polmyt Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 (edited) Πάμε να δούμε και ποια ειναι η εταιρία της χρόνιας ,σύμφωνα με τα μέλη του shipfriends Προτέινετε μεχρι 3 εταιρίες που δρομολόγησαν πλοίο κλειστου τυπου επιβατικό ή ΕΓ/ΟΓ (συμβατικο ή ταχυπλοο) εντος Ελλαδος, ειτε σε γραμμη που περιλαμβάνει ελληνικό λιμανι. Οι πρωτες τρεις σε προτιμήσεις θα μπουν σε ψηφοφορία απο 26 Δεκεμβριου μεχρι 31 Δεκεμβριου Ολες οι προτασεις να ειναι ενα ποστ. Edited December 25, 2022 by polmyt
cyclades_shipping Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Fast Ferries Blue Star Ferries Hellenic Seaways
AEGEAN SEA Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 SEA JETS η μόνη εταιρία που κάθε χρόνο επεκτείνεται σε άλλες γραμμές με επιτυχία . Ότι και να πούμε τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους ( σιγά σιγά μπαίνει περισσότερο και στα συμβατικά , μένει να δούμε μια καλή αγορά για να ανταγωνιστεί την Attica ) Η Levante πιστεύω ότι απλά δεν μπορεί να πάει κάπου άλλου . Δεν μπορεί ξεκάθαρα να ανταγωνιστή καμία γραμμή στο Αιγαίο . Στο Ιόνιο είναι μόνη της και κάθε χρόνο είναι το ίδιο . Το Smyrna ήταν πιστεύω πολύ λάθος στην αγορά του . Ένα πλοίο με μικρό πρωτόκολλο για το μέγεθος του και ένα μεγάλο γκαράζ και 20 εκατομμύρια για να κάθετε στο Πέραμα MINOAN LINES οικονομικά στην ποιο καλή κατάσταση είναι κρίμα που έχει μείνει μόνο στην Κρήτη . Σταθερά ποιοτική εταιρία
Shippihs Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Εγώ θα βάλω: L̶e̶v̶e̶ ̶f̶e̶r̶r̶i̶e̶s̶ Hellenic seaways: Τα νεότευκτα και μόνο ,νομίζω της χαρίζουν τη πρώτη θεση Fast ferries: ακόμα μια χρονιά σταθερότητας και σιγουριάς για το τι θα βρεις. Καλή κατά την άποψή μου κίνηση το "deal" με το γκριμαντι σε πολλά επίπεδα Saronic ferries: Μη ξεχνάμε τη αξιόλογη προσθήκη του Αντιγόνη σε μια γραμμή με πολλούς παικτες και έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων αντικαθιστονταν μεγαλύτερα πλοία της γραμμης
Orfgdc Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1.Fast ferries 2.Seajets 3.Golden Star ferries
Petros P Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1. Hellenic Seaways λογω των 3 αερο 2. Golden Star Ferries λογω του Andros Queen 3. Grimaldi Lines γιατι παρά τα παράπονα για τα εσωτερικά των πλοίων ειναι ο μόνος που ...εχει συγχρονα πλοία.
JohnR730 Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1. Hellenic Seaways με τα τρία νέα πλοία καθώς και με τις υπηρεσίες που προσφέρει με τα υπόλοιπα. 2. Minoan Lines με πλοία που ντρέπεσαι να πατήσεις και σε άριστη κατάσταση. 3.Golden Star Ferries γιατί φαίνεται πως το Andros Queen θα είναι ένα πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα.
speedrunner Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1. Σίγουρα η HSW λόγο των νεότευκτων AERO 2. Seajets γιατί κάθε χρόνο κάτι φέρνει ασχέτως αν είναι 50 χρονών 3. Blue star ferries γιατί είναι σταθερή αξία με τα καλύτερα πλοία στην Ελλάδα
Aqua_blue Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Saronic Ferries ,η πολύ αξιόλογη προσθήκη του Αντιγόνη . Hellenic Seaways, είδαμε νεότευκτες κατασκευές στα ελληνικά νερά μετά από σχεδόν 10χρονια . Fast Ferries, επειδή συνεχίζει να έχει σταθερότητα
GiorgosVitz Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Fast Ferries Golden Star Ferries Hellenic Seaways
Strofalos Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Fast Ferries: Βρέξει χιονίσει, αυτή στους ρυθμούς της, στις γραμμές της, και γενικά απαράλλαχτη εδώ και τόσα χρόνια.
