Petros P Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Φωτογραφίες του εσωτερικού του πλοίου απο το enandro
ΟΡΙΩΝ Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο. Φαίνεται πολύ καλύτερα η πρόοδος των εργασιών. Όταν θα τελειώσει, σίγουρα θα εντυπωσιάσει. Στις λεπτομέριες τώρα... Όταν λέει πως ο πλωριός καταπέλτης θα κλείσει, εννοεί μόνιμα ή απλά δε θα χρησιμοποιήται; Στα της ιπποδύναμης, μήπως είναι τυπογραφικό λάθος; Αναφέρει 24.000 ίππους για το AQ και μόλις 4.500 για το SF. Η διαφορά είναι τεράστια.
valencay Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Το Ανδρος Κουην εχει 24000 ιππους,και το Σουπερφερι 13500.... Ο πλωριος καταπελτης θα μεινει,αλλα θα αφαιρεθουν τα νυχια....
Strofalos Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Στο ρεπορτάζ του Εν Άνδρο, κάτω κάτω προς το τέλος του, βλέπουμε πίσω από τον Στεφάνου το GA plan του πλοίου. Αν μπορώ να διακρίνω καλά, στην μια φωτογραφία φαίνεται το πλώριο σαλόνι και στην άλλη το πρυμνιό. Το πρώτο μου θυμίζει λίγο Blue Star Chios με το μπαρ στην μέση του χώρου και τους καναπέδες μπροστά του και δεξιά-αριστερά αεροπορικές. Στο δε πρυμνιό σαλόνι, που θα είναι και αυτό της οικονομικής θέσης, αν κατάλαβα καλά, θα υπάρχει το μπαρ στην μέση και αρχή του σαλονιού και μόνο αεροπορικές με τραπεζάκι στην μέση τους, σε όλο τον χώρο του σαλονιού. Και γενικά παρατηρώ πολλές αεροπορικές πρέπει να έχουν τα σχέδια στο GA plan του πλοίου. Ας το παρατηρήσει και κάνας άλλος, μην κάνω λάθος, για να γράψω την "πρώιμη άποψή μου" για το εσωτερικό του πλοίου.
marioskef Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 9 hours ago, Petros P said: Φωτογραφίες του εσωτερικού του πλοίου απο το enandro Έχουμε λοιπόν ένα πλοίο 25 ετών που κόστισε σχεδόν 30εκ. Τόσο πιο ακριβό είναι να χτίσει κάνεις ένα καινούργιο πλοιο; Περιμένω τη στιγμή που οι εξωτερικές καμπίνες θα έχουν ιδιωτικό μπαλκόνι...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Καμία 65-70 εκατομμύρια θα έλεγα ένα κόστος για νέα κατασκευή σε αυτό το μέγεθος πλοίου.
Annivas Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Και λίγα λες . Γύρω στα 75μ.ο κόστισαν τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ τα οποία παραγγέλθηκαν και κοστολογηθήκαν τόσο σε ναυπηγεία της Κορέας πριν 12-13 χρόνια και παραδόθηκαν πριν μια δεκαετία περίπου . Απο τότε και μέχρι σήμερα μόνο η τιμή του σιδήρου και του αλουμινίου έχει υπερδιπλασιαστεί. 25 minutes ago, marioskef said: Περιμένω τη στιγμή που οι εξωτερικές καμπίνες θα έχουν ιδιωτικό μπαλκόνι... Αυτό ήταν το ανέκδοτο της ημέρας 🤣 επειδή λογικά θα είναι ψηλά λόγω του ότι θα είναι Lux μπορεί να έχουν και ιδιωτική ταράτσα . 😛
marioskef Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Με το patmos να ειναι ένα αρκετά πιο μεγάλο πλοίο με σχεδόν διπλάσια υποδυναμη... άρα σαφέστατα πιο ακριβό.. Όμως ακόμη και 70εκ να κοστίζει είναι ένα πλοίο που θα έχει ωφέλιμη ζωή 25 χρόνια μεγαλύτερη από το aq., μηχανές μικρότερης κατανάλωσης κλπ... και σχεδιασμένο ακριβώς στις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη. Προφανώς οι άνθρωποι έχουν κάνει τα κουμάντα τους... αλλά στις περιπτώσεις Στεφάνου που δίνουν το κάτι παραπάνω στα πλοία τους, θα περίμενα ότι συμφέρει μια νέα ναυπήγηση από το να επενδύουν 30εκ σε πλοία 25 χρόνων...
fourtounakis Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Βρίσκω αρκετά παρωχημένη τη προκατάληψη περί ηλικίας ενός πλοίου. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα. Τα Blue Star 1 & 2 κλείνουν φέτος αισίως τα 23 τους χρόνια. Αν η Attica τα πουλήσει και η Χ εταιρία θελήσει να κάνει εκτεταμένες μετασκευές, αυτό θα κριθεί λάθος «για ένα πλοιο 25 ετών» ; Το γεγονός ότι φέτος θα έχουμε 3 νέα πλοία στις ελληνικές θάλασσες είναι σπουδαίο για πολλούς λόγους. Απωλέστε το σκεπτικό των 90s. Έχουμε 2023.
