gpap2006 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Στην αποστρατεία από σήμερα μέχρι νεοτέρας ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 σε ποια γραμμη αραγε θα το δουμε? Εγώ πιστεύω ότι αποτελεί χρυσή ευκαιρία για την B.S.F η δρομολόγηση του πλοίου στην επιδοτούμενη της Θεσσαλονίκη-Σποράδες-Κυκλάδες-Ηράκλειο,γραμμή ορφανή εδώ και 2 σαιζόν,χώρια τα 100 χιλιάρικα της επιδότησης.Επίσης μπορεί να αλλάξει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ απο 1/4-30/9 στην γραμμή Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίος-Καρλόβασι-Κάλυμνος-Κώς-Ρόδος η οποία θα αποφέρει στο ταμείο 50 χιλιάρικα το δρομολόγιο.Η ακόμα και καλύτερα να δρομολογηθεί στην επιδοτούμενη της Αλεξ/πολης-νησιά Β.Αιγαίου-Δωδεκάννησα και ογδόντα χήνες,γραμμή που μειοδότησε η ΑΝΕΚ αλλά δεν...πρόκανε να την κάνει,κι έμεινε ορφανή η γραμμή για τρίτη χρονιά.Δεν πιστεύω ότι το βαπόρι αποστρατεύτηκε.Το καλοκαίρι πλησιάζει και θα παρακαλάνε σ΄όλο το Αιγαίο για να μπεί.
polmyt Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Το θεμα ειναι στα περισσοτερα απο τα λιμανια που αναφερεις φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ το BLUE HORIZON δεν μπαινει με τιποτα
gpap2006 Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Μία σοβαρή εταιρία όπως η συγκεκριμένη θα έχει αποφασίσει τί θα γίνει, απλώς εμείς δεν γνωρίζουμε ακόμα. Για Αιγαίο, χλωμό το βλέπω.
polmyt Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Σημερα το πρωι παντως εκανε τη μεθορμιση και εδεσε διπλα στο πρασινο με την πλωρη προς τα εξω
proud_ionian Posted February 20, 2010 Author Posted February 20, 2010 παντως η εικονα του horizon σβηστου το βραδυ ειναι λιγο ανατριχιαστικη. δεν ειναι ακομη η ωρα του για συνταξη και εχει αρκετη αξιοπρεπη καριερα μπροστα του, ειτε στη χωρα οπου θαλει η ελαια και η φαιδρα πορτοκαλεα, ειτε οξω απο εδω
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 παντως η εικονα του horizon σβηστου το βραδυ ειναι λιγο ανατριχιαστικη.... Είναι να μην πει κάτι αυτός ο proud βρε παιδί μου..... Αμέσως, να ικανοποιηθεί κάθε του επιθυμία. Κατάφωτο απόψε το πλοίο στο λιμάνι, και ας ελπίσουμε να αποτελεί κάποιο καλό σημάδι αυτό.
aiolosii Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Κατσε μη και το πιασει η βαρυτητα και κατηφορισει και αυτο στον τοπο του εγκληματος οπου ως γνωστον ο δολοφονος γυρναει παντα.
sunbird Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Σύμφωνα με το ''ellinikiaktoploia.net'' 21/2/2010 το ''blue horizon'' ενδέχεται κατά πληροφορίες τους να δρομολογηθεί από πειραιά - χανιά . Καλή σκέψη , γιά το συγκεκριμένο πλοίο στή συγκεκριμένη γραμμή εφόσον πραγματοποιηθεί ,παρά να μένει ακινητοποιημένο .Καιρός είναι, και μπορεί να ανταγωνιστεί και τα υπάρχοντα πλοία τής ''ΑΝΕΚ'' στήν συγκεκριμένη γραμμή.
Neptune Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Αυτο μαλλον εννοει και ο φιλος Αιολος ακριβως απο πανω σου. Εκεινο που σκεφτομαι ειναι οτι η κινηση αυτη θα γινει για 3η φορα τα τελευταια χρονια. Τις αλλες 2 απετυχε με βαπορια μαλλον καλυτερα του Οραιζον. Αλλα μηπως θελει απλα να βαλει λιγο μυαλο στην ΑΝΕΚ τραβωντας τον Ελυρο απο το Ηρακλειο και παλι ? ? ? Η θα κατεβει με το σκεπτικο οτι η ΑΝΕΚ εχει αποδειξει οτι στα Χανια βαζει τα "τελευταια" του στολου της οποτε παμε να πιασουμε την καλη ? ? ?
