Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 4/18/2021 at 11:26 PM, Nick the Greek said:

Από την άλλη, άσε το Grimaldi στην άκρη. Για μένα η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης στόλου. Σκέψου πως τα καλύτερά της πλοία, η σειρά με τα νεότευκτα που είχε κάνει στα 90s, είναι όλα κοντά στα 30. Τα πιο δεύτερά της πλοία είναι στα 40, πρώην βορειοευρωπαικό τοννάζ των 80s με πολλά μίλια στην πλάτη. Οπότε η ανανέωση θα έπρεπε να τους απασχολεί πιο σοβαρά.

Το ρεζουμέ είναι πως όπως εύστοχα είπες, ότι κρατάνε κάβα ώστε να διαμερίσουν τα ιμάτια της Moby/Tirrenia. Οι Aponte δεν έχουν αποφασίσει τη δεδομένη χρονική στιγμή να ανοίξουν την κάνουλα της χρηματοδότησης για τον τομέα των ferry, σε επίπεδο μεγάλης παραγγελίας νεότευκτων.

 

Και σύμφωνα με τη Shippax τελικά η εταιρεία προχωρά στην παραγγελία 2 νεότευκτων από το Guangzhou, πρόκεται για μικρότερες εκδοχές των πλοίων που έχει ήδη παραγγείλει η Moby. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά χρειάζονται κάμποσα ακόμη. 

Edited by proud_ionian
Posted

Για 4 πλοια μιλαει ο ceo της GNV τα οποια προφανως ειναι 2+2 οπως συμβαινει συνηθως.

  • 1 month later...
  • 9 months later...
Posted (edited)

Ας ανοίξουμε θέμα για το πρώτο νεότευκτο της GNV, του οποίου η κατασκευή σύμφωνα με τους Ιταλοί ξεκίνησε μόλις στην Κίνα. Τα χαρακτηριστικά του είναι ένα dwt περίπου 9 χιλιάδων τόνων, 237 μέτρα μήκος, 32 πλάτος και 7.2 βύθισμα. Θα δύνανται να μεταφέρουν 2,500 επιβάτες σε 536 καμπίνες και συνολικά 1,300 ΙΧ αυτοκίνητα. Μιλάμε για κολοσσιαία μεγέθη. Να και ένα πρώτο μακέτο, φαίνεται πάντως ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Φέρνει περισσότερο στα Stena Hollandica και Stena Britannica της γραμμής Harwich Rotterdam κατά την άποψή μου.

 

Grandi-Navi-Veloci-traghetto-rendering-c

Edited by Nick the Greek
  • 1 year later...
  • proud_ionian changed the title to GNV Polaris (IMO 9948592)
  • 5 months later...
Posted

Το ferrybalear ισχυρίζεται πως η πρώτη του απασχόληση θα είναι από την ηπειρωτική Ισπανία για τις Βαλεαρίδες. 

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Νομίζω έχει ξεκινήσει εδώ και κάμποσο καιρό. Παρήλλαξε το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και είναι πια στον Ατλαντικό. Αύριο φτάνει στο Walvis Bay της Namibia για πετρέλευση.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το Σάββατο 21/12 πραγματοποίησε το παρθενικό του ταξίδι (εμπορικό μάλιστα), από τη Νάπολι προς το Παλέρμο. Το βράδυ της ίδιας μέρας έφυγε για Γένοβα και στη συνέχεια, τα ξημερώματα της Δευτέρας 23/12 αναχώρησε από τη Γένοβα για το Rades (Τυνησία). Δοκιμάζεται στις περισσότερες γραμμές της εταιρείας του μέχρι να αναλάβει κάποια συγκεκριμένη, με τις υποψήφιες να είναι παρά πολλές. Τις προηγούμενες ημέρες ταξίδευε με 24+ κόμβους σε μεγάλα κομμάτια της διαδρομής.

  • 2 weeks later...
Posted

Ξεκίνησε και πάλι το πλοίο στις 7/1 στη γραμμή Genova - Palermo στην οποία θα παραμείνει μέχρι 24/5 με αναχωρήσεις Τρίτη (21:45), Πέμπτη (23:15), Σάββατο (23:59) από Genova και Δευτέρα (21:00), Τετάρτη (22:30), Παρασκευή (23:59) από Palermo

  • 1 month later...
Posted

Μετακόμισε στην γραμμή Termini Imerese Civitavecchia με ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο στη γραμμή Termini Imerese – Napoli. Βασικά κάνει τα δρομολόγια που έκανε το Κρήτη Ι όταν ήταν σε ναύλωση στη GNV. Τράμπα με το Forza. 

