.voyager Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 (edited) Αυτό το αστέρι και το αδελφό του γιατί δεν τα παίρνει κανείς; Edited September 27, 2022 by proud_ionian tag
Ariadne Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 Πανέμορφο. Υπό άλλες συγκυρίες, πιστεύω να το βλέπαμε στη χώρα μας.
Marios Superfast Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 6 hours ago, .voyager said: Αυτό το αστέρι και το αδελφό του γιατί δεν τα παίρνει κανείς; Εγώ για το Shirakaba λυπάμαι
pathfinder Posted July 18, 2017 Posted July 18, 2017 εγω θα επαναλάβω την άποψη ότι όσο καλά και όμορφα και αν είναι, είναι πολύ μεγάλα για τις περισσότερες γραμμές εσωτερικού (με δεδομένη και την εποχικότητα). Και εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι Ν.Σάμος, Ν.Ρόδος κ.α. εξ ανάγκης βρήκαν ρόλο στο εσωτερικό. Αν υπήρχε ρευστό θα μπορούσαν βέβαια να αντικαταστήσουν κάποια παλαιότερα (π.χ. Κρήτη)
stathis Posted July 19, 2017 Posted July 19, 2017 On 18/7/2017 at 2:45 PM, .voyager said: Αυτό το αστέρι και το αδελφό του γιατί δεν τα παίρνει κανείς; Ααααχχχ... πες τα βρε voyager! Τα ομορφότερα εγ/ογ κατά τη γνώμη μου. Βεβαια έχει δίκιο ο pathfinder και πρέπει να λάβουμε υπόψη και την κατανάλωση τους γιατί μιλάμε για πλοία σχεδιασμένα να ταξιδεύουν κοντά στους 30 κόμβους.
.voyager Posted July 19, 2017 Author Posted July 19, 2017 Μιλάμε το θέλω δώρο 9 Σεπτέμβρη όπως είναι μπλε και θα κάνω εγώ τις παρεμβάσεις μου Λίγο off, αλλά όταν λες "πλοία σχεδιασμένα να ταξιδεύουν κοντά στους 30 κόμβους", εννοείς ότι ο σχεδιασμός της γάστρας είναι τέτοιος (υδροδυναμική κτλ.), ώστε σε ταχύτητες των 20-23 κόμβων θα είχαν μη σύμφέρουσα κατανάλωση σε σχέση με πλοία που έχουν σχεδιαστεί να πλέουν με τις τελευταίες ταχύτητες;
stathis Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Ναι, ισχύει αυτό, λόγω της γάστρας αλλά και λόγω μηχανών στα συγκεκριμένα γιατί έχουν μόνο δυο. Τα παλάτια πχ που έχουν τέσσερις όταν ταξιδεύουν με χαμηλές ταχύτητες δουλεύουν τις δυο μόνο ενώ αυτά θα πρέπει να δουλεύουν και τις δυο σε χαμηλό φορτίο που δεν είναι καλό. Το Shirakaba βέβαια είναι ο,τι πρέπει για Πειραιά Χανιά!
stathis Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Το θρυλικό Suisen έδωσε στίγμα στο marine traffic μετά από πολύ καιρό, αυτή τη στιγμή πλέει ανοιχτά του Μπουσάν με 7 κόμβους με το όνομα Gangwon 1. Εδώ μια σχετικά πρόσφατη φωτογραφία του από τον χρήστη lappino όπου ο ίδιος αναφέρει στα σχόλια ότι το πλοίο έχει πουληθεί για scrap από τον Μάρτιο. Μένει να δούμε πού θα καταλήξει.
Strofalos Posted August 4, 2022 Posted August 4, 2022 Το ότι πλοία τύπου Suisen πάνε για σκραπ και άλλα τύπου Olympus χτυπάνε άγονες, μόνο στο Ελλαδιστάν το βλέπεις... Πάντως, το καινούργιο Suisen, μαζί με το αδερφό του το Suzuran, μεγάλος έρωτας!!!
stathis Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 Το Gangwon 1 μετά από μια πολυήμερη αναμονή στη ράδα, προσάραξε στην παραλία του Chittagong. Ένα πλοίο 26 ετών που πέρασε τα τελευταία 10 χρόνια παροπλισμένο, κρίμα… Ας το θυμηθούμε σε μια carte postale που είχε ανεβάσει παλιότερα ο @Nick the Greek
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 (edited) Άτυχο! Αν δεν ήταν η κρίση όπου κανείς δεν έφερνε τπτ από Ιαπωνία,μπορεί αυτός ο βάπορας να ερχόταν κατά εδώ μεριά... Edited September 13, 2022 by proud_ionian
JohnR730 Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 Φαντάζομαι πως για να το παρόπλισαν και οι Ιάπωνες ενώ ήταν 16 ετών θα έκαιγε πολύ
giorgos_249 Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 Πλοιο 16 ετων στην Ιαπωνία θεωρείται κ@@γρια 😅. Και στην Ευρώπη μεταξύ μας, μην κοιτάτε την ασχήμια εδώ πέρα που φέρνουμε τα 25χρονα για νεότευκτα, φιγουράρουν στα εξώφυλλα του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, παίρνουν βραβεία Lloyd's List οι εταιρείες να βάζουν μπανεράκια στο πλάι και νομίζουμε ότι κάτι κάναμε κιόλας... Εξάλλου υπάρχει όριο ηλικίας εκεί στα 25 έτη αν θυμάμαι καλά.
