georgios express Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 Εντός ολίγου ο πρώτος κατάπλους για την νέα σαιζόν στον Πειραιά με προέλευση το «χρυσοπράσινο» φύλλο-έμφαση στο «χρυσό» παρακαλώ.
JTEDimandix Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 Στις 8 το βράδυ έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά το καμάρι της Κύπρου, πάλι στην Ακτή Μιαούλη δίπλα στην παγόδα (εικάζω πως μόνο εκεί έχει τελωνείο.)
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 1, 2023 Posted June 1, 2023 (edited) Είναι πλησίεστερα στην έξοδο/είσοδο όπου γίνεται ο σχετικός έλεγχος. Edited June 1, 2023 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Χθεσινή πρόσδεση του Daleela στη παγόδα με τη βοήθεια ρυμουλκού.
spiroszante Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Να πούμε ότι σύμφωνα με τη φωτογραφία έχουν κλείσει μερικά παράθυρα του άνω γκαράζ και στις τσιμινιερες έχει το σινιάλο της Scandro Holding.
Metal maniac Posted June 6, 2023 Posted June 6, 2023 Με 16,2kn αυτή την στιγμή το πλοίο προσεγγίζει την Λεμεσό
GeorgePag Posted July 10, 2023 Posted July 10, 2023 Πλέον απομένουν μόλις 4 αναχωρήσεις του Daleela από Λεμεσό για Πειραιά ( 12 16 19 & 23/7). Ύστερα έχει ολιγοήμερο διάλειμμα και στις 29/7 ξεκινάει τα δρομολόγια από Λάρνακα για Πειραιά τα οποία θα είναι 8 στον αριθμό. Από Λεμεσό εκτέλεσε 14. Να σημειωθεί ότι λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού προκύπτουν 4 μεσημεριανές αναχωρήσεις από Πειραιά από τις 8 συνολικά. Αν θυμάμαι καλά όσο δουλεύει στην γραμμή αναχωρούμε μόνο μεσάνυχτα και ξημερώματα από Πειραιά. 02:09 τα ξημερώματα και νομίζω είναι η κατάλληλη ώρα να κάνω την δική μου αξιολόγηση του ταξιδιού μου με το ακούραστο Daleela. Η αναχώρηση 5/6/22 προγραμματισμένη για τη 1 τα ξημερώματα. Το πλοίο είχε λύσει κάβους 1:10 παρότι στα προηγούμενα δρομολόγια σημείωνε πολύωρες καθυστερήσεις, κάτι που μας εξέπληξε θετικά. Το Κάτω γκαράζ ήταν γεμάτο από αυτοκίνητα ενώ στο πάνω δεν πρέπει να υπήρξε κίνηση. Από κόσμο το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο, από τα πρώτα του δρομολόγια κιόλας. Επιβηβαστήκαμε, μας παρέδωσαν την Καμπίνα της οποίας η τουαλέτα εν τέλη αποδείχθηκε προβληματική και ευτυχώς υπήρχε διαθέσιμη για να αλλάξουμε. Το 1ο βράδυ κύλησε ήρεμα με τον κόσμο να πέφτει για ύπνο αμέσως. Επόμενη ημέρα η οποία μας βρίσκει ολόκληρη στην θάλασσα. Άπλετος χρόνος να εξερευνήσουμε τα ναι μεν φτωχά από εξοπλισμό αλλά υπέροχα, τεράστια και γεμάτα ήλιο εξωτερικά καταστρώματα. Δεν χορταίνεις τόσο τα Πλαϊνά όσο και τα Ανοιχτά Πάνω. Έφτασε το απόγευμα και φυσικά βγήκαμε έξω όπως και όλο το καράβι για να απολαύσουμε το υπέροχο Ηλιοβασίλεμα στην μέση του πουθενά, βρισκόμενοι πλέον ανάμεσα σε Ρόδο και Κύπρο. Επόμενη ημέρα, πρωί πρωί άφιξη στην Λεμεσό, προγραμματισμένη για τις 7 το πρωί. Παρόλα αυτά οι επιβάτες έπρεπε να παραδοθούν τις καμπίνες τους στις 5:30 (!) το πρωί παρότι το πλοίο θα βρισκόταν στην Λεμεσό για 6 ώρες. Τέλος πάντων, αφού απολαύσαμε την Ανατολή του ηλίου φτάσαμε στην είσοδο του λιμανιού στις 7:15 