George Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Α! Επίσης να σας ενημερώσω ότι ένα από τα bar του πλοίου έχει μετατραπεί σε σουβλατζίδικο (δεν κάνω πλάκα) όπου φτιάχνει σουβλάκια με γύρο τα οποία είναι ομολογουμένως πεντανόστιμα. Χαρακτηριστικά να σας πω πως 4 φορές (μέχρι τη Μύκονο) ο γύρος αντικαταστάθηκε επειδή τελείωνε. Τα περί σουβλατζίδικου τα είπα χαριτολογώντας επειδή όλοι όσοι ήταν στην ουρά περίμεναν να πάρουν σουβλάκια και τίποτα άλλο. Μάλλον όμως έκανα λάθος διατύπωση. Το ξέρω ότι υπήρχε fast food (και παρέμεινε) εκεί όπου μάλιστα οι τιμές είναι ακόμα γραμμένες σε λίρες Αγγλίας. Μόνο που σε περσινό ταξίδι μου το μενού είχε χάμπουργκερ και όχι σουβλάκια. Για τα σαλόνια εγώ συγκρίνοντας φωτογραφίες από πέρσι δεν είδα πολλές διαφορές εκτός από το αυτό που είπα για την πρώτη θέση.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Πέραν από τις κυλιόμενες σκάλες που βοήθησαν πραγματικά, οι μόνες αλλαγές που είδα είναι η κατάργηση των 5κλινων καμπινών και η ανακαίνιση του σαλονιού της πρώτης θέσης. Α! Εντυπώσεις από την ανακαίνιση του Ανθή Μαρίνα!! Πρώτα από όλα αυξήθηκε ο αριθμός των κρεβατιών από 70 σε 150 κρεβάτια!! Έχοντας ταξιδέψει παλιότερα με κρεβάτι σε 5 κλίνη καμπίνα χωρίς ούτε νιπτήρα μέσα από τη Ρόδο για Πειραιά και συγκρίνοντας της τώρα, δε μπορείς να κανείς σύγκριση καμία !! Μιας και είναι σαν να είσαι σε εντελώς διαφορετικό βαπόρι!! Για να δημιουργήσουν αυτές τις καμπίνες κόψανε ένα χώρο από αεροπορικά καθίσματα στο κατάστρωμα κάτω από τη γέφυρα αλλά και ένα μέρος από τη κουζίνα (που ήταν τεράστια πριν). Μέσα στις καμπίνες κυριαρχεί το λευκό χρώμα, και τα παράθυρα που μπαίνει άπλετος φως, τις κάνει αρκετά θελκτικές!! Και συγκρίνοντας τώρα τις αντίστοιχες καμπίνες των μεγάλων Blue Star θα μπορούσαν να πω ότι είναι ανώτερες η εσωτερικές του Ανθή Μαρίνα (από θέμα ευρυχωρίας) και ισότιμες οι εξωτερικές!! Στο υπόλοιπο ξενοδοχειακό βαπόρι δεν έγινε καμία αλλαγή μεγάλη!! Εκτός ότι ένα σαλόνι δίπλα από το prive σαλόνι του κύριου Αγουδημου έγινε της Α’ θέσης(πριν στο βαπόρι George, δεν υπήρχε Α΄ θέση παρά μόνο οικονομική)!!! Υποχρεωτικά εφόσον έχει καμπίνες Α’ θέσης πρέπει να έχει το πλοίο και το αντίστοιχο σαλόνι!! Φτάνοντας στο μεγάλο θέμα των κυλιόμενων σκαλών!! Είναι όντως εντυπωσιακό πως κατάφεραν να βάλουν τις κυλιόμενες!! Γιατί?? Είναι το μοναδικό βαπόρι με τέτοιο ύψος όπου οι κυλιόμενες δεν είναι χωρισμένες σε δυο επίπεδα, όπως σε όλα τα αλλά πλοία!! Είναι μια ενιαία!! Κοιτάς από κάτω και δε βλέπεις που τελειώνει!!! Ένα μειονέκτημα για μένα είναι ότι είναι αρκετά στενές!! Δηλαδή ένας άνθρωπος μαζί με μια αποσκευή στο πλάι δε χωράει!!! Αυτόματα γίνονται αρκετά επικίνδυνες για τους επιβάτες!!! Αλλο μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη σταθερής σκάλας στην αριστερή πλευρά του πλοίου!! Και είναι να απορείς πως το άφησε αυτό η επιθεώρηση πλοίων!! Δε μιλάω μόνο για θέμα ασφάλειας αλλά και εξυπηρέτησης!! Υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται να ανέβουν από τις κυλιόμενα γιατί φοβούνται να μη πέσουν!! Όποτε για να ανέβει κανείς τότε πρέπει να διασχίσει το πλάτος του βαποριού στο γκαράζ σε ώρα φόρτωσης για να πάει στις συμβατικές σκάλες που υπάρχουν δεξιά στο πλοίο, και τις χρησιμοποιούν για το κατέβασμα των επιβατών! Γιατί τις κυλιόμενες σχεδόν σε κανένα βαπόρι δε τις λειτουργούν στη κάθοδο για το φόβο ατυχήματος!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Το JetFerry 1 απέκτησε και ηλεκτρονικό πίνακα. Μετά το JetFerry 1 απέκτησε και το Ανθή Μαρίνα ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων πάνω από το ρεμετζο!!
