Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 2/5/2021 at 10:24 PM, Nick the Greek said:

Ένα μέλος του στόλου της Cobelfret είναι και το Celestine (IMO 9125372). Αποτελεί μέλος μιας σειράς 6 αδελφών πλοίων που παρήγγειλε η Cobelfret στην Kawasaki του Sakaide(1465) και μάλιστα αποτελεί το πρώτο πλοίο της κλάσης που παραδόθηκε το 1996. Έχουμε ξαναδεί ένα μέλος της, την Βαλεντίνη, και πρέπει να αξιωθώ να ανεβάσω και τα υπόλοιπα.

Έχουν 2 μηχανές -μαντέψτε- Kawasaki που τους δίνουν υπηρεσιακή 17.8 κόμβους με κατανάλωση 43 τόνους το 24ωρο. Το μήκος τους είναι 162 μέτρα με 2,300 γραμμικά μέτρα και χωρητικότητα 157 φορτηγών(χωρίς οι πηγές να διευκρινίζουν μήκος φορτηγών, το αναφέρω ενδεικτικά) σε 3 ντέκ φορτίου. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της σειράς φυσικά, οι άγκυρες-μουστάκια που βρίσκονται και ψηλά και σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους.

 

Απόψε βλέπουμε το δεύτερο πλοίο της πορτάδας αυτής, είναι το Clementine που εκείνη την ημέρα είχε ημέρευση στο Rotterdam. Χαρακτηριστικά ως άνω, αυτή την εποχή δουλεύει ανάμεσα σε Killingholme και Rotterdam.

Edited by Nick the Greek
μεταφορα
  • proud_ionian changed the title to Clementine (IMO 9125384)
  • 2 weeks later...
Posted

Στη ράδα του Πειραιά για πετρέλαια το πλοίο ,προερχόμενο από τις εγκαταστάσεις της Ford στη Τουρκία 

Posted

Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉

Posted

Ωραιο και καλο βαπορι αν και νομιζω εχει ταλαιπωρηθει μηχανικα. 
πλωρη πιο ασχημη απο γιαπωνεζικες των 70s 🤭

  • 3 weeks later...
Posted
On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉

Να φανταστώ δεν προχώρησε το ενδιαφέρον;

Posted (edited)

Στο παρελθόν (πριν κάνα χρόνο και κάτι) ενδιαφέρθηκε μία ελληνική εταιρεία για το συγκεκριμένο ρο/ρο. Αν υπονοείται η ίδια εταιρεία ή άλλη από τις δύο που γραφτήκαν πιο πάνω, αυτό θα φανεί στο μέλλον...

Edited by SuperRunner
  • 2 months later...
Posted

Μέχρι να δούμε τι θα γινει με τη Κλεμεντίνα, παει και αυτο Αστακό οπως είχε πάει το Melusine, άραγε καποιος ναυλος η πετρέλαια με βυτίο γιατι ειδαν και απο είδαν στη ράδα (ομορφιές Πειραιώτικες ?)

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV.

Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO)

Edited by Takisg
Posted

Τέλος του καλοκαιριού θα είναι η παράδοση (έχω ακούσει τον Σεπτέμβριο) οπότε δεν θα είναι εδώ για τη καλοκαιρινή σεζόν. Το νέο του όνομα θα είναι Blue Carrier 2 και προορίζεται για τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε να αντικαταστήσει το Blue Carrier 1

On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉

Η ανακοίνωση της εταιρείας για την απόκτηση του.

Posted
58 minutes ago, Takisg said:

Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV.

Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO)

Ένα ασχημόπλοιο στις Ελληνικές θάλασσες!

Posted

εκτος απο την τραγικη πλωρη το υπολοιπο δεν ειναι κακο. η πλωρη ομως με τα οκια ειναι σαν να μην πω 🤣

Posted

Τολμώ να πω ότι η πλώρη είναι λίγο "αστεία" και, ταυτόχρονα, "χαριτωμένη", με τον τρόπο της...

Φαίνεται, πάντως, καλή προσθήκη για την Blue Star, ούτως ή άλλως είχε γραφτεί και παλαιότερα στο φόρουμ ότι η εταιρεία έψαχνε και για δεύτερο ΦΓ/ΟΓ.

Posted

Έτσι για το τυπικό ας βάλουμε και τα στοιχεία του πλοίου οπως κυκλοφορούσαν μεταξυ των brokerάδικων

Quote

Abt 9,677 mdwt on 6.52m

Blt 02/1997 Kawasaki Heavy Industries ltd - Sakaide, Japan

LR +100a1, Ice 1C

GRT 23,986 / NRT 7,195

loa 162.49m / breadth (mld) 25.4m

Abt 2307 lm

Ramps: Stern ramp

Lightweight: 8.411

Machineries:

ME : 2 x MAN B&W L40/54 4920kw each

1 Shaft gen of 1600 kW

2 x Cpp Bow thrusters, 2 x 800 kW

(All abt and wog)

 

 

Posted

Αρκετά άσχημο η αλήθεια είναι αλλά τουλάχιστον έρχεται από καλή εταιρεία. Φαντάζομαι πως θα έρθει αρκετά προσεγμένο. Πάντως απ' ότι καταλαβαίνω η Cobelfret θέλει να αρχίσει να ξεφορτώνεται τη συγκεκριμένη κλάση.

Posted
4 hours ago, Takisg said:

Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV.

Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO)

Και εμένα ακριβό μου φαίνεται το ντιλ συνυπολογίζοντας την ηλικία του πλοίου (κατασκευής 1997)
Αλλά μπορεί να είναι προσεγμένο και καλοσυντηρημένο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...