kefalonia94 Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 (edited) Βγάζουμε εμείς από κοντά που τις έχουμε φάει με το κουτάλι τόσα χρόνια! Κοίτα για το ΠΣΙ το ιδανικό είναι το Κεφαλονιά. Πλοίο χιλιοδοκιμασμένο, με επαρκής χωρητικότητα και πολύ καλή αντοχή στη θάλασσα. Η Κοντέσσα έχει μεγάλο γκαράζ. Τι να το κάνει αφού δεν υπάρχει προώθηση από την εταιρεία για την ΠΣΙ; Άμα γινόταν σωστή προώθηση θα το καταλάβαινα. Ειδικά τώρα με τα καύσιμα οι τιμές της επιδοτούμενης έχουν σχεδόν εξισωθεί με αυτές από Πόρο. Το Fior μπορεί να παίζει μπάλα Πόρο και Ζάκυνθο. Είναι ένα πλοίο όντως πανέμορφο εσωτερικά αλλά του λείπει η ταχύτητα για την ΠΣΙ. Το Mare έχει παντρευτεί τη Ζάκυνθο λόγω γκαράζ και καυσίμων. Τεράστιο μείον η ταχύτητά του για άλλες γραμμές. Ο Κάλβος.... Άστα. Για Αστακό θα ταν καλός ή ακόμη και για το επιδοτούμενο που συνδέει τα νησιά του Ιονίου. Edited March 30, 2022 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 31, 2022 Author Posted March 31, 2022 (edited) Οι γραμμές είναι εντονα εποχιακές σε κίνηση. Το καλοκαίρι δεν φτάνει ούτε το mare σε γκαραζ (που λέει ο λόγος). Επιπλέον οι επιβάτες που έχουν, είναι μονο οι επιβάτες των ΙΧ και του ΚΤΕΛ. Δεν εχει τους εκατονταδες επιβατες που κατεβαίνουν στο λιμάνι με τον ηλεκτρικό για να πάρουν το πλοίο. Μια εταιρία που δραστηριοποιείται σχεδόν αποκλειστικά στην περιοχή, δεν εν μπορεί να έχει αλλά πλοία το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι. Θέλει πλοία με μεγάλο γκαράζ και μικρό λειτουργικό κόστος. Το κεφ έχει μικρό γκαράζ για τη σημερινή κίνηση και... αισθητη καταναλωση. Μόνο η ταχύτητα έχει απομείνει ως πλεονέκτημα. Υπό αυτό το πρισμα λοιπον μια χαρα μπορει να ταιριαξει η κοντεσσα στις γραμμες μας, αν μετασκευαστει για να εχει τις χωρητικοτητες που λεει η εταιρια. Και χωρητικοτητα θα εχει και δρομο, για οποτε τον χρειαζεται και καλοταξιδο θα ειναι λογικα με τετοιο βυθισμα, αν δεν δουμε καμια τρελλη μεταμορφωση του πλοιου απο τη μετασκευη (δεν ειδαμε παντως να προστιθενται ογκοι ουτε στο smyrna, ουτε στο fior). Προφανως με τον ερχομο της θα περισσευουν ενα ή και δύο πλοια (κεφαλονια και καλβος), αλλα ειναι νωρις να αρχισουμε να συζηταμε για το μελλον τους. Edited March 31, 2022 by proud_ionian
giorgos_k Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Έχω την αίσθηση ότι θα λιγοστέψουν τα δρομολόγια ακόμα και το καλοκαίρι λόγω κόστους καυσίμων. Οπότε η λύση με μεγάλα καράβια να παίρνουν "σκούπα" αυτοκίνητα και επιβάτες εκεί που ήθελε 2 καράβια ίσως είναι καλή για οικονομίες κλίμακας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 (edited) Αφού του 99 είναι.Γιαπωνέζικα κ αρχές των 70ς είχαν. Edited April 8, 2022 by polmyt
Koursaros Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 Δεν έχει να κάνει με την ηλικία του πλοίου. Υπάρχουν Γιαπωνέζικα πολύ νεότερα με Fixed προπέλες. Έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής, την απαίτηση για ευέλικτους χειρισμούς στα λιμάνια και την απόδοση της προπέλας. Κατά κανόνα, μια έλικα σταθερού βήματος έχει καλύτερη απόδοση από μια αντίστοιχη μεταβλητού βήματος.
