Petros P Posted October 17, 2023 Posted October 17, 2023 Για τον ίδιο λόγο που «βλέπαμε» το aqua solution στις δυτικές …
cyclades_shipping Posted October 17, 2023 Posted October 17, 2023 Εκτός αυτού,γνωρίζουμε τι διαμόρφωση θα έχει το εσωτερικό του πλοίου ; ώστε να καταλήξουμε σε πιθανές γραμμές.
iord Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 (edited) Εχεις δικιο ως αναφορα του εσωτερικους χωρους, αν και θεωρω απιθανο η σιτζετ να χτισει απο την αρχη ενα ολοκληρο ντεκ επιβατων προκειμενου να προσθεσει 50-60 καμπινες. Οι αλλες αδυναμιες του πλοιου ωστοσο (μικρο γκαραζ και χαμηλη ταχυτητα) παραμενουν, για αυτο και το σεναριο για χανια δεν μου κολλαει καπου. 14 hours ago, Petros P said: Για τον ίδιο λόγο που «βλέπαμε» το aqua solution στις δυτικές … Δεν καταλαβα τι εννοεις με αυτο, παντος το σεναριο του ακουα σολουσιον στις δυτικες ειδικα την περιοδο που εγινε ηταν ενα πολυ ρεαλιστικο σεναριο Edited October 18, 2023 by polmyt quote
Marina Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 Αυτή η μαούνα για να μπει στα Χανιά χρειάζεται καινούριες μηχανές
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 Γιατί τι έχουν οι μηχανές του?? Είναι πολύ αξιόπιστες μηχανές 4 hours ago, iord said: Εχεις δικιο ως αναφορα του εσωτερικους χωρους, αν και θεωρω απιθανο η σιτζετ να χτισει απο την αρχη ενα ολοκληρο ντεκ επιβατων προκειμενου να προσθεσει 50-60 καμπινες. Οι αλλες αδυναμιες του πλοιου ωστοσο (μικρο γκαραζ και χαμηλη ταχυτητα) παραμενουν, για αυτο και το σεναριο για χανια δεν μου κολλαει καπου. Το πλοίο νομίζω ότι έχει ήδη 150 κρεβάτια και 650 γραμμικά μέτρα γκαράζ (το κύριο γκαράζ για φορτηγά και το πάνω γκαράζ για ΙΧ).
iord Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 (edited) ο Nick the greek οταν παρέθεσε τα στοιχεία του πλοιου εγραψε για 148 κρεβατια, τα οποια σαν μετρο συγκρισης ειναι μολις 28 περισσοτερα απο το μπλου σταρ ναξος. Αργοτερα γραφτηκε οτι ουτε αυτα υπαρχουν καθως ειναι για το πληρωμα και οι καμπινες δεν υπαρχουν στο ντεκ πλαν οποτε δεν ξερουμε ουτε αυτα αν υπαρχουν. Ως αναφορα το γκαραζ, για σύγκριση 650 γραμμικά μετρα εχει το ΠΡΕΒΕΛΗ με την διαφορα οτι στο κυριως γκαραζ το πρεβελη δεν εχει παταρια τα οποια επηρεαζουν τον αριθμο φορτηγων που μπορει να παρει. Δεν θελω προς θεου να βγαλω αχρηστο το πλοιο, πιστευω οτι μπορει να σταθει σε αρκετες γραμμες, αλλα πειραιας χανια δεν ειναι μια απο αυτες. Και αυτο προσπαθω να καταλαβω, γιατι ανακυκλώνετε συνεχως ενα σεναριο χωρις καμια λογικη. Edited October 18, 2023 by polmyt quote
giorgos_249 Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 H δήλωση είναι δήλωση γιατί ο νόμος δεν εξετάζει τα χαρακτηριστικά του πλοίου, μόνο γραμμή. Και επειδή δεν υπάρχουν και ουσιαστικές συνέπειες αν δεν τηρηθεί η δήλωση δρομολόγησης βλέπουμε διάφορα, πχ Νήσος Χίος στη Ραφήνα, πχ Aqua Blue Παροναξια κλπ. Συνεπώς μπορεί να δηλωθεί και να αντικατασταθεί από κάποιο πλοίο που να ταιριάζει καλύτερα στα Χανιά σε μόνιμη βάση η απλά να μη δρομολογηθεί ποτέ. Πάντως και ο Βενιζέλος με 16-17 πάει σαν αυτό...
cyclades_shipping Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 Το Superstar II στο ταξίδι του προς Ελλάδα να θυμίσω είχε πιασει 20kn.