  • 1 month later...
Posted

Επέστρεψε στη γραμμή Genova - Palermo το GNV Polaris την οποία και εκτελεί με 23 κόμβους ταχύτητα. Νομίζω μία φορά την εβδομάδα πηγαίνει και μέχρι το Porto Torres. Το πέτυχα δεμένο στη Γένοβα το Σάββατο που μας πέρασε, ο καθρέφτης αν μη τι άλλο σε προδιαθέτει πως είναι μια πολύ μεγάλη και βαριά κατασκευή. Δέστε δίπλα του το Moby Ale Due που είναι σαν τα δικά μας παλάτια, πόσο μικρότερο φαίνεται. Από κει και πέρα όμως, αν σας πω ότι εντυπωσιάστηκα κιόλας θα είναι ψέμμα. Ναι είναι ογκώδες, ναι είναι μια ναυπηγική γραμμή που δεν έχουμε ξαναδεί, ναι του πάνε τα σινιάλα αλλά ως εκεί. Δεν τρελάθηκα κιόλας. Θέλω όμως να το δω και εν πλώ, και φυσικά να το ταξιδέψω.

 

Η υπερμεγέθης του τσιμινιέρα είναι αυτή που κλέβει την παράσταση, όχι το ίδιο το πλοίο. Είναι σαν να γνωρίσεις έναν άνθρωπο που έχει τόσο μεγάλη μύτη που η προσοχή σου να επικεντρώνεται στη μύτη του και μόνο. Εν τω μεταξύ σκεφτόμουν πως με την αλλαγή της τσιμινιέρας του πρώην Νήσος Μύκονος όταν αυτό έβαλε scrubber, όλοι λένε πως η καινούρια του τσιμινιέρα λειτουργεί σαν πανί και του αλλάζει πρός το χειρότερο τη συμπεριφορά του στη θάλασσα. Άραγε αυτή η τσιμινιέρα, τι κάνει στο GNV Polaris? Όπως και να έχει πήρατε μια πρώτη γεύση, ελπίζω προσεχώς περισσότερη.    

Posted

Από 24 Μαρτίου έχει σταματήσει από τις γραμμές της Civitavecchia και επανήλθε στη γραμμή Genova - Palermo το Σάββατο, μέχρι τότε παρέμενε δεμένο στη Γένοβα. Με 23 κόμβους σε αυτή τη γραμμή δεν πας πουθενά, ειδικά τα καλοκαίρια. Το πλοίο εξαρχής ήταν περασμένο για τη γραμμή Genova - Palermo μέχρι τέλη Μαΐου και το γεγονός ότι κάθε τρεις και λίγο αντικαθίσταται πότε από το Forza και πότε από το GNV Sirio με κάνει να εικάζω πως κάτι δεν πολυδουλεύει σωστά ...

ΥΓ: Υπέροχες οι φωτογραφίες αλλά θα περιμέναμε πιο "αισθησιακές" περιγραφές από τη ... μύτη 😝

Posted

Τους πρώτους μήνες υπηρεσίας λειτουργούσε και σε υψηλότερες ταχύτητες, γύρω στους 24/25 κόμβους (κατά τις θαλάσσιες δοκιμές στην Κίνα έφτασε τους 28 κόμβους, προφανώς όταν ήταν άδειο). Στην πραγματικότητα υπήρχαν φήμες για κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή ακόμα πειραματίζονται με κάτι...
Το καλοκαίρι, έχουν ήδη προγραμματιστεί τριγωνισμοί με Sirio/Auriga (Νάπολη-Παλέρμο-Γένοβα-Πόρτο Τόρες κ.λπ.), τόσο για τη βελτιστοποίηση της προσφοράς όσον αφορά τις καμπίνες (το Polaris έχει μόνο 250), όσο και για την εκ νέου ευθυγράμμιση των δρομολογίων στη διαδρομή Γένοβα-Παλέρμο.

Posted
5 hours ago, Diagoras said:

ΥΓ: Υπέροχες οι φωτογραφίες αλλά θα περιμέναμε πιο "αισθησιακές" περιγραφές από τη ... μύτη 😝

 

Όταν το έγραφα, είχα στο μυαλό μου το «Ο Αστερίξ και η Κλεοπάτρα» που από τη στιγμή που ο Οβελίξ γνωρίζει την Κλεοπάτρα, μουρμουρίζει στο υπόλοιπο τεύχος «μα τι μύτη» :D

 

Πέρα από αυτό, στη γραμμή Palermo Genova είχαν μια επιτυχημένη συνταγή με τα γρήγορα πλοία τους. Τώρα προσπαθούν να συμβιβάσουν όπως είπατε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες του υπάρχοντος στόλου με συνέπεια τα δρομολόγιά τους να είναι μπλεγμένα και χωρίς σταθερά ωράρια. Ένα 24ωρο επάνω στο GNV Polaris πάντως μου φαίνεται πολύ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...