polmyt Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 (edited) Εχω την εντυπωση παντως οτι οι προπελες σταθερου βηματος σπανιζουν πλεον στα ακτοπλοϊκα,τουλαχιστον σε αυτα που ερχονται στην Ελλαδα Edited April 8, 2022 by polmyt
Koursaros Posted April 8, 2022 Posted April 8, 2022 (edited) Έχεις δίκιο, κυρίως λόγω του περιορισμού στη δυνατότητα χειρισμών αλλά και της διαλειτουργικότητας με τις μηχανές. Edited April 8, 2022 by polmyt quote
proud_ionian Posted April 13, 2022 Author Posted April 13, 2022 Just now, proud_ionian said: παρ' ότι η εταιρια το προβαλει εδω και μερες ως Smyrna di Levante, στα κιταπια παραμενει ακομη ως Σμύρνα και αυτο το καμαρι, στα χαρτια κραταει ακομη το queen coral 8
proud_ionian Posted April 19, 2022 Author Posted April 19, 2022 On 3/30/2022 at 4:20 PM, kefalonia94 said: Συγγνώμη το βύθισμα του πλοίου το ξέρει ο εκπρόσωπος και δηλώνει ότι θα μπαίνει Ζάκυνθο και Πόρο; Γτ με τέτοιο βύθισμα δε μπαίνει σ αυτά τα λιμάνια! On 3/30/2022 at 5:19 PM, proud_ionian said: Μέχρι να δρομολογηθεί, προλαβαίνει μια δραγα (sorry βυθοκορος), να "σκάψει" όπου χρειάζεται, σε Πόρο, Ζάκυνθο και Κυλλήνη. Δε νομίζω ότι θα έρθει ένα πρωί η κοντέσσα στα λιμάνια και θα πουν ουπς, μας περισσεύει ένα μέτρο. Θυμίζω ότι Ionian Queen και Rigel έπιαναν Ζαντε και έδεναν στο πράσινο. Πηρε το ματι μου δηλωσεις του κιτρινου πρωτοπαλικαρου Πυλαρινου, σε καποιο απο τα Ζακυνθινα site. Ζητουσε αμεσα απο το λιμενικο ταμειο να προβει στις παρεμβασεις που ειναι απαραιτητες, γιατι το πλοιο σε ενα χρονο θα ειναι εδω (στη Ζακυνθο). Ειπε επισης οτι η επενδυση στο συγκεκριμενο πλοιο γινεται με οριζοντα 20ετιας
pathfinder Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Αν εχει 6,2 στα 3200 DWT λογικά με τυπικό φορτίο φαντάζομαι δεν θα έχει πρόβλημα βυθίσματος. Θα ξεφορτωθεί υποθέτω και μπίγα/ράμπες (αλλά βέβαια δεν ξέρουμε τι άλλες μετασκευές θα κάνουν). Τελείως μπακάλικα θα το έβλεπα να τραβάει γύρω στα 5,5μ
Annivas Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Όντως έχει να ξεφορτώσει πολύ πράγμα. Επίσης επειδή θα πρέπει να συμμορφωθεί με την solas , το εσωτερικό του πλοίου θα ξηλωθεί όλο . Αυτό έχει ως συνέπεια να ξηλωθούν τα πολύ βαριά υλικά που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες (ξύλα, υποστρώματα, οροφές , μπουλμέδες-πανέλια) και να τοποθετηθούν νέα με πιστοποίηση τα οποία είναι πολύ ελαφριά.
giorgos_k Posted May 14, 2022 Posted May 14, 2022 Σε λίγες μέρες ξεκινάει η κοντεσσα προς Ελλάδα. Έχει πάει ήδη πλήρωμα για την παραλαβή του.
