Nick the Greek Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 (edited) Σύμφωνα με την Tradewinds, έχουμε εκτός από το Amal(πέρυσι) και το Gute/Gubal Trader και άλλη μια αγορά από την εταιρεία. Πρόκειται για το πρώην Grand Peace και νυν Daleela (IMO 9001306). Το πλοίο έχει ήδη μετονομαστεί και είναι εν πλώ πρός τη Σιγκαπούρη Edited April 29, 2022 by Nick the Greek
Shippihs Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 (edited) Το Daleela έφτασε στο suez και δεξαμενιζεται Edited January 23, 2021 by Shippihs
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 13 minutes ago, DionDynasty said: Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ελληνικής ακτοπλοίας στο φβ την γραμμή την ανέλαβε η εταιρία SCANDRO HOLDING LTD με προσφορά 15.594.000 ευρώ και δρομολογεί το πλοίο M/V DALEELA. Τα δρομολόγια ξεκινούν 19 Ιούνι απο Λεμεσσό To ex NEW AKASHI είναι ιορδανικών συμφερόντων,αγορασμένο από Κορεάτες 1991/2412 gt γιαπωνέζικο.¨Αντε κ να δούμε κανένα άλλο βαπόρι στον Πειραιά.
Nick the Greek Posted April 29, 2022 Author Posted April 29, 2022 Από χαρακτηριστικά βλέπω τα εξής: Κατασκευή 1991 στο Kanda Zosensho KK(333), που βρίσκεται στο Kawajiri της Ιαπωνίας. Δύο κύριες μηχανές Pielstick μοντέλου 9PC40L570 με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τους 24 κόμβους. Μήκος 185.5 μέτρα, πλάτος 26.8 και 4 ντέκ οχημάτων που χωράνε 110 ΙΧ και 180 νταλίκες. Σύνολο 109 καμπίνες και 368 κρεβάτια με συνολική χωρητικότητα 1,068 επιβατών όταν αυτό ήταν στην Ιαπωνία. Με άλλα λόγια αν το δείτε ποτέ να γεμίζει στη γραμμή Ελλάδας - Κύπρου, να μου γράψετε. Σημαία Κύπρου και κλάση Rina.
Petros P Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 5 minutes ago, Nick the Greek said: Τα λεγόμενα είναι του Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου από σχετική συνέντευξη και ανακοίνωση, εξ΄ ού και το οριτζινάλε ανακοίνωση. Για το πλοίο έχουμε ξεκινήσει να μιλάμε εδώ, πρόκειται για μεγάλη Γιαπωνέζα. Στην ουσία ο μειοδότης είναι η Ιορδανική Arab Bridge Maritime, που φέρεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία, εκτός κι αν αυτή η Scandro το ναυλώνει από αυτούς. Ναι μεν αλλα, το πλοίο μπορεί να διαχειρίζεται απο την Arab Bridge, αλλα σαν εταιρεία στην Aletehad εχει στα πλάγεια του.
Annivas Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Απορία δεξιού ψαλτου : ειναι συμμορφωμενο με Solas & Stockholm agreement???
express adonis Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 το πληρωμα τι εθνικοτητας θα ειναι??θα υπαρχουν μεσα αραγε ελληνες-κυπριοι??3 εταιρειες ενα βαπορι..ας ελπισουμε να βγαλει 10 δρομολογια...μην γινει kaunas seaways η κατασταση...
stathis Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Να πούμε για την ιστορία ότι ως Grand Peace συνέδεε την Κίνα με την Νότια Κορέα και είναι αδελφό τουτουνού
pathfinder Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 On 1/23/2021 at 10:18 AM, Shippihs said: δεξαμενιζεται 24000 DWT???? καλά 🤪🤪🤣
proud_ionian Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 (edited) 11 hours ago, Annivas said: Απορία δεξιού ψαλτου : ειναι συμμορφωμενο με Solas & Stockholm agreement??? 4 hours ago, Ariadne said: Είναι δυνατό να μην είναι; Ασφαλως και ειναι δυνατον θεωρητικα. Γιαπωνεζικο τριακονταετιας που ταξιδευε στην αραπιά και δεν εχει ερθει ποτε στην ΕΕ 11 hours ago, Nick the Greek said: Σημαία Κύπρου και κλάση Rina. Ουδεν σχολιον. Εξωτερικα το πλοιο θυμιζει Vastervik προ μετασκευης και γενικως αποπνεει 70ιλα. Το εσωτερικο σε τι φαση βρισκεται; εγιναν παραμβασεις οταν ηρθε στη Μεση Ανατολη ή ειναι οπως ηταν στην Απω Ανατολη; Μπροστα του το Σμυρνα που θα συνδεει Ελλαδα με Τουρκια (Σμυρνη Θεσσαλονικη), ειναι Queen Mary 2 Edited April 29, 2022 by proud_ionian ορθογραφια
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 30, 2022 Posted April 30, 2022 12 hours ago, pathfinder said: 24000 DWT???? καλά 🤪🤪🤣 Φορτηγό είναι;; Κάνεις λάθος,είναι GT. 15 hours ago, express adonis said: το πληρωμα τι εθνικοτητας θα ειναι??θα υπαρχουν μεσα αραγε ελληνες-κυπριοι??3 εταιρειες ενα βαπορι..ας ελπισουμε να βγαλει 10 δρομολογια...μην γινει kaunas seaways η κατασταση... Υποθέτω στο ξενοδοχειακό θα έχει ελληνόφωνους.Αν δεν έχει Ελλαδίτες,βλέπω κινητοποιήσεις από τα σωματεία.Tυπικά είναι 3 εταιρείες,η Αhaion Akti διαχειρίστρια πλοίων κ η Τοp Kinisis τουριστικός πράκτορας σίγουρα μετέχουν στην Scandro Holdings.
