Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Να αναφέρουμε οτι εχθές έδεσε Παγόδα,οποτε οπως φαίνεται εκεί θα δένει.

Πάντως μέχρι στιγμής , στις ώρες αναχώρησης το πάει λίγο κάπως,γιατι τη Δευτέρα με ώρα αναχώρησης 01.00 έφυγε 06.20 ενώ σημερα με ώρα αναχώρησης 06.00 έφυγε...04.20. Επίσης εχθές έφθασε και κανένα 2 ωρο πιο μετά,αλλα αυτο μικρή σημασία έχει γιατι οι ώρες παραμονής είναι αρκετές.

 

Posted

Το ίδιο ρυμουλκό βοήθησε και το Πρέβελης σήμερα.  Αλλά το Daleela τι το χρειάζεται,  και στις προηγούμενες 2 προσεγγίσεις πρέπει να έδεσε με την βοήθεια ρυμουλκού

Posted

Και τη Δευτέρα με τη βοήθεια του ρυμουλκου Πρωτοπόρος έδεσε. Ίσως να το χρειάζεται επειδή κ σχετικά 'άγνωστος' είναι ο Πειραιάς για το πλήρωμα της γέφυρας και επιπλέον η θέση της παγοδας και με τα κρουαζιεροπλοια πιο μπροστά αραγμένα δεν μου φαίνεται και η πιο εύκολη για το μέγεθος του πλοίου 

Posted

Αποσο θυμάμαι στη Ρόδο, κάθε φορά που κατέπλεαν τα Νήσος Κύπρος, Sea Harmony, Sea Serenade κλπ είχαν βοήθεια από ένα ρυμουλκό.

Posted

Το πότε πρέπει να πάρει ένα ferry, ένα πλοίο γενικότερα ρυμουλκό και πιλότο, έχει να κάνει με το τι προβλέπει ο εκάστοτε κανονισμός λιμένος. Πέρα από τις ελικτικές δυνατότητες του πλοίου οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά, στα ferries ειδικότερα έχει να κάνει και με το αν εκτελεί εσωτερικούς ή διεθνείς πλόες, τη συχνότητα των προσεγγίσεων, την εθνικότητα του πληρώματος κ.α.

Είχαμε αναφερθεί και παλιότερα, αλλά δεν το βρίσκω. Αν μπορεί κάποιος να βρει τι προβλέπει ο κανονισμός λιμένος του Πειραιά, ευπρόσδεκτος :) 

Posted (edited)

Παλιότερα,τα δρομολογημένα ελληνόκτητα κυπριακά δεν έπαιρναν Ρ/Κ κ πλοηγό στον Πειραιά αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.
Με την ευκαιρία,σύμφωνα με το Shippax το πλοίο είναι ναυλωμένο γιά 3+3 χρόνια,Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο

Edited by polmyt
Quote
Posted

Στην Λεμεσό πάντως το κουμαντάρουν τα δύο ρυμουλκά ASPELIA και PO TROODOS καθώς και η πλοηγίδα PO CYPRIA. Τάδε παρουσιάζει το απανταχού παρόν Marine Traffic!

Posted

Ας δούμε το πλοίο φτάνοντας εχθές...

Εδεσε ΡΚ το Μεγαλοχαρη 7,απο τη μπουκα και εκανε αρκετη ωρα να δέσει (κανενα 20 λεπτο). Μηπως έχει κανενα θέμα με το bowthruster,γιατι δεν ειδα να το χρησιμοποιει.

Posted

Από κίνηση πως πάει; κατεβάζει κόσμο στον Πειραιά ή πηγαινοέρχεται άδειο; 

Posted
1 hour ago, Petros P said:

Ας δούμε το πλοίο φτάνοντας εχθές...

Εγώ το είδα περίπου 20 λεπτά πριν το video του Πέτρου, ενώ ήμουν στην παραλιακή. Μη έχων το smartphone ανά χείρας για να ανατρέξω στο AIS, το έβλεπα και το ξαναέβλεπα, ήταν και η νοτιά που έκοβε την ορατότητα, δεν έβγαζα άκρη: κάτι ανάμεσα σε "Μιλένα" και "Ιαλυσσός" μου θύμιζε. Τελικά μόλις απέκτησα πρόσβαση στην τεχνολογία, το μυστήριο λύθηκε.

Posted (edited)

Oπωσδήποτε καμία σχέση με τα αναφερόμενα πλοία Αν αυτό το βαπόρι το αγόραζε κανένας δικός μας λίγα χρόνια πριν,θα μπορούσε να το κάνει κούκλα!

