Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας δούμε την πρόοδο της ναυπήγησης του Sikania II Hybrid στο ναυπηγείο του Κανελλου, όπου πλέον έχει βαφτεί στα χρώματα της Blueferries και τα βρεχάμενα του προετοιμάζονται να βαφτούν. Στη μια πλώρη έχουν τοποθετηθεί τα ακρόπλωρα και απομένει η τοποθέτηση του καταπέλτη, ενώ στην άλλη πλώρη ετοιμάζονται τα ακρόπλωρα για να τοποθετηθούν στο σκάφος.

  • 2 weeks later...
Posted

Καθελκύστηκε το πρώτο υβριδικό πλοίο στο Πέραμα

Quote

Kαθελκύστηκε το πρώτο υβριδικής τεχνολογίας επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο στο ναυπηγείου Κανέλλου στο Πέραμα, για λογαριασμό της ιταλικής εταιρείας Blu Ferries. Πρόκειται για το Sikania II Hybrid που έχει μήκος 100 μέτρα, φέρει την Κυπριακή σημαία και ανήκει στην κλάση του RINA.

Το πλοίο διαθέτει Hybrid πρόωση με μπαταρίες και φωτοβολταϊκά και έχει την δυνατότητα μηδενικών εκπομπών καυσαερίων όταν βρίσκεται στο λιμάνι. Το πλοίο έχει συνδυαστική πρόωση από μηχανές diesel και ηλεκτρικούς κινητήρες.

Τον σχεδιασμό, αλλά και την ναυπηγική επίβλεψη του πλοίου έχει το γραφείο C.T.E Perdikaris Engineering Architectural & Technical Services του Κωνσταντίνου, Ινούς και Έλενας Περδικάρη.

Το κόστους της κατασκευής του πλοίου έφτασε τα 26 εκατ. ευρώ. Έχει μήκος περίπου 105 μέτρα και διαθέτει ολική χωρητικότητα 4.100 GT. Έχει σχεδιαστεί για τη μεταφορά 22 βαρέων οχημάτων ή 125 αυτοκινήτων και 400 ατόμων. Η πραγματική καινοτομία αυτού του πλοίου έγκειται στη χρήση πράσινων τεχνολογιών. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις αζιμουθιακούς προωθητήρες Z-drive, ο καθένας από τους οποίους συνδέεται απευθείας με έναν κινητήρα ντίζελ των 1000kW και έναν ηλεκτροκινητήρα των 350kW. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συνδεδεμένοι με μπαταρίες NMC με χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας 1MWh.

Το σκάφος είναι ενεργειακά ανεξάρτητο, διαθέτοντας προηγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι μπαταρίες μπορούν να φορτίζονται μέσω των ηλεκτροκινητήρων που λειτουργούν ως γεννήτριες άξονα. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για υβριδική πρόωση, συνδυάζοντας κινητήρες ντίζελ και ηλεκτροκινητήρες για την παροχή ενέργειας στους προωθητήρες αζιμούθιου. Κατά την προσέγγιση στο λιμάνι, το σκάφος λειτουργεί με πλήρως ηλεκτρική πρόωση για μηδενικές εκπομπές κατά τη διάρκεια όλων των ελιγμών, της φόρτωσης και της εκφόρτωσης. Επιπλέον, οι ηλιακοί συλλέκτες που είναι τοποθετημένοι στο πλοίο παρέχουν 25 kW ενέργειας, τροφοδοτώντας όλες τις υπηρεσίες στέγασης του πλοίου.

Στην ομιλία της h κα. Ινό Περδικάρη ανέφερε ότι είναι η 3η φορά που συνεργάζονται με την BluFerries, η οποία είναι θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων.

Στην ομιλία του, ο κ. Carlo Palasciano Villamagna, πρόεδρος της Mercitalia Logistics τόνισε ότι οι Ιταλοί και οι Έλληνες έχουν την ίδια φιλοσοφία και κουλτούρα και εξέφρασε τις ευχαριστίες προς όλους όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του project.

H Sabrina De Filippis, CEO της Mercitalia Logistics και ανάδοχος του πλοίου στην ομιλία της εξέφρασε την υπερηφάνεια της που είναι η πρώτη φορά στη ζωή της που εγκαινιάζει ένα πλοίο το οποίο ακολουθεί τις νέες τάσεις της βιώσιμης ανάπτυξης και των καινοτόμων τεχνολογιών καθώς μέχρι τώρα εγκαινίαζε μόνο τρένα.

Χαιρετισμό απεύθυνε ο Giuseppe Sciumè, CEO, Bluferries S.R.L. ο οποίος επεσήμανε ότι με τους Έλληνες συνεργάτες, ναυπηγούς και κατασκευαστές έχουν γίνει μια οικογένεια καθώς από το 2016 έχουν μια άψογη και παραγωγική συνεργασία.

Ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Marine της RINA, κατέληξε: «Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία με την Bluferries και την CTE Περδικάρης σε αυτό το υπερσύγχρονο υβριδικό πλοίο. Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και αποτελεί παράδειγμα της συνέργειας που απαιτείται για ένα βιώσιμο ναυτιλιακό μέλλον. Αναδεικνύει τις πρωτοποριακές προσπάθειες και τον καθοριστικό ρόλο της Ελλάδας στην προώθηση βιώσιμων ναυτιλιακών πρακτικών. Μαζί, μέσω της συνεργασίας και της καινοτομίας, οδηγούμαστε προς μια καθαρότερη, πιο υπεύθυνη παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία για τις μελλοντικές γενιές».

 

Posted

Χθες στο Ναυπηγείο του Καννελου έγινε και ονοματοδοσία του SIKANIA II HYBRID.  

Posted (edited)

Good evening everyone, can anyone take pictures of the new sikania II hybrid in the water after launching? Thank you all very much

 

Καλησπέρα σε όλους, μπορεί κανείς να τραβήξει φωτογραφίες του νέου sikania II hybrid στο νερό μετά την καθέλκυση; Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted
On 7/22/2024 at 11:18 AM, Petros P said:

Θα ανεβεί για δεξαμενή οπως και τα (μη υβριδικα) αδερφα του ??

Ανέβηκε το προηγούμενο Σάββατο και βγήκε σήμερα το απόγευμα

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Αναχωρεί αυτήν τη στιγμή από το ναυπηγείο το Sikania II για δοκιμαστικό πλού.

Edited by Nick the Greek
  • 3 weeks later...
Posted

Στο Sikania II Hybrid έχει βαφτεί το γκαράζ και ο καταπέλτης.

On 10/4/2024 at 11:43 PM, Nikos_Chania said:

New name of SIKANIA II HYBRID will be ATHENA .

Έχουν τοποθετηθεί τα ανάγλυφα γράμματα του ονόματος που θα πάρει όταν γίνει η παραλαβή του (Athena με νηολόγιο Catania)

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Δοκιμαστικο κανει εδω και κανα τριωρο το πλοιο

Εχει πιασει μεχρι 13.5 μιλια

  • 1 month later...
Posted
On 4/14/2025 at 2:27 PM, Petros P said:

 

Στη ράδα ειναι ενα Eduardo Morace, να δουμε ποιος το πηρε.

 

 

Πήγε Πέραμα και ξαναβγήκε,οποτε μηπως ήρθε να πάρει το Athena/Sikania II Hybrid?

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...