Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2024 Author Posted July 6, 2024 Ας δούμε την πρόοδο της ναυπήγησης του Sikania II Hybrid στο ναυπηγείο του Κανελλου, όπου πλέον έχει βαφτεί στα χρώματα της Blueferries και τα βρεχάμενα του προετοιμάζονται να βαφτούν. Στη μια πλώρη έχουν τοποθετηθεί τα ακρόπλωρα και απομένει η τοποθέτηση του καταπέλτη, ενώ στην άλλη πλώρη ετοιμάζονται τα ακρόπλωρα για να τοποθετηθούν στο σκάφος.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2024 Author Posted July 19, 2024 Καθελκύστηκε το πρώτο υβριδικό πλοίο στο Πέραμα Quote Kαθελκύστηκε το πρώτο υβριδικής τεχνολογίας επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο στο ναυπηγείου Κανέλλου στο Πέραμα, για λογαριασμό της ιταλικής εταιρείας Blu Ferries. Πρόκειται για το Sikania II Hybrid που έχει μήκος 100 μέτρα, φέρει την Κυπριακή σημαία και ανήκει στην κλάση του RINA. Το πλοίο διαθέτει Hybrid πρόωση με μπαταρίες και φωτοβολταϊκά και έχει την δυνατότητα μηδενικών εκπομπών καυσαερίων όταν βρίσκεται στο λιμάνι. Το πλοίο έχει συνδυαστική πρόωση από μηχανές diesel και ηλεκτρικούς κινητήρες. Τον σχεδιασμό, αλλά και την ναυπηγική επίβλεψη του πλοίου έχει το γραφείο C.T.E Perdikaris Engineering Architectural & Technical Services του Κωνσταντίνου, Ινούς και Έλενας Περδικάρη. Το κόστους της κατασκευής του πλοίου έφτασε τα 26 εκατ. ευρώ. Έχει μήκος περίπου 105 μέτρα και διαθέτει ολική χωρητικότητα 4.100 GT. Έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά 22 βαρέων οχημάτων ή 125 αυτοκινήτων και 400 ατόμων. Η πραγματική καινοτομία αυτού του πλοίου έγκειται στη χρήση πράσινων τεχνολογιών. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις αζιμουθιακούς προωθητήρες Z-drive, ο καθένας από τους οποίους συνδέεται απευθείας με έναν κινητήρα ντίζελ των 1000kW και έναν ηλεκτροκινητήρα των 350kW. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συνδεδεμένοι με μπαταρίες NMC με χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας 1MWh. Το σκάφος είναι ενεργειακά ανεξάρτητο, διαθέτοντας προηγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι μπαταρίες μπορούν να φορτίζονται μέσω των ηλεκτροκινητήρων που λειτουργούν ως γεννήτριες άξονα. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για υβριδική πρόωση, συνδυάζοντας κινητήρες ντίζελ και ηλεκτροκινητήρες για την παροχή ενέργειας στους προωθητήρες αζιμούθιου. Κατά την προσέγγιση στο λιμάνι, το σκάφος λειτουργεί με πλήρως ηλεκτρική πρόωση για μηδενικές εκπομπές κατά τη διάρκεια όλων των ελιγμών, της φόρτωσης και της εκφόρτωσης. Επιπλέον, οι ηλιακοί συλλέκτες που είναι τοποθετημένοι στο πλοίο παρέχουν 25 kW ενέργειας, τροφοδοτώντας όλες τις υπηρεσίες στέγασης του πλοίου. Στην ομιλία της h κα. Ινό Περδικάρη ανέφερε ότι είναι η 3η φορά που συνεργάζονται με την BluFerries, η οποία είναι θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων. Στην ομιλία του, ο κ. Carlo Palasciano Villamagna, πρόεδρος της Mercitalia Logistics τόνισε ότι οι Ιταλοί και οι Έλληνες έχουν την ίδια φιλοσοφία και κουλτούρα και εξέφρασε τις ευχαριστίες προς όλους όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του project. H Sabrina De Filippis, CEO της Mercitalia Logistics και ανάδοχος του πλοίου στην ομιλία της εξέφρασε την υπερηφάνεια της που είναι η πρώτη φορά στη ζωή της που εγκαινιάζει ένα πλοίο το οποίο ακολουθεί τις νέες τάσεις της βιώσιμης ανάπτυξης και των καινοτόμων τεχνολογιών καθώς μέχρι τώρα εγκαινίαζε μόνο τρένα. Χαιρετισμό απεύθυνε ο Giuseppe Sciumè, CEO, Bluferries S.R.L. ο οποίος επεσήμανε ότι με τους Έλληνες συνεργάτες, ναυπηγούς και κατασκευαστές έχουν γίνει μια οικογένεια καθώς από το 2016 έχουν μια άψογη και παραγωγική συνεργασία. Ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Marine της RINA, κατέληξε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία με την Bluferries και την CTE Περδικάρης σε αυτό το υπερσύγχρονο υβριδικό πλοίο. Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και αποτελεί παράδειγμα της συνέργειας που απαιτείται για ένα βιώσιμο ναυτιλιακό μέλλον. Αναδεικνύει τις πρωτοποριακές προσπάθειες και τον καθοριστικό ρόλο της Ελλάδας στην προώθηση βιώσιμων ναυτιλιακών πρακτικών. Μαζί, μέσω της συνεργασίας και της καινοτομίας, οδηγούμαστε προς μια καθαρότερη, πιο υπεύθυνη παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία για τις μελλοντικές γενιές».