nomikos Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 (edited) 1.Golden Star Ferries γιατί έφερε και μετασκευάζει καραβάρα το Andros Queen.Κάποιοι την είχαν ξεγραμμένη,τώρα τους πιάνει κρύος ιδρώτας. 2.Levante γιατί τόλμησε στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σμύρνη και έβγαλε καλό βαπόρι το Σμύρνα. 3.AΝΕΣ.Παλεύει να επιβιώσει με τα θηρία,σεβασμός. Edited December 14, 2022 by nomikos
togias_k Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1. HSW Ανανέωση. Επένδυσε σε κάτι καινουριο και εφερε νεα δεδομένα στη γραμμή του Αργοσαρωνικού. 2. Zante Ferries Η Σαμοθράκη από τη μια βλέπει σταθερότητα και παροχη υψηλών υπηρεσιών, και από την άλλη οι Δυτικές στηρίχθηκαν πανω σε ένα πλοιο όλον το χρόνο και στάθηκε αξιοπρεπώς. Με επιδότηση βέβαια, αλλά ανταποκρίνεται επάξια 3. Fast Ferries Ακομα μια χρονια σταθερότητας και σοβαρότητας απέναντι στον επιβάτη. Οι επενδύσεις της προσεκτικές και μελετημενες.
JTEDimandix Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1. Blue Star και γενικά η άττικα. Είναι πλέον η μόνη στην Κρήτη που έχει αξια, όταν οι Κρητικές έχουν μεινει η μία με το ένα πόδι στα φέσια και τα πλοια-μαθουσάλες και με το άλλο στην ομπρέλα της Αττικα, και η άλλη με ολόκληρη κρουαζιέρα που διασχιζει την Κρήτη χωρίς κάτι αξιόλογο εκτός από αχανή παλατια κι έναν εκκεντρικό Ιταλό να της κάνει τεχνητή αναπνοή. Αλλά το καπέλο το βάζω στην HSW, no need to say more.
Takisg Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 1) Fast Ferries (η ποιο σοβαρή εταιρία που σέβεται τα φορτηγά αλλά και τον τουρίστα) 2)Golden Star Ferries (γιατί εκεί που νομίζαμε πως ήταν στα σχοινιά έκανε ρελάνς με το Andros Queen) 3) Seajets ( αυτή τη στιγμή αριθμεί τα περί 30 πλοία με τα 20 περίπου να είναι ενεργά, βέβαια έχει και τα κακά της σαν εταιρία αλλά έχει γίνει κολοσσός χωρίς τις τράπεζες πίσω της)
Ariadne Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 (edited) Τι το καινοτομικό έδειξαν όλες οι ελληνικές εταιρείες το 2022; Ποια έχει προγραμματισμό και όραμα για το μέλλον; Τις επαινούμε επειδή έκαναν το αυτονόητο, αυτό για το οποίο πληρώνονται; Αλλού σχεδιάζουν ήδη τις επόμενες δεκαετίες και εμείς γυρνάμε με τεράστια βήματα προς τα πίσω, και σαν εταιρείες και όσον αφορά τη συνολική νοοτροπία μας ως κοινωνία. Πώς καταντήσαμε έτσι ... κρίμα, πολύ κρίμα ... Edited December 14, 2022 by Ariadne
Nick the Greek Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 (edited) Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ τρελός, πολύ σωστά εμίλησες φίλε Ariadne. Εγώ θα πω και το άλλο. Ο καθοδηγητής μου στην ΚΟΒΑ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων μου έλεγε πάντα ότι "shipping is a results-driven business". Ελληνιστί "η ναυτιλία είναι μια βιομηχανία που σημασία έχουν τα αποτελέσματα". Με άλλα λόγια δεν έχουν καμία σημασία ούτε η καλή πρόθεση, ούτε η προσπάθεια. Μόνο το επιτυχημένο αποτέλεσμα. Κι αυτό θα σας το πούν πρώτοι όσοι διοικούν τις εταιρείες που ψηφίσατε. Όσοι ψηφίσατε ή θέλετε να ψηφίσετε τη Levante επί παραδείγματι, τι βρίσκετε ξεχωριστό δηλαδή φέτος? Το ότι εξυπηρετεί μονοπωλιακές γραμμές με πολλά και αυξανόμενα παράπονα ή ότι της πήρε 3 χρόνια και κάμποσα εκατομμύρια να μετασκευάσει ένα 45-χρονο φέρρυ μόνο και μόνο για να το βάλει σε μια γραμμή που έχασε άλλα τόσα εκατομμύρια και το απέσυρε άρον-άρον μετά από ούτε δύο μήνες? Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, μιλάμε για την πιο αποτυχημένη επένδυση της τελευταίας 5ετίας. Για να ξέρουμε και τι λέμε. Attica? Από τη μία ναι, έφερε 3 καινούρια ταχύπλοα σε μια γραμμή βέβαια που φωνάζει εδώ και 10+ χρόνια για ανανέωση. Εντάξει, τα έφερε όμως. Κατά τα άλλα? Σε πόσα νησιά έχουν παράπονα από την εξυπηρέτηση? Έστειλε στο εξωτερικό ένα από τα καλύτερά της πλοία, και έχει γίνει Αλέκος Τζανετάκος από τις παρατηρήσεις και τις κρατήσεις. Ή αποτελεί επιτυχία πως θα βάλει scrubbers σε δύο της πλοία 3.5 χρόνια μετά την εισαγωγή του κανονισμού που τα έκανε απαραίτητα? Να μη μιλήσω για το ότι από αυτήν όλος ο κόσμος έχει την απαίτηση και να οδηγήσει τις εξελίξεις και να γυρίσει σελίδα στον κλάδο. Τη Fast Ferries δε μπορώ να την ψηφίσω από τη στιγμή που φέτος έκανε ακριβώς τα ίδια με πέρυσι. Αυτό είναι βραβείο lifetime achievement, όχι εταιρείας της χρονιάς. Ο Grimaldi από τη μια με εντυπωσιάζει από την προσοχή του στη λεπτομέρεια σε ό,τι έχει να κάνει με καινούριες τεχνολογίες, τις τεχνικές εξοικονόμησης ενέργειας και τη γενικότερη διαχείριση του όσον αφορά το να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο προιόν σαν κομμάτι μιας αλυσίδας εφοδιασμού-μεταφορών. Από την άλλη η ταξιδιωτική μου εμπειρία(στο εξωτερικό) είναι κάκιστη. Και υπάρχει και η μικρηηηή λεπτομέρεια μιας φωτιάς εν πλώ που κόστισε τη ζωή σε κάμποσους ανθρώπους, και για την οποία οι πρώτες ενδείξεις συνηγορούν πως ευθύνεται η κακή συντήρηση του εν λόγω πλοίου. Αν βγεί αυτή εταιρεία της χρονιάς, στείλτε το αποτέλεσμα σε αυτούς που έχασαν τους δικούς τους ανθρώπους στη φωτιά αλλά και σε αυτούς που επέζησαν, να δείτε τις αντιδράσεις τους. Η Seajets όσο φέρνει πλοία Mum-Ra και υπερήλικα ferries αλλά και λειτουργεί με όοολες τις παθογένειες που στηλιτεύουμε κατά καιρούς, δε νομίζω πως το αξίζει. Όταν μας δείξει ότι έχει πραγματικά σκοπό να κάνει κάτι ξεχωριστό και σύγχρονο, το ξανασυζητάμε. H Golden Star έκανε μια στρατηγική υποχώρηση πέρσι και μια καλή -τηρουμένων των αναλογιών- επένδυση φέτος αλλά και εδώ για μένα θα πρέπει να περιμένουμε το αποτέλεσμα της δρομολόγησης του Andros Queen για να κρίνουμε. Το αυτό και για την Aegean Sea Lines ή όπως αλλιώς θα τους λένε, το Rosella κι αν είναι στοίχημα. Με λίγα λόγια, η μοναδική δική μου ψήφος είναι στο ότι φέτος πρέπει να υπάρχει στην τελική ψηφοφορία και η επιλογή "Κανείς". Edited December 14, 2022 by Nick the Greek ορθογραφια
proud_ionian Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 (edited) Συμφωνω απολυτα με τον @Ariadne & τον @Nick the Greek. Το να ψηφιζουμε για εταιρια της χρονιας στην ακτοπλοΐα, ειναι μεταξυ αυτοσαρκασμου και τρολιας. Οι εταιριες κινηθηκαν μεταξυ αποτυχιας, συνειδητης υποβαθμισης ή στην καλυτερη περιπτωση διατηρησης των κεκτημενων. Οταν ακτοπλοϊκα εχουμε φυγει απο την Ευρωπη και παμε προς την Ινδονησια, δεν εχει νοημα να ψηφιζουμε σοβαρα για εταιρια της χρονιας. Στα πλαισια αυτα λοιπον, οι μονες εταιριες που θα ξεχωριζα, ειναι οι δυο ΑΝΕΚ Η ΑΝΕΚ η original και η ΑΝΕ Καλυμνου. Παντα στην πρωτη γραμμη της επικαιροτητας, για τους λαθος λογους. Edited December 14, 2022 by proud_ionian εταιριες της κλανιας
