Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πως προκύπτει από αυτή τη φώτο ότι έχει ολοκληρωθεί η εξωτερική δουλειά;

Δεν είναι ντροπή, στην ομάδα του Παντελή Φύσσα ανέβηκε.

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εξωτερικα το μονο που φαινεται  απο τα ανοιγματα ειναι οτι δημιουργουν ανω γκαραζ και μαλιστα ψιλοταβανο για φορτηγα.

Posted

Μετά από 2+ χρόνια απραξίας, βλέπουμε ότι επί τέλους έχουν ξεκινήσει εργασίες. Σίγουρα είναι θετική εξέλιξη για το πλοίο, αλλά έχει δρόμο ακόμη. 

Posted

Πάντως βλέπω και μερικά τμήματα να έχουν προστεθεί μπροστά στην πλωρη, οπότε ίσως να έχουμε μετακίνηση του καθρέφτη και της γέφυρας προς τα μπροστά?

Posted

Κατά 90% ναι και οι πλαινοί καταπέλτες θα μετακινηθούν πρύμα όπως έγινε στο Έλυρος. 

Όπως το βλέπω στη φωτό,η μετασκευή πρέπει να προχωρά με αργούς ρυθμούς,έχει ακόμα πολύ δρόμο όπως είπε ο Proud και η άποψη μου είναι πώς δύσκολα θα είναι έτοιμο για δρομολόγια του χρόνου το καλοκαίρι. 

Posted

Φαίνεται ότι όντως ο καθρέφτης θα μεταφερθεί πλωρα οπως στο Έλυρος. Ωστόσο η δική μου απορία είναι κατά πόσο αυτή η επένδυση θα είναι αποδοτική. Μιλάμε για ένα πλοίο του ‘99 που είχε εντελώς διαφορετική μορφή και κρένια στην πλώρη, που θέλει υπερβολικά πολλά χρήματα ώστε να έρθει στα ελληνικά δεδομένα. Και δεν είναι το Φιορ που επειδή ήταν καμμένο το πήραν μπιτ παρά. Και το μέγεθος του για Ιόνιο είναι σχετικά μεγάλο. Με το καλό να μας έρθει αλλά συνεχίζω να το βλέπω σαν μια ακόμη αψυχολόγητη κίνηση της Levante…

Posted
23 minutes ago, spiroszante said:

η άποψη μου είναι πώς δύσκολα θα είναι έτοιμο για δρομολόγια του χρόνου το καλοκαίρι. 

Ούτε τα στελέχη της Levante Ferries το υπολογίζουν για το επόμενο καλοκαίρι.

Posted

Συμφωνα με πληροφοριες απο Κινα, μεσα στον Οκτωβρη ηταν κατω και το μεγαλο αφεντικο για να δει ο ιδιος την προοδο. Υπολογιζουν σιγουρα 8 μηνες ακομα αν δεν υπαρξουν καθυστερησεις. Τωρα δε ξερω αν φυγει απο Κινα ετοιμο ή ανεβει εδω για τα τελειωματα οπως το Φιορ. 

Posted
1 hour ago, George...f said:

Φαίνεται ότι όντως ο καθρέφτης θα μεταφερθεί πλωρα οπως στο Έλυρος. Ωστόσο η δική μου απορία είναι κατά πόσο αυτή η επένδυση θα είναι αποδοτική. Μιλάμε για ένα πλοίο του ‘99 που είχε εντελώς διαφορετική μορφή και κρένια στην πλώρη, που θέλει υπερβολικά πολλά χρήματα ώστε να έρθει στα ελληνικά δεδομένα. Και δεν είναι το Φιορ που επειδή ήταν καμμένο το πήραν μπιτ παρά. Και το μέγεθος του για Ιόνιο είναι σχετικά μεγάλο. Με το καλό να μας έρθει αλλά συνεχίζω να το βλέπω σαν μια ακόμη αψυχολόγητη κίνηση της Levante…

Θεωρητικά πάντα, έχει λιγότερο κόστος από το να έκανε όλες αυτές τις εργασίες στην Ελλάδα. Οπότε εν μέρει μπορεί να μην ενέχει τόσο μεγάλο ρίσκο. 

Βέβαια στην πράξη θα φανεί το αν θα έχει οικονομικό νόημα η όλη κίνηση μετά και την αποτυχία του Σμυρνα. 

  • 5 weeks later...
Posted
18 hours ago, proud_ionian said:

Ο εκπρόσωπος της levante αναφέρει, ότι σε αυτή τη φαση γίνονται δοκιμαστικά και δεν πρόκειται να δρομολογηθεί άμεσα.

Στις ίδιες δηλώσεις, αναφέρει για το Contessa ότι θα έρθει σε ένα χρόνο.

Πέρα από την πλάκα, μπορει αβαφο να θυμίζει το Mami:D, αλλά γενικά η μετασκευή φαίνεται να ακολουθεί γραμμές Mare

 

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Ενδιαφέρουσα αλλαγή, ωστόσο με τις όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει από την αγορά του μέχρι σήμερα, και συνυπολογίζοντας σίγουρα ότι το κόστος των ελασματουργικων στην Κίνα είναι φθηνότερο, αξίζει μια τέτοια επένδυση σε ένα σκαρί σχεδόν 30 χρόνων;

Posted
3 hours ago, George...f said:

Ενδιαφέρουσα αλλαγή, ωστόσο με τις όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει από την αγορά του μέχρι σήμερα, και συνυπολογίζοντας σίγουρα ότι το κόστος των ελασματουργικων στην Κίνα είναι φθηνότερο, αξίζει μια τέτοια επένδυση σε ένα σκαρί σχεδόν 30 χρόνων;

Μα τα τοπικά φερέφωνα θα μιλούν για το υπερσύγχρονο νέο πλοίο...Θα πληρώσει κάτι παραπάνω ο Εφοπλιστής καί θά πανηγυρίζουν οι ιθαγενείς....

Posted

Πεδίο δόξης λαμπρό να μπει και κάποιος άλλος να δουν πιο υπερσύγχρονο , αλλά δεν τολμάει κανείς . Οπότε σίγουρα πλην Κάλβου τα άλλα είναι καλύτερα από παλαιότερα πλοία  τον 21ο αιώνα 

Posted

Με κουρασμένες μηχανές και πολυτελή σαλόνια. Πραγματικά είναι να απορείς με μερικές επενδύσεις. Καινούργια σαλόνια και κουρτίνες και σε περίπτωση που αποφασίσει (που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ) μια Αττικα να δρομολογήσει το Μύκονος πχ θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε. Κανένα μακροπρόθεσμο πλάνο. Είναι οκ να φέρνεις τίμια βαπόρια και όχι απαραίτητα νεότευκτα και να κάνεις συνετές επενδύσεις, αλλά νομίζω ότι τα χρήματα που ξοδεύονται στην παρούσα φάση στο συγκεκριμένο πλοίο που δεν ήταν καν επιβατηγό, είναι πεταμένα, όπως αντίστοιχα πεταμένα ήταν και στο Σμύρνα…

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...