NHSOS XIOS Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Μεγαλο(σε γκαραζ)ειναι για την Χιο και την Μυτιληνη ΣΕΙΡΙΕ και επισης οχι ιδιαιτερα μανουβραδορικο για το λιμανι μας(εχουμε δει και τα διαφορα ατυχηματα του Πατρα-Ιτσα).Επισης μεχρι να κανει τις ετησιες των αλλων βαποριων της εταιριας θα περασει κανα τετραμηνο...Πολυ καλο πλοιο εσωτερικα και με καλο δρομο αλλα σε μας δεν το βλεπω,αυτη ειναι η αισθηση μου τουλαχιστον.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 18, 2009 Posted October 18, 2009 Μετά την επιστροφή του SUPERFAST I στα δρομολόγια, να περιμένουμε ότι το HORIZON θα έρθει αμέσως Αιγαίο, είτε για την δική του ακινησία, είτε για να κάνει την ακινησία κάποιου άλλου BLUE ??? Να υπενθυμίσουμε βέβαια ότι την περυσινή "χειμερινή" περίοδο, το πλοίο δεν είχε "κατέβει" καθόλου στο Αιγαίο, όχι μόνο για να κάνει κάποια ακινησία αλλά ούτε καν για δεξαμενισμό αν ενθυμούμαι καλώς.
NHSOS XIOS Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Πριν λιγο ξεκινησε απο Πατρα λογικα για Πειραια.
gpap2006 Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Πλησιαζει τον Καβο Μαλια και τα ξημερωματα θα ειναι στον Πειραια καθως απο αυριο απογευμα ξεκινα δρομολογια στα Δωδεκανησα στο ποδι του BLUE STAR 2 που κανει την ετησια του στη Συρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Έτσι σήμερα το πρωί το Blue Horizon ήταν στο ντοκ 3, αναμένοντας να ξεκινήσει το απόγευμα, δρομολόγια στα Δωδεκάνησα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Σήμερα το μεσημέρι μέχρι το απογευματάκι γύρω στις 18:00, το Blue Horizon ήταν στα ράδα του Πειραιά.
gpap2006 Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Σήμερα το μεσημέρι μέχρι το απογευματάκι γύρω στις 18:00, το Blue Horizon ήταν στα ράδα του Πειραιά. Και εκει θα παραμενει πλεον τα Σαββατοκυριακα αφου εχει δρομολογιο Κυριακη στις 19.00
George Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Και όλα αυτά για να μην κινηθεί ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ από τη θέση που καταλαμβάνει εδώ και μέρες στο ντοκ 3 ώστε να "βολευτούν" και το BLUE HORIZON και το BLUE STAR 1 που έχει δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Δε νομίζω ότι είχε άμεση σχέση ότι το Ελ. Βενιζέλος ήταν δεμένος στο ντοκ 3. Γιατί το Blue Horizon και το Blue Star 1 θα χωρούσαν στην άλλη πλευρά της προβλήτας του ντοκ 3, μιας και το Διαγόρας είχε δέσει μπροστά από το ΥΕΝ. Οποτε καποιος αλλος λογος θα επαιζε
georgios express Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Σήμερα το μεσημέρι μέχρι το απογευματάκι γύρω στις 18:00, το Blue Horizon ήταν στα ράδα του Πειραιά. Καλά, σε ολόκληρο λιμάνι, προλιμένα, Παγόδα δεν μπορεί να βρεθεί μια θέση να αγκυροβολήσει ένα καράβι με βύθισμα 6,70m? Περίεργα πράγματα...
George Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Δύο βαπόρια τέτοιου μεγέθους, που το ένα από τα δύο δεν έχει και τις καλύτερες ελικτικές δυνατότητες (BLUE HORIZON) και χρειάζονται πλαγιοδέτηση δεν είναι και ότι πιο δόκιμο να δέσουν δίπλα δίπλα στην από κει πλευρά της προβλήτας, ειδικά με τον νοτιά που έχει σηκώσει σήμερα. Και προφανώς κανένα από τα δύο δεν μπορεί να πάει στη θέση που έχει πάει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ διότι θα είχαν θέματα με το ΧΙΟΣ και το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ. Αυτό μπορεί να είναι και επιλογή της ίδιας της εταιρείας. Δεν το γνωρίζω, απλά το υποθέτω. Αυτό δεν αλλάζει όμως σε τίποτα το ότι ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ καταλαμβάνει μία θέση που χρησιμοποιείται από εν ενεργεία βαπόρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Πρώτα από όλα το Blue Horizon είχε βγει σήμερα στη ράδα το μεσημέρι!! Και όπως είπα επέστρεψε μετά τις 18:00. Το Blue Star 1 είχε προγραμματισμένη ώρα άφιξης στο Πειραιά στις 21:00. Όποτε από τα παραπάνω δε παίζει το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στο ντοκ 3, με αυτή τη βόλτα του Blue Horizon
polmyt Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Ασχετως του γιατι βγηκε εξω σημερα(ετσι κι αλλιως εικασιες κανουμε) ο george δεν εχει αδικο.Στο dock 3 υπαρχει ελειψη θεσεων και υπαρχουν βαπορια που κρατανε τις θεσεις ενω δεν ταξιδευουν. Στα του βαποριου τωρα φιλος που ταξιδεψε προχτες και ειναι γενικα ασχετος με τα βαπορια ειχε να λεει τα καλυτερα σε σχεση με τα μεγαλα BS.Απο οτι ειπε ηταν ηταν καθαρο και περιποιημενο και γενικα φανηκε του φανηκε ανετο χωρις να στριμωχνεται ο κοσμος.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Μετά την έλευση του Blue Horizon στα Δωδεκάνησα τα δρομολόγια της Blue Star Ferries διαμορφώνονται ως εξής:.................................................... Για Πειραιά Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή: Blue Horizon στις 17.00 για Κω-Θήρα-Πειραιά (θα κάνει 2 ώρες παραπάνω σε σύγκριση με το Blue Star 1/2, δηλαδή θα φτάνει 7:45 αντί 5:40) Δεν μπορώ να γνωρίζω αν στην πρώτη του άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά υπήρξε κάποια καθυστέρηση, για οποιονδήποτε λόγο. Πάντως χθες το πρωί (Σάββατο 24/10ου), το πλοίο κατέπλευσε στον Πειραιά στις 08.50 (πέρναγε το πράσινο). Μία ώρα δηλαδή καθυστέρηση (???) σε σχέση με τις παραπάνω ώρες άφιξης. Ας το δούμε και σε 1, 2, 3, 4 φωτογραφίες από την χθεσινή του άφιξη, μιας και στην γκαλερί μας δεν υπάρχουν και πολλές εικόνες του πλοίου στο μεγάλο μας λιμάνι.
proud_ionian Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Δε νομίζω ότι είχε άμεση σχέση ότι το Ελ. Βενιζέλος ήταν δεμένος στο ντοκ 3. Γιατί το Blue Horizon και το Blue Star 1 θα χωρούσαν στην άλλη πλευρά της προβλήτας του ντοκ 3, μιας και το Διαγόρας είχε δέσει μπροστά από το ΥΕΝ. Δύο βαπόρια τέτοιου μεγέθους, που το ένα από τα δύο δεν έχει και τις καλύτερες ελικτικές δυνατότητες (BLUE HORIZON) και χρειάζονται πλαγιοδέτηση δεν είναι και ότι πιο δόκιμο να δέσουν δίπλα δίπλα στην από κει πλευρά της προβλήτας, ειδικά με τον νοτιά που έχει σηκώσει σήμερα.να συμφωνησω και εγω με τον George. τα βαπορια δεν ειναι paymobil ή πακετα απο τσιγαρα για να τα παιρνεις με το χερι και να τα βαζεις διπλα διπλα. 189 μετρα μηκος η horizonara και 176 το αστερι, με πλατος κοντα στα 30 και απιστευτες πλευρικες επιφανειες το να τα βαλεις να δεσουν και να μανουβραρουν διπλα διπλα, με τη σοροκαδα να μπαινει ζωντανη στον πειραια, μονο ατυχημα μπορει να προκαλεσεις. (αυτο ασχετα απο βενιζελους κλπ)ειχε να λεει τα καλυτερα σε σχεση με τα μεγαλα BS.Απο οτι ειπε ηταν ηταν καθαρο και περιποιημενο και γενικα φανηκε του φανηκε ανετο χωρις να στριμωχνεται ο κοσμος.το βαπορι ειναι εξαιρετικο και σε τπτ δεν προδιδει την ηλικια του (αναφερομαι στους χωρους που βλεπει ο επιβατης, αλλα υποθετω απο τη γενικοτερη εικονα οτι παντου ετσι θα ειναι). σε αυτο εχει συντελεσει και οτι ειναι ολα τα χρονια στη συγκεκριμενη εταιρεια.
