giorgos_249 Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 Γιατι να λαμπαδιασει το ηλεκτρικο παιδια (που δεν ειναι κιόλας ηλεκτρικό, συνήθως είναι υβριδικά)? Εχετε δει πολλά ηλεκτρικά να παίρνουν φωτιά έτσι? Η νομιζετε ενα αμαξι βενζίνης του 2000 από αυτά τα σκουπίδια τύπου Corsa και Yaris των 300.000 χλμ που φέρνουν από Γερμανία και τα πουλάνε στις μάντρες της Αττικής με γυρισμένα χιλιόμετρα για 2 και 3 χιλιάρικα (και τα αγοράζουν/οδηγούν πολλοί από αυτούς που γράφουν για τα ηλεκτρικά στα γκρουπ των καραβολατρών κλπ νομίζοντας ότι έκαναν και καλή αγορά) ειναι λιγότερο "επίφοβο" ? Ας σταματήσει κάποια ώρα αυτό το πράγμα με τα ηλεκτρικά, δεν εχει ΚΑΜΙΑ λογική.... Αντιθέτως, είναι όντως επικίνδυνα τα αμάξια που έχει περάσει αέριο το συνεργείο του μπαρμπα-Μήτσου στην Μεσογείων ή του μπαρμπα-Βαγγέλη στην Συγγρού ή του όποιου άλλου (κάτι που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή) και έχουν στο πορτ μπαγκάζ τις δεξαμενές αερίου και είναι γεμάτα πατέντες..... Είναι όντως επικίνδυνα τα αμάξια των τυπάδων που τα "πειράζουν" (πόσο ηλήθιος/αφελής πρέπει να είναι κανείς για να νομίζει ότι δεν ξέρει πχ η BMW ή η Volkswagen και έχει βγάλει ένα αμάξι λιγότερο καλό το οποίο μπορεί να το βελτιώσει/διορθώσει στις υποτιθέμενες αδυναμίες του ο Χρηστάκης από τα Πετράλωνα 19 ετών που τελείωσε ένα ΕΠΑΛ πέρυσι με 12)... Είναι όντως επικίνδυνα τα φορτηγά ψυγεία που έχουν να συντηρηθούν 10 χρόνια και περπατάς στον Πειραιά και τα βλέπεις να πετάνε σπίθες, κλπ κλπ.
hayabusagr Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 (edited) γνωρίζω τουλάχιστον μια εταιρεία της ακτοπλοϊας που έχει αγοράσει σχετικο εξοπλισμό για τα πλοία της. και αντίστοιχα έχει ενα ελαφρώς ακριβότερο ναύλο για τα αυτοκίνητα αυτά. edit: @giorgos_249 https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/stachti-3-000-aytokinita-kaigetai-to-ploio-poy-ta-metaferei/ Δες εδώ τι ζημια μπορει να γινει αν συμβεί κατι Edited July 19, 2024 by hayabusagr
giorgos_249 Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 Δες και εδω τι ζημια μπορει να γινει από ένα φορτηγό από αυτά που περπατάς στο λιμάνι, περνάς από δίπλα τους και γρυλίζουν και πετάνε σπίθες: https://en.wikipedia.org/wiki/MS_Norman_Atlantic Που μας οδηγεί αυτή η συζήτηση? Και με αναπτήρα/τσιγάρο να βάλει φωτιά κανείς σε ένα πλοίο (κανενας τρελός όπως στο Ζάκυνθος 1) ζημιά θα γίνει. Πόσο πιθανό είναι ένα ηλεκτρικό όχημα να πάρει φωτιά έτσι? Δεν είναι! Είναι πολύ πιο πιθανό όμως να υπάρξει πρόβλημα από τα παραπάνω που είπα.