MILTIADIS Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 (edited) On 10/17/2023 at 5:26 PM, iord said: Αυτη η φήμη για Χανιά που εχει ξανασυζητηθεί απο που προέκυψε? Απλα καποιος το σκεφτηκε και το πεταξε.Προφανως και το πλοιο δεν προοριζεται για τα Χανια ή την Κρητη γενικοτερα. Για καμια αγονη ο,τι πρεπει ειναι. Edited October 18, 2023 by MILTIADIS
iord Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 2 hours ago, giorgos_249 said: H δήλωση είναι δήλωση γιατί ο νόμος δεν εξετάζει τα χαρακτηριστικά του πλοίου, μόνο γραμμή. Και επειδή δεν υπάρχουν και ουσιαστικές συνέπειες αν δεν τηρηθεί η δήλωση δρομολόγησης βλέπουμε διάφορα, πχ Νήσος Χίος στη Ραφήνα, πχ Aqua Blue Παροναξια κλπ. Αυτο ναι το ξερω, απλα επειδη δεν γνωριζω για την υπαρξη τετοιας δηλωσης μονο για αυτη στην παροναξια, για αυτο και η απορια μου. 2 hours ago, giorgos_249 said: Πάντως και ο Βενιζέλος με 16-17 πάει σαν αυτό... νταξει ειπαμε εχει ριξει ρυθμους σε σχεση με το καλοκαρι αλλα οχι και 16. Συνηθως παιζει μεταξυ 17,5-18,5 στο κατεβα και 18-19 στο ανεβα. 1 hour ago, MILTIADIS said: Απλα καποιος το σκεφτηκε και το πεταξε.Προφανως και το πλοιο δεν προοριζεται για τα Χανια ή την Κρητη γενικοτερα. Για καμια αγονη ο,τι πρεπει ειναι. Η ανακυκλωση του σεναριου μου εκανε εμενα εντυπωση. Συμφωνω και περιμενω πως και πως να δω που θα το δηλωσει εν τέλη η σι τζετ
SuperRunner Posted October 18, 2023 Posted October 18, 2023 Για Δυτικές Κυκλάδες μήπως; Το πιο πιθανό σενάριο και νομίζω επικρατέστερο
speedrunner Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Δεν νομίζω ότι χωράει στις δυτικές Κυκλαδες και 3ο συμβατικό και μάλιστα χωρίς να έχει να προσφέρει κάποια παραπάνω υπηρεσία ( ταχύτητα ) σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
parian scientist Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Το πλοίο έχει αξιόλογο πρωτόκολλο και γκαράζ και αν ανεβάσει την ταχύτητα του μπαινει και Παροναξια άνετα και Άνδρο Τήνο Μύκονο και γενικά σε όποιο λιμάνι χωράει και υπάρχει αρκετή κίνηση . Και στα Χανιά μπαίνει γιατί είναι ένα μικρό Βενιζέλακι…..😃
iord Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 1 hour ago, parian scientist said: Και στα Χανιά μπαίνει γιατί είναι ένα μικρό Βενιζέλακι…..😃 Το ειπαμε και πανω πως 16,5 κομβοι χωρις κρεβατια δεν μπορουν να σταθουν Χανια. Αν ξερεις κατι για την μετασκευη που ανατρεπει οτι εχει ειπωθεί παραπάνω ευπρόσδεκτο αλλα αν οχι δεν βλεπω λογο να ανακυκλώνουμε τα Χανια 52 minutes ago, Annivas said: Πράγματι και η Σέριφος και η Σίφνος και η Μήλος αποτελούν ιδιαιτέρα δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς . Έχουν αναπτυχθεί πολύ τουριστικά , έχουν επενδύσει σε υποδομές ειναι σχετικα κοντινοί προορισμοί … όμως αυτή η κίνηση είναι εποχική. ο χειμώνας είναι ιδιαίτερα βαρύς και δύσκολος . Αν αθροίσει κανείς τους μόνιμους κατοίκους των τριών νησιών το σύνολο τους κάνει τον πληθυσμό της Ανδρου . Οπότε γίνεται αντιληπτό ότι τρίτο βαπόρι χειμωνιάτικα είναι ανούσιο να το συζητάμε . Θα μπορουσε ισως και να δουλεψει σαν δευτερο πρωινο απο πειραια για συρο τηνο μυκονο μιας και αν δεν απατούμε το χειμωνα απο πειραια εχει μονο η μπλου σταρ 1 αναχωρηση πρωι και καποιες μερες αλλη μια βραδυ. Και θα μπορουσε να λειτουργησει και σαν συνεχεια του δρομολογιου του τσαμπιον τζετ που σταματα νοεμβριο απλα με προσαρμοσμενα τα ωραρια ωστε να χτισει στεθερη κινηση η εταιρια.
