Nick the Greek Posted June 7, 2022 Posted June 7, 2022 (edited) On 2/5/2021 at 10:24 PM, Nick the Greek said: Ένα μέλος του στόλου της Cobelfret είναι και το Celestine (IMO 9125372). Αποτελεί μέλος μιας σειράς 6 αδελφών πλοίων που παρήγγειλε η Cobelfret στην Kawasaki του Sakaide(1465) και μάλιστα αποτελεί το πρώτο πλοίο της κλάσης που παραδόθηκε το 1996. Έχουμε ξαναδεί ένα μέλος της, την Βαλεντίνη, και πρέπει να αξιωθώ να ανεβάσω και τα υπόλοιπα. Έχουν 2 μηχανές -μαντέψτε- Kawasaki που τους δίνουν υπηρεσιακή 17.8 κόμβους με κατανάλωση 43 τόνους το 24ωρο. Το μήκος τους είναι 162 μέτρα με 2,300 γραμμικά μέτρα και χωρητικότητα 157 φορτηγών(χωρίς οι πηγές να διευκρινίζουν μήκος φορτηγών, το αναφέρω ενδεικτικά) σε 3 ντέκ φορτίου. Χαρακτηριστικό γνώρισμα της σειράς φυσικά, οι άγκυρες-μουστάκια που βρίσκονται και ψηλά και σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους. Απόψε βλέπουμε το δεύτερο πλοίο της πορτάδας αυτής, είναι το Clementine που εκείνη την ημέρα είχε ημέρευση στο Rotterdam. Χαρακτηριστικά ως άνω, αυτή την εποχή δουλεύει ανάμεσα σε Killingholme και Rotterdam. Edited January 19, 2024 by Nick the Greek μεταφορα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Το Clementine βρίσκεται πλέον στη Μεσόγειο και βλέπουμε ότι κάνει κάποια δρομολόγια μεταξύ Τουρκίας και Βενετίας.
Nick the Greek Posted November 30, 2022 Author Posted November 30, 2022 Και πάλι για την εγκατάσταση της Ford στο Βόσπορο πλέει το πλοίο, έχει πέσει πολλή δουλειά.
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Author Posted December 10, 2022 Εν πλώ για το Sete της Γαλλίας, έχοντας περάσει και από τον Αστακό.
Aqua_blue Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Στη ράδα του Πειραιά για πετρέλαια το πλοίο ,προερχόμενο από τις εγκαταστάσεις της Ford στη Τουρκία
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Μπορεί να κάνει καμία πρόβα για το μέλλον του!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉
Mike18 Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 (edited) Blue star ferries? Edited December 18, 2022 by polmyt quote
Kaptennemo Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 (edited) ΝΟΜΙΖΩ ότι η seajets κοιτάει Roro Edited December 18, 2022 by polmyt quote
Neptune Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Ωραιο και καλο βαπορι αν και νομιζω εχει ταλαιπωρηθει μηχανικα. πλωρη πιο ασχημη απο γιαπωνεζικες των 70s 🤭
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Kawasaki MAN B&W 7L40/54.
Aqua_blue Posted January 8, 2023 Posted January 8, 2023 On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉 Να φανταστώ δεν προχώρησε το ενδιαφέρον;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2023 Posted January 8, 2023 Ακόμα δεν έχουμε κάποια εξέλιξη, αλλά το ενδιαφέρον δεν έχει ατονισει
SuperRunner Posted January 8, 2023 Posted January 8, 2023 (edited) Στο παρελθόν (πριν κάνα χρόνο και κάτι) ενδιαφέρθηκε μία ελληνική εταιρεία για το συγκεκριμένο ρο/ρο. Αν υπονοείται η ίδια εταιρεία ή άλλη από τις δύο που γραφτήκαν πιο πάνω, αυτό θα φανεί στο μέλλον... Edited January 8, 2023 by SuperRunner
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 Εγώ λέω για φρέσκο ενδιαφέρον όπου επισκέφτηκαν το πλοίο στελέχη εταιρείας για την επιθεώρηση του.
