Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
  On 4/14/2021 at 7:55 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Υπογράφτηκε η σύμβαση για τη κατασκευή των δυο νέων πλοίων της TT-Line στο ναυπηγείο της Rauma Marine Constructions, με έναρξη των εργασιών την Άνοιξη του 2022, με παράδοση το πρώτο πλοίο στα τέλη του 2023 και το δεύτερο στα τέλη του 2024

Expand  
  On 9/1/2021 at 2:05 PM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με αυστραλέζικη εφημερίδα που επικαλείται το Ferries, έχει πληρωθεί η προκαταβολή και την άνοιξη ξεκινά η ναυπήγηση του πρώτου από τα δύο πλοία

Expand  

Το πρώτο από τα δυο νέα πλοία της TT-Line που θα ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο της Rauma Marine Constructions ξεκινησε σήμερα τη κατασκευή του. Τα δυο πλοία θα πάρουν τα ονόματα  Spirit of Tasmania IV και Spirit of Tasmania V, ενώ αναμένονται να παραδοθούν στα τέλη του 2023 και στα τέλη του 2024 αντίστοιχα.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
  • proud_ionian changed the title to Spirit of Tasmania IV (IMO 9936587)
Posted

Οπως μαθαινουμε και απο το site των ναυπηγειων και απο το Ferries of Tasmania, σημερα εγινε η θεση της τροπιδος για το IV.

Η αναρτηση των ναυπηγειων:

  Quote

Keel laying of Spirit of Tasmania car and passenger ferry celebrated in Rauma shipyard – the vessel represents the biggest foreign sale between Finland and Australia

28.10.2022

Today, Rauma shipyard celebrated the keel laying ceremony of Spirit of Tasmania IV, a vessel being built for the Tasmanian TT-Line Company.

A significant player in maritime transport between mainland Australia and Tasmania, TT-Line has commissioned two identical Spirit of Tasmania vessels from RMC. The large-scale project is the biggest individual foreign sale between Australia and Finland. The project will create a total of around 3,500 person-years’ worth of employment at the Rauma shipyard.

”Despite the Covid-19 pandemic and the war in Ukraine, the design and production of the Spirit of Tasmania vessels have proceeded according to the agreed schedule. The keel laying of the project’s first vessel is a wonderful demonstration of this. The good progression of the project is also a sign of a strong next year. We expect our turnover to grow significantly in 2023”, says Mika Heiskanen, CEO of RMC.

Spirit of Tasmania CEO and Managing Director Bernard Dwyer says it is an exciting time for the company.

“This keel laying ceremony is another important milestone for the project that takes us one step closer to having new vessels crossing Bass Strait.  We’re excited to join our partners RMC for the occasion and celebrate the build for Spirit of Tasmania IV tracking on time for delivery in the first quarter of 2024.”

“The arrival of the two new ferries in Australia in 2024 will be a significant moment for the company,” Dwyer says.

“Forty per cent larger than the current vessels, the investment we are making in these vessels is a once in a generation event that will deliver important benefits to Tasmania’s visitor economy and the broader economy.”

The keel of the vessel weighs 230 metric tons

The traditional keel laying ceremony celebrates the official first step in the ship’s construction, marking in effect the birth of the ship. The keel of a ship is lowered into the construction dock, and customary lucky coins are placed under it. Spirit of Tasmania’s massive L-222 keel weighs approximately 230 metric tons.

Currently, the Spirit of Tasmania-named vessels carry around 450,000 passengers each year. The new vessels will operate on an extremely challenging route across the Bass Strait between Geelong, Victoria, and Devonport, Tasmania. The ferries have been specially designed to undertake this specific route.

The vessels will hold 1,800 passengers each and their gross tonnage will be approximately 48,000 metric tons. The new vessels will replace the Finnish-built sister ships from the 1990s.

Construction of the first vessel will be completed at the start of 2024 and the second in late 2024.

Expand  

.

Βαζω και τη φωτο της τροπιδας απο το ferries of tasmania.

1449493433_spiritoftasmaniaIVbyferriesoftasmania.thumb.jpg.73e2f8213f612c17fc9648a927836ddd.jpg

Καλοριζικο, καλοταξιδο και μακαρι να ξαναδουμε τετοιες στιγμες και για ελληνικες ακτοπλοϊκες.

  • 4 months later...
  • 7 months later...
  • 5 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο της Τασμανίας και το ferries!, το ναυπηγείο δυσκολεύεται να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα παράδοσης, λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού και καθυστερήσεων στην παράδοση ατσαλιού και πρώτων υλών γενικότερα 

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Όντως είναι όμορφο μοιάζει με τα superfast το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η πρύμη του και φαίνεται να έχει καλή ταχύτητα πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει τα 30.