Annivas Posted September 13, 2022 Posted September 13, 2022 Mεταξύ μας καλά κάνουν και τα θεωρούν κ@@γριες... Από παλιά που έρχονταν βαπόρια για μετασκευή , έρχονταν σε κακό χάλι και λουσμένα στη σκουριά . Ο καπτα Μάκης στα ΜΙΛΕΝΑ/ΝΤΑΛΙΑΝΑ έκανε αμμοβολή από πάνω μέχρι κάτω. Εκτός όμως από την ελλιπή συντήρηση , τα επίπεδα ασφαλείας και safety εξοπλισμού στα βαπόρια που κάνουν εσωτερικούς πλόες στην Ιαπωνία είναι έτη φωτός πίσω από τα Ευρωπαικά πρότυπα. Οι Ιάπωνες σχεδιάζουν και φτιάχνουν καλές γάστρες τοποθετούν καλό μηχανολογικό εξοπλισμό και περιφερειακά εξαρτήματα και από εκεί και πέρα είναι το μηδέν.
allk Posted September 14, 2022 Posted September 14, 2022 Θα διαφωνήσω εν μέρει με τον προλαλησαντα γιατί δεύτερο χέρι γκαζαδικα η φορτηγά από Ιάπωνες είναι κλασεις ανώτερα ακόμα και απο καινούρια κορεάτικα,κινέζικα ούτε καν από πλευράς συντήρησης και ποιότητας
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 17, 2022 Posted September 17, 2022 On 9/13/2022 at 4:44 PM, giorgos_249 said: Πλοιο 16 ετων στην Ιαπωνία θεωρείται κ@@γρια 😅. Και στην Ευρώπη μεταξύ μας, μην κοιτάτε την ασχήμια εδώ πέρα που φέρνουμε τα 25χρονα για νεότευκτα, φιγουράρουν στα εξώφυλλα του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, παίρνουν βραβεία Lloyd's List οι εταιρείες να βάζουν μπανεράκια στο πλάι και νομίζουμε ότι κάτι κάναμε κιόλας... Εξάλλου υπάρχει όριο ηλικίας εκεί στα 25 έτη αν θυμάμαι καλά. Γιά να πουληθρί βαπόρι από Ευρώπη πρέπει να πάει 40 χρονών,άσε που δεν βρίσκονται κατάλληλα γιά τα λιμάνια μας. On 9/13/2022 at 3:40 PM, JohnR730 said: Φαντάζομαι πως για να το παρόπλισαν και οι Ιάπωνες ενώ ήταν 16 ετών θα έκαιγε πολύ To αδελφό όμως ΗΑΚUOU μακροήμερευσε κ τουλάχιστον μέχρι τον περασμένο Ιούνιο φέρεται να ταξίδευε.
SQE Posted September 21, 2022 Posted September 21, 2022 Δεν νομίζω, ίδια κατανάλωση με Κύδων/ Blue Galaxy πρέπει να έχει.
proud_ionian Posted September 27, 2022 Posted September 27, 2022 Οπως μας ενημερωνει ο φιλος Mohamed Helal, στο Shipbreaking, αναπαυεται εν ειρηνη.
margaritis24 Posted September 27, 2022 Posted September 27, 2022 Κριμα θα μπορουσε να αντικαταστησει το Κεφαλλονια αλλα το εστειλε για καρφιτσες κ αυτο😂😂😂
Neptune Posted September 27, 2022 Posted September 27, 2022 (edited) Δε γίνονται αυτά που λες. Δε χωράει στην Κυλλήνη. Καρφί για Ραφήνα ήταν. Edited September 27, 2022 by Neptune
spiroszante Posted September 27, 2022 Posted September 27, 2022 Ούτε Ραφήνα θα μπορούσε.Δεν χωράει με τίποτα στο Γαύριο 200 μέτρα πλοίο.
nomikos Posted September 28, 2022 Posted September 28, 2022 Αυτά ήταν βαπόρια για τις εταιρείες μας.Για να αναπτυχθούν βιώσιμα και να επιβιώσουν.Όχι τα νεότευκτα της ταχύτητας των δανείων και των τραπεζών. Ακόμα και στο διαλυτήριο εντυπωσιάζει αυτή η καραβάρα...
polmyt Posted September 28, 2022 Posted September 28, 2022 (edited) Βαποραρος δεν το συζηταμε αλλα ρε συ ΝΟΜΙΚΕ τι σε κανει να πιστευεις οτι η μετατροπη του στα ευρωπαικα δεδομενα θα κοστιζε τραγικα λιγοτερο απο ενα καινουριο;Ασε που καμια ελληνικη εταιρια δεν χτιζει τετοια βαπορια πλεον Επισης γιατι θεωρουμε δεδομενο οτι δεν θα χρειαστει δανεια κλπ απο τραπεζες; Το οτι δεν βρεθηκε κανεις στον κοσμο να το παρει και 26 χρονων παει για κοψιμο ,μαλλον κατι λεει Edited September 28, 2022 by polmyt
nomikos Posted September 28, 2022 Posted September 28, 2022 53 minutes ago, nomikos said: Αυτά ήταν βαπόρια Για να το αγόραζε κάποιος πριν καμιά 10αριά 15αρια χρόνια αναφέρομαι και κακώς δε το έγραψα στο ποστ μου.Όπως βλέπουμε Ρόδος Αριάδνη αλλά και Σάμος έχουν ξελασπώσει τη Blue Star και κατά τη γνώμη μου είναι βαπόρια που αξίζουν.
margaritis24 Posted September 28, 2022 Posted September 28, 2022 Πριν 15 χρονια εκανε οσο το Αριαδνη κ το Ροδος μαζι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now