Annivas Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 (edited) Εγώ θα σου έλεγα να μην είσαι τόσο απόλυτος σε αυτά που λες: 1) Οι πιθανότητες να γίνει ανάφλεξη της μπαταρίας ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου ή plug in ναι μεν δεν είναι μεγάλες αλλά δεν είναι και μηδενικές . Αντιθέτως όσο κουρέλι και να είναι ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, όταν είναι σταθμευμένο στο γκαράζ με σβησμένο κινητήρα οι πιθανότητες είναι μηδενικές. 2) Ελάχιστα μεν αλλά υπάρχουν παραδείγματα με πλοία και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Να σου θυμίσω το car carrier με τις πόρσε που πήρε φωτιά και κατέληξε εν τόπο μαρτυρίου. 3) Το πρόβλημα δεν είναι μονάχα στις έστω και μικρές πιθανότητες ανάφλεξης της μπαταρίας. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος κατάσβεσης. Όταν στα spec των συγκεκριμένων μπαταριών , αναφέρεται ότι χρειάζονται 30 & 40.000ltrs νερό γίνεται αντιληπτό ότι δεν πρόκειται να σβήσει από μια-δυο κεφαλές drencher οι οποίες θα καλύπτουν το αυτοκίνητο στη θέση που είναι σταθμευμένο. 4) To συγκεκριμένο θέμα απασχολεί έντονα την διεθνή κοινότητα και ακριβώς επειδή δεν έχουν βρει την κατάλληλη μέθοδο αντιμετώπισης ενός ανάλογου περιστατικού αρκούνται σε συστάσεις τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Edited July 19, 2024 by Annivas
giorgos_249 Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 Αν θέλουν να πουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ή οι ναυτιλιακές γενικά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι "επικίνδυνα" για να βάλουνε ένα καπέλο στο ναύλο (πάγια πρακτική των ναυτιλιακών γενικά, όπως πχ για να φέρεις ένα TEU από την Κίνα θέλει το ναύλο και πόσα καπέλα κατα καιρούς που φτάνουν σχεδόν το ναύλο) αυτό είναι άλλη ιστορία. Δεν είναι όμως βασισμένη σε τεκμηριωμένα στοιχεία. 1 minute ago, Annivas said: Εγώ θα σου έλεγα να μην είσαι τόσο απόλυτος σε αυτά που λες: 1) Οι πιθανότητες να γίνει ανάφλεξη της μπαταρίας ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου ή plug in ναι μεν δεν είναι μεγάλες αλλά δεν είναι και μηδενικές . Αντιθέτως όσο κουρέλι και να είναι ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, όταν είναι σταθμευμένο στο γκαράζ με σβησμένο κινητήρα οι πιθανότητες είναι μηδενικές. 2) Ελάχιστα μεν αλλά υπάρχουν παραδείγματα με πλοία και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Να σου θυμίσω το car carrier με τις πόρσε που πήρε φωτιά και κατέληξε εν τόπο μαρτυρίου. 3) Το πρόβλημα δεν είναι μονάχα στις έστω και μικρές πιθανότητες ανάφλεξης της μπαταρίας. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος κατάσβεσης. Όταν στα spec των συγκεκριμένων μπαταριών , αναφέρεται ότι χρειάζονται 30 & 40.000ltrs νερό γίνεται αντιληπτό ότι δεν πρόκειται να σβήσει από μια-δυο κεφαλές drencher. 4) To συγκεκριμένο θέμα απασχολεί έντονα την διεθνή κοινότητα και ακριβώς επειδή δεν έχουν βρει την κατάλληλη μέθοδο αντιμετώπισης ενός ανάλογου περιστατικού αρκούνται σε συστάσεις τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Δεν λέω ότι είναι μηδενικές, προς θεού!! Λέω ότι υπάρχουν ασύγκριτα μεγαλύτερα προβλήματα με όλα τα αυτοκίνητα 20ετίας γεμάτα πατέντες που κυκλοφορούν. Επίσης οι φωτιές αυτές δε σβήνονται με νερό - σίγουρα υπάρχουν μέσα κατάσβεσης όπως για κάθε πυρκαγιά ! 6 minutes ago, Annivas said: όσο κουρέλι και να είναι ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, όταν είναι σταθμευμένο στο γκαράζ με σβησμένο κινητήρα οι πιθανότητες είναι μηδενικές. Αν στο ταξίδι χάσει πχ μερικά λίτρα καύσιμο από κανένα σάπιο συστημα τροφοδοσίας δεν ειναι επικίνδυνο δηλαδή? Η αν χάνει αέριο? Γιατί για τέτοια μιλάμε! Σκέψου το σαν να πας να ρίξεις καύσιμο χύμα κάτω στο γκαράζ, είναι ή δεν είναι επικίνδυνο? Λέω μια από τις πολλές αιτίες τώρα..... Γιατί ποιος κάνει τακτικό σέρβις σήμερα στο αυτοκίνητο του, όταν ο μέσος άνθρωπος εκεί έξω ζει στην εξαθλίωση - παίρνει κανα χιλιάρικο μικτά και αν τα πάρει? (ελάχιστοι δυστυχώς οι πιο πολλοί φτιάχνουν ζημιές απλά αφού προκύψουν)
Χρήστος Κωνσταντίνου Posted July 19, 2024 Posted July 19, 2024 Δεν έχω τις γνώσεις για να εκφέρω γνώμη σχετικά με το πρακτικό του θέματος (αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω γνώμη· μόνο ότι δεν θεωρώ χρήσιμο να την εκφράσω), αλλά παρατηρώ – τόσο εδώ όσο και σε άλλες συζητήσεις, σε άλλα μέρη και ιστοσελίδες – ορισμένες ιδεολογικές εμμονές με το θέμα. Οι εμμονές οδηγούν σε λανθασμένα επιχειρήματα, συνήθως λόγω λογικών σφαλμάτων*. Με απλά λόγια, άλλο πράμα κανείς να θέλει να βρει την αλήθεια, κι άλλο να θέλει να έχει δίκιο. Επιπλέον, πρέπει και να προσέχουμε τι είδους ερωτήσεις κάνουμε και τι προσπαθούμε να ανακαλύψουμε. Ζητάμε να δούμε ποιο είδος κινητήρα αναφλέγεται πιο εύκολα (με η χωρίς εμφανή αιτία), πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί, ή τι συνέπειες θα υπάρχουν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Όλα αυτά μοιάζουν να είναι ξεχωριστές συζητήσεις. *Ένα λογικό σφάλμα, για παράδειγμα, είναι και η ψευδής ισοδυναμία (false equivalence). Το να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα (το αφήνω στην κρίση των χρηστών να εντοπίσουν ποια είναι αυτά) δεν οδηγεί σε σωστά συμπεράσματα.
