nomikos Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Δε χορταίνω να το χαζεύω. Καραβάρα της σχολής του Ροδάνθη και του Μυτιλήνη γιατί με αυτά μοιάζει τρελά σε χαρακτηριστηκά!!!Έκανε και μία επίδειξη δύναμης στο Σαν Τζώρτζη μετά από τόσο ταξίδι άνοιξε λιγάκι και έφτασε άνετα τους 22 κόμβους!!!Καλορίζικο!!!
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 (edited) On 4/12/2022 at 1:16 PM, Takisg said: Όντως κι εμένα αυτό το αυθαίρετο στην πρύμνη παρότι είναι βαπόραρος δεν μου κάθεται καλά στο μάτι!!!. Θα φυγει αυτο...λογικα Edited April 13, 2022 by proud_ionian to make a long quote short
nomikos Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Να πω πως το αυθαίρετο εγώ θα το άφηνα ως έχει.Γίνεται μία Α θέση εκεί πάνω με θέα 360 μοιρών.Επιπλέον θα μπορούσε να γίνει και μεγαλύτερη Α θέση δύο καταστρωμάτων αφού στο από κάτω κατάστρωμα υπάρχει χώρος,στα πρότυπα του Superferry.Κρύβεται και λίγο από τις δύο τσιμινιέρες. Τέτοιο βαπόρι με τέτοια χαρακτηριστικά στην Ελλάδα δεν έχει ξανάρθει..
proud_ionian Posted April 13, 2022 Posted April 13, 2022 (edited) Απο οσα εχουν γραφτει, αλλα και απο καποιες φωτο που κυκλοφορησαν στο fb οσο ερχοταν Ελλαδα, φαινεται οτι εχει μεγαλο και ανετο γκαραζ. Η εταιρια δειχνει οτι προσπαθει να αντιμετωπισει ενα μειονεκτημα που ειχε ως προς τον ανταγωνισμο. Τωρα αν η επιπλεον χωρητικοτητα θα "μεταφραστει" και σε επιπλεον κινηση, μενει να φανει, μιας και ο ανταγωνισμος δεν εχει δυσαρεστημενους πελατες και στη γραμμη υπαρχει ηδη κορεσμος. Ισως να πρεπει να σκεφτουν προεκταση προς ικαροσαμια Εξωτερικα, κατα τη γνωμη μου, με την εξαιρεση της πλωρης που ειναι ομορφη, το πλοιο ειναι μια χοντροπια, ενα κουτι. Πλοιο που ναυπηγηθηκε λιγο πριν το 2000, αλλα θυμιζει εντονα πλοια των 70s. Ελπιζω να μην ειναι και με αναλογικα οργανα. Ειμαι περιεργος κατα ποσο μπορουν να το συνεφερουν εξωτερικα Edited April 13, 2022 by proud_ionian ορθογραφια
olympia palace Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 (edited) Θα συμφωνήσω απόλυτα στα λεγόμενά σου proud.Προσωπικά δεν με ενθουσιάζει καθόλου και θεωρώ τεράστιες υπερβολές σ αυτά που γράφονται και λέγονται στις ομάδες στο fb για το πλοίο.Κατά την γνώμη μου δεν έχει κάτι το ωραίο πάνω του αλλά τονίζω αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.Όπως και να έχει καλοτάξιδο να είναι,και είναι πάρα πολύ θετικό που θα δουλέψει αρκετός κόσμος για το πλοίο σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Edited April 14, 2022 by polmyt quote
Neptune Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 (edited) Καλα και ο Θεολογος που ειναι του 2000, οσο το Ιθακη δηλαδη, μια χοντροκοπια ειναι. Απλα εχει γινει μια ωραια μετασκευη, ειναι πρακτικο βαπορι και παντα κρατημενο στην πενα. Οτι εχουν ειπωθει υπερβολες ισχυει και μαλιστα χωρις να εχει βγει κατι απο την εταιρια, ισα ισα που λενε οτι πανε για μια πιο low cost μετασκευη σε σχεση με το Superferry. Τωρα τι λενε οι χουλιγκαν ειναι αλλο θεμα. Proud γιαπωνεζικο και του 2022 να ηταν παλι αναλογικα οργανα θα ειχε 🤣 Edited April 14, 2022 by Neptune
