Nikos_Chania Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Πως προκύπτει από αυτή τη φώτο ότι έχει ολοκληρωθεί η εξωτερική δουλειά; Δεν είναι ντροπή, στην ομάδα του Παντελή Φύσσα ανέβηκε.
mpolo Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Εξωτερικα το μονο που φαινεται απο τα ανοιγματα ειναι οτι δημιουργουν ανω γκαραζ και μαλιστα ψιλοταβανο για φορτηγα.
proud_ionian Posted November 2, 2024 Author Posted November 2, 2024 Μετά από 2+ χρόνια απραξίας, βλέπουμε ότι επί τέλους έχουν ξεκινήσει εργασίες. Σίγουρα είναι θετική εξέλιξη για το πλοίο, αλλά έχει δρόμο ακόμη.
Samianshiplover Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Πάντως βλέπω και μερικά τμήματα να έχουν προστεθεί μπροστά στην πλωρη, οπότε ίσως να έχουμε μετακίνηση του καθρέφτη και της γέφυρας προς τα μπροστά?
spiroszante Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Κατά 90% ναι και οι πλαινοί καταπέλτες θα μετακινηθούν πρύμα όπως έγινε στο Έλυρος. Όπως το βλέπω στη φωτό,η μετασκευή πρέπει να προχωρά με αργούς ρυθμούς,έχει ακόμα πολύ δρόμο όπως είπε ο Proud και η άποψη μου είναι πώς δύσκολα θα είναι έτοιμο για δρομολόγια του χρόνου το καλοκαίρι.
George...f Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Φαίνεται ότι όντως ο καθρέφτης θα μεταφερθεί πλωρα οπως στο Έλυρος. Ωστόσο η δική μου απορία είναι κατά πόσο αυτή η επένδυση θα είναι αποδοτική. Μιλάμε για ένα πλοίο του ‘99 που είχε εντελώς διαφορετική μορφή και κρένια στην πλώρη, που θέλει υπερβολικά πολλά χρήματα ώστε να έρθει στα ελληνικά δεδομένα. Και δεν είναι το Φιορ που επειδή ήταν καμμένο το πήραν μπιτ παρά. Και το μέγεθος του για Ιόνιο είναι σχετικά μεγάλο. Με το καλό να μας έρθει αλλά συνεχίζω να το βλέπω σαν μια ακόμη αψυχολόγητη κίνηση της Levante…
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 23 minutes ago, spiroszante said: η άποψη μου είναι πώς δύσκολα θα είναι έτοιμο για δρομολόγια του χρόνου το καλοκαίρι. Ούτε τα στελέχη της Levante Ferries το υπολογίζουν για το επόμενο καλοκαίρι.
Neptune Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Συμφωνα με πληροφοριες απο Κινα, μεσα στον Οκτωβρη ηταν κατω και το μεγαλο αφεντικο για να δει ο ιδιος την προοδο. Υπολογιζουν σιγουρα 8 μηνες ακομα αν δεν υπαρξουν καθυστερησεις. Τωρα δε ξερω αν φυγει απο Κινα ετοιμο ή ανεβει εδω για τα τελειωματα οπως το Φιορ.
Nikos_Chania Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 1 hour ago, George...f said: Φαίνεται ότι όντως ο καθρέφτης θα μεταφερθεί πλωρα οπως στο Έλυρος. Ωστόσο η δική μου απορία είναι κατά πόσο αυτή η επένδυση θα είναι αποδοτική. Μιλάμε για ένα πλοίο του ‘99 που είχε εντελώς διαφορετική μορφή και κρένια στην πλώρη, που θέλει υπερβολικά πολλά χρήματα ώστε να έρθει στα ελληνικά δεδομένα. Και δεν είναι το Φιορ που επειδή ήταν καμμένο το πήραν μπιτ παρά. Και το μέγεθος του για Ιόνιο είναι σχετικά μεγάλο. Με το καλό να μας έρθει αλλά συνεχίζω να το βλέπω σαν μια ακόμη αψυχολόγητη κίνηση της Levante… Θεωρητικά πάντα, έχει λιγότερο κόστος από το να έκανε όλες αυτές τις εργασίες στην Ελλάδα. Οπότε εν μέρει μπορεί να μην ενέχει τόσο μεγάλο ρίσκο. Βέβαια στην πράξη θα φανεί το αν θα έχει οικονομικό νόημα η όλη κίνηση μετά και την αποτυχία του Σμυρνα.
