προφανώς τους κόστιζε φθηνότερα Τα ντηζελοκίνητα που έχτισαν από τα μέσα των 60ς κ μετά,είχαν προχωρημένο μηχανοστάσιο. HIYAMA MARU Mitsubishi 1955 119.2x17.4 3393 grt 43 wagons 2 Sulzer 5600 bhp 16 .0 kts Διάλυση 1977 πηγή wikimedia commons SORACHI MARU Uraga Dock 1955 3478 grt Διάλυση 1976 2 αδελφά ρο-ρό,τα πρώτα ντηζελοκίνητα Γραμμή Χακοντάτε- Αομόρι. TOWADA MARU>ISHIKARI MARU Mitsubishi 1957 119.2x17.4 m 6148 grt 1470 pass 25 wagons 2 Sulzer 5600 bhp 16.0 kts Mετασκευή σε ρο-ρό 1967 Γραμμή Χακοντάτε-Αομόρι Διάλυση 1977 Πανέμορφα βαπόρια αυτό κ τα προηγούμενα Θα μπορούσαν κάλλιστα να μετασκευαστούν γιά μεταφορά οχημάτων Πηγή wikimedia commons Edited January 24, 2023 by polmyt
polmyt Posted January 24, 2023 Posted January 24, 2023 Τρια τελευταια πλοια θα μπορουσαμε ευκολα να τα ειχαμε δει στη χωρα μας.Βεβαια τοτε οι ελληνικες εταιριες ψωνιζαν κυριως απο την Ευρωπη
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 24, 2023 Author Posted January 24, 2023 (edited) TSUGARU MARU HAKKODA MARU MATSUMAE MARU TAISETSU MARU MASHU MARU YOTEI MARU TOWADA MARU 7 αδελφά που χτίστηκαν μεταξύ 1964-66 σε 4 διαφορετικά ναυπηγεία κ 2 τύπους μηχανών ΤSUGARU MARU Uraga HI 1964 133.0x17.9 m 8 Kawasaki MAN 12800 bhp 18.0 kts 1330 pass 48 wagons 1985 πώληση Κορέα,μετονομασία HAE YON 1988 έφθασε Πειραιά,μετασκευή εγ/ογ,προσωπικά το είδα στο Κερατσίνι Πώληση Τransoceanic Alliance,Panama μετονομασία AL JAWAHER γραμμή Σουέζ-Τζέντα 1998 κατάσχεση Σουέζ ,ctl λόγω πυρκαϊάς,διάλυση Σουέζ Πηγή faktaomfartyg 1η ΤSUGARU MARU 2η AL JAWAHER ράδα Σουέζ 3η στο διαλυτήριο,παρακμή... Edited January 25, 2023 by polmyt
JohnR730 Posted January 24, 2023 Posted January 24, 2023 Το HAKKODA MARU μάλιστα λειτουργεί σαν μουσείο στο λιμάνι του Aomori. Είναι το δεύτερο πλοίο της Tsugaru Maru Class που, το άλλο είναι το MASHU MARU. Αυτά από έναν λαό που σέβεται την ακτοπλοία του.
Neptune Posted January 25, 2023 Posted January 25, 2023 Ενα πολυ ωραιο λειτουργικο μοντελο του Towada Maru
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 25, 2023 Author Posted January 25, 2023 18 hours ago, JohnR730 said: Το HAKKODA MARU μάλιστα λειτουργεί σαν μουσείο στο λιμάνι του Aomori. Είναι το δεύτερο πλοίο της Tsugaru Maru Class που, το άλλο είναι το MASHU MARU. Αυτά από έναν λαό που σέβεται την ακτοπλοία του. 'Ηταν κ το YOTEI MARU στο Τόκυο αλλά διαλύθηκε πρόσφατα Κ όμως,συμβαίνει συχνά σε χώρες σαν κ αυτή,δυστυχώς Επειδή το θέμα αφορά γενικά την ναυτιλία,ακριβέστερα θα λέγαμε "μιά χώρα που σέβεται τη ναυτική της παράδοση". Στην Ελλάδα γιά οικονομικούς λόγους αλλά κ από έλλειψη μουσειακής κουλτούρας υστερούμε κ σε αυτόν τον τομέα. Αλλά είναι πιό εύκολο να διασωθεί γενικάσ κάποιο κρατικό πλοίο, όπως στην Ιαπωνία απ΄όσο γνωρίζω όλα τα πλοία μουσεία είναι κρατικά με εξαίρεση το ιστορικό υπερωκεάνιο HIKAWA MARU της μεγάλης NYK Line. 5 hours ago, Neptune said: Ενα πολυ ωραιο λειτουργικο μοντελο του Towada Maru Moυ κάνει εντύπωση 'οτι έχουν αμάξια πρύμα,αυτά δεν έπαιρναν ΙΧ. Ίσως από μετασκευή όπως το ΙSHIKARI MARU μετέπειτα ΛΑΣΗΘΙ,SEA HARMONY κλπ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 26, 2023 Author Posted January 26, 2023 HAKKODA MARU Misubishi Zosen,Kobe 1964 133.0x17.9 x5.2 m 5382 grt 1330 pass 48 wagons 8 Kawasaki MAN 12800 bhp 18.0 kts 1985 μουσείο στο Αομόρι Πηγή Wikimedia commons MATSUMAE MARU Hakodate Dock 1964 133.0x17.9x5.2 m 5376 grt 1604 pass 48 wgons 8 Kawasaki MAN bhp 18.0 kts 1984 Πώληση Βόρ.Κορέα,άγνωστη τύχη. Πηγή Wikimedia commons TAISETSU MARU Mitsubishi Zosen,Yokohama 1965 133.0x17.9x5.2 m 5375 grt 1330 pass 48 wagons 8 Mitsui B&W 12800 bhp 18.0 kts 1988 παροπλισμός 1996 μετασκευή πλωτό ξενοδοχείο