Takisg Posted May 14, 2022 Posted May 14, 2022 Θα έρθει στην Ελλάδα η θα γίνει στην Κίνα που αρχικώς λεγόταν η μετασκευή;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 15, 2022 Posted May 15, 2022 (edited) Η μετασκευή θα γίνει στην Ελλάδα.Οι πληροφορίες λένε ΄ότι θα γυρίσουν τους καταπέλτες κατάπρυμα αλά ΕΛΥΡΟΣ. Δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με το ασανσέρ από το κύριο γκαράζ στο κατάμπαρο που λογικά πρέπει να μπει ράμπα. Πάντως το βαπόρι έχει καλό ύψος σε αυτά τα 2 γκαράζ, 5.20 μέχρι 5.45 m. Edited May 15, 2022 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Takisg Posted May 16, 2022 Posted May 16, 2022 Σύμφωνα με το Instagram της Levante Ferries αυτή την ώρα το πλοίο κάνει δοκιμαστικό με 21,1 κόμβους!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2022 Posted May 17, 2022 Χθες παραδόθηκε το Queen Coral 8 στη Levante Ferries και πλέον επίσημα λέγεται Contessa di Levante
mpolo Posted May 17, 2022 Posted May 17, 2022 (edited) Ε Καλοριζικο το πλοιο. Με δεδομένο το οτι η εταιρια δινει μεγαλη σημασία στην εξωτερικη εμφανιση των πλοιων της θα εχει μεγαλο ενδιαφερον η μετασκευη αυτου του φορτηγοποσταλιου. Edited May 17, 2022 by mpolo
proud_ionian Posted May 17, 2022 Author Posted May 17, 2022 Στα social της εταιρίας ανέβηκαν φωτό από την παραλαβή (ύψωση της σημαίας της εταιρίας από το ηγετικό δίδυμα και οικογενειακή στην γέφυρα του ηγετικού διδύμου, με τον πλοίαρχο και άλλους του πληρώματος)
giorgos_k Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Θα μετακινηθεί ο καθρέφτης του πλοίου πλώρα κάποια μέτρα (όχι πολλά). Γενικά θα αλλάξει όλο το πλοίο.
JTEDimandix Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι ασχημόπαπο. Μέχρι και το Λισσός να στεκόταν δίπλα του θα ήταν σαν να έβαζες μαζί Porsche με Fiat Multipla (όσοι το έχουν δει ξέρουν τι εννοώ.). Πάμε όμως να δούμε περί τίνος πρόκειται 1. Το Queen Coral 8 έχει μήκος 140 μέτρα και πλάτος 20 μέτρα. Το 6 και κάτι μέτρων βύθισμα είναι όντως ανησυχητικό καθώς μου φαίνεται πως δεν κάνει για Ιόνιο. 2. H Marix Line δεν μου φαίνεται και για την καλύτερη εταιρεία (Τα αγγλικά τους τσιπρίζουν.). Επί της ουσίας έχουν μια σελίδα όλη κι όλη στα Αγγλικά και ενώ λέει "In the English version, you can see the ship's guide, flight schedule, PDF file of the fare.", δεν υπάρχει κανένας σύνδεσμος προς τις εν λόγω υπηρεσίες και ακόμη και στα Αγγλικά μεγάλο μέρος του κειμένου είναι στα Ιαπωνικά. Επίσης υπάρχουν σελίδες με Αγγλικό κείμενο που οδηγούν σε Ιαπωνικές σελίδες. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι τόσο στο Trip Advisor, όσο και στο Aferry έβγαλαν καλούς πόντους (4.5 και 4.4 στα 5 αντίστοιχα). Αξιολογήσεις μόνο για το πλοίο δεν βρήκα. Στο Aferry (το οποίο μάλλον είναι πιο έγκυρο από το TripAdvisor) λέει (σε αξιολόγηση κάποιου χρήστη) το εστιατόριο δεν έχει τρόφιμα, μόνο αυτόματους πωλητές, αλλά αυτή η αξιολόγηση (που είναι και η πιο πρόσφατη) είναι από το 2016!! Ελπίζω ειλικρινά να έχει αλλάξει κάτι από τότε προς το καλύτερο. Επίσης τα πλοία έχουν κατάστημα, χώρο παιχνιδιού (δεν ξέρω αν εννοούν ουφάδικο ή καζίνο) και ένα "ντουλάπι με νομίσματα". (μάλλον κάποιο μέρος για να φυλάσσεις αντικείμενα υψηλής αξίας ή ATM, πραγματικά δεν ξέρω.) 3. Το πλοίο μπορεί