Edited by polmyt
quote
  • 2 weeks later...
Posted
5 hours ago, rafina-lines said:

 Το DALEELA όπως είπα και παραπάνω δεν έχει τις ανέσεις του Αιγαίου, κατά τη γνώμη μου είναι λιτό αλλά περιεκτικό! Πχ δεν έχει κυλιόμενες, οι επιβάτες μπαίνουν από τον κεντρικό καταπέλτη, προχωρούν ευθεία στο γκαράζ και αριστερά, όπου σε μια αρκετή απόσταση από την είσοδο υπάρχει μια απλή πόρτα και μια συμβατική σκάλα για την άνοδο στους κύριους χώρους του πλοίου. Οι καμπίνες είναι πολύ απλές, χωρίς κομοδίνο τα κρεβάτια, παρά μόνο μια απλή τουαλέτα και ένας νιπτήρας. Και μάλιστα ιδιωτική τουαλέτα έχουν μόνο οι 1ης διαλογής καμπίνες, οι 2ης δεν έχουν. Αυτό το διευκρινίζει το site της εταιρίας. Μοκέτες υπάρχουν μόνο στο χώρο της reception, και του εστιατορίου. Όλοι οι άλλοι χώροι είναι με πλαστικό δάπεδο. Σαλόνια διαθέτει ελάχιστα, μόνο κάποιοι σκορπιοί καναπέδες υπάρχουν σε κάποιες γωνιές που σχηματίζονται, κι αυτοί μάλλον δίνουν την εντύπωση ότι μπήκανε για να καλύψουν το χώρο που περισσεύει εκεί, για να μην είναι άδειος. Τα αεροπορικά είναι λιτά και πολύ απλά, περισσότερο σαν καθίσματα πούλμαν μοιάζουν. 

 😀

Όπως το περιγράφεις είναι πλοίο κατάλληλο μόνο για την Αραπιά ή όπως λέγαν παλαιότερα bon pour l'orient.

Posted (edited)

Νομίζω αυτός ο χαρακτηρισμός το αδικεί πολύ!!! Το πλοίο είναι πολύ φροντισμένο με μεράκι. Είπαμε προσφέρει λίγα, αλλά αυτά που έχει επιλέξει να προσφέρει τα καταφέρνει και πολύ καλά μάλιστα!!! Οι άνθρωποι είναι συνεπέστατοι στις υποχρεώσεις τους, και κοντά στους επιβάτες με προσωπική και ηλεκτρονική επαφή από τη στιγμή που κλείνεις εισιτήριο! Δεν κάνει ταξίδια στις Φιλιππίνες ούτε στη Σομαλία για να το πούμε και κάπως ωμά! Πιστεύω ότι ο επιβάτης δε νοιώθει κάποια έλλειψη κάπου, ό,τι έχει υποσχεθεί η εταιρία το εκπληρώνει και με το παραπάνω. Υπάρχει και casino και παιδότοπος που αμέλησα να τα πω στην περιγραφή, απλά γιατί δεν τα χρησιμοποίησα. 😉

Edited by polmyt
Quote
Posted

Προσωπικά από την περιγραφή του φίλου rafina- lines δεν θα με χάλαγε καθόλου να το ταξιδέψω. Μου βγάζει και κάτι ρομαντικό (σαν μεγαλο ακτοπλοϊκό ταξίδι άλλης εποχής). Από το να στοιβάζεσαι Ιούλιο κ Αύγουστο στην οποια blue star, minoan η seajets, προτιμότερα στη Λεμεσό με το εντυπωσιακό κ μεγάλο daleela με maximum άλλα 399 άτομα. Υποψιάζομαι πως σε 30 ώρες έχεις αποκτήσει κ προσωπικη σχέση με όλο το πληρωμα☺. 

Δύο ακόμα ερωτήσεις στον φίλο rafina

1. Στα καταστρωματα βρίσκεται καμία καρεκλιτσα να κάτσεις, άμα πέσει λίγο ο ήλιος?

2. Οι καμπίνες με τα ατομικά μπάνια έχουν κ ντουζιέρες?

Posted

Το πλοίο μετά το πέρας των δρομολογίων του θα γυρίσει στην «Αραπιά» η θα μείνει εδώ να γίνει πιο «Ευρωπαϊκό»;;

Posted
5 hours ago, pilot said:

Προσωπικά από την περιγραφή του φίλου rafina- lines δεν θα με χάλαγε καθόλου να το ταξιδέψω. Μου βγάζει και κάτι ρομαντικό (σαν μεγαλο ακτοπλοϊκό ταξίδι άλλης εποχής). Από το να στοιβάζεσαι Ιούλιο κ Αύγουστο στην οποια blue star, minoan η seajets, προτιμότερα στη Λεμεσό με το εντυπωσιακό κ μεγάλο daleela με maximum άλλα 399 άτομα. Υποψιάζομαι πως σε 30 ώρες έχεις αποκτήσει κ προσωπικη σχέση με όλο το πληρωμα☺. 