 

  • 2 months later...
Posted

Από ότι αναφέρουν ΜΜΕ της Τασμανίας και αγγλόφωνα fora συνασθενών, παραδίδεται 12.9.

Υπάρχει βέβαια η υποσημείωση ότι είναι αρκετά πράγματα να γίνουν ακόμη και θα χρειασθούν αρκετοί μήνες για να δρομολογηθεί.:blink:

Θυμίζει λίγο την Αττική Οδό και την ΕγνατίαB). Για να τηρηθούν οι προθεσμίες και να μην ενεργοποιηθούν οι ρήτρες, "παραδίδονταν" τμήματα τα οποία ήταν ημιτελή: πχ μια στενή λωρίδα ανά κατεύθυνση με εργοτάξιο το υπόλοιπο οδόστρωμα και εφευρίσκονταν διάφοροι "πιασάρικοι" νεολογισμοί: λειτουργική οδός, κυκλοφοριακή ετοιμότητα και άλλες μπούρδες. Στην πράξη όμως ήταν για ΙΧ και ελαφρά φορτηγά.

Posted

Ενα δημοσίευμα, από τον Παλμό της Τασμανίας:P (Pulse Tasmania)

  Quote

The first of two new Spirit of Tasmania ferries is set to be handed over to TT-Line next week, marking an albeit significant but delayed milestone in the project to upgrade the Bass Strait ferry service.

Spirit of Tasmania IV is currently undergoing final construction in Finland before TT-Line takes ownership on September 12.

The vessel will likely undergo additional work and testing before it sails to Australia.

Upon arrival in Devonport, the multi-million-dollar ferry will undergo further fitting out, a process that could take up to eight weeks.

It will be several more months before the new ship is ready to operate on the Bass Strait, according to TT-Line.

Expand  

 

  • 1 month later...
Posted
  On 10/29/2024 at 10:07 AM, spiroszante said:

Για αντικαταστάτης του Claudia συμφωνώ απόλυτα.Ακούει η Attica όμως? 

Expand  

Ακούει η λογική μαλλον, για αυτό δεν ενδιαφέρθηκαν ακόμα. 

Posted
  On 10/29/2024 at 7:32 AM, proud_ionian said:

Στο Leith της Σκωτίας θα πάει σε πρώτη φάση,  μέχρι να βρεθεί ναυλωτής.

Expand  

Νέα BBCιώτικα: Το πλοίο πάει στο Leith για παροπλισμό, αλλά και για το τελευταίο μέρος του fitting out, το οποίο υπό Κ.Σ. θα γινόταν στην Τασμανία.

Δεν θέλουν να μείνει άλλο στη Rauma, για να μην πάθει ζημιές από τις χαμηλής θερμοκρασίες του χειμώνα. 

Εννοείται ότι το BBC δεν αποφεύγει τις συγκρίσεις των δύο "ferries fiascoes", Σκωτίας και Τασμανίας, τα οποία έχουν αρκετές ομοιότητες.

  • 4 weeks later...
Posted
  On 11/16/2024 at 9:06 AM, proud_ionian said:

Ο πολιτειακός πρωθυπουργός της Τασμανίας συνεχίζει τις αναρτήσεις του στα sm για το φιάσκο:

Ξεκαθαρίζει ότι η παραμονή στη Σκωτία, του IV αρχικά, θα είναι προσωρινή, μέχρι βα ολοκληρωθούν εκείνες οι εργασίες που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν στην Τασμανία.

Expand  

Eίναι θέμα ημερών ή ωρων η αναχώρησή του από τη Rauma για το Leith. Κατά τους Τασμανούς συνασθενείς το 4 ή 5 Δεκεμβρίου, θα είναι στο Leith

Posted

Σύμφωνα με το ferries of tasmania στο fb, αύριο στις 9 το πρωι, ώρα Φινλανδίας και δική μας, θα φύγει από τη Rauma για το Leith

Posted

Τελικά την έσκασαν στους συνασθενείς.

Το πλοίο έφυγε σήμερα λίγο μετά στις 14.00. Έκανε πρώτα ένα δίωρο δοκιμαστικό, όπου έφτασε τους 28,4 (τόσο είδα στο track του mt) και πλέον με 16 κόμβους έχει πορεία ΝΔ. Δείχνει σαν να θέλει να κατέβει τις δυτικές ακτές της Σουηδίας κόστα κόστα.

ΕΤΑ Leith 3.12 12.00. Τοπική. Τρίτη μέσημέρι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...