proud_ionian Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Η συζήτηση περί ηλικίας ακτοπλοϊκού στόλου κλ, συνεχίζεται Στο σχετικό τοπικ
marioskef Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 On 2/24/2023 at 12:25 AM, Annivas said: Και λίγα λες . Γύρω στα 75μ.ο κόστισαν τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ τα οποία παραγγέλθηκαν και κοστολογηθήκαν τόσο σε ναυπηγεία της Κορέας πριν 12-13 χρόνια και παραδόθηκαν πριν μια δεκαετία περίπου . Απο τότε και μέχρι σήμερα μόνο η τιμή του σιδήρου και του αλουμινίου έχει υπερδιπλασιαστεί. Αυτό ήταν το ανέκδοτο της ημέρας 🤣 επειδή λογικά θα είναι ψηλά λόγω του ότι θα είναι Lux μπορεί να έχουν και ιδιωτική ταράτσα . 😛 Το rigel vii έχει καμπίνες με ιδιωτικό "μπαλκόνι " ... σωστα ;
Thanos Skiathos Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα σύντομο βίντεο απο το μηχανοστάσιο του πλοίου. Edited February 28, 2023 by Thanos Skiathos
Ferry Himuka Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Κυκλοφόρησαν στα social media φωτογραφίες του πλοίου με τα νέα σινιάλα!
spiroszante Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 https://arxipelagos.gr/εντατικές-οι-εργασίες-για-την-ολοκλήρ/
marioskef Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Είδα minions και captain America στο μηχανοστασιο ή τρελάθηκα; Μου αρέσει η αλά superspeed βαφή εξωτερικά αν και προσωπικά θα ήθελα να τελειώνει το μπλε λίγο πιο χαμηλά πρυμα... Κάτι φρέσκο λοιπόν για το Αιγαίο... ελπίζω αυτή τη φορά να μην το φορτώσει με γιρλάντες κλπ...
Strofalos Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Μου θυμίζει την γέφυρα του Νηρέα, που ήταν ζωγραφισμένοι από τον Αποστόλη ο Μίκυ, η Μίνι, ο Γκούφι, κτλ Ωραία και ευχάριστη νότα στην καθημερινή δουλειά είναι αυτά!!!
Villandry Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 (edited) Με καναπέδες, προτομές και άχρηστα καταστρώματα μην το φορτώσει και χρησιμοποιούνται τα 24000 άλογα για 19 ν.μ. την ώρα. Γιατί μετά θα ψάχνουμε ποιος φταίει. Edited March 8, 2023 by proud_ionian quote
Panagiotakó Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 (edited) Συμφωνώ απόλυτα! Βλέπε superferry Edited March 8, 2023 by polmyt quote
giorgos_249 Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 Εχει αφαιρέσει όμως και πολλά πράγματα, δεν πρόσθεσαν μόνο! Πχ αφαίρεσαν τον περιστερώνα 😁 Οπότε η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλάζει πολύ η μορφή, λιγότερο το βάρος.....
Villandry Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 (edited) Και στο άλλο τα ίδια έλεγαν, ότι άλλαζαν θέση τους μπουλμεδες κι ότι στην ουσία θα είχε το ίδιο βάρος γιατί κάθε καινούργιος έπαιρνε τη θέση του παλιού. Ή ότι αφαιρέθηκε το αίθριο κι εντέλει πήρε καμιά 40αρια πόντους παραπάνω βύθισμα. Edited March 8, 2023 by polmyt quote
observer Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις συνεισφορές τους. Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει πιο όμορφο (εξωτερικά) απ' ότι περίμενα. Ξέρουμε αν υπάρχει πλάνο για υπηρεσιακή; Αν πριν ήταν 21, είναι μάλλον υπεραισιόδοξο να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει τόσο;
valencay Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 Μην βγάζουμε συμπεράσματα ακόμη....Το Superferry πραγματικά χτίστηκε πολύ και όσο να ναι βαρυνε (μετά μπήκε βάρος επιπλέον με τις βαρκες),με αποτέλεσμα να χάσει ταχύτητα. Σε αυτό εδώ η μόνη προσθήκη είναι το σκεπαστρο στο άνω ντεκ. Μην ξεχνάμε ότι αφαιρέθηκε το κουτί με το τζακούζι που ήταν πολύ βαρύ.Τωρα,το μόνο που θα προστεθεί είναι οι βάρκες..Θα περιμένουμε τα δοκιμαστικά, και τότε θα δούμε....
giorgos_249 Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 Τούτο εδώ έχει και πολύ παραπάνω ιπποδύναμη βέβαια!
Strofalos Posted March 9, 2023 Posted March 9, 2023 Το κουτί με το τζακούζι συν πόσους τόνους νερό μέσα του και τόσο ψηλά είναι μεγάλη αβάντα για το πλοίο η αφαίρεσή του. Θεωρώ πως δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα και άδικα το συζητάμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now