Nikos_Chania Posted January 15 Posted January 15 (edited) Στη Σουηδία, σύμφωνα με αυτό, ηλεκτρικό φέρυ δίνει την δυνατότητα να φορτίσεις το ΙΧ σου στο πλοίο. Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για ΙΧ επιβάτη ή πληρώματος (δεν νομίζω να πρόκειται για πληρώματος σε πορθμειακή γραμμή) αλλά γενικά το μεταφέρω με επιφύλαξη. Σε περίπτωση που ισχύει, θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τελικά γιατί δεν απαγορεύεται εκεί ή μεταφορά τέτοιων οχημάτων αλλά μπορείς και να τα φορτίσεις. Πως εξαλειψαν τους κινδύνους που οι εν ελλάδι φωστήρες ισχυρίζονται; Τροφή για σκέψη παιδιά, εδώ που χτίζαμε παρθενώνες όταν αυτοί μάζευαν βελανίδια... Edited January 15 by Nikos_Chania
giorgos_249 Posted January 16 Posted January 16 Κατά πάσα πιθανότητα είναι το Tycho Brahe (λόγω μεγέθους και πλώρης)! Πιθανότατα αν δεν είναι αυτό τότε είναι κάποιο άλλο (μοιάζουν πολύ) της διεθνούς γραμμής Helsingborg-Helsingør (ανταγωνιστικά πλοία στη γέφυρα του Oresund). Γενικά στη Σουηδία δεν υπάρχει η καχυποψία που υπάρχει στην Ελλάδα (ένα από τα βασικά πράγματα του σκανδιναβικού μοντέλου είναι η κουλτούρα εμπιστοσύνης ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, κάτι που δεν υπάρχει ούτε για αστείο στη Μεσόγειο), όπως και δεν υπάρχουν και οι οι βλαμμένοι που πιστεύουν ότι "καίνε τα δάση για να βάζουν ανεμογεννήτριες" (ή και όσοι λίγοι υπάρχουν που παραλογίζονται με τέτοια αντιμετωπίζονται ως οι τρελοί του χωριού, δεν έχουν ουσιαστικό λόγο στα κοινά)....
Nick the Greek Posted January 16 Posted January 16 Υπήρχαν και στο Nils Holgersson θέσεις όταν ταξίδεψα τον περασμένο Ιούνιο, υπήρχαν και 2-3 θέσεις στο Hellenic Spirit όταν ταξίδεψα πέρυσι την άνοιξη. Προχωράει το πράγμα.
Nikos_Chania Posted January 20 Posted January 20 Ας δούμε με περισσότερες λεπτομέρειες τι γίνεται σε άλλα κράτη και άλλες εταιρείες σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα. Μιας και η TT Line ήρθε στο προσκήνιο λόγω της ναύλωσης του AKKA από την Attica, ας δούμε τι προσφέρει με τα πλοία της στους κατόχους των ηλεκτρικών οχημάτων. H TT Line σε κάποια πλοία της παρέχει την δυνατότητα φόρτισης αυτών, όπως είδαμε και στο προηγούμενο ποστ μου από άγνωστο πλοίο, λογικά πορθμείου. Το κόστος για παράδειγμα για την φόρτιση ενός οχήματος στην γραμμή Trelleborg-Rostock είναι 29 ευρώ. Υπάρχει φορτιστής τόσο DC, όσο και AC, καλύπτοντας και την δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Αφού αγοραστεί η σχετική υπηρεσία κατά την κράτηση, ο οδηγός τυπώνει και τοποθετεί στο παρμπριζ το ανάλογο σήμα για να καθοδηγηθεί από το πλήρωμα στην θέση φόρτισης. Μάλιστα, για το εν λόγω δρομολόγιο 7 ωρών, ακόμα και άδειο να πάει το αμάξι σου, θα φτάσεις στο λιμάνι με φουλ μπαταρία. Το πιο εντυπωσιακό είναι και το κόστος όλων αυτών. Δηλαδή ένας επιβάτης και το ηλεκτρικό του όχημα, ΜΕ την υπηρεσία φόρτισης, θα πληρώσει 88 ευρώ! Στην Ελλάδα, όχι απλά δεν θα φορτίσει κάποιος το ΙΧ του επί πληρωμή, αλλά πληρώνει ακριβότερο εισιτήριο από τα άλλα οχήματα. Τροφή για σκέψη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now