όπου μας παρέλαβαν τα ρυμουλκά. Το πλοίο έδεσε με αδιανόητη καθυστέρηση στις 7:45 (30 λεπτά κινούνταν μέσα στο λιμάνι). Η ώρα ωστόσο πέρασε γρήγορα μια και χαζέψαμε το πανέμορφο Costa Atlantica και το ενδιαφέρον γερμανικό πολεμικό Erfurt F262. Αποβίβαση από το πλοίο και αφού πληρώσαμε λιμενικό φόρο 20€ για τον οποίο δεν είχαμε ενημερωθεί ποτέ κατευθυνθήκαμε προς τον έλεγχο. Με τούτα και με κείνα ξεμπερδέψαμε λίγο πριν τις 9:00. Επιστροφή 13/7 με 1 ώρα καθυστέρηση στην αναχώρηση καθώς αναχωρήσαμε στις 14:00 αντί για 13:00. Παραταύτα απολαύσαμε την άφιξη του Ακρίτα της Salamis Lines καθώς και την συνάντησή του με τον Βασίλειο το 2ο πλοίο της εταιρίας. Τροφοδοτηθήκαμε από το Island Trader και αναχώρηση αρκετά μετά από αυτή του Ital Bonus της Evergreen. Άφιξη στον Πειραιά την επόμενη μέρα στις 19:00. Παρόλα αυτά το πλοίο μπήκε στο λιμάνι στις 21:50 και έδεσε επιτέλους στις 22:00. Αποβιβαστήκαμε και βγήκαμε από την πύλη του λιμανιού στις 23:20!!!! Πραγματική ταλαιπωρία... είχαμε την τύχη να συναντήσουμε στα φανάρια του Πειραιά το Costa Venezia κατά την αναχώρηση του. Συνολική αξιολόγηση του πλοίου: Ενασχόληση στο πλοίο: (1 καζίνο και 1 παιδότοπος): 6/10 Φαγητό: 5/10 (μεγάλες μερίδες αλλά ακριβό και μέτριο) Άνεση: 6/10 (μετρια Αεροπορικά Καθίσματα , άνετες Πολυθρόνες , παλιοί Καναπέδες και άφαντος εξοπλισμός στα καταστρώματα πέρα από 1 στέγαστρο 15 θέσεων) Κλίμα: 9/10 ωραία και φιλική ατμόσφαιρα Εξυπηρέτηση: 10/10 πολύ φιλικό πλήρωμα Καθαριότητα: 8/10 καθαριζαν στην κυριολεξία όλη μέρα Ο χάρτης του πλοίου Οι Σκάλες
Petros P Posted July 14, 2023 Posted July 14, 2023 (edited) On 6/20/2022 at 1:03 AM, fourtounakis said: Λίγο off topic αλλά το όνομα στα ελληνικά δεν ερμηνεύεται ως Δαλιδά. Και κάποια στιγμή τον Δεκέμβρη έχει μια Δαλιδά στο πρόγραμμα δεξαμενισμων, να ναι άραγε αυτό ; Edited July 19, 2023 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted August 19, 2023 Posted August 19, 2023 Άφιξη του Daleela στο λιμάνι του Πειραιά και μπορούμε να δούμε στις τσιμινιέρες το σινιάλο της Scandro Holding
JTEDimandix Posted August 22, 2023 Posted August 22, 2023 Δεν είμαι και 100% σίγουρος, αλλά το σινιάλο φαίνεται σαν αυτοκόλλητο.
Petros P Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 On 7/11/2023 at 1:50 AM, GeorgePag said: Να σημειωθεί ότι λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού προκύπτουν 4 μεσημεριανές αναχωρήσεις από Πειραιά από τις 8 συνολικά. Αν θυμάμαι καλά όσο δουλεύει στην γραμμή αναχωρούμε μόνο μεσάνυχτα και ξημερώματα από Πειραιά. Ευκαιρία λοιπόν,να ξεκλέψω λίγο χρόνο απο το γραφείο ,τώρα που είναι Αύγουστος και πάμε πιο χαλαρά. Δαλιδά ή Daleela μεσημεριανή με αρκετό κόσμο (και κάτι σκυλάκια να ακούγονται )
Ferry Himuka Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Από τα πιο όμορφα πλοία που μπαίνουν στον Πειραιά κατά την γνώμη μου..
BS CHIOS Posted September 3, 2023 Posted September 3, 2023 Το Daleela, αφού ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιάς - Κύπρος, δεν έχασε καθόλου χρόνο και ήδη βρίσκεται έξω από το Port Said.
