Neptune Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Την περασμενη βδομαδα ακουγοταν εντονα η φημη πως το πλοιο ειναι κοντα σε συμφωνια για πωληση στο εξωτερικο. Αλλα τελικα μαλλον για λιγα μετρα μηκος ναυαγησε η υποθεση
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Μπορεί να ναυάγησε το σενάριο που αναφέρεις για πιθανή πώληση του πλοίου, αλλά μια ναύλωση στην Ιβηρική χερσόνησο δε θα χαλούσε τα οικονομικά της εταιρείας για τους δύσκολους μήνες του χειμώνα??
Neptune Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Μαλλον για τους ιδιους προκειται που επανηλθαν με προταση να ναυλωσουν το πλοιο αυτη τη φορα. Το αστειο ειναι οτι θελουν το πλοιο 2 μετρα κοντυτερο και αυτο αποτελει ανασταλτικο παραγοντα. Αμα τελικα προχωρησουν στη ναυλωση δεν αποκλειεται να δουμε τις μυτες (πλωρη) να περνανε απο τα "Ναυπηγεια Ανδρεα Φουστανου" για μια πλαστικη και το συνολικο του μηκος να μικραινει. Αλλοι το προτιμουν αλλοι το προτιμουν κοντο τι να πει κανεις για τα γουστα του καθενος
Orestis Posted December 3, 2009 Posted December 3, 2009 Σε αυτή την περίπτωση θα γίνει πολύ άσχημο… Δεν θα ήταν καλύτερο να κόψουν λίγο από την πρύμνη;
George Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Αν δεν αλλάξει κάτι η ναύλωση θα είναι 6μηνη και αρχές καλοκαιριού θα επαναπατριστεί. Στα σημερινά νέα, το σκάφος έπεσε από τη δεξαμενή. Εθεάθη περί ώρα 12:45 αρχικά να κοντοστέκεται μπροστά από τη ντάνα με το ZOE και όλη την υπόλοιπη παρέα και μετά τράβηξε και πάλι προς Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Σε αυτή την περίπτωση θα γίνει πολύ άσχημο… Δεν θα ήταν καλύτερο να κόψουν λίγο από την πρύμνη; Ίσως γιατί εάν ο χειρούργος του πείραζε λίγο τη πρύμη, να του δημιουργούσε κάποιο πρόβλημα??
Neptune Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Παντως να πω την αμαρτια μου δεν ειδα να λειπει καποιο κομματι απο το πλοιο (ειτε πλωρα ειτε πρυμα) Δε ξερω αν εγκαταληφθηκε η ιδεα του κοψιματος αλλα αν το κοβανε απο την πρυμη τοτε σιγουρα θα ειχε προβληματακια με τη λειτουργια των waterjet.
Orestis Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Φαίνεται πως το πλοίο τη γλύτωσε και θα ταξιδέψει “αρτιμελές” στους νέους του προορισμούς.
Neptune Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Γνωριζει κανεις με ποιο σκεπτικο επρεπε το πλοιο να κοντυνει κατα 2 μετρα? Δε χωρουσε στη θεση προσδεσης ή ηταν κατι αλλο?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Σήμερα το πλοίο έκανε ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό, πριν έρθει στο λιμάνι του Πειραιά. Τις τελευταίες ήμερες το πλήρωμα του εργαζόταν εντατικότατα για να είναι έτοιμο στην ώρα του. Μάλλον το πλοίο θα αναχωρήσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Εάν έχω ακούσει καλά το πλοίο προορίζεται για τη γραμμή Algeciras – Tanger και ο ημερήσιος μπορώ να πω ότι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός!!
Earl Granville Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Αν του έκοβαν μέτρα λογικά θα του εκόβαν από μέρη τα οποία θα μπορούσαν να του επανατοποθετήσουν, δηλαδή τα πρυμνιά καταπελτάκια.Παρόλα αυτά θα μας φύγει όπως είναι το βαπόρι. Αύριο, ή το αργότερο μεθαύριο θα αναχωρήσει για την Ταρίφα της Ισπανίας.
George Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Ξέρει κάποιος να μας πληροφορήσει ποιος είναι ο ναυλωτής και για ποιο λιμάνι πηγαίνει αυτή τη στιγμή το πλοίο;
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Εάν έχω ακούσει καλά το πλοίο προορίζεται για τη γραμμή Algeciras – Tanger θα αναχωρήσει για την Ταρίφα της Ισπανίας.Ο ναυλωτής θεωρώ πιθανότερο να είναι η FRS που δραστηριοποιείται σε αυτές τις γραμμές και έχει παρόμοια...μαραφέτια.
Earl Granville Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 η οποία παρεπιπτώντως είχε και το ΜΕΓΚΑ ΤΖΕΤ του Ηλιόπουλου.