SHIPS_FUN Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Για τη στενή σκάλα θα διαφωνήσω για την ασφάλεια.... Μάλλον είναι πιό ασφαλής γιατί κρατιέται καλύτερα ο επιβάτης -και από τις δύο πλευρές-. Για τα σαλόνια που είπαμε πιο πάνω, έχουν αλλαχθεί και τα άλλα 2 που είχε πριν, εκτός της διακεκριμένης. Και ψυγείο στις εξωτερικές καμπίνες
Superfast VI Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Mia paratirisi mono gia ti sigekrimeni steni skala tin opia prosopika exo antimetopisi. To kero ekino pu to ploio itan sto Channel den epitrepotan i prosvasi ton epivaton sta sigekrimena simia. Etsi den ipirxe afto to thema. Afto simveni ke me ta neotera ploia sta opoia oi epivates periorizontai kyrios sta primnea katastromata (me ekseresis vevea).
Earl Granville Posted May 5, 2006 Posted May 5, 2006 Πάντω η διακεκριμένη θέση έχει γίνει απίστευτη. Εμένα προσωπικά το βαπόρι εσωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ έχει κάτι απίστευτές γωνίες να κάτσεις που νομίζεις ότι είσαι σε εεξώστη και βλέπεις θάλασσα ενώ και η αναακααίνιση είναι εμφανέστατη.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Είναι σταθερό στα 19,5 μίλια Το έχω πετύχει πέρυσι να ταξιδεύει 19,5 όταν έκανε το εξπρές δρομολόγιο το Σάββατο που έκανε Σύρο Τήνο Μύκονο μέχρι Κω!! Το θέμα είναι στα υπόλοιπα δρομολόγια που κάνει για Δωδεκάνησα, τα πιάνει σε όλο το ταξίδι?? Εκτός της πρώτης χρονιάς που τα έπιανε μετά δε θυμάμαι να τα έπιασε!!
harlek Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 Ωδή στο πλοίο στο νέο Εφοπλιστή! Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, πρέπει να έχει μεταμορφωθεί, γιατί αυτά που περιγράφονται απέχουν έτη φωτός από εκείνα που είδα εγώ πέρυσι το καλοκαίρι. Εντέχνως αποφεύγεται ο χαρακτηρισμός της Ανθής ως "Κακάσχημης" η "ναυπηγικού εξαμβλώματος", ενώ το πλοίο ήταν πεντακάθαρο (πρώτο δρομολόγιο μετά την ανακαίνηση γαρ, να δούμε πως θα είναι μεσ' τον Αύγουστο). Αναφέρονται επίσης τα μπόλικα sun decks που διαθέτει κι ελπίζω το Σαντορίνη, η Αφρούλα και τα λοιπά κράνη να μη διαβάσουν το άρθρο γιατί θα τρίζουν οι προπέλες τους από την ιεροσυλία. Α, κάπου αναφέρεται και η μέγιστη υπηρεσιακή των 24 (ολογράφως: είκοσι τεσσάρων) μιλίων, που φυσικά ουδέποτε θα πλησιάσει. Και μια απορία, με την ευκαιρία - λέει ότι προστέθηκαν παρατροπίδια για να δώσουν τη σταθερότητα που χάθηκε με το πανωσήκωμα που έγινε στην πολυκατοικία, κι έτσι το πλάτος αυξήθηκε κατά 4 περίπου μέτρα. Πρόκειται για τα λεγόμενα sponsons? Γιατί εγώ δεν βλέπω να προεξέχουν τίποτα εξογκώματα δεξιά κι αριστερά...
