Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
1 hour ago, George...f said:

Με κουρασμένες μηχανές και πολυτελή σαλόνια. Πραγματικά είναι να απορείς με μερικές επενδύσεις. Καινούργια σαλόνια και κουρτίνες και σε περίπτωση που αποφασίσει (που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ) μια Αττικα να δρομολογήσει το Μύκονος πχ θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε. Κανένα μακροπρόθεσμο πλάνο. Είναι οκ να φέρνεις τίμια βαπόρια και όχι απαραίτητα νεότευκτα και να κάνεις συνετές επενδύσεις, αλλά νομίζω ότι τα χρήματα που ξοδεύονται στην παρούσα φάση στο συγκεκριμένο πλοίο που δεν ήταν καν επιβατηγό, είναι πεταμένα, όπως αντίστοιχα πεταμένα ήταν και στο Σμύρνα…

Μην είναι κουρασμένες και οι λαμαρίνες εκτός των μηχανών.

Posted
30 minutes ago, Villandry said:

Μην είναι κουρασμένες και οι λαμαρίνες εκτός των μηχανών.

το πλέον σίγουρο...

Posted

Πραγματικά, θεωρείτε ότι εκτός, ίσως, του Mare (που δεν έγινε και καμία αλλαγή ουσίας), τα λεφτά που έριξε η Levante σε ΟΛΑ τα καράβια της δεν ήταν πεταμένα;

Posted
5 hours ago, George...f said:

Με κουρασμένες μηχανές και πολυτελή σαλόνια. Πραγματικά είναι να απορείς με μερικές επενδύσεις. Καινούργια σαλόνια και κουρτίνες και σε περίπτωση που αποφασίσει (που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ) μια Αττικα να δρομολογήσει το Μύκονος πχ θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε. Κανένα μακροπρόθεσμο πλάνο. Είναι οκ να φέρνεις τίμια βαπόρια και όχι απαραίτητα νεότευκτα και να κάνεις συνετές επενδύσεις, αλλά νομίζω ότι τα χρήματα που ξοδεύονται στην παρούσα φάση στο συγκεκριμένο πλοίο που δεν ήταν καν επιβατηγό, είναι πεταμένα, όπως αντίστοιχα πεταμένα ήταν και στο Σμύρνα…

Γιατί υποχρεωτικά να είναι κουρασμένες οι μηχανές Γιαπωνέζικο βαπόρι είναι

Κ δεν ήταν επιβατηγό;; ΕΓ/ΦΓ/ΟΓ ήταν, ας πούμε σύγχρονη εκδοχή φορτηγοποσταλιού Αυτό είναι αρνητικό;;

Posted

Σίγουρα με τη σωστή συντήρηση θα είναι εντάξει, ωστόσο σίγουρα δεν θα είναι ανταγωνιστικές και μετά το χτίσιμο που θα φάει. Το ερώτημα μου ήταν κατά πόσο μια τέτοια επένδυση που φαίνεται αρκετά μεγάλη είναι αποδοτική. Γιατί η ηλικία του πλοίου και η πρότερη κατάσταση του, δεν συγκρίνονται πχ με το Άνεμος, ένα πλοίο γηραιότερο μεν, αλλά που δαπανήθηκαν πολύ λιγότερα χρήματα δε, δεδομένης της ηλικίας και του προσδόκιμου της επένδυσης του πάντα.

Posted

Τουλάχιστον να ταιριάζει στην γραμμή πού θα μπει και να είναι φιλικό προς τους επιβάτες όχι όπως το Σμύρνα πού από στην κυλιόμενη πχ δεν χωράει παιδικο (ποσό μάλλον αναπηρικό) καρότσι και ούτε ο επιβάτης να διασχίζει τα γκαράζ του πλοίου για να μπει στα σαλόνια...

Posted

Αν ακολουθήσουν το πρότυπο του Φιορ εσωτερικά, πετυχημένο θα είναι σίγουρα. Αρκεί να έχει 19-20 μίλια υπηρεσιακή, γιατί τα τρία πλοία της εταιρείας υποφέρουν εκεί ακριβώς..

Όσο για το Σμυρνα, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι είναι από άλλο ανέκδοτο, αλλά όπως λένε και στο Πυργι της Χίου, "τον παρα μου έδωκα, να σε φάω θέλω.. ".

Posted (edited)

Συμφωνώ απόλυτα με τη δεύτερη παράγραφό σας.

Απλά δεν μπορώ να επεκταθώ και να γράψω αυτά που θέλω.

Ο νοών νοείτο.

Σχετικά με την ταχύτητα των πλοίων της, για τις γραμμές που δουλεύουν - και θα εξακολουθήσουν να δουλεύουν - τα 19 μίλια υπηρεσιακή ταχύτητα είναι άχρηστα.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Η υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου αναφέρεται γύρω στα 22 μίλια και η χωρητικότητα στους 1.300 επιβάτες. Εντάξει, αυτά τα νούμερα καλά είναι στα χαρτιά, αλλά για να πούμε σοβαρή κουβέντα, πρέπει να το δούμε από κοντά. Όσο για το εσωτερικό, δε νομίζω ότι μπορεί να πει κανείς τίποτα αρνητικό — όσα πλοία έχουν πιάσει στα χέρια του (το Φιορ και το Σμύρνα) τα έχουν κάνει κουκλιά.

Το Φιορ ειδικά φτιάχτηκε για τις γραμμές της Λεβάντε. Το Σμύρνα πάλι, δεν προοριζόταν ποτέ για Ζάκυνθο-Κεφαλονιά, γι’ αυτό και το σαλόνι του είναι μικρότερο και δεν βολεύει. Όσο για το Contessa, αν όντως το μετασκευάσουν με γνώμονα τις ανάγκες της γραμμής, λογικά θα δούμε πολύ καλύτερη διαρρύθμιση.

Γενικά, εκτός από την Attica και τον Grimaldi που έχουν δρομολογήσει καινούργια βαπόρια, οι Έλληνες επενδύουν σε παλιότερα κομμάτια. Τώρα αν θα τους βγει το κουστούμι που ράβουν, αυτοί το ξέρουν καλύτερα.

Με βάση τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν, το βαπόρι έχει ακόμα δρόμο. Λαμαρίνες δεν έχουν τελειώσει, και μέσα κανείς δεν ξέρει τι γίνεται ακόμα. Αν έρθει αρχές του ’26 και στήσουν τα σαλόνια στο Πέραμα όπως έκαναν με το Φιορ, τότε ίσως προλάβει να δουλέψει για το καλοκαίρι του ’26.

Edited by polmyt
γραμματοσειρα
Posted (edited)

Έχουμε φτάσει 3 χρόνια από τότε που έγινε η αγορά του,ακόμα το περιμένουμε και για εμένα έχει καταντήσει αστείο όλο αυτό με το Contessa,τώρα αν το 2026 δρομολογηθεί μακάρι.

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...