Villandry Posted February 5, 2024 Posted February 5, 2024 (edited) Μόνο που ο Ηλιόπουλος δε χαλάει τσάμπα χρήματα σε μπογιές κλπ Edited February 5, 2024 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Το Λευκά Ορη με τα σινιάλα της ANEK Lines είναι από τις λίγες περιπτώσεις που φόρεσαν ένα σινιάλο και δεν ταξίδεψαν καθόλου με αυτό!!
Strofalos Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Ποτέ μην λες ποτέ. Άττικα είναι αυτή.., σε 2-3 χρόνια μπορεί να ξανασπρίσει και να κατέβει Κρήτη.
margaritis24 Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Με τοση μπογια που εχει πανω του θα χασει κ 0,5 μιλι ακομα
Metal maniac Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 https://ellinikiaktoploia.net/gia-tin-grammi-tis-benetias-etoimazetai-to-leyka-ori/ Στο πλοίο προχωρούν οι εργασίες για την νέα του φορεσιά
George Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 (edited) Δεν ξέρω αν έχει γραφτεί και αλλού αλλά στο openseas φαίνεται από τα τέλη του μήνα να παίρνει τη σκυτάλη από το ASTERION II στη γραμμή της Βενετίας και να την κρατάει μέχρι το τέλος του έτους στα κλασικά δρομολόγια κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από Πάτρα. Edited February 8, 2024 by George
proud_ionian Posted February 8, 2024 Author Posted February 8, 2024 (edited) Δεν με διαβάζετε και πληγώνομαι 😋 On 2/2/2024 at 9:58 PM, proud_ionian said: Στο σύστημα κρατήσεων, φαίνεται να κάνει τα δρομολόγια του Αριάδνη από τις 23/2 και μετά (Τρίτες για Ancona, Παρασκευές για Βενετία). Κάποιος μας τρολάρει Από 04/3 στη θεση του Αστερίωνα 😋 Εν τωμεταξύ ήδη έχουν πάει μηνύματα σε οδηγούς, για κάποια xtra Ancona Ηγουμενίτσα μέχρι να έρθει το Champion/III Edited February 8, 2024 by proud_ionian
proud_ionian Posted February 10, 2024 Author Posted February 10, 2024 Στη ράδα των ναυπηγείων το πλοίο. Ετοιμάζεται για δεξαμενή ή κάτι άλλο;
Annivas Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Περιμένει να πέσει ένα γκαζάδικο για να ανεβει δεξαμενη
proud_ionian Posted February 11, 2024 Author Posted February 11, 2024 Ανέβηκε... αχάραγα. Γύρω στις 07.30
kefalonia94 Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 Με φώτο του που έχουν ανέβει στο facebook έχει προστεθεί και το bannerακι του ''Operated By'' όπως είναι και στο Αριάδνη.
Strofalos Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 Μάλλον αυτά τα Operated by είναι παροδικά στην Superfast και σε δυο-τρία χρόνια προβλέπεται να ξαναγυρίσουν πίσω. Εξού και τα Φόσεν είναι σκέτα Superfast.com Αυτά θα μείνουν ες αεί.
Metal maniac Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 https://ellinikiaktoploia.net/gia-dexamenismo-to-leyka-ori/ Για να δούμε λίγες φωτογραφίες του πλοίου στην δεξαμενή
proud_ionian Posted February 15, 2024 Author Posted February 15, 2024 On 2/8/2024 at 11:32 AM, proud_ionian said: Εν τωμεταξύ ήδη έχουν πάει μηνύματα σε οδηγούς, για κάποια xtra Ancona Ηγουμενίτσα μέχρι να έρθει το Champion/III Και Πάτρα Ηγουμενίτσα Ancona θα πάει. Back to the Future.
Strofalos Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Ήγγικεν η ώρα να βγουν τα έμβολά του στο γκαράζ από το ζόρι, μου φαίνεται...
margaritis24 Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Γινεται τριψιμο να καθαρισει κ φαινεται η λαμαρινα απο κατω,μαζι με την καινουργια βαφη θα τσιμπισει 0.5μιλακι
proud_ionian Posted February 16, 2024 Author Posted February 16, 2024 Ίσως και δύο, όπως είχε γράψει κάποτε ο Εφοπλιστής, μετά από έναν δεξαμενισμό του Κάλβου στον Σκαραμαγκά. Το ερώτημα είναι αν έγιναν σοβαρές εργασίες στο μηχανοστάσιο. Την τελευταία φορά που ζορίστηκε (σε Χανιά και Δωδεκάνησα) έβγαλε προβλήματα.