Superfast VI Posted June 2, 2006 Posted June 2, 2006 Sto ploio ontos exun prostethei sponsons gia na afksithi to megisto platos tou alla oxi san afta pu exume sinithisi (p.x. Aptera). Ksekinane apo to onoma (prima) ke ftanun ligo prin tin kabili tis ploris. Mia foto ama di kanis bori na diakrini pos fardeni to ploio ektos apo tin plori ke tin primi. Afto vevea ixe gini poli prin katevi stin Ellada.
miko mission Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 τα 24 μιλια αφορουν το αλκμινη α 2. Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ πιστευω οτι ειναι το πιο καλοταξιδο στον πειραια και για την εποχη του πολυ εμπροs .Για το ασχημο εγω διαφωνω πιστευω οτι ειναι ειναι πλοιο με προσωπικοτητα και αυτοs ειναι ο λογοs που μιλανε γι αυτο.
ΑΙΓΑΙΟ Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Συμφωνω και εγω οτι το ΑΝΘΗ ειναι απο τα πιο καλοταξιδα βαπορια που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στο λιμανι,ενταξει μπορει να εινα ασχημο αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο νομιζω.Εσωτερικα εχει βελτιωθει παρα πολυ μετα την προσθηκη των καμπινων σκαλας κ.λ.π καμμια σχεση με περυσι.
Earl Granville Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Τα 24 μίλια που λέγονται είναι αναφορά του καπτα Νικήτα στο ΑΛΚΜΗΝΗ Α το δεύτερο.Για την ταχύτητα του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ την ξέρουμε όλοι και γράφεται ευκρινώς μέσα ποιά είναι αλλά και εδώ στις ταχύτητες έχουν καταγραφεί από μέλη η ταχύτητα του βαποριού που ταξιδεύει κατά περιόδους.Εγώ για παράδειγμα το έχω πετύχει να ταξιδεύει από 17 μέχρι 20,3 Για τα sun decks εγώ θα διαφωνήσω.Αν το γυρίσει κανείς το πλοίο έχει αρκετά.τα δύο που είναι στην πρύμη οι πλευρικοί αλουέδες ενώ τουλάχιστον εγώ που έχω ταξιδέψει 2 φορές με το πλοίο η κοντρά γέφυρα ήταν ανοιχτή στις επισκέψεις. Πολλά βαπόρια έχουν ανοιχτά ντεκ δεν πιανόμαστε μόνο από το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και το ΑΦΡΟΔΙΤΗ που πιθανόν να αγγίζουν την κορυφή.Κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ έχει και το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ 2 έχει και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έχει αρκετά. Πάντως το μεγαλύτερο προσόν τοιυ πλοίου για μένα είναι ότι πρόκειται για ένα πλοίο εξερευνητέο. Τα σπόνσονς μόνο άμα βγει δεξαμενή είναι ευκόλως διακριτέα.Όταν είναι στο νερό το βαπόρι δεν διακρίνονται εύκολα και σίγουρα όπως είπε ο Σουπερφαστ 6 δεν είναι τύπου ΑΠΤΕΡΑ ή ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ που έχουμε συνηθίσει εδώ. Δεν θα μπεις μέσα και σε ένα τέταρτο θα έχεις ξεναγηθεί σε όλους τους χώρους του αλλά θα πρέπει να το εξερευνήσεις ώρα.