karavolatris Posted January 26, 2023 Posted January 26, 2023 Εξαιρετικα τα ποστ σας σχετικά με τα γιαπωνέζικα τρεναδικα. Επίσης μήπως γνωρίζετε περισσότερα και για αυτή την σειρά τρεναδικων;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 27, 2023 Author Posted January 27, 2023 (edited) Eυχαριστώ, θα έλθει η ώρα τους Αυτή η σειρά όπως το ΙΥΟ ΜΑRU δούλεψε νοτιότερα κ αν θυμάμαι καλά ένα απ'αυτά πρέπει να είναι αξιόπλοο κάπου στην Ινδονησία Εδώ που τα λέμε,με κανονική πλώρη θα ήταν μιά χαρά το βαποράκι!!! Edited January 27, 2023 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 27, 2023 Author Posted January 27, 2023 MASHU MARU Mitsubishi Zosen,Kobe 1964 123.0x17.9x5.2 m 5393 grt 1330 pass 48 wagons 8 Mitsui B&W 12800 bhp 18.0 kts 1988 Moυσείο Πηγή wikimedia commons
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 28, 2023 Author Posted January 28, 2023 YOTEI MARU Hitachi Zosen,Osaka 1965 133.0x17.9x5.2 m 5375 grt 1330 pass 48 wgons 8 Mitsui B&W 12800 bhp 18.0 kts Μουσείο 1988 Διάλυση 2012 Πηγή shipspottong
nomikos Posted January 29, 2023 Posted January 29, 2023 Με κλειστές βαρδιόλες από τις δεκαετίες 40 και 50!!! Φέρνουν λίγο σε Sea Serenade στο καθρέφτη.
polmyt Posted January 29, 2023 Posted January 29, 2023 Μιαζει αρκετα ,οπως και στη τσιμινιερα Οι κλειστες βαρδιολες θεωρω οτι ειναι και λογω κρυου.Ο χειμωνας στην Ιαπωνια δεν αστειευτεται
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 29, 2023 Author Posted January 29, 2023 9 hours ago, nomikos said: Με κλειστές βαρδιόλες από τις δεκαετίες 40 και 50!!! Φέρνουν λίγο σε Sea Serenade στο καθρέφτη. Aν κοιτάξεις στα πιό παλιά από τα 1920+ οι κλειστές Υπήρχε σχεδιαστική συνέχεια ιδιαίτερα στα πλοία των ιαπωνικών σιδηροδρόμων Το μετέπειτα SEA SERENADE κ το αδελφό ΛΑΣΗΘΙ κλπ ήταν τα επόμενα ρο-ρό που ακολούθησαν. 8 hours ago, polmyt said: Μιαζει αρκετα ,οπως και στη τσιμινιερα Οι κλειστες βαρδιολες θεωρω οτι ειναι και λογω κρυου.Ο χειμωνας στην Ιαπωνια δεν αστειευτεται 'Oντως πολύ κρύο,το έχω βιώσει Δεκέμβρη μήνα κ είναι στο πλάτος της Βόρ Ελλάδας αλλά είναι η Σιβηρία που κατεβάζει...Δεν είναι τυχαίο που έγιναν στο ν. Χοκκάιντο εκεί Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στην πόλη Σαππόρο (1972). Αλλά η Ιαπωνία φθάνει στα νότια ίσα με βόρεια της Αιγύπτου χωρίς να υπολογίσουμε τα πολλά νησάκια που είναι αρκετά κάτω προς το Ταϊβάν Κ όμως εκεί από παλιά έβαζαν στα διάφορα καραβάκια κλειστές βαρδιόλες,άρα είναι περισσότερο σχεδιαστικό θέμα Από την άλλη στην Βόρειο Ευρώπη που κάνει επίσης πολύ κρύο,μόλις μετά το 70 έβαλαν κλειστές .
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 29, 2023 Author Posted January 29, 2023 TOWADA MARU Uraga HI 1966 133.0X17.9X5.2 m 5393 grt 1330 pass 48 wagons 8 Mitsui B&W 12800 bhp 18.0 kts 1988 Παροπλισμός 1990 Πώληση μετασκευή κρουαζιερόπλοιο JAPANESE DREAM 1992 Πώληση ΡΗΙLIPPINE DREAM 2012 Διάλυση Μπανγκλαντές ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ Όλα τα πλοία της σειράς δούλεψaν στη γραμμή Αομόρι-Χακοντάτε ΤSUGARU MARU 5318 grt βύθισμα 5,2 m OSHIMA MARU HITAKA MARU TOKACHI MARU SORACHI MARU HIYAMA MARU ISHIKARI MARU 6 αδελφά ρο-ρό που χτίστηκαν σε 3 διαφορετικά ναυπηγεία (προφανώς έκαναν κατανομή παραγγελιών,το ίδιο όπως στο πολεμικό τους ναυτικό) . Aυτοματοποιημένα μηχανοστάσια με 3 διαφορετικούς τύπους μηχανών.2 από τα πλοία μετασκευάστηκαν να παίρνουν επιβάτες κ λίγα ΙΧ 2 ήλθαν στην χώρα μας από τον Ποθητό, Poseidon Lines Γραμμή που αλλού; Αομόρι-Χακοντάτε,κύρια σύνδεση των Ιαπωνικών Σιδηροδρόμων (JNR) στην οποία απασχολήθηκαν τα μεγαλύτερα πλοία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now