Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 711
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο. Φαίνεται πολύ καλύτερα η πρόοδος των εργασιών. Όταν θα τελειώσει, σίγουρα θα εντυπωσιάσει.

Στις λεπτομέριες τώρα...

Όταν λέει πως ο πλωριός καταπέλτης θα κλείσει, εννοεί μόνιμα ή απλά δε θα χρησιμοποιήται;

Στα της ιπποδύναμης, μήπως είναι τυπογραφικό λάθος; Αναφέρει 24.000 ίππους για το AQ και μόλις 4.500 για το SF. Η διαφορά είναι τεράστια.

Posted

Το Ανδρος Κουην εχει 24000 ιππους,και το Σουπερφερι 13500....

Ο  πλωριος καταπελτης θα μεινει,αλλα θα αφαιρεθουν τα νυχια....

Posted

Στο ρεπορτάζ του Εν Άνδρο, κάτω κάτω προς το τέλος του, βλέπουμε πίσω από τον Στεφάνου το GA plan του πλοίου. Αν μπορώ να διακρίνω καλά, στην μια φωτογραφία φαίνεται το πλώριο σαλόνι και στην άλλη το πρυμνιό. Το πρώτο μου θυμίζει λίγο Blue Star Chios με το μπαρ στην μέση του χώρου και τους καναπέδες μπροστά του και δεξιά-αριστερά αεροπορικές. Στο δε πρυμνιό σαλόνι, που θα είναι και αυτό της οικονομικής θέσης, αν κατάλαβα καλά, θα υπάρχει το μπαρ στην μέση και αρχή του σαλονιού και μόνο αεροπορικές με τραπεζάκι στην μέση τους, σε όλο τον χώρο του σαλονιού. Και γενικά παρατηρώ πολλές αεροπορικές πρέπει να έχουν τα σχέδια στο GA plan του πλοίου.

Ας το παρατηρήσει και κάνας άλλος, μην κάνω λάθος, για να γράψω την "πρώιμη άποψή μου" για το εσωτερικό του πλοίου. 

Posted
9 hours ago, Petros P said:

Φωτογραφίες του εσωτερικού του πλοίου απο το enandro

Έχουμε λοιπόν ένα πλοίο 25 ετών που κόστισε σχεδόν 30εκ.

Τόσο πιο ακριβό είναι να χτίσει κάνεις ένα καινούργιο πλοιο; 

Περιμένω τη στιγμή που οι εξωτερικές καμπίνες θα έχουν ιδιωτικό μπαλκόνι...

 

Posted

Και λίγα λες . Γύρω στα 75μ.ο κόστισαν τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ τα οποία παραγγέλθηκαν και κοστολογηθήκαν τόσο σε ναυπηγεία της Κορέας πριν 12-13 χρόνια και παραδόθηκαν πριν μια δεκαετία περίπου .

Απο τότε και μέχρι σήμερα  μόνο η τιμή του σιδήρου και του αλουμινίου έχει υπερδιπλασιαστεί. 

25 minutes ago, marioskef said:

 

Περιμένω τη στιγμή που οι εξωτερικές καμπίνες θα έχουν ιδιωτικό μπαλκόνι...

 

Αυτό ήταν το ανέκδοτο της ημέρας 🤣 επειδή λογικά θα είναι ψηλά λόγω του ότι θα είναι Lux μπορεί να έχουν και ιδιωτική ταράτσα . 😛

Posted

Με το patmos να ειναι ένα αρκετά πιο μεγάλο πλοίο με σχεδόν διπλάσια υποδυναμη... άρα σαφέστατα πιο ακριβό.. 

Όμως ακόμη και 70εκ να κοστίζει είναι ένα πλοίο που θα έχει ωφέλιμη ζωή 25 χρόνια μεγαλύτερη από το aq., μηχανές μικρότερης κατανάλωσης κλπ... και σχεδιασμένο ακριβώς στις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη.

 

Προφανώς οι άνθρωποι έχουν κάνει τα κουμάντα τους... αλλά στις περιπτώσεις Στεφάνου που δίνουν το κάτι παραπάνω στα πλοία τους, θα περίμενα ότι συμφέρει μια νέα ναυπήγηση από το να επενδύουν 30εκ σε πλοία 25 χρόνων...