Petros P Posted March 11, 2023 Posted March 11, 2023 Μέχρι να δούμε τι θα γινει με τη Κλεμεντίνα, παει και αυτο Αστακό οπως είχε πάει το Melusine, άραγε καποιος ναυλος η πετρέλαια με βυτίο γιατι ειδαν και απο είδαν στη ράδα (ομορφιές Πειραιώτικες ?)
Takisg Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 (edited) Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Edited March 29, 2023 by Takisg
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Τέλος του καλοκαιριού θα είναι η παράδοση (έχω ακούσει τον Σεπτέμβριο) οπότε δεν θα είναι εδώ για τη καλοκαιρινή σεζόν. Το νέο του όνομα θα είναι Blue Carrier 2 και προορίζεται για τα Δωδεκάνησα, έτσι ώστε να αντικαταστήσει το Blue Carrier 1 On 12/18/2022 at 9:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Ακούγεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Ελληνική εταιρεία για την αγορά του. Απλώς κρατάω καμία πισινή😇, εάν θα προχωρήσει το ενδιαφέρον σε πρόταση αγοράς του.😉 Η ανακοίνωση της εταιρείας για την απόκτηση του.
marittimo Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 58 minutes ago, Takisg said: Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Ένα ασχημόπλοιο στις Ελληνικές θάλασσες!
Neptune Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 εκτος απο την τραγικη πλωρη το υπολοιπο δεν ειναι κακο. η πλωρη ομως με τα οκια ειναι σαν να μην πω 🤣
Z.Gk. Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Τολμώ να πω ότι η πλώρη είναι λίγο "αστεία" και, ταυτόχρονα, "χαριτωμένη", με τον τρόπο της... Φαίνεται, πάντως, καλή προσθήκη για την Blue Star, ούτως ή άλλως είχε γραφτεί και παλαιότερα στο φόρουμ ότι η εταιρεία έψαχνε και για δεύτερο ΦΓ/ΟΓ.
Petros P Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Έτσι για το τυπικό ας βάλουμε και τα στοιχεία του πλοίου οπως κυκλοφορούσαν μεταξυ των brokerάδικων Quote Abt 9,677 mdwt on 6.52m Blt 02/1997 Kawasaki Heavy Industries ltd - Sakaide, Japan LR +100a1, Ice 1C GRT 23,986 / NRT 7,195 loa 162.49m / breadth (mld) 25.4m Abt 2307 lm Ramps: Stern ramp Lightweight: 8.411 Machineries: ME : 2 x MAN B&W L40/54 4920kw each 1 Shaft gen of 1600 kW 2 x Cpp Bow thrusters, 2 x 800 kW (All abt and wog)
JohnR730 Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 Αρκετά άσχημο η αλήθεια είναι αλλά τουλάχιστον έρχεται από καλή εταιρεία. Φαντάζομαι πως θα έρθει αρκετά προσεγμένο. Πάντως απ' ότι καταλαβαίνω η Cobelfret θέλει να αρχίσει να ξεφορτώνεται τη συγκεκριμένη κλάση.
Αναερόβιος Posted March 29, 2023 Posted March 29, 2023 4 hours ago, Takisg said: Το πλοίο φαίνεται από το καλοκαίρι πως περνά στην Attica ενώ η απόκτηση του θα γίνει τοις μετρητοίς από την εταιρία CldN Ferries NV. Η τιμή πώλησης είναι 13,4 εκ. € (ψιλό αλμυρό μου φαίνεται για RO-RO) Και εμένα ακριβό μου φαίνεται το ντιλ συνυπολογίζοντας την ηλικία του πλοίου (κατασκευής 1997) Αλλά μπορεί να είναι προσεγμένο και καλοσυντηρημένο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now