Jimmys Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 η μηπως η ΑΝΕΚ-HSW-SEA STAR παει να βαλει τελικα καραβι στα 12νησα και σου λεει ας κατηφορισω κι εγω για την εδρα σου... και τι θα κανεις αυτη τη φορα θα τραβηξεις καραβι απο την Ανκονα???
sunbird Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Αυτο μαλλον εννοει και ο φιλος Αιολος ακριβως απο πανω σου. Εκεινο που σκεφτομαι ειναι οτι η κινηση αυτη θα γινει για 3η φορα τα τελευταια χρονια. Τις αλλες 2 απετυχε με βαπορια μαλλον καλυτερα του Οραιζον.Αλλα μηπως θελει απλα να βαλει λιγο μυαλο στην ΑΝΕΚ τραβωντας τον Ελυρο απο το Ηρακλειο και παλι ? ? ? Η θα κατεβει με το σκεπτικο οτι η ΑΝΕΚ εχει αποδειξει οτι στα Χανια βαζει τα "τελευταια" του στολου της οποτε παμε να πιασουμε την καλη ? ? ? Μπορεί όντως αυτό να εννοεί ο φίλος Αίολος . Οσο για το αν ,σε περίπτωση δρομολόγησης τού ''ορίζοντα'' Πειραιάς -Χανιά η ''ΑΝΕΚ'' θα πιεζόταν και θα έβγαζε τόν ''έλυρο'' από τήν γραμμή του Ηρακλείου ,δέν νομίζω ότι θα συνέβενε αυτό διότι τα ''κρήτη ι και κρήτη ιι '' σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούσαν άνετα να ανταπεξέλθουν , όσο για τόν ''έλυρο'' θέλω να κάνω τήν εξείς πρόβλεψη . Τό πλοίο θα παραμείνει στήν γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο ενδεχομένως για να αντιμετωπίσει αξιοπρεπώς τό superfast πού ίσως έχει προκαλέσει πρόβλημα τήν συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
vastravoud Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Από την άλλη, το Horizon δε θα μπορεί να εκτελεί διπλά δρομολόγια λόγω ταχύτητας
gpap2006 Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Από την άλλη, το Horizon δε θα μπορεί να εκτελεί διπλά δρομολόγια λόγω ταχύτητας 158 μίλια είναι η Σούδα και ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ πάει με 21-21,5. Ασφαλώς και μπορεί να κάνει καθημερινό δρομολόγιο.
Jimmys Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 κι ομως αν δε με απατα η μνημη μου και στην τοτε δρομολογηση του Blue Star 2 στα Χανια την αντικατασταση του στην ετησια ο Οριζοντας την ειχε κανει με διπλο δρομολογιο...
vastravoud Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Μια απλή διαίρεση λοιπόν μας δίνει πρακτικά 07:30 ώρες. Δε νομίζω ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία το να φεύγει 14:00 από Πειραιά και να φτάνει σχεδόν 22:00 στα Χανιά για να ξαναφύγει στις 23:30 και να φτάσει στις 06:00+. Νομίζω προδιαγράφεται βέβαιη αποτυχία. Αντιθέτως, με τη σχετική τσαντίλα του κόσμου προς την ΑΝΕΚ, τη δρομολόγηση πλοίου στο Ηράκλειο(που δείχνει ΠΡΑΚΤΙΚΑ το "ήρθαμε για να μείνουμε) και την έλλειψη καλών πλοίων από μέρους ΑΝΕΚ (πλην των Fossen) ενδεχομένως τώρα να ήταν πιο ευοίωνες από ποτέ οι συνθήκες για δρομολόγηση καλού πλοίου στα Χανιά edit: Άλλο μια 10ημερη ή 15ήμερη αντικατάσταση κι άλλο μόνιμη δρομολόγηση Πρακτικά, θέλω να πω αν τώρα ο όμιλος φέρει το BS1 ή BS2 στα Χανιά, πρακτικά η ΑΝΕΚ το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να φέρει το Champion(που και πάλι απλώς "ματσάρει" το BS σε ταχύτητα, δεν το περνάει χαλαρά όπως την Αριάδνη), αποδυναμώνοντας έτσι την Ανκόνα
aiolosii Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Αυτο ακριβως εννοω, απο τη μια σημερα το πλοιο επιθεωρειται απο υποψηφιους αγοραστες και απο την αλλη η λογικη λεει οτι η κινηση γινεται σαν απαντηση στην επικειμενη δρομολογηση του HELLENIC VOYAGER στα 12 νησα. Μαλον λαβωματιες εκατερωθεν και οποιος αντεξει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Πάντως, εμείς εδώ, έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις. Αφότου ήρθε στο Αιγαίο, το έχουμε πουλήσει...το έχουμε "δρομολογήσει" στην Χίο-Μυτιλήνη...Θεσ/νίκη-Κρήτη...πάλι πίσω Αδριατική...Δωδεκάνησα...Ηράκλειο...Χανιά... Ό,τι και να το κάνουν....το έχουμε σίγουρο. Εκτός και εάν τα αφεντικά διαθέτουν χιούμορ και το βάλουν καθημερινά Πειραιά-Κάλυμνο-Πειραιά...μπας και σωθεί ο κρατικός προϋπολογισμός.