Petros P Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Ένα μήνα μετά και έχουμε πάλι μια φωτό στο γκρούπ του κου Παντελή.
Nikos_Chania Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Εδώ πάντως φαίνεται ότι θα έχει δύο, αν ισχύει ακόμα.
proud_ionian Posted December 4, 2024 Author Posted December 4, 2024 18 hours ago, proud_ionian said: Ο εκπρόσωπος της levante αναφέρει, ότι σε αυτή τη φαση γίνονται δοκιμαστικά και δεν πρόκειται να δρομολογηθεί άμεσα. Στις ίδιες δηλώσεις, αναφέρει για το Contessa ότι θα έρθει σε ένα χρόνο. Πέρα από την πλάκα, μπορει αβαφο να θυμίζει το Mami, αλλά γενικά η μετασκευή φαίνεται να ακολουθεί γραμμές Mare
proud_ionian Posted December 14, 2024 Author Posted December 14, 2024 Άλλη μια φωτογραφία από τον Παντελή Φύσσα. Από τα σημάδια στο χρώμα, καταλαβαίνουμε οτι γίνονται ελασματουργικές εργασίες εκεί που ηταν το "αμπάρι" για τα container. Φαντάζομαι θα επεκταθεί το γκαράζ.
polmyt Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Προχωραει η μετασκευη του πλοιου στην Κινα και εμεις το βλεπουμε σε χτεσινες προχτεσινες φωτογραφιες απο φιλο που βρεθηκε εκει
ΘΗΣΕΑΣ Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago 18 minutes ago, polmyt said: Προχωραει η μετασκευη του πλοιου στην Κινα και εμεις το βλεπουμε σε χτεσινες προχτεσινες φωτογραφιες απο φιλο που βρεθηκε εκει Ευχαριστούμε @polmyt !
George...f Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Ενδιαφέρουσα αλλαγή, ωστόσο με τις όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει από την αγορά του μέχρι σήμερα, και συνυπολογίζοντας σίγουρα ότι το κόστος των ελασματουργικων στην Κίνα είναι φθηνότερο, αξίζει μια τέτοια επένδυση σε ένα σκαρί σχεδόν 30 χρόνων;
The ferry Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago (edited) Levante είναι. Το smyrna 50 χρονών και το φτιαχνε 3 χρονια. Edited 10 hours ago by polmyt quote
LoveBoat Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago 3 hours ago, George...f said: Ενδιαφέρουσα αλλαγή, ωστόσο με τις όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει από την αγορά του μέχρι σήμερα, και συνυπολογίζοντας σίγουρα ότι το κόστος των ελασματουργικων στην Κίνα είναι φθηνότερο, αξίζει μια τέτοια επένδυση σε ένα σκαρί σχεδόν 30 χρόνων; Μα τα τοπικά φερέφωνα θα μιλούν για το υπερσύγχρονο νέο πλοίο...Θα πληρώσει κάτι παραπάνω ο Εφοπλιστής καί θά πανηγυρίζουν οι ιθαγενείς....
Petros P Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Πεδίο δόξης λαμπρό να μπει και κάποιος άλλος να δουν πιο υπερσύγχρονο , αλλά δεν τολμάει κανείς . Οπότε σίγουρα πλην Κάλβου τα άλλα είναι καλύτερα από παλαιότερα πλοία τον 21ο αιώνα
George...f Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Με κουρασμένες μηχανές και πολυτελή σαλόνια. Πραγματικά είναι να απορείς με μερικές επενδύσεις. Καινούργια σαλόνια και κουρτίνες και σε περίπτωση που αποφασίσει (που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ) μια Αττικα να δρομολογήσει το Μύκονος πχ θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε. Κανένα μακροπρόθεσμο πλάνο. Είναι οκ να φέρνεις τίμια βαπόρια και όχι απαραίτητα νεότευκτα και να κάνεις συνετές επενδύσεις, αλλά νομίζω ότι τα χρήματα που ξοδεύονται στην παρούσα φάση στο συγκεκριμένο πλοίο που δεν ήταν καν επιβατηγό, είναι πεταμένα, όπως αντίστοιχα πεταμένα ήταν και στο Σμύρνα…
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now