Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Καλά,μην είμαστε σίγουροι ότι θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 25..θα εξαρτηθεί από τον εργασιακό ζήλο των συνεργείων που θα λάβουν μέρος στη μετασκευή. 

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλα προφανως και δεν εχει να κανει με το ζηλο των συνεργειων αλλα με το αν αποφασισει η εταιρια να προχωρησει στη μετασκευη.

Αν προχωρησουν και πληρωσουν ολα θα γινουν στην ωρα τους

Posted

Έχει να κάνει και με την έκταση των εργασιών. Αν κάνουν όσα έχουν ανακοινώσει δεν βγαίνει σε 14 μήνες ακόμη και αν άρχιζαν αύριο

Posted

Και γιατι να το φέρει βασικά? 140 μέτρα θηρίο που χρειάζεται εκτεταμένες δουλειές, να το φέρει εδώ για να κουβαλάει τον κόσμο από την Κυλλήνη στη Ζάκυνθο σε διαδρομή μιας ώρας με 12.5 ευρώ εισιτήριο? Σιγά....

Μαζί με το Kosado Maru του Περογιαννάκη και το Osado Maru των Στεφάνου το βλέπω να καταλήγει στην Ινδονησία. Και καλύτερα....

 

Posted

Εκτός αν αρχίσουν και μεθοδευουν ήδη από τώρα την επέκτασή τους σε άλλες γραμμές- εάν φυσικά τους παίρνει 

Posted

Θα είχε νόημα αν γινότανε μικρή επένδυση (οχι τεράστιες μετασκευές) και ερχότανε σαν πλοίο διαθεσιμο για ναύλωση, όπως το Golden Bridge και άλλα. Γιατί ζητούνται τέτοια πλοία στη Δυτική μεσόγειο. 

  • 4 months later...
Posted

Για να μην έχει ανεβάσει φωτογραφίες η Levante και για να μην υπάρχει καμία απολύτως αναφορά,μαύρα σκοτάδια φίλε. 

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι αν δεν μαζευτεί ρευστό για να ρεφαρουν τη χασουρα απο το Σμύρνα δεν πρόκειται να ξεκινήσουν εργασίες πάνω στο Κοντέσσα.

Αφού δυστυχώς δεν βλέπω για αυτό το πλοίο φως στον ορίζοντα, μήπως πρέπει να μην αποκλείσουμε την περίπτωση στο να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα και να πουληθεί σε άλλη ασιατική χώρα (Φιλιππίνες, Ινδονησία)? 

  • 2 weeks later...
Posted
On 9/18/2023 at 9:53 PM, Nick the Greek said:

To Ωρίων, όπως και το Marilu, βρίσκονται πλέον υπό την διαχείριση της Metropolitan Maritime Services, με πλοιοκτήτρια εταιρεία την Royal Shipholding Inc, όσον αφορά το Marilu. Κοινή συνισταμένη των 2 εταιρειών, η διεύθυνση Λουκά Ράλλη 100, διεύθυνση διαφορετική από τα γραφεία της Creta Cargo Lines.

Aυτή διαχειρίζεται κ το Contessa di Levante.

  • 2 weeks later...
Posted

Τα πλοκάμια του Shipfriends.gr έκαναν μία βόρτα(που λέμε στα Χατζηκυριακιώτικα, κι όχι βόλτα) μέχρι το Zhoushan της Κίνας, μπάς και μάθουμε τι συμβαίνει στο εν λόγω πλοίο-φάντασμα. Το πλοίο εισήλθε στο χώρο του ναυπηγείου στις 20 Ιουνίου του 2022, βρίσκεται για την ακρίβεια στο ναυπηγείο που διατηρεί η COSCO στην περιοχή. Χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το χρονικό σημείο που συνέβη αυτό, δεν υπάρχει πια καν πλήρωμα επί του πλοίου όπως μαθαίνω. Οι πηγές μου τοπικά λένε πως το πλοίο είναι παρατημένο και πως η μοναδική δραστηριότητα που έχει παρατηρηθεί, ήταν πιθανώς μια σύντομη επίσκεψη εκπροσώπου των πλοιοκτητών νωρίτερα φέτος. Κατά τα άλλα ησυχία, τάξη και ασφάλεια.