Neptune Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Το οποιο πλοιο ειναι βεβαιως κλασικη δουλεια Γερασιμου Στριντζη (αληθεια που ειναι αυτη η ψυχη) Τα υλικα η διαταξη μεσα ολα εχουν τη δικη του ξεχωριστη πινελια. Για να το διαπιστωσουμε αρκει μια ματια σε ενα σαλονακι και σε ενα εστιατοριο
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 να συμφωνησω και εγω με τον George. τα βαπορια δεν ειναι paymobil ή πακετα απο τσιγαρα για να τα παιρνεις με το χερι και να τα βαζεις διπλα διπλα. 189 μετρα μηκος η horizonara και 176 το αστερι, με πλατος κοντα στα 30 και απιστευτες πλευρικες επιφανειες το να τα βαλεις να δεσουν και να μανουβραρουν διπλα διπλα, με τη σοροκαδα να μπαινει ζωντανη στον πειραια, Σίγουρα πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια των πλοίων. Όμως για να διαψευστούν οι Κασσάνδρες χθες το Blue Horizon και το Blue Star 1 έδεσαν στην ίδια μεριά της προβλήτας του ντοκ 3, με ασφάλεια αλλά και ένα κενό ανάμεσα τους γύρω στα 40 μέτρα!! Σίγουρα εάν ήταν το Blue Star 1 μέσα και έφτανε το Blue Horizon θα ήταν αρκετά πιο δύσκολη η μανούβρα, αλλά τώρα μιλάμε για το Blue Star 1 που έχει τρομερές ελκτικές ικανότητες του για το μέγεθος του
margaritis24 Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 για να λυθει το θεμα με πλοιο τελικα βγηκε στην ραδα για να κανει καθαρισμο υφαλων κ προπελας μπας κ βγαλει κανα μιλι παραπανω...
Earl Granville Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 Πάντως η μεταγραφή του καπτα Μηνά Ράλλη για το βαπόρι είναι κίνηση της εταιρείας η οποία ερμηνεύεται κάλλιστα ότι το βαπόρι θέλουν να μείνει στο Αιγαίο γι αυτό και πήραν έναν αποδεδειγμένα ικανότατο και πολυπειρο καπετάνιο.
margaritis24 Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 (edited) συμφωνω μαζι σου earl οτι αυτο κατι δειχνει για το πλοιο κ την γραμμη!!!!παντως αυτο που αρχιζω κ πιστευω ειναι οτι το πλοιο δεν θα ξαναφυγει απο τα 12νησα!θα γινει το 3πλοιο της γραμμης κ αποφορτισει την κινηση το καλοκαιρι που ο διαγορας θα εχει την θεσσαλονικη κ την αγονη..ετσι κ αλλιως μονη της παιζει στην γραμμη θα λειπει κ GA κ θα καλυψει τα κενα!!! Edited October 27, 2009 by margaritis24
gpap2006 Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 Το μονο προβλημα των μπλε στα Δωδεκανησα ειναι η αδυναμια των μεγαλων να μπουν στην Καλυμνο (τριτο σε πληθυσμο νησι του συμπλεγματος). Αν γινουν οι φημολογουμενες εργασιες στο λιμανι με 'κοψιμο' λιμεναβραχιονα κλπ, θα δουμε...Παντως για την ωρα, ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ δε μπορει να φυγει για αλλη γραμμη γιατι καλυπτει την Καλυμνο αποκλειστικα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Και σήμερα, όπως και το περασμένο Σάββατο, το πλοίο πέρασε τα φανάρια του Πειραιά κατά τις 09.00 το πρωί. Άρα βάσιμα μπορούμε να πούμε ότι δεν πρόκειται για καθυστέρηση του πλοίου, αλλά αυτή είναι η προγραμματισμένη ώρα άφιξης του στον Πειραιά.
proud_ionian Posted October 31, 2009 Author Posted October 31, 2009 σειριε μαλλον εγινε επανεξεταση του θεματος. στο openseas (ευτυχως ακομη δειχνει την προηγουμενη εβδομαδα), 24/10 δινει αφιξη στον πειραια 07.45 (πριτς) ενω για σημερα δινει 9
Neptune Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Μπορει να μη μανουβραρει σαν τα μεγαλα Μπλου αλλα επειδη σημερα ετυχε να ειμαι απεναντι του οταν εφτανε ειναι επιβλητικοτατη φιγουρα. Σωστος βαπορας. Οσο για την αλλαγη στην ωρα αφιξης ειναι νομιζω οι λεπτομεριες που κανουν τις μεγαλες εταιριες να ξεχωριζουν απο τις κορυφαιες Τιποτα δεν αφηνεται στην τυχη.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Το πλοίο σταματάει για την ετήσια του συντήρηση στις 8/12ου, οπότε και επανέρχεται από την ετήσια του το BLUESTAR 1. Το μέλλον του πλοίου στο Αιγαίο βέβαια, θα φανεί όταν επιστρέψει στα κανονικά του δρομολόγια και το SUPERFAST XII. Aς μην ξεχνάμε όμως ότι και τα (μεγάλα) SUPERFAST της Αδριατικής θα χρειαστούν κάποια στιγμή αντικαταστάτη για την δική τους ετήσια συντήρηση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now