ck037 Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 Χθες στο Ναυπηγείο του Καννελου έγινε και ονοματοδοσία του SIKANIA II HYBRID.
Nanny Posted July 21, 2024 Posted July 21, 2024 (edited) Good evening everyone, can anyone take pictures of the new sikania II hybrid in the water after launching? Thank you all very much Καλησπέρα σε όλους, μπορεί κανείς να τραβήξει φωτογραφίες του νέου sikania II hybrid στο νερό μετά την καθέλκυση; Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ Edited July 21, 2024 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2024 Author Posted July 22, 2024 Τελικά σήμερα έγινε η καθέλκυση του Sikania II Hybrid στο ναυπηγείο του Κανέλλου. Ένα ακόμη βίντεο από τη καθέλκυση του Sikania II Hybrid
Petros P Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Θα ανεβεί για δεξαμενή οπως και τα (μη υβριδικα) αδερφα του ??
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2024 Author Posted August 7, 2024 Ένα βίντεο με στιγμιότυπα από την ναυπήγηση του, την τελετή και την καθέλκυση του Sikania II Hybrid.
Petros P Posted October 4, 2024 Posted October 4, 2024 On 7/22/2024 at 11:18 AM, Petros P said: Θα ανεβεί για δεξαμενή οπως και τα (μη υβριδικα) αδερφα του ?? Ανέβηκε το προηγούμενο Σάββατο και βγήκε σήμερα το απόγευμα
Nikos_Chania Posted October 4, 2024 Posted October 4, 2024 41 minutes ago, Lele Urso said: Hi, news the Sikania II for new name? New name of SIKANIA II HYBRID will be ATHENA .
Lele Urso Posted October 5, 2024 Posted October 5, 2024 Thanks for the info. It's a nice name, but is there a date for his departure to Messina?
Nick the Greek Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 (edited) Αναχωρεί αυτήν τη στιγμή από το ναυπηγείο το Sikania II για δοκιμαστικό πλού. Edited October 17, 2024 by Nick the Greek
mvin Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 Και ένα φωτορεπορτάζ από τον δοκιμαστικό πλου που πραγματοποίησε σήμερα.
Lele Urso Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 Great news, I can't wait to see her in Messina.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2024 Author Posted October 23, 2024 Στο πρώτο δοκιμαστικό το Sikania II Hybrid έπιασε μέχρι 14,6 κόμβους.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2024 Author Posted November 10, 2024 Στο Sikania II Hybrid έχει βαφτεί το γκαράζ και ο καταπέλτης. On 10/4/2024 at 11:43 PM, Nikos_Chania said: New name of SIKANIA II HYBRID will be ATHENA . Έχουν τοποθετηθεί τα ανάγλυφα γράμματα του ονόματος που θα πάρει όταν γίνει η παραλαβή του (Athena με νηολόγιο Catania)
Lele Urso Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 Good afternoon, they are new photo the ATHENA?
Lele Urso Posted November 25, 2024 Posted November 25, 2024 Are there any photos of this second sea trial?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2024 Author Posted December 19, 2024 Το SIkania II Hybrid παραμένει ακόμα στο ναυπηγείο του Κανελλου και αναμένει τις μπαταρίες, για να ολοκληρωθεί η ναυπήγηση του.
Lele Urso Posted February 22 Posted February 22 Good afternoon, is there any news on the Sikania II Hybrid?
polmyt Posted March 14 Posted March 14 Δοκιμαστικο κανει εδω και κανα τριωρο το πλοιο Εχει πιασει μεχρι 13.5 μιλια
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14 Author Posted March 14 Εγκαταστάθηκαν οι μπαταρίες και για αυτό γίνεται το σημερινό δοκιμαστικό
Petros P Posted April 18 Posted April 18 On 4/14/2025 at 2:27 PM, Petros P said: Στη ράδα ειναι ενα Eduardo Morace, να δουμε ποιος το πηρε. Πήγε Πέραμα και ξαναβγήκε,οποτε μηπως ήρθε να πάρει το Athena/Sikania II Hybrid?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19 Author Posted April 19 Το Eduardo Morace παραλαμβάνει τώρα το Sikania II Hybrid για να το ρυμουλκήσει στην Ιταλία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now