Posted

Βρίσκω αρκετά παρωχημένη τη προκατάληψη περί ηλικίας ενός πλοίου. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα. Τα Blue Star 1 & 2 κλείνουν φέτος αισίως τα 23 τους χρόνια. Αν η Attica τα πουλήσει και η Χ εταιρία θελήσει να κάνει εκτεταμένες μετασκευές, αυτό θα κριθεί λάθος «για ένα πλοιο 25 ετών» ; Το γεγονός ότι φέτος θα έχουμε 3 νέα πλοία στις ελληνικές θάλασσες είναι σπουδαίο για πολλούς λόγους. Απωλέστε το σκεπτικό των 90s. Έχουμε 2023.

Posted
On 2/24/2023 at 12:25 AM, Annivas said:

Και λίγα λες . Γύρω στα 75μ.ο κόστισαν τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ τα οποία παραγγέλθηκαν και κοστολογηθήκαν τόσο σε ναυπηγεία της Κορέας πριν 12-13 χρόνια και παραδόθηκαν πριν μια δεκαετία περίπου .

Απο τότε και μέχρι σήμερα  μόνο η τιμή του σιδήρου και του αλουμινίου έχει υπερδιπλασιαστεί. 

Αυτό ήταν το ανέκδοτο της ημέρας 🤣 επειδή λογικά θα είναι ψηλά λόγω του ότι θα είναι Lux μπορεί να έχουν και ιδιωτική ταράτσα . 😛

Το rigel vii έχει καμπίνες με ιδιωτικό "μπαλκόνι " ... σωστα ;

Posted

Είδα minions και captain America στο μηχανοστασιο ή τρελάθηκα;

Μου αρέσει η αλά superspeed βαφή εξωτερικά αν και προσωπικά θα ήθελα να τελειώνει το μπλε  λίγο πιο χαμηλά πρυμα...

Κάτι φρέσκο λοιπόν για το Αιγαίο... ελπίζω αυτή τη φορά να μην το φορτώσει με γιρλάντες κλπ...

Posted

Μου θυμίζει την γέφυρα του Νηρέα, που ήταν ζωγραφισμένοι από τον Αποστόλη ο Μίκυ, η Μίνι, ο Γκούφι, κτλ 

Ωραία και ευχάριστη νότα στην καθημερινή δουλειά είναι αυτά!!! 

Posted (edited)

Με καναπέδες, προτομές και άχρηστα καταστρώματα μην το φορτώσει και χρησιμοποιούνται τα 24000 άλογα για 19 ν.μ. την ώρα.

Γιατί μετά θα ψάχνουμε ποιος φταίει.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Εχει αφαιρέσει όμως και πολλά πράγματα, δεν πρόσθεσαν μόνο! Πχ αφαίρεσαν τον περιστερώνα 😁

Οπότε η διαφορά δεν είναι μεγάλη, αλλάζει πολύ η μορφή, λιγότερο το βάρος..... 

Posted (edited)

Και στο άλλο τα ίδια έλεγαν, ότι άλλαζαν θέση τους μπουλμεδες κι ότι στην ουσία θα είχε το ίδιο βάρος γιατί κάθε καινούργιος έπαιρνε τη θέση του παλιού.

Ή ότι αφαιρέθηκε το αίθριο κι εντέλει πήρε καμιά 40αρια πόντους παραπάνω βύθισμα.

Edited by polmyt
quote
Posted

ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις συνεισφορές τους. Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει πιο όμορφο (εξωτερικά) απ' ότι περίμενα. Ξέρουμε αν υπάρχει πλάνο για υπηρεσιακή; Αν πριν ήταν 21, είναι μάλλον υπεραισιόδοξο να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει τόσο;

Posted

Μην βγάζουμε συμπεράσματα ακόμη....Το Superferry  πραγματικά χτίστηκε πολύ και όσο να ναι βαρυνε (μετά μπήκε βάρος επιπλέον με τις βαρκες),με αποτέλεσμα να χάσει ταχύτητα. Σε αυτό εδώ η μόνη προσθήκη είναι το σκεπαστρο  στο άνω ντεκ. Μην ξεχνάμε ότι αφαιρέθηκε το κουτί με το τζακούζι που ήταν πολύ βαρύ.Τωρα,το μόνο που θα προστεθεί είναι οι βάρκες..Θα περιμένουμε τα δοκιμαστικά, και τότε θα δούμε....

Posted

Το κουτί με το τζακούζι συν πόσους τόνους νερό μέσα του και τόσο ψηλά είναι μεγάλη αβάντα για το πλοίο η αφαίρεσή του. Θεωρώ πως δεν θα υπάρξει κάποιο θέμα και άδικα το συζητάμε. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...