Αυτό, φίλε μου, ξαναπέστο! Ακριβώς αυτά τα συναισθήματα μου έβγαλε κι εμένα! Είχα χρόνια να ζήσω τέτοιο θαλασσινό ταξίδι! Και το πρωτόκολλό του βοηθάει ακριβώς σ'αυτό που λες. Δε νοιώθεις ένα νούμερο στα άτομα που ταξιδεύουν. Νοιώθεις ότι αποτελείς μέρος του ταξιδιού. Και πραγματικά γνωριμία με το πλήρωμα και τους ανθρώπους που σε εξυπηρετούν κάνεις πολύ εύκολα. Ιδίως εγώ που το πήρα με επιστροφή σε συνεχόμενα δρομολόγια έμεινα στο πλοίο 64 ώρες! Κάποιοι άρχισαν να με φωνάζουν και με το μικρό μου όνομα! 😀

5 hours ago, pilot said:

Δύο ακόμα ερωτήσεις στον φίλο rafina

1. Στα καταστρωματα βρίσκεται καμία καρεκλιτσα να κάτσεις, άμα πέσει λίγο ο ήλιος?

2. Οι καμπίνες με τα ατομικά μπάνια έχουν κ ντουζιέρες?

Θα σου απαντήσω άμεσα:

1. Τα καταστρώματα είναι κενά με μόνο κάποια ελάχιστα παγκάκια σε 2 - 3 γωνιές και με εξαίρεση έναν μικρό χώρο στην πρύμη λίγο πιο πίσω από τις τσιμινιέρες που είναι στεγασμένος με αρκετές καρέκλες, όλα τα υπόλοιπα είναι γήπεδο που άνετα παίζεις μπάλα! Μάλιστα μια οικογένεια το απόγευμα της 2ης μέρας στην κάθοδο λίγο μετά τη Ρόδο κατά τη διάρκεια του ηλιοβασιλέματος έπαιζε ρακέτες στο sun deck! Όμως μπορείς να πάρεις καρέκλες από μέσα και να κάτσεις όπου θέλεις εξωτερικά. Δε θα σου πει κανείς τίποτα. Πάρα πολλοί το έκαναν αυτό και μάλιστα δημιουργήθηκαν και πολλά πηγαδάκια, όπου ενσωματώθηκα κι εγώ σε ένα. 😀 Εντύπωση μου έκανε επίσης ότι όλοι οι επιβάτες είχαν κέφι και ήταν χαρούμενοι. Πιστεύω ότι η ηρεμία αυτού του μεγάλου θαλασσινού ταξιδιού το δημιουργεί αυτό, καθώς ο σύγχρονος κόσμος έχει ξεχάσει να ταξιδεύει πλέον, οπότε μια τέτοια μορφή ταξιδιού είναι πρωτόγνωρη, οδηγώντας τον κόσμο να ξεχάσει το άγχος, να αφήσει πίσω του τα όποια προβλήματα χωρίς να κοιτάει το ρολόι.... 😉

2. Ναι, έχουν ντουζιέρες, αλλά όχι όλες. Έχουν οι VIP, οι μονόκλινες και οι δίκλινες της 1ης διαλογής. Δεν έχουν οι 4κλινες μόνο.

Posted

Χίλια ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες φίλε μου. Του χρόνου να είμαστε καλά, θα το βάλω στο πρόγραμμα. Το μόνο που πραγματικά νοιώθω ότι θα μου έλειπε σε ένα τέτοιο ταξίδι είναι ίσως 1 με 2 μαγαζιά 

Posted

Μαγαζιά δεν έχει καθόλου το πλοίο. Ναι, αυτό θα μπορούσε να υπήρχε.... Δεν ξέρω, δεν υπάρχουν. Κάποιος λόγος θα υπάρχει μάλλον που δεν έχει. Δεν τα σκέφτηκα κι όμως να σου πω την αλήθεια....

Posted

Ένα πολύ όμορφο πλοίο με πολύ καραβολατρικό design και αρκετές περαντζάδες. Θα ήθελα να το δω με τα χρώματα της ΑΝΕΚ να κατεβαίνει Χανιά, με μια δυνατή μετασκευή φυσικά. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...