Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας ανοίξουμε ένα θέμα για το ένα εκ των δύο πλοίων της P&O που εκτελούν τη γραμμή Δουβλίνο - Λίβερπουλ. Είναι το Norbank που εδώ το βλέπουμε να αναχωρεί από το Δουβλίνο με τα παλιότερα σινιάλα της P&O. Για κάποιον περίεργο λόγο, αυτά τα δύο πλοία εμένα μου αρέσουν αρκετά. Το Norbank είναι ναυπήγηση του 1993 από τα τα γνωστά μας Ολλανδέζικα ναυπηγεία Van der Giessen-de Noord(961) στο Krimpen an den Ijssel. Χαρακτηριστικό του ότι έχει 4 μηχανές Sulzer τύπου 9ZAL40S που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 22.5 κόμβων.

 

Κατά τα άλλα μήκος 167 μέτρα, πλάτος 23.4 και βύθισμα 6 μέτρα. Το πλοίο μοιάζει με ρορό αλλά δεν είναι, δέχεται έναν μικρό αριθμό επιβατών και ΙΧ αυτοκινήτων, μπορεί κάποιος να ταξιδέψει μαζί του αν κλείσει θέση. Συνολικά βλέπω να έχει 57 καμπίνες και συνολικά 114 κρεββάτια για επιβάτες και οδηγούς φορτηγών. Συνολική χωρητικότητα 156 φορτηγών αυτοκινήτων σε 2,040 γραμμικά μέτρα, όπως μας ενημερώνει ο φίλος μας ο Matt.

 

Οι φωτογραφίες από το 2012, το πλοίο όπως έχω πεί και αλλού είναι ένα από τα δύο πλοία της P&O που εξακολουθεί να δουλεύει κανονικά μετά τα ξεφτιλίκια των απολύσεων όλων των ναυτικών.

Posted
1 hour ago, Nick the Greek said:

Otherwise 167 meters long, 23.4 meters wide and 6 meters deep. The ship looks like a roll but it is not, it accepts a small number of passengers and cars, one can travel with it if booked. In total I see it having 57 cabins and a total of 114 beds for passengers and truck drivers. Total capacity of 156 trucks in 2,040 linear meters, as our friend Matt .

We can play spot the difference as I now have one also from the Norbank 😄

norbank2020dpph12.jpg

  • 1 month later...
Posted

Να δούμε το πλοίο και με τα τωρινά του σινιάλα, με αλλαγμένη γραμματοσειρά βασικά. Αναχώρηση από το Δουβλίνο για το Λίβερπουλ, πρίν 3 χρόνια. Κυματίζει η σημαία της P&O που οι μαντηλαράδες των ΗΑΕ κάνανε τραπεζομάντηλο για το κεφάλι τους..

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Posted

Έχει έρθει στη γραμμή Rotterdam-Hull στη θέση του Pride of Rotterdam το οποίο με τη σειρά του πήγε για φρεσκάρισμα στην Klaipeda.

Posted

Και εμένα μου αρέσουν σαν σουλούπια (δεν τα έχω δει εσωτερικά) και μάλιστα όταν είχε τα μεγάλα ζόρια η P&O σκεπτόμουν ότι με κάποια επέκταση των κοινόχρηστων χώρων θα μπορούσαν να είναι ταμάμ για χειμερινές ακινησίες σχεδόν σε όλες τις γραμμές της Άττικα ακόμη και για έκτακτες ανάγκες. Σαν RoRo θα ήταν μάλλον πιο δαπανηρά (δεν ξέρω τι ταχύτητα θα έβγαζαν με 2 μηχανές) από το Carrier. Παρά το μικρότερό τους μέγεθος, σε οχήματα έχουν νομίζω παρόμοιο, ίσως και μεγαλύτερο capacity από τα Κρήτη/Λευκά όρη.

  • 1 month later...
Posted

Ολοκλήρωσε την αντικατάσταση του Pride of Rotterdam και από τότε αντικαθιστά το Norsky στις γραμμές Zeebrugge-Tilbury και Zeebrugge-Teesport.

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Νέα καριέρα για το πλοίο, είναι δρομολογημένο στις γραμμές Rotterdam-London(Tilbury) και Rotterdam-Teesport.

  • 1 year later...
Posted

2 Μαρτίου σταμάτησε τα δρομολόγιά του και έδεσε στο Zeebrugge. 25 Μαρτίου αναχώρησε για το Cape Town με στάση στο Las Palmas της Gran Canaria οπότε αλλάζει σελίδα στην καριέρα του

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...