Thanos Skiathos Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Όπως μπορούμε να δούμε και απο τις συγκεκριμένες φωτογραφίες του Arxipelagos Ναυτιλιακή Πύλη στο Facebook βλέπουμε ότι και απο την δεξιά πλευρά έχουν αρχίσει τα τελειώνουν σιγά σιγά τα βαψίματα. Πηγή: Arxipelagos Ναυτιλιακή Πύλη
nomikos Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 (edited) Γίνεται πολύ δουλειά στον "κυκνο της Αδριατικής ο οποίος γυρίζει σε γνώριμα νερά!!!Όμορφο αποτέλεσμα,το μπλε το έκανε πολύ απρόσωπο. Αν γίνει σωστή συντήρηση στο μηχανοστασιο πιστεύω θα βγάζει ταχύτητες Αστεριών 2.Δηλαδή 20,5 με 21 κόμβους..Καθόλου άσχημα. Edited February 18, 2024 by nomikos
proud_ionian Posted February 18, 2024 Author Posted February 18, 2024 Λευκό ήταν άθλιο. Μπλε έγραψε ιστορία σε τόσες γραμμές 24 χρόνια. Μια χαρά του πήγαινε. Ξεχώριζε γιατί είχε μοναδικό σουλούπι Το κόκκινο του πάει, αν ξεπεράσουμε ότι το σινιάλο Superfast μπαίνει σε ένα πλοίο 37 ετών που έχουμε χρόνια να το δούμε να ξεπερνάει τα 20 μίλια. Είναι από τα αγαπημένα μου, δεν το έχω κρύψει, αλλά η επιστροφή του στην Αδριατική μόνο ως αναχρονισμός μπορεί να χαρακτηριστεί.
MILTIADIS Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 25 minutes ago, proud_ionian said: ένα πλοίο 37 ετών η επιστροφή του στην Αδριατική μόνο ως αναχρονισμός μπορεί να χαρακτηριστεί. Για Αλβανία είναι όντως παλιό 😁 Εμείς εδώ νιρβάνα Το psc της Βενετίας θα το υποδεχτεί με ανοικτές.. δαγκάνες.
Meganisi Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Προτιμότερο ταξίδι στη Βενετία με αυτό, παρα με κατι Vinsentini... Κ το λεω με πλήρη συνείδηση... 2 φορές με το Αστεριων το ορθόδοξο κ βλαστημισαμε την ώρα... Δε μιλαμε για κατι Venezia κτλ του Ιταλού... Καραβια χτισμενα χωρίς κανένα σεβασμό στον επιβάτη
mlulurgas Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 Όταν μιλάμε για τα Λευκά Όρη ως αναχρονιστικά και αργά για τις θαλάσσιες διαδρομές της Αδριατικής, λαμβάνουμε υπόψη και ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ανταγωνιστές ή μιλάμε μόνο για λόγους κριτικής; Εκτός από το Kydon Palace, δεν μπορώ να δω ένα πορθμείο Grimaldi που μπορεί να θεωρηθεί καλύτερο από τα Λευκά Όρη, ακόμη και το Kydon Palace δεν λειτουργεί στη διαδρομή της Ανκόνα, όπου θα μπορούσε να είναι τέλεια, αλλά στο Μπρίντιζι. Και αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσε να διαρκέσει στο Μπρίντιζι, γιατί κατά τη γνώμη μου, όταν ο Γκριμάλντι θα έβρισκε μια καλύτερη διαδρομή στο Θυρρηνικό Πέλαγος, θα το αποχαιρετήσουμε κιόλας. Ακόμη και όταν μιλάμε για ταχύτητες, το ζεύγος Visentini δεν φτάνει τους 20 κόμβους σε προγραμματισμένα δρομολόγια, οπότε τι συμβαίνει με τα Λευκά Όρη; Μου άρεσε πάρα πολύ όταν η ANEK Fosen ταξίδεψε μεταξύ Ανκόνα και Πάτρας σε 18 ώρες, αλλά αυτός ο χρόνος έχει περάσει για πολύ καιρό και η ευρωπαϊκή πολιτική δεν φαίνεται να κατανοεί τη σημασία των γρήγορων ακτοπλοϊκών συνδέσεων.
proud_ionian Posted February 19, 2024 Author Posted February 19, 2024 Δεν κάνω κριτική. Είναι μια πραγματικότητα, αρέσει δεν αρέσει. Το πλοίο είναι 37 ετών και επιστρέφει στην Αδριατική μετά από πολλά χρόνια στο Ηράκλειο που μισή μέρα ταξίδευε και μισή το μάζευαν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now