Αρακλειανός Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Δεν υπάρχει πραγματικά κανένας λόγος να το προτιμήσει κάποιος αντί για τα πλοία της Blue Star στα Δωδεκάνησα... Blue Star 2, Πάτμος, Χίος +όποιο κάνει Σάμο Κω Ρόδο το καλοκαίρι...
cyclades_shipping Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 (edited) Γίνεται και λόγος ότι πιάνει μόνο 16,5kn,το πλοιο να υπενθυμίσω για ακόμη μια φορά στο ταξίδι του προς Ελλάδα έιχε πιασει ακομα και 20kn. Edited October 19, 2023 by cyclades_shipping
proud_ionian Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Δεν χρειάζεται να το λες κάθε 3 ποστ. Ξεφόρτωτο ήταν και δεν ξέρουμε τι θάλασσα είχε όταν τα έπιασε.
cyclades_shipping Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Το αναφέρω γιατί επίσης επαναλαμβάνεται ότι παει μόνο 16,5. On 3/1/2023 at 3:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Πάντως στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού του προς την Ελλάδα το πλοίο ταξιδεύει με 18-19.5 κόμβους ενώ στο στενό της Μάγχης έφτασε μέχρι τα 21, λογικά με τα ρεύματα στη περιοχή. οριστε και με τι ταχύτητα εκανε το ταξίδι του προς Ελλάδα.
iord Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 1 minute ago, cyclades_shipping said: Το αναφέρω γιατί επίσης επαναλαμβάνεται ότι παει μόνο 16,5. 16,5 ειναι η υπηρεσιακη του. Kαι ο βενιζελος στα δοκιμαστικά φέτος επιασε 21,5 αλλα στα δρομολογια πηγε μεχρι 20.
cyclades_shipping Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 (edited) αν έχει μέγιστη 20+ μπορεί λογικά να πιασει 18,5kn υπηρεσιακή,μην ξεχνάμε πως δούλευε σε πορθμείο,που δεν χρειαζόταν παραπάνω ταχύτητα. Edited October 19, 2023 by cyclades_shipping
iord Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Αν εχει κρυμμένο ασσο στο μανικι αυτό δεν το ξερω. Πάντος από τα μεχρι τωρα στοιχειά και και τις συνθήκες με τις οποίες επιασε τα 20 δεν νομίζω ότι το είχε το 18,5 στο τσεπάκι. Θα δείξει όταν μπει προφανώς πάντως δεν περιμένω η μεση ταχύτητα του πλοίου στα δρομολόγια να ξεπερνάει τα 17. Θα εχει ενδιαφέρον κιόλας αν κάποιος είχε και στοιχεία για την κατανάλωση του πλοίου, μιας και τα σκανδιναβικά δεν φημίζονται για την οικονομία τους.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 20, 2023 Posted October 20, 2023 Εκει στα 17 τα Σκανδιναβικα με 4 μηχανες πιανουν ταβανι στη μεγιστη λογικη? καταναλωση...Μετα ρουφανε το διυλιστηριο μαζι...
Petros P Posted October 20, 2023 Posted October 20, 2023 Παρότι φαίνεται πως αυτό το Πειραιας Χανιά με το Super Star 2 δεν θα γινει και πάω για το όσκαρ του φιδεμπορα του 2023, μήπως η γραμμή του μέγκα τζετ είναι τελικα η γραμη του SS2?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now