harlek Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Τα 24 μίλια που λέγονται είναι αναφορά του καπτα Νικήτα στο ΑΛΚΜΗΝΗ Α το δεύτερο.Πάντως το μεγαλύτερο προσόν τοιυ πλοίου για μένα είναι ότι πρόκειται για ένα πλοίο εξερευνητέο. Έχετε δίκιο, όντως αναφέρεται στο ΑΛΚΜΗΝΗ Α. Όσο για το ότι είναι εξερευνητέο συμφωνώ κι εγώ ότι είναι το μεγαλύτερο προσόν του πλοίου και αυτό που μ' έκανε να μην το μισήσω, παρότι έκανα 17 ώρες πέρυσι Ρόδο πειραιά μέσα στη μπόχα. Για τα καταστρώματα, δε συμφωνώ. Μόνο πίσω σε δυο ντεκ και το πάνω το ανοιχτό. Από τις φωτογραφίες φαίνεται το φοβερό στριμωξίδι που πέφτει εκεί όταν το πλοίο είναι γεμάτο. Επιπλέον στο στο deck-ταράτσα δύσκολα μένεις για ώρα λόγω αέρα. Αλήθεια, η ανακαίνηση αφορά και τις τρελές σκουριές που υπήρχαν στο γκαράζ;
SHIPS_FUN Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Έχετε δίκιο, όντως αναφέρεται στο ΑΛΚΜΗΝΗ Α. Όσο για το ότι είναι εξερευνητέο συμφωνώ κι εγώ ότι είναι το μεγαλύτερο προσόν του πλοίου και αυτό που μ' έκανε να μην το μισήσω, παρότι έκανα 17 ώρες πέρυσι Ρόδο πειραιά μέσα στη μπόχα.Για τα καταστρώματα, δε συμφωνώ. Μόνο πίσω σε δυο ντεκ και το πάνω το ανοιχτό. Από τις φωτογραφίες φαίνεται το φοβερό στριμωξίδι που πέφτει εκεί όταν το πλοίο είναι γεμάτο. Επιπλέον στο στο deck-ταράτσα δύσκολα μένεις για ώρα λόγω αέρα. Αλήθεια, η ανακαίνηση αφορά και τις τρελές σκουριές που υπήρχαν στο γκαράζ; Ε όχι ρε φίλε και στριμωγμένα στο ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ με τόσους χώρους Τότε στο BLUESTAR πως είναι..? Σαρδελοποιημένα? Για την μπόχα που λες τώρα ας απαντήσουν και άλλοι αλλά εγώ διαφωνώ Από αρκετά ως πολύ καθαρό.. Οι σκουριές στο γκαράζ έχουν φιαχτεί από ότι είδα..
harlek Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Τότε στο BLUESTAR πως είναι..? Σαρδελοποιημένα? Από αρκετά ως πολύ καθαρό.. Σημειώνω ότι αναφέρομαι στη χωρητικότητα των "οφέλιμων" ανοιχτών ντεκ, εκείνων δηλάδή όπου μπορείς να σταθείς. Δυο "μπαλκόνια" στην πρύμη είναι όλα κι όλα, απ' ότι θυμάμαι. Δεν είναι το πλοίο που το περπατάς περιφερειακά και το φχαριστιέσαι, όπως οι Απόλλωνες, τα Αθηνά/Σουπερφέρρυ 2 ή οι Μιλενονταλιάνες. Όσο για το καθαρό.... χαίρομαι που το καθάρισαν!
miko mission Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Στο κατω καταστρωμα με τα ανοιγματα μπορει καποιοs να περπατησει ολο το πλοιο γυρω γυρω + αρκετα αναπαυτικα καθισματα απο εποχη ΤΤ με θεα την θαλασσα, μονο στο ανθη και στο λισσοs εχει αυτη την πολυτελεια αντε και κανενα κρουαζιεροπλοιο τηs δεκαετιαs του 70
harlek Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Στο κατω καταστρωμα με τα ανοιγματα μπορει καποιοs να περπατησει ολο το πλοιο γυρω γυρω Αν περπατιούνται αυτά, πάω πάσο. Εγώ δεν κατάφερα να βγω εκεί έξω, τόσο χαμηλά. Προφανώς χάθηκα στους εσωτερικούς λαβυρίνθους. Στο ντεκ του πάνω γκαράζ είναι;
miko mission Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 εκει παει καποιοs η απο τα πισω deck η απο τουs εξωτερικουs αλουεδεs πισω απο τη γεφυρα η απο μεσα εχει που εχει πολλεs εξοδουs!Discover anthi marina!Εχει ατελειωτο ψωμι για καραβολατρεs!