aiolosii Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Ή αλλιώς " με παίζεις τριπλή και με χάνεις" , σαν κάτι δελτία καιρού στη Βόρεια Ευρώπη γνωστά και ως 4-7-11, τα οποία ξεκινάνε απο μπουνάτσα κα καταλήγουν και τοπικά τρικυμιώδης. Οτι σε βολεύει μέσα είναι. Απο την άλλη αγαπητέ Νηρέα νομίζω οτι έχεις δίκιο, πως και ξέφυγε αυτό απο τον κύριο κύριο τοπικό άρχοντα, μπορεί να κάνει και κρουαζιέρες στη Λιβυή που δεν εχουν γίνει ακόμα της μόδας και να μην χρειαστεί καν επιδότηση.
proud_ionian Posted February 22, 2010 Author Posted February 22, 2010 Μια απλή διαίρεση λοιπόν μας δίνει πρακτικά 07:30 ώρες. Δε νομίζω ότι θα έχει μεγάλη επιτυχία το να φεύγει 14:00 από Πειραιά και να φτάνει σχεδόν 22:00 στα Χανιά για να ξαναφύγει στις 23:30 και να φτάσει στις 06:00+.αυτα τα ωραρια ειχε περιπου οταν ειχε κατεβει χανια στη θεση του blue star.
vastravoud Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Κανείς όμως δεν πρόκειται να το προτιμήσει έτσι, ούτε καν εγώ που γενικά είμαι πολύ ανοιχτός σε νέα πράγματα και πάντα στηρίζω τους νέους παίκτες, αρκεί να μου προτείνουν κάτι καλό
Captain Argy Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Θα συμφωνήσω και εγώ με όλους σας.Τα οράγματα είναι λίγο απλά η εταιρεία ποντάρει στο οτι η ΑΝΕΚ δείχνει να απαξυεί τη γραμμή στην οποία έχει το μονοπώλειο και βάζει και τον "καλό" της Έλυρο στο Ηράκλειο.Από την άλλη σίγουρα είναι ένα ρίσκο αφού όλοι γνωρίζουμε τις παροπίδες που έχουν οι Χανιώτες σε άλλες εταιρείς και αυτό φάνηκε δις και με τη δρομολογηση του Blue Star αλλά και με αυτή της Αριάδνης.Και βεβαίως είναι και μία απάντηση στην ενδεχόμενη δρομολόγηση του Voyager στα Δωδεκάνησα.Προσωπικά νομίζω οτι η εταιρεία θα το βάλει για να πιάσει ότι μπορεί απο εκεί ,οπως και με το SF XII στο Ηράκλειο, από το να το έχει παροπλισμένο.
Neptune Posted February 22, 2010 Posted February 22, 2010 Καποτε ο Παναγοπουλος με μια δηλωση (Θα βαλω Σουπερφαστ στην Κρητη) εκανε ανω κατω ολοκληρη την ακτοπλοια. Μπορει και εδω η φημολογια να ειναι για να αποτρεψει τους εχθρους να μπουνε σε αλλες αγορες. Παιζονται μεγαλα παιχνιδια.
sunbird Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Πάντως, εμείς εδώ, έχουμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις. Αφότου ήρθε στο Αιγαίο, το έχουμε πουλήσει...το έχουμε "δρομολογήσει" στην Χίο-Μυτιλήνη...Θεσ/νίκη-Κρήτη...πάλι πίσω Αδριατική...Δωδεκάνησα...Ηράκλειο...Χανιά... Ό,τι και να το κάνουν....το έχουμε σίγουρο.Εκτός και εάν τα αφεντικά διαθέτουν χιούμορ και το βάλουν καθημερινά Πειραιά-Κάλυμνο-Πειραιά...μπας και σωθεί ο κρατικός προϋπολογισμός. Πάντως (άσχετα με το τι κυκλοφορεί σάν φήμη) εγώ επιμένω να ποντάρω (όπως έχω πεί πρίν από κάποιες ημέρες) ότι ο ''ορίζοντας'' ταιριάζει καλύτερα στή γραμμή χίου-μυτιλήνης ,στάνταρ διπλό καί πού ξέρεις μπορεί να δικαιωθώ!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Το Blue Horizon από τότε που αναφέρθηκε ότι πιθανότατα θα πάει στα Χανιά, το πλοίο παραμένει αναμμένο και τα βράδια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now