pathfinder Posted April 30, 2022 Posted April 30, 2022 Σχολιασμός της ενημέρωσης των ναυπηγείων ήταν!!!! Προφανώς GT θα είναι!🤣
Nick the Greek Posted May 1, 2022 Author Posted May 1, 2022 On 4/29/2022 at 1:00 PM, Nick the Greek said: Στην ουσία ο μειοδότης είναι η Ιορδανική Arab Bridge Maritime, που φέρεται και η πλοιοκτήτρια εταιρεία, εκτός κι αν αυτή η Scandro το ναυλώνει από αυτούς. On 4/30/2022 at 10:05 AM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Φορτηγό είναι;; Κάνεις λάθος,είναι GT. Υποθέτω στο ξενοδοχειακό θα έχει ελληνόφωνους.Αν δεν έχει Ελλαδίτες,βλέπω κινητοποιήσεις από τα σωματεία.Tυπικά είναι 3 εταιρείες,η Αhaion Akti διαχειρίστρια πλοίων κ η Τοp Kinisis τουριστικός πράκτορας σίγουρα μετέχουν στην Scandro Holdings. Έγινε λίγο ψαχτική και μάλλον η αλυσίδα είναι ως εξής: Arab Bridge Maritime: πλοιοκτήτρια εταιρεία(head owner) Arab Ship Management Ltd: διαχειριστές του πλοίου, τουλάχιστον τη δεδομένη χρονική στιγμή Scandro Holding: ναυλωτής του πλοίου, δεν ξέρω αν είναι και bareboat Top Kinisis: μέτοχος της Scandro και μάλλον αναλαμβάνει το εμπορικό κομμάτι του εγχειρήματος Acheon Akti Navigation Co Ltd: μέτοχος της Scandro και πιθανόν αναλαμβάνει την τεχνική διαχείριση του πλοίου ή τουλάχιστον την επάνδρωση και διαχείριση του πληρώματος. Η Acheon Akti είναι άγνωστη σε μας μέχρι τώρα αλλά κατά τα φαινόμενα δεν είναι και χτεσινοί μια και εγώ βλέπω ότι διαχειρίζεται ένα στόλο από 8 πλοία-ψυγεία(reefers) ενώ παράλληλα φαίνεται να είναι πλοιοκτήτης και του τουριστικού Running on Waves. Η σύνδεση της εταιρείας με την ακτοπλοία ενισχύεται περισσότερο από το γεγονός ότι σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους λειτουργούν σαν crew managers για όλα τα πλοία της Unity Line σύν το Nils Dacke της TT Line. Οπότε σίγουρα έχουν τη γνώση. Και όπως λένε και στο Φαφλαώνα Μυκόνου, this is where it starts to get saucy: Προσπαθώντας να βρώ περισσότερες πληροφορίες για το μετοχολόγιο της Acheon Akti, βλέπουμε πως director είναι ο κύριος Χαράλαμπος Μανώλη. Το επιβεβαιώνει ο άνθρωπος και στο Linkedin. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μάλλον είναι φίρμα στη χώρα της Αλέξιας και του Μιχάλη Χατζηγιάννη μια και έχει διατελέσει πρόεδρος της Ανόρθωσης, της ποδοσφαιρικής ομάδας. Όπερ έστι μεθερμηνευόμενον, δεν είναι κανένας ουρανοκατέβατος. Το έτερο claim to fame του κυρίου Μανώλη, είναι η φημολογούμενη εμπλοκή του στην περίφημη έκρηξη του λιμανιού της Βηρυττού πρίν από λίγα χρόνια. Το πλοίο που εξερράγη -ή μάλλον για να είμαστε ακριβείς το φορτίο νιτρικής αμμωνίας που εξερράγη επί του συγκεκριμένου πλοίου- ονομαζόταν Rhosus (IMO 8630344) και ο συγκεκριμένος άνθρωπος φέρεται ως πρώην ιδιοκτήτης του, βέβαια κατ' άλλους ίσως να ήταν και νύν. Τέλος πάντων υπάρχει πάρα πολύ υλικό στο διαδίκτυο περί τούτου, διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Δε θα τον δικάσω τον άνθρωπο. Αυτό που ενδιαφέρει εμάς είναι ότι κατά τα φαινόμενα, πολύ πιθανόν να είναι αυτός ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το εγχείρημα. Πράγμα που επιβεβαιώνει κάτι που ορισμένοι εξ' ημών πιθανολογούσαμε από την αρχή σε αυτήν την ιστορία, το ότι δηλαδή δε θα γινόταν ολόκληρη αυτή η μανούρα με την Κυπριακή κυβέρνηση να πιέζει τόσο πολύ, για να τσεπώσει το μπαγιόκο ένας Ελλαδίτης ή ένας Ιταλός. Επίσης να πούμε πως η Top Kinisis είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Κύπρου, εδώ μπορούμε να δουμε και τους κυριότερους μετόχους. Οπότε δεδομένης της εμπλοκής της εταιρείας, θεωρώ πως με λίγο ψάξιμο άμα το κλείσιμο του οικονομικού τους έτους, ίσως να βρούμε και μέσω αυτής περισσότερες πληροφορίες για το εγχείρημα.
