Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το συγκεκριμένο βαπόρι πονάει πολύ κόσμο με τις τρομερές δυνατότητες του...

Πριν μερικά χρόνια είχα γράψει για κάποιους που θα τους πιάσει κρύος ιδρώτας όταν θάρθει .Οι δήθεν αρλούμπες που γράφονται το επιβεβαιώνουν.

Εγώ ξέρω πως είτε περνάς το πείραμα ευστάθειας,είτε το ότι δε το περνάς.Η άσπρο,ή μαύρο!!!!Το συγκεκριμένο το πέρασε οπότε το σχόλιο του φίλου παραπάνω σκέφτοντας καλοπροαίρετα είναι περιττό και άστοχο!!! 

1 hour ago, gtogias said:

Με κάθε σεβασμό στους διαχειριστές και τα μέλη, κατηγορίες τέτοιου είδους δημιουργούν θέμα.

Πρώτον δεν υπάρχει κάποια κατηγορία και δεύτερον τη στιγμή που το βαπόρι επίσημα είναι αξιόπλοο δεν υπάρχει κανένα θέμα..

Έχει φάει χοντρές θάλασσες τον ένα και κάτι χρόνο που είναι εδώ,ποτέ δε προβλημάτισε!!!!Όπου και να μπει,θες Κρήτη,θες Κυκλάδες,θες Δωδεκάνησα,θες Β Αιγαίο ΟΠΟΥ και να πάει θα σκίσει και για αυτό ορισμένοι ΤΡΕΜΟΥΝ!!!

 

 

 

  • Replies 700
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

ας μην μιλάμε με οπαδική διάθεση (καποιοι τρέμουν κλπ). 

ειναι προφανές ότι ένα πείραμα ευσταθείας πραγματοποιείται και πιστοποιείται υπό πολύ συγκεκριμενες συνθήκες και με ένα αρκετά πολύπλοκο και τεκμηριωμένο τρόπο. 

Εγώ δεν ειμαι της θάλασσας αλλά με ενα απλό google βρήκα έγγραφα δεκάδων σελίδων με τη μεθοδολογία τους μαθηματικούς τύπους κλπ. 

επομένως το να συζητάμε για το αν πέτυχε οριακά ή όχι όταν η διαπίστωση έχει γίνει απο ενα ταξιδι αναψυχής ή πισω από ένα πληκτρολόγιο δεν εχει πραγματικά κανενα νόημα. 

Posted

Περί οριακών μεγεθών και αριθμών να αναφέρω τα παρακάτω:

  • Στο πείραμα ευστάθειας λαμβάνουμε lightship, lcg,vcg,tcg. Επομένως πέρασε <<οριακά>> πείραμα ευστάθειας δεν υπάρχει. Να μην έγινε σωστά το πείραμα ευστάθειας ναι, το οριακά δεν ισχύει.
  • Πριν από κάθε πείραμα ευστάθειας, γίνεται προφανώς μια αναγωγή βαρών μετά από μετασκευές, στα οποία υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια που ορίζουν πότε χρειάζεται πείραμα ευστάθειας ή όχι. Ενδεικτικά είναι 3 : <1%, 1%<χ<2%, και >2%.
  • Πριν από κάθε πείραμα ευστάθειας γίνεται ένα preliminary stability booklet. Αν το VCG στη lightship κατάσταση (που έγινε μέσω βαρών πριν το πείραμα) είναι μικρότερο του πραγματικού, το πλοίο μένει δεμένο, μέχρι να γίνει το τελικό stability booklet με το νέο VCG. Αν στο preliminary booklet το VCG είναι μεγαλύτερο απο το πραγματικό, τότε το πλοίο δίναται να ταξιδέψει (μιας και όσο πιο υψηλό vcg τόσο χειρότερο), αλλά η κλάση σου δίνει ένα Χ χρονικό περιθώριο να διορθώσεις το VCG. Αυτό γίνεται, διότι αν περνάει τα κριτήρια με πιο υψηλό vcg στο preliminary, προφανώς θα τα περνάει έχοντας μικρότερο VCG πραγματικό.
  • Όσον αφορά το <<οριακά>> πέρασε πείραμα ευστάθειας, πιο σωστό θα ήταν το πέρασε <<οριακά>> άθικτη ευστάθεια με ότι συνεπάγεται αυτό για το damage. Το θέμα είναι ότι οι κλάσεις, βλέποντας πολύ οριακές καταστάσεις πχ το κριτήριο λεει ελάχιστο 0.150, και εσύ στο βιβλίο έχεις 0.151, τότε αρχίζουν και ψαχουλεύουν πολύ περισσότερο την ευστάθεια, γιατί αυτό μυρίζει πετρετζίκη. Ακόμη και αν δεν έχει γίνει πετρετζίκης, πολύ σπάνια οι κλάσεις θα βάλουν σφραγίδα σε οριακές καταστάσεις, πόσο μάλλον όταν το φορτίο είναι επιβάτες. Επομένως δεν έχει απλά να λεεί ότι πέρασα το κριτήριο με 0.151, όλες οι κλάσεις θέλουν να είναι καλυμμένες.
Posted

