proud_ionian Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 (edited) Για να δουμε τον γεροντα της αδριατικης, που για 25 χρονια συνδεει την Ancona με το Split. 43 ετων, ιρλανδικης κατασκευης, πανω απο τη μιση ζωη του ειναι landmark της Ancona. ΥΓ: Οι αλλοδαποί συνασθενείς, αναφέρουν ότι το καλοκαίρι θα είναι στο νότο της Αδριατικής. Bar - Bari. Μαυροβούνιο Ιταλία Edited April 5, 2024 by proud_ionian όνομα
nomikos Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 Όμορφο καμπινάδικο βαποράκι.Σε άλλες εποχές θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές για βραδινά δρομολόγια από Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 H Jardolinia έχει βγάλει προς πώληση το Dubrovnik, η προθεσμία υποβολής προσφοράς αγοράς του πλοίου έληγε χθες με χαμηλότερη πρόσφορα για την αγορά του να είναι μόλις 2,85 εκ ευρώ
Neptune Posted November 14, 2022 Posted November 14, 2022 Εχει εκδηλωθει και ενδιαφερον απο 2 ελληνικες εταιριες. Δεν το βλεπω παντως να προχωραει με καμια.
spiroszante Posted November 14, 2022 Posted November 14, 2022 Ξέρουμε ποιες εταιρείες είναι??Ο ένας να φανταστώ είναι ο Ηλιόπουλος(??) ..και ο άλλος, ο Ευγενίδης που ψάχνει για συμβατικό??
Petros P Posted November 14, 2022 Posted November 14, 2022 Παντως οσο ξερω κανεις δεν προσέφερε στα επιπεδα των 2,85 εκ. που ζητουσαν.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 Αφού δεν υπήρξε κάποιος πλειοδότης για την αγορά του Dubrovnik, η Jardolinia έθεσε με νέα προθεσμία για υποβολή προσφορών μέχρι τον Μάρτιο του 2023.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 On 11/14/2022 at 5:21 PM, margaritis24 said: Μονο αυτο μας ελειπε απο το Αιγαιο.. Μάλλον στο τελευταία προσπάθεια πώλησης του Dubrovnik βρέθηκε αγοραστής και από ότι καταλαβαίνω είναι από την Ελλάδα!!!
spiroszante Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Και ποιος είναι?Ο Ηλιόπουλος που αγοράζει το ένα πλοίο μετά το άλλο μήπως?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Σωστά υποθέτεις ότι ο αγοραστής είναι ο Αρκουμανης.
spiroszante Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Ευτυχώς που δεν το αγόρασε τελικά ο Ηλιόπουλος, γιατί άμα το αγόραζε θα υποβάθμιζε κι άλλο την ακτοπλοΐα μας (όσον αφορά την ηλικία του).
nomikos Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Για Αρκουμάνη καλά πήγε.Για Αιγαίο μετά τις νέες προσθήκες όπου και αν πήγαινε θα υστερούσε.
Panagiotakó Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 IMO 7615048 Building year 1979 Building yard Verolme Cork Dockyards Ltd, Cork, Ireland (#955) Owner Morrsion Ship Trading Operator Jadrolinija Length 122,06 m Breadth 18,82 m Draft 4,83 m GT 9.795 Machinery 4 * MAK 8M551AK Speed 20 kn. Number of passengers 1.500 / 1.300 Number of beds 306 / 457 Number of cars 332 / 300 Lanemetres ? Port of registry Rijeka Flag Croatia Former names Duchesse Anne (1989-1996) - Brittany Ferries Duchesse Anne (1989) - Crown Line (SMZ) Connacht (1979-1988) - B&I Line Former owners Brittany Ferries S.A. (1988-1996) B&I Line (1979-1988) Sister ships Madeleine, Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου , από το the ferry site
Nicksy58 Posted March 16, 2023 Posted March 16, 2023 Θα το χρησιμοποιήσετε από τον Μάιο στα δρομολόγια Μπρίντιζι - Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα όπως προτείνουν? https://www.a-ships.com/brindisi-corfu-igoumenitsa/
spiroszante Posted March 17, 2023 Posted March 17, 2023 Πριν από 2 ώρες, ο Πήλιος Γούσης είπε: Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια αγοράς του Dubrovnik προσπαθούν να επανέλθουν στη γραμμή αλλά δύσκολο αν αναλογιστεί κανείς το πώς έφυγε. Ο Π100 είπε χθες ότι αγοράστηκε από τον Αρκουμάνη και εσύ λες ότι η προσπάθεια της αγοράς του απέτυχε. Άλλαξε κάτι?
Πηλιος Γουσης Posted March 17, 2023 Posted March 17, 2023 (edited) Θα δούμε ποιος έχει δίκιο στο τέλος Edited March 17, 2023 by polmyt quote
Petros P Posted March 17, 2023 Posted March 17, 2023 Ο Διαγωνισμός έγινε ουσιαστικά 2 φορές. Την μια έδωσαν οσο ξερω 2 εταιρειες Ελληνικές πάλι κάτω απο τη τιμη, και οταν κατεβηκε η τιμή εδωσε μονο ο Αρκουμάνης πάλι. Η άλλη ειχε βρεί πλοίο και έχει ερθει ήδη Ελλάδα. Αυτά είχα μάθει εγώ.
Aqua_blue Posted March 27, 2023 Posted March 27, 2023 (edited) Στην Ριέκα από σήμερα το πλοίο... Edited March 27, 2023 by Aqua_blue
proud_ionian Posted March 28, 2023 Author Posted March 28, 2023 On 3/17/2023 at 8:41 PM, spiroszante said: Ο Π100 είπε χθες ότι αγοράστηκε από τον Αρκουμάνη και εσύ λες ότι η προσπάθεια της αγοράς του απέτυχε. Άλλαξε κάτι? On 3/17/2023 at 9:29 PM, Πηλιος Γουσης said: Θα δούμε ποιος έχει δίκιο στο τέλος Εχουμε κάποια εξέλιξη;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Φαίνεται ότι το Dubrovnik θα οδηγηθεί για κόψιμο, γιατί πρέπει να προέκυψαν κάποια σημαντικά θέματα για να μην ολοκληρωθεί η πώληση του στον Αρκουμανη.
Neptune Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Είναι γνωστό ότι εχει αμίαντο και οποίος ήθελε να κάνει ξηλώματα κτλ θα το βρίσκε μπροστά του.
Nicksy58 Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Είναι πιθανώς ένα από τα πλοία που επιθεωρήθηκαν αυτή την εβδομάδα από την Barska Plovidba για μια διαδρομή Bar-Bari ή Bar-Ancona. Eínai pithanós éna apó ta ploía pou epitheoríthikan aftí tin evdomáda apó tin Barska Plovidba gia mia diadromí Bar-Bari í Bar-Ancona. https://feral.bar/post/19901
Petros P Posted April 4, 2023 Posted April 4, 2023 Μάλλον θα έρθει στα μέρη μας , αλλά όχι για κοψιμο .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now