ngbyron Posted May 7, 2022 Posted May 7, 2022 (edited) αν δεν κανω λαθος εδω θα δουμε το πλοιο , δεν νομιζω να κανουν και πολλες αλλαγες... https://advectionfog.net/voyage/hankyu3.html και ενα βιντεακι Edited May 7, 2022 by ngbyron
pilot Posted May 8, 2022 Posted May 8, 2022 (edited) Εντυπωσιακό σκαρί. Και οι φωτογραφίες από το εσωτερικό νομίζω δείχνουν ότι είναι σε καλή κατάσταση. Ενδιαφέρων δείχνει ο χώρος προβολών δίπλα στο σαλόνι. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κανονικός κινηματογράφος, αν και δυστυχώς δεν φαίνεται να απομονωνεται από το υπόλοιπο σαλόνι Edited May 8, 2022 by pilot
nomikos Posted May 8, 2022 Posted May 8, 2022 Καλό εργαλείο μοιάζει πολύ με αυτό εδώ αλλά και με το isabel del mar.Τα δύο τελευταία ήταν ιδανικά για βασικές γραμμές του Αιγαίου λόγω μεγέθους.Ετούτο κοντά 190 μέτρα μήκος θεωρώ πως είναι ακατάλληλο.Όμως είναι αρκετά αξιόλογο σκαρί.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 9, 2022 Posted May 9, 2022 (edited) To ISABEL DEL MAR κ το MEGA EXPRESS FIVE είναι τα μόνα,αν δεν μου διαφεύγει κάποιο άλλο,ιαπωνικά που πουλήθηκαν στην Ευρώπη εκτός Ελλάδος.Δεν είναι τυχαίο ότι κ αυτά πήγαν σε νοτιοευρωπαίους.Σνομπάρουν τα ιαπωνικά εγ/ογ όπως κ οι Ιάπωνες δεν παίρνουν ευρωπαϊκά.Άλλες φιλοσοφίες. Edited May 9, 2022 by Neptune
ΚΡΗΤΗ Posted May 26, 2022 Posted May 26, 2022 Η πρωτη αφιξη στον Πειραια θα ειναι 19 η 20 Ιουνιου? Επειδη λεει πρωτο δρομολογιο 19 Ιουνιου
Nick the Greek Posted May 29, 2022 Author Posted May 29, 2022 On 4/29/2022 at 8:16 PM, giorgos_249 said: Αυτές τις μέρες δεξαμενιζεται στο Σουέζ! Και τώρα μάλλον είναι έτοιμο να περάσει το Κανάλι πρός τη Μεσόγειο, με τις κούτες των Marlboro στοιβαγμένες στο chart room .
Petros P Posted June 2, 2022 Posted June 2, 2022 Αφου άφησε κάτι κούτες με μαρλμπορα 😛 (θα μας μηνύσουν με αυτά που λέμε 😂😂) έρχεται Πειραια σύμφωνα με το AIS . Καλως να ορίσει και να μείνει χρόνια ενεργή η γραμμή !! ❤️
pilot Posted June 2, 2022 Posted June 2, 2022 (edited) Και ήδη βρίσκεται μεταξύ Κρήτης κ Κάσου 🙂 Με ταχύτητα γύρω στα 14 μίλια ανεβαίνει. Αύριο το μεσημεράκι θα είναι Πειραιά. Btw, στο Κερατσίνι θα δέσει? Η μήπως θα πάει Πέραμα για τίποτα έξτρα εργασίες? Edited June 2, 2022 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now