Nick the Greek Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Οντως καπου χαθηκες φιλε Harlek. Η συγκεκριμενη περατζαδα ειναι καλη και αρκετα ησυχη μιας και ο περισσοτερος κοσμος δεν καταφερνει να την εντοπισει. Ο πιο ευκολος τροπος να βρεθεις εκει ειναι απο τις πλαινες εξοδους του πανω γκαραζ. Φετος δεν εχω ταξιδεψει με το πλοιο για να εχω ιδιαν αποψη αλλα περυσι τετοιον καιρο που ταξιδεψα, οφειλει κανεις να πει οτι ο χωρος αυτος ηταν πολυ παραμελημενος και βρωμικος απο μπογιες και αλλα. Ελπιζω φετος καλυτερα.
Earl Granville Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Φέτος είναι σε καλύτερη κατάσταση οι αλουέδες.Για να πας εκεί πάς ή έτσι όπως λέει ο Νίκ ή από το εσωτερικό του πλοίου μπροστά από το κατάστημα υπάρχουν δεξια αριστερά σκάλες οι οποίες αν τις κατέβει κανείς θα βρεθεί στους αλουέδες.
gpap2006 Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 τις Κυριακες η ΑΝΘΗ θα κανει πρωινο δρομολογιο ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ με νεα αναχωριση τα μεσανθχτα για Δωδεκανησα ή θα φευγει μονο μεσημερι για δωδεκανησα χωρις πρωινο για Κυκλαδες?
SHIPS_FUN Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Σάββατο πρωί 8.30 Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Βαθύ, Από Βαθύ στις 21.00 Μύκονο-Πειραιά. Κυριακή 16.00 για Δωδεκάν.
GRSHIP Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Το ταξόδεψα το προγούμενο Σάββατο από Πειραιά για Σύρο. Αναχωρήσαμε 9.00, λόγω αναμονής κάποιου γκρουπ, και δέσαμε στη Σύρο 13.20 !!! Το πλοίο είναι πολύ ευχάριστο, θέλει λίγο χρόνο για να το συνηθίσεις και να προσαανατολιστείς, αλλά έχει πολλούς και καλούς χώρους εσωτερικά. Εξωτερικά είναι απίθανο!!! Το όνειρο κάθε καραβολάτρη, ανοιχτό τελείως το τελευταίο ντεκ 10, με πολλά καθίσματα βλέπεις τον κόσμο "από ψηλά". Στο ντεκ 9 έχει τον πίσω σκαπαστό χώρο, στο ντεκ 8, αεροπορικά- καμπίνες, περπατάς στα πλαϊνά στενά διαδρομάκια έξω από τις καμπίνες και βλέπεις όλο το πλοίο κάτω σου, φτάνεις μέχρι τα σκαλιά της γέφυρας. Στο ντεκ 7 έχει στο πίσω μέρος σκεπαστό χώρο αλλά και τα πλαϊνά μπαλκόνια που προεξέχουν του πλοίου και είναι όλα τα λεφτά. Στο ντεκ 6 έχει τους πίσω χώρους σκαπασμένους και περπατάς και πίσω από τις βάρκες. Στο ντεκ 5 ξανά πίσω σκαπασμένοι χώροι και στα πλαϊνά πολύ φαρδιά promenade, μέχρι την πλώρη, μου θύμισε παλιά ποστάλι,α Σαπφώ, Κνωσσός, Φαιστός... Εσωτερικά μετά τον απόπλου μπορείς να πας σε όλους τους χώρους, σαλονάκι πρώτης θέσης, κλπ. Η επιστροφή με το Blue Star Ithaki... Απογοήτευση από τους εξωτερικούς του χώρους. Με μία λέξη "ελάχιστοι"... Πάντως όντως το Ανθή Μαρίνα προσφέρεται για εξερεύνηση από καραβολάτρες, και θα μια καλή ιδέα θα ήταν να διοργανώσουμε ένα ταξιδάκι καραβολατρών με αυτό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now