ναι είναι 23 ετών, αλλά δεν είναι δα και σαράβαλο. Άλλωστε, επειδή -ως γνωστόν-τα γιαπωνέζικα μετασκευάζονται, μερικά τμήματα τα έχουν από τότε που ναυπηγήθηκαν και άλλα από τότε που μετασκευάστηκαν, επομένως, (τυχαία παραδείγματα) το Έλυρος έχει μέση ηλικία 18 ετών, το Αριάδνη 20-21 και το Blue Galaxy 26. Το συγκεκριμένο και το 2024 να είναι, θα είναι 12,5 ετών μέση ηλικία. Το Smyrna από την άλλη είναι του 1977 αλλά εάν είναι έτοιμο φέτος θα έχει μέση ηλικία 23,5 ετών. To Contessa θα έχει περίπου τα μισά του χρόνια. 4. Η μετασκευή του όντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Εγώ προτείνω να "σπάσει" ο καθρέπτης σε μικρότερα κομμάτια και να σχηματίσει "σκαλοπατάκια" προς τα κάτω, όπως έκανε η ΑΝΕΚ με το πρώτο Κύδων κι εκεί να μπει ανοικτό κατάστρωμα πλώρης γιατί είναι κάτι που χρειάζονται τα πλοία μας. Με μια κσλή μετασκευή (1400 επιβάτες πρωτόκολλο) θα ήταν αρκετά καλό για καμιά άγονη, αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλο για Ιόνιο. Αντιθέτως (λαμβάνωντας υπόψιν ότι στην Ιαπωνία κάνει και μεγάλα δρομολόγια-μην ξεχνάμε και ότι τα νησιά Ryuku και η Okinawa δεν είναι και δίπλα στην Kagoshima.) θα ήταν καλή επιλογή για να διπλώσει το Σμύρνα. Παρόλα αυτά, καλώς να ορίσει και εύχομαι να έχει καλά ταξίδια κι ας μοιάζει πιο πολύ με bulk carrier παρά με ferry.
proud_ionian Posted May 20, 2022 Author Posted May 20, 2022 (edited) Οσον αφορα το αισθητικο κομματι, ας περιμενουμε να δουμε το αποτελεσμα. Οσον αφορα το λειτουργικο κομματι, θεωρω οτι μια χαρα θα ταιριαξει για τις γραμμες που θα κανει. Edited May 20, 2022 by proud_ionian
JohnR730 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Η άποψη του καθ' ενός είναι υποκειμενική. Εγώ προσωπικά το πλοίο το θεωρώ πανέμορφο και πλωράκλα. Ξεφεύγει απλά από τα δεδομένα μας αλλά σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ άσχημο. Ας περιμένουμε βέβαια και το τελικό αποτέλεσμα για να βγάλουμε συμπεράσματα. Όσο αφορά το εστιατόριο του πλοίου και τους αυτόματους πωλητές να πούμε πως σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα έτσι λειτουργούν. Είναι ένα ακόμα από τα χαρακτηριστικά των Ιαπώνων στα καράβια τους.
Ariadne Posted May 21, 2022 Posted May 21, 2022 Η εταιρεία δε μας γεμίζει το μάτι επειδή η ιστοσελίδα της είναι ως επί το πλείστον στα αγγλικά; Ήμαρτον! Τι άλλο θα ακούσουμε; Τα δρομολόγια της εταιρείας κατά 99 % δεν απευθύνονται σε δυτικούς τουρίστες! Είμαι σίγουρος πως το πλοίο θα βγει μια χαρά από τη μετασκευή του, αλλά δεν παύει να είναι μιας κάποιας ηλικίας. Όταν βλέπουμε πως ανανεώνονται με ταχείς ρυθμούς οι ακτοπλοϊκοί στόλοι στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, είναι απλά λυπητερό και δείγμα της κατάντιας μας να χαιρόμαστε που έρχονται πλοία 20+ ετών ... Και κάτι τελευταίο, έχει πολύ πλάκα πως μια μεγάλη μερίδα συνφορουμιτών ξέρει εκ των προτέρων ρητά και κατηγορηματικά ποια πλοία ταιριάζουν στο Ιόνιο και ποια όχι. Και εξυπακούεται ότι τα πάντα ταιριάζουν στο Αιγαίο επειδή είναι σούπερ ντούπερ ... Έχουμε και 21η Μαΐου σήμερα και μου έρχονται και άλλα να πω για την κατάντια της Επτανήσου στο ελληνικό κράτος αλλά καλύτερα να συγκρατηθώ μη θίξουμε ορισμένους ορισμένους ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now