Orestis Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Ο ναυλωτής θεωρώ πιθανότερο να είναι η FRS που δραστηριοποιείται σε αυτές τις γραμμές και έχει παρόμοια...μαραφέτια. Δεν μου κολλάει γιατί αφού όπως λες κι εσύ έχει τέτοια υπέροχα ταχύπλοα πλοία , γιατί να θέλει να ναυλώσει και άλλα;
captain81 Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Μολις περασε την γεφυρα με μειωμενη ταχυτητα.Λιμανι προορισμου η Μessina......!
gpap2006 Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Βγήκε στον Πατραικό και ανεβασε ξανα στα 34+ . Λογικά αυριο ξημερώματα θα ειναι στη Μεσσίνη της Ιταλίας, θα παρει πετρελαια και θα φυγει για Ισπανία (αν υπολογιζω σωστα θα φτασει αργα το βραδυ της Κυριακης ή Δευτερα ξημερωματα). Απ ότι βλεπω ατο GOOGLE EARTH, διορθωστε με αν κανω λαθος, το δρομολόγιο που θα κανει μεταξυ Μαρόκο και Ισπανίας (Algeciras-Tanger) ειναι μικρό και παντως όχι πάνω απο 30 μίλια.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 έχει τέτοια υπέροχα ταχύπλοα πλοία γιατί να θέλει να ναυλώσει και άλλα; ...για να τα κάνει κορνίζα.Εν πάση περιπτώσει, στην περιοχή δραστηριοποιούνται επίσης η EUROFERRYS, η BALEARIA και η ACCIONA/TRANSMED, οι οποίες όμως και αυτές έχουν τα τρισκατάρατά τους Οι μόνοι την περιοχή που δεν διαθέτουν ταχύπλοα ΝΤ είναι οι Μαροκινές...COMARIT, COMANAV, IMTC. Οπότε κάποια από αυτές θα είχε λόγο να ναυλώσει κάποιο HSC. Από ό,τι κατάλαβα το μήκος έπαιζε για να χωράει στην Ταρίφα...οπότε κάποια άλλη εταιρεία πλην της FRS θα δραστηριοποιηθεί στην γραμμή Ταρίφα-Ταγγέρη (...-Χίο-Μυτιλήνη) ... κοντός ψαλμός αλληλούια...
Earl Granville Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Βγήκε στον Πατραικό και ανεβασε ξανα στα 34+ . Λογικά αυριο ξημερώματα θα ειναι στη Μεσσίνη της Ιταλίας, θα παρει πετρελαια και θα φυγει για Ισπανία (αν υπολογιζω σωστα θα φτασει αργα το βραδυ της Κυριακης ή Δευτερα ξημερωματα). Απ ότι βλεπω ατο GOOGLE EARTH, διορθωστε με αν κανω λαθος, το δρομολόγιο που θα κανει μεταξυ Μαρόκο και Ισπανίας (Algeciras-Tanger) ειναι μικρό και παντως όχι πάνω απο 30 μίλια. Aσφαλή ακτίμηση για το πότε θα φτάσει και ποιά θα είναι η διαδρομή που θα ακολουθήσει είναι δύσκολα. Αν έχει βγάζει κάνενα low (που χειμωνιάτικα πιθανόν να έχει) μετά το Cagliari που να επηρεάζει το Golfo leon το πιθανότερο είναι να ανέβει ψηλά και να περάσει κοντά στις ακτές της Γαλλίας για να αποφύγει τις ρεματικές που φτάνουν νότια. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι είναι ένα ταχύπλοο 72 μέτρων είναι δεν είναι και κανένα γκαζάδικο.
Ermenegildo Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Αν κρίνω απο ένα δημοσίευμα στο shippax η ναυλώτρια πρέπει να είναι η Acciona transmed
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Δεν νομίζω ότι πρόκειται για την ACCIONA/TRANSMED, εάν μιλάμε για το ίδιο δημοσίευμα. Το δημοσίευμα αναφέρεται σε νέα γραμμή Βαρκελώνη-Ταγγέρη, η οποία αποκλείεται να εκτελείται από ταχύπλοο, καθώς η απόσταση είναι καμιά 500αριά μίλια. Χώρια που η εταιρεία έχει αρκετά ταχύπλοα. Νομίζω ότι με βάση όσα είπαμε παραπάνω...και με την λογική άποψη του orestis, ότι ναυλώνει όποιος δεν έχει...εγώ ποντάρω οριστικά σε Μαροκινό καθαρόααιμο, COMARIT ή COMANAV.
aiolosii Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Αφού το έχεις ΝΗΡΕΑ τι το χαλάς; Η FRS είναι και παίζεται το πλοίο (και όσα άλλα το ακολουθήσουν) να πηγαίνουν στην νέα Ταγγέρη (Tangiers Mediterranee) λίγο πιο Ανατολικά και όχι τη γνωστή.
gpap2006 Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Απο τα ξημερωματα ξεκουραζεται στο Καλιαρι της Νοτιας Σαρδηνίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now