Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Για να δουμε τον γεροντα της αδριατικης, που για 25 χρονια συνδεει την Ancona με το Split.

43 ετων, ιρλανδικης κατασκευης, πανω απο τη μιση ζωη του ειναι landmark της Ancona.

 

ΥΓ: Οι αλλοδαποί συνασθενείς, αναφέρουν ότι το καλοκαίρι θα είναι στο νότο της Αδριατικής. Bar - Bari.  Μαυροβούνιο Ιταλία

Edited by proud_ionian
όνομα
Posted

Όμορφο καμπινάδικο βαποράκι.Σε άλλες εποχές θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές για βραδινά δρομολόγια από Πειραιά.

  • Nick the Greek changed the title to Dubrovnik (IMO 7615048)
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Εχει εκδηλωθει και ενδιαφερον απο 2 ελληνικες εταιριες. Δεν το βλεπω παντως να προχωραει με καμια.

Posted

Ξέρουμε ποιες εταιρείες είναι??Ο ένας να φανταστώ είναι ο Ηλιόπουλος(??)

..και ο άλλος, ο Ευγενίδης που ψάχνει για συμβατικό??

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Posted
On 11/14/2022 at 5:21 PM, margaritis24 said:

Μονο αυτο μας ελειπε απο το Αιγαιο..

Μάλλον στο τελευταία προσπάθεια πώλησης του Dubrovnik βρέθηκε αγοραστής και από ότι καταλαβαίνω είναι από την Ελλάδα!!!

Posted

Ευτυχώς που δεν το αγόρασε τελικά ο Ηλιόπουλος, γιατί άμα το αγόραζε θα υποβάθμιζε κι άλλο την ακτοπλοΐα μας (όσον αφορά την ηλικία του). 

Posted

Για Αρκουμάνη καλά πήγε.Για Αιγαίο μετά τις νέες προσθήκες όπου και αν πήγαινε θα υστερούσε.

Posted
IMO 7615048
Building year 1979 
Building yard Verolme Cork Dockyards Ltd, Cork, Ireland (#955)
Owner Morrsion Ship Trading
Operator Jadrolinija
Length 122,06 m
Breadth 18,82 m
Draft 4,83 m
GT 9.795
Machinery 4 * MAK 8M551AK
Speed 20 kn.
Number of passengers 1.500 / 1.300
Number of beds 306 / 457
Number of cars 332 / 300
Lanemetres ?
Port of registry Rijeka
Flag Croatia
Former names Duchesse Anne (1989-1996) - Brittany Ferries
Duchesse Anne (1989) - Crown Line (SMZ)
Connacht (1979-1988) - B&I Line
Former owners Brittany Ferries S.A. (1988-1996) 
B&I Line (1979-1988)
Sister ships Madeleine,


Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου , από το the ferry site 

Posted
Πριν από 2 ώρες, ο Πήλιος Γούσης είπε:

Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια αγοράς του Dubrovnik προσπαθούν να επανέλθουν στη γραμμή αλλά δύσκολο αν αναλογιστεί κανείς το πώς έφυγε.

Ο Π100 είπε χθες ότι αγοράστηκε από τον Αρκουμάνη και εσύ λες ότι η προσπάθεια της αγοράς του απέτυχε.

Άλλαξε κάτι? 

Posted

Ο Διαγωνισμός έγινε ουσιαστικά 2 φορές. Την μια έδωσαν οσο ξερω 2 εταιρειες Ελληνικές πάλι κάτω απο τη τιμη, και οταν κατεβηκε η τιμή εδωσε μονο ο Αρκουμάνης  πάλι. Η άλλη ειχε βρεί πλοίο και έχει ερθει ήδη Ελλάδα. Αυτά είχα μάθει εγώ.

  • 2 weeks later...
Posted
On 3/17/2023 at 8:41 PM, spiroszante said:

Ο Π100 είπε χθες ότι αγοράστηκε από τον Αρκουμάνη και εσύ λες ότι η προσπάθεια της αγοράς του απέτυχε.

Άλλαξε κάτι? 

 

On 3/17/2023 at 9:29 PM, Πηλιος Γουσης said:

Θα δούμε ποιος έχει δίκιο στο τέλος 

Εχουμε κάποια εξέλιξη; 

Posted

Είναι γνωστό ότι εχει αμίαντο και οποίος ήθελε να κάνει ξηλώματα κτλ θα το βρίσκε μπροστά του.

Posted
Είναι πιθανώς ένα από τα πλοία που επιθεωρήθηκαν αυτή την εβδομάδα από την Barska Plovidba για μια διαδρομή Bar-Bari ή Bar-Ancona.
Eínai pithanós éna apó ta ploía pou epitheoríthikan aftí tin evdomáda apó tin Barska Plovidba gia mia diadromí Bar-Bari í Bar-Ancona.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...