Επειδή αυτά ακριβώς γνωρίζω κι εγώ γι αυτό ρώτησα να διευκρινιστεί το οριακά μήπως και μου διαφεύγει κάτι.

Πράγματι σε μεγάλες μετασκευές πριν την έναρξή τους γίνεται ένα πείραμα ευστάθειας , κατόπιν παρακολουθείται από τον ναυπηγό συνεχώς με draught survey και στο τέλος επαναλαμβάνεται το πείραμα ευστάθειας,  , εκπονούνται οι μελέτες ευστάθειας τόσο στην άθικτη κατάστασης όσο και στην κατάσταση έναντι βλάβης, καθορίζεται το permanent ballast και αποστέλλονται στον νηογνώμονα για έγκριση και κατόπιν για θεώρηση. 

Η διαδικασία μελέτης και έγκρισης από το νηογνώμονα γίνεται από ναυπηγούς οι οποίοι χρησιμοποιούν εγκεκριμένα λογισμικά που κυκλοφορούν παγκοσμίως (Napa,....etc) και πλέον δεν κρύβεται αλλά ούτε μαιμουδεύεται τίποτα. 

Δεν είναι μια μελέτη της πλάκας που πας στον κυρ Παντελή να στην θεωρήσει .

Τώρα πέρασε οριακά ή μου φάνηκε ότι έχει αργές επαναφορές ..... καλό είναι να αποφεύγονται.

Οι αργές επαναφορές πρέπει να είναι συγκρίσιμες και με κάτι , που και πάλι δεν σημαίνει κάτι αφού έχει έχει εγκεκριμένες μελέτες ευστάθειας.

Για παράδειγμα τα Ro/Ro έχουν πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρους με τα ποστάλια γι αυτό και έχουν γρήγορες επαναφορές και έντονους διατοιχισμούς . Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι τα ποστάλια είναι ανασφαλή.

 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Από 17/11 έως και 31/12/24 στο απογευματινό (17:30) από Ραφηνα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, να υποθέσω θα βγει εκτός δρομολογίων το Θεολόγος ;

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Από 1/2 θα βγει εκτός δρομολογίων και θα επιστρέψει ξανά στις αρχές Απριλίου στη γραμμή. Παντως τώρα που είναι στην απογευματινή ζώνη έχει πολύ καλή κινηση σε φορτηγά ενδεικτικά χθες η απογευματινή του αναχώρηση από Ραφηνα είχε περίπου 40 κομματια.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Το πλοιο στις 18/03 μπαίνει δεξαμενη για 4 μέρες και μετά θα για βγει για καμιά βδομάδα στο ντοκο και θα φύγει για ραφήνα. 

Posted

Σήμερα το πρωί έπεσε από την δεξαμενη συνοδευόμενο με τα ρυμουλκα lyboussakis Leon, Alexander 3 και ifestos και επέστρεψε στην θέση που ήταν και πριν στο περαμα. Γύρω στις 27 του μήνα θα αναχωρήσει για ραφήνα 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...