hayabusagr Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Πραγματικά πολύ σωστά όλα αυτά που γράφτηκαν στα τελευταία ποστ. Και για αυτό το λόγο, προσωπικά αν κάπου θα έπρεπε να ρίξω το κουκί, θα το έριχνα στην Saronic Ferries για τον παρακάτω λόγο https://ferryshippingnews.com/saronic-ferries-signed-mou-with-dnv-for-the-development-of-a-fully-electric-ferry/
Annivas Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Eγώ προσωπικά διαφωνώ απόλυτα με τις τελευταίες απόψεις. Η δημοσκόπηση δεν αφορά σύγκριση μεταξύ Ελληνικών ακτοπλοικών εταιρειών και της Color ή της Viking Line, ή οποιασδήποτε Ευρωπαικής. Ούτε είναι απαραίτητο η δημοσκόπηση να γίνει βήμα για ένα εκ νέου λούσιμο σε όλες για όλα. Αφορά για το ποιά ανάμεσα σε 7- 8 εταιρείες που υπάρχουν στην ακτοπλοία ξεχώρισε σε σύγκριση πάντα με κάποια άλλη εκ των υπάρχουσων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό εγώ θα προτείνω τρεις εκ των τεσσάρων εταιρειών που ασχέτως ποιότητας, εξέλιξης, οράματος, νέας εποχής και λοιπών ... έβαλαν το χέρι στην τσέπη. Στο πλαίσιο αυτό : 1) Hellenic Seaways . Μπορεί η επένδυση για τα Aero σε ποσό να μην ξεπερνάνε το ποσό της μετασκευής του Smyrna Di Levante όμως δεν παύουν να είναι τρεις νεότευκτες προσθήκες στον Αργοσαρωνικό. Έστω κι έτσι είναι τα πρώτα νεότεκτα που είδαμε μετά από σχεδόν μια δεκαετία. 2) Aegean Sea Lines. Επάνοδος της εταιρείας με αποκλειστικό πλέον αφεντικό το Eugenides Group και πρώτη φορά με ένα συμβατικό. Είναι μια εταιρεία που από ανέκαθεν είχε τακτοποιημένα τα του οίκου της μέσα από την περιορισμένη δραστηριότητα της και ουδέποτε απασχόλησε αρνητικά. 3) Golden Star Ferries . Για το Andros Queen .
MILTIADIS Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 (edited) Με διαφορα Seaspeed Ferries. Edited December 15, 2022 by polmyt
spiroszante Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 (edited) 1.HSW(γενικά η Attica).Λόγω των νεότευκτων 3 Aero. 2.Golden Star.Λογω του Andros Queen. 3.Levante.Γιατι 1ο άνοιξε με το Σμύρνα τη γραμμή της Θεσσαλονίκης- Σμύρνης αλλά χωρίς επιτυχία, 2ο ενίσχυσε τον στόλο της μετά την αγορά του Κοντέσσα για το Ιόνιο,και 3ο ψηφίστηκε ως η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της χρονιάς στα βραβεία της Lioyd's List. Edited December 15, 2022 by spiroszante
George Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Η πρώτη μου σκέψη όταν είδα την ψηφοφορία, είναι αν υπάρχουν πλέον 5 εταιρίες που να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Τελικά όντως οριακά χρειαζόμαστε και μερικά δάχτυλα από το δεύτερο χέρι για να τις μετρήσουμε. Για να μην τα πολυλογώ η μοναδική μου επιλογή για φέτος είναι η DFDS. Έχει πατήσει Πάτρα για τα καλά, έχει αυξήσει τις προσεγγίσεις της και τον αριθμό πλοίων της, σε σχέση με πέρσι, και προς τις δύο κατευθύνσεις, ο στόλος της έχει συντριπτικά μικρότερο μέσο όρο ηλικίας σε σχέση με το σύνολο των βαποριών σε Αιγαίο και Ιόνιο, καραβολατρικά μας έχει φέρει έστω και ελάχιστες φορές τα TROY SEAWAYS και EPHESUS SEAWAYS για να δούμε τι σημαίνουν νέες ναυπηγήσεις και νέες τεχνολογίες και φυσικά εξακολουθεί (δυστυχώς) να μας υπενθυμίζει μαζί με τον Grimaldi πόσους τόνους σανό έχουμε φάει αμάσητο σχετικά με την Αδριατική που έχει πεθάνει και μπλα μπλα μπλα. Οι μόνοι που πέθαναν εν τέλει επιχειρηματικά και μπήκαν πανηγυρικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας είναι αυτοί που τα λέγανε.
Recommended Posts