Nick the Greek Posted October 3, 2023 Author Posted October 3, 2023 Ξανάρχισε δρομολόγια Duba - Safaga
gtogias Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 (edited) 1 hour ago, manos75 said: το βαπορι ειναι μια χαρα για τη γραμμη πειραιας-κυπρος ειναι πολυ ανωτερο εσωτερικα και πιστευω εχει και μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο που πηγαινοερχεται το αραβικο. Σαφώς και το εσωτερικό του Σμύρνα είναι πολύ πιο εντυπωσιακό από το Daleela, αλλά ο ούτε βλάβες έχει, ούτε προβλήματα, ουδείς από όσους το ταξίδεψαν δεν ανέφερε κάτι. Edited November 12, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
rafina-lines Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 (edited) Το DALEELA δεν έχει δώσει κανένα δικαίωμα! Ίσα-ίσα είναι πολύ εντάξει στη δουλειά που του ανέθεσαν και μάλιστα χωρίς καμία βλάβη. Από τα 2 χρόνια που δουλεύει στη γραμμή μόνο μισή καθυστέρηση είχε λόγω μιας άγκυρας! Το έχω κάνει το ταξίδι 2 φορές πηγαινέλα και σε πληροφορώ ότι είναι πολύ άνετο πλοίο, και πάρα πολύ εξυπηρετικό το πλήρωμα! Edited November 12, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
giorgos_249 Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Αυτό έλλειπε να είχε βλάβες η καθυστερήσεις!! Αυτονόητο είναι ότι θα πρέπει να δουλεύει σωστά, όχι αξιέπαινο..... Δε θα πούμε μπράβο για τα αυτονόητα, για το Θεό δηλαδή.....
gtogias Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 (edited) Δεν είναι το θέμα τα αυτονόητα και η τήρηση τους. Edited November 12, 2023 by proud_ionian μεταφορα
Petros P Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Θα είναι πάλι του χρόνου γιατί προ μηνός είχα δει να κυκλοφορεί η χρόνο ναύλωση (με max έτος κατασκευής το 1985)
GeorgePag Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 2 hours ago, manos75 said: το βαπορι ειναι μια χαρα για τη γραμμη πειραιας-κυπρος ειναι πολυ ανωτερο εσωτερικα και πιστευω εχει και μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτο που πηγαινοερχεται το αραβικο. Το Daleela έχει βγει χρυσός για την γραμμή, και δεν τίθεται συζήτηση για να αντικατασταθεί ειδικά από ένα πλοίο όπως το σμύρνα κατά την γνώμη μου. Περισσότερες καμπίνες (106 έναντι 73), πιο μεγάλες και άνετες, όμορφο και φωτεινό εσωτερικό (σε αντίθεση με την μαυρίλα του σμύρνα που δεν είναι και ότι καλύτερο να τη βλέπεις για 32 ώρες), τεράστια εξωτερικά καταστρώματα, καζίνο και ελαφρώς πιο γρήγορο. Να σημειωθεί ότι διαθέτει και ντουζιέρες για όσους δεν έχουν καμπίνα με μπάνιο (ή γενικώς καμπίνα), κάτι το οποίο δεν γνωρίζω αν υπάρχει και στο σμύρνα. Επιπλέον η γραμμή μας έχει αποδείξει ότι δεν είναι για πολλά πολλά, επομένως δεν χρειάζεται να δρομολογηθεί ένα πλοίο μεγαλύτερο από την δαλίδα.
Diagoras Posted May 26, 2024 Posted May 26, 2024 Σε λίγα λεπτά εξέρχεται από τη διώρυγα του Σουέζ με αναφερόμενο προορισμό τη Λεμεσό
iord Posted May 29, 2024 Posted May 29, 2024 Ξεκίνησε πριν λίγη ώρα το πρώτο ταξίδι για την φετινή σεζόν.
iord Posted June 5, 2024 Posted June 5, 2024 Το πλοίο μετά την άφιξη του έφυγε από το λιμάνι και έκατσε στο αγκυροβόλιο για να κάνει χωρο για κρουαζιερόπλοια μιας και δεν έχει για τις επόμενες μερες δρομολόγιο.
GeorgePag Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Ελαφρώς ανακαινισμένο πλέον καθώς φαίνεται να ανανεώθηκε ο χώρος του εστιατορίου, με κάποιες επιπλέον παρεμβάσεις στο κύριο σαλόνι. Το γκαράζ φρεσκοβαμμένο. Εσωτερικά βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Συγχαρητήρια στην εταιρεία του που το διατηρεί τόσο καθαρό και περιποιημένο. Μακάρι να το χαρούμε για χρόνια !
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now