 

ΥΓ: Μεγάλη παράκληση, και για αυτό το πλοίο, και για άλλα πλοία. Δεν χρειάζεται να ρωτάμε συνέχεια αν υπάρχουν νέα με το ΧΥΖ πλοίο. Όποιος ξέρει κάτι και θέλει ή μπορεί, θα το γράψει. Όπως έκανα κι εγώ μόλις τώρα. Οι συνεχείς ερωτήσεις στην τύχη, είναι λιγάκι κουραστικές για τον αναγνώστη.

Posted

Το βόρτα είναι νησιώτικο κατά Ανατολικό Αιγαίο μεριά κ το Χατζηκυριάκειο,ευρύτερα η Πειραϊκή,κατοικείται κυρίως από νησιώτες.


Εδώ που τα λέμε,είναι κρίμα να μείνει το βαπόρι εκεί Κατά πως φαίνεται σε κανένα Απωανατολίτη θα καταλήξει.

  • 4 months later...
Posted
On 8/30/2022 at 9:47 PM, Strofalos said:

Μη σου πω και για 2025..!

 

On 1/11/2023 at 10:17 PM, proud_ionian said:

αν θα ειναι 2025, αν θα εχουμε αλλες εξελιξεις, γεροι να ειμαστε να το συζηταμε ;) 

Στις δηλώσεις δρομολόγησης 2024 -2025. δεν το βλέπουμε πουθενά.:rolleyes:

Φαντάζομαι όταν θα είναι έτοιμο, θα δρομολογηθεί ως επιπλέον πλοίο στις γραμμές της Levante.:D

Posted

Ας δούμε το πλοίο τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε λίγο πριν αρχίσουν η εργασίες μετασκευής τον Οκτώβριο Με Πλήρωμα που έχει κατέβει στην Ιαπωνία 

Posted

Στην Ιαπωνία κάνει μετασκευή;

Με πλήρωμα από Ελλάδα;

Χωρίς τοπικά συνεργεία;

Πρόσφατα πάντως πήρε το αυτί μου ότι, το περιβάλλον της Levante διαδίδει πως τον επόμενο μήνα θα κατέβουν άνθρωποι της, για να ξεκινήσει η μετασκευή.

Στην Κίνα όχι στην Ιαπωνία.

Allegedly.

Posted

Πάντως είναι ωραίος βαπορας! Και φαίνεται πως με την ανάλογη μετασκευή θα είναι ιδανικό για τη Ζάκυνθο 

  • 2 weeks later...
Posted
26 minutes ago, Petros P said:

 το 2026, οποτε θα έχει ερθει η κοντέσσα

 

Γελάνε οι πετροπέρδικες, γελάνε και τ'αηδόνια.

Posted

Καλά οταν θα το βγάλεις το 2025,μην ανεβάσεις εδω φωτογραφίες :)

H πιο σωστά γράψε στο copyright " ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΕ ΠΕΤΡΟ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ 😛  "

Posted

Πάντως έχω δει εδώ και αρκετό καιρό μια φωτογραφία με το νέο του όνομα να έχει βαφτεί (αν δεν κάνω λάθος κοντά στο φουγάρο) και να έχει βαφτεί και το κίτρινο της Levante στο συγκεκριμένο σημείο.

Posted

Αν εννοείς αυτή τη φωτογραφία:

image.thumb.png.636d830f88c970efd10942b1e1066c31.png

είναι καλλιτεχνική απεικόνιση του πλοίου στα χρώματα της Levante.

Άντε να δούμε πότε θα ξεκινήσει η μετασκευή του σε αυτό. 

Posted

Μια αναλογη φωτο (μπορει να ειναι και η ιδια) ειχε κυκλοφορησει στα σοσιαλ και το 2022 οταν ειχε γινει η παραλαβή του ολοιου απο την levante.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...