polmyt Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Για να πω την αληθεια εμενα δεν με χαλαει, σαν σχεδιο ,το πλοιο. Οντως θυμιζει παλιοτερη κατασκευη ,θεωρω οτι φερνει λιγο σε ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΡΟΔΑΝΘΗ ,αλλα στην τελικη μας θυμιζει και λιγο τα βαπορια που μας λειπουν.Οτι και να λεμε βεβαια τωρα ,μετα τη μετασκευη ,με την οποια λογικα θα αλλαξει και η μορφη του ,ισως να εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 On 4/12/2022 at 1:18 PM, ΚΡΗΤΗ said: Πιθανον να αλλαξουνε τα ανοιγματα στο γκαραζ , να αφαιρεσουνε τον πλαγιο καταπελτη κλπ Ο ένας από τους κ. Στεφάνου δήλωσε ότι δεν θα πειράξουν τον πλωριό καταπέλτη κ καλά θα κάνουν. On 4/13/2022 at 2:03 AM, F/B LISSOS said: Μου θυμίζει «εγγονάκι» των Κάντια / Ρέθυμνο. Το είχα γράψει κ εγώ αν κοιτάξεις πιό πίσω, χωρίς βέβαια να έχει σχέση με αυτά των οποίων η εταιρεία κ η γραμμή που έκαναν δεν υπάρχουν αλλά κ άλλο το ναυπηγείο. 9 hours ago, proud_ionian said: Απο οσα εχουν γραφτει, αλλα και απο καποιες φωτο που κυκλοφορησαν στο fb οσο ερχοταν Ελλαδα, φαινεται οτι εχει μεγαλο και ανετο γκαραζ. Η εταιρια δειχνει οτι προσπαθει να αντιμετωπισει ενα μειονεκτημα που ειχε ως προς τον ανταγωνισμο. Τωρα αν η επιπλεον χωρητικοτητα θα "μεταφραστει" και σε επιπλεον κινηση, μενει να φανει, μιας και ο ανταγωνισμος δεν εχει δυσαρεστημενους πελατες και στη γραμμη υπαρχει ηδη κορεσμος. Ισως να πρεπει να σκεφτουν προεκταση προς ικαροσαμια Εξωτερικα, κατα τη γνωμη μου, με την εξαιρεση της πλωρης που ειναι ομορφη, το πλοιο ειναι μια χοντροπια, ενα κουτι. Πλοιο που ναυπηγηθηκε λιγο πριν το 2000, αλλα θυμιζει εντονα πλοια των 70s. Ελπιζω να μην ειναι και με αναλογικα οργανα. Ειμαι περιεργος κατα ποσο μπορουν να το συνεφερουν εξωτερικα Χοντροκοπιά δεν θα το έλεγα,από την άλλη δεν είναι κ ο ορισμός της κομψότητας.Είναι αξιοσημείωτο ότι κ τα πιό πρόσφατα βαπόρια της Silver Ferry έχουν το ίδιο στυλ.
Takisg Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Το μόνο που θα έκανα προσωπικά εάν με ρωτούσαν θα έλεγα να βγουν τα νύχια ώστε να μην κρέμονται τόσο πολύ προς τα μέσα!!!
gtogias Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Αν και η έννοια του ωραίου είναι σαφέστατα υποκειμενική, το σίγουρο είναι ότι το πλοίο έχει μια σειρά από χαρακτηριστικά που δείχνουν ότι μπορεί να ταιριάξει στη νέα πραγματικότητα του Αιγαίου μια χαρά. Αυτό εξάλλου είναι και το ζητούμενο. Αλλιώς υπάρχουν ουκ ολίγοι που τους άρεσε ακόμα και η πρύμνη του Λισσός. Πάντως δεν είναι χειρότερο από πλείστα που πέρασαν και ταξιδεύουν ακόμα. Όλοι βέβαια περιμένουμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα.
Lord Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Συμπαθητικό βαπόρι είναι και δεν χρειάζεται μεγάλη μετασκευη εξωτερικά. Για την γραμμή που προορίζεται δεν εχει να ζηλέψει κατι από τα υπόλοιπα.Ειναι ομορφότερα το Άνδρος και το Θεολόγος η μήπως η Κατερίνα? Οχι δα.
Neptune Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 (edited) Μην ξεχναμε πως καθε τονος που μπαινει στο βαπορι απο θεμα βαρους του κοβει μισο ποντο απο τη μπαλα (που λεει ο λογος) οποτε και το αντιστοιχο φορτιο. Δε συμφερει να φορτωθει το βαπορι. Αυτος ειναι και ενας λογος που στο Σουπερφερρυ τελικα δεν αξιζε να γινει διαμορφωση στο γκαραζ, και στο Rigel 7 δεν εγινε καμια παραμβαση περαν των απαραιτητων γιατι θα ηταν δωρο-αδωρο. Edited April 14, 2022 by Neptune
Takisg Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Το γκαράζ είναι μεγάλο και νέτο και η γνώμη μου είναι η μόνη παρέμβαση που χρειάζεται είναι το επάνω γκαράζ να έχει δικό του ξεχωριστό καταπέλτη που θα βοηθάει και στην γρήγορη φορτωεκφόρτωση αλλά θα δημιουργήσει και περισσότερο χώρο στο κάτω γκαράζ καταργώντας την εσωτερική ράμπα!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει το Andros Queen αλλά είναι γούστα αυτά!! Άλλοι προτιμάνε ξανθιές και άλλοι προτιμάνε μελαχρινές, όπως μου είχε πει παλιότερα ένας πλοιοκτήτης όταν με ρώτησε πως μου φάνηκε το πλοίο πριν αρκετά χρόνια. Μετά από επιτόπια επιθεώρηση στο πλοίο εγώ βλέπω ότι είναι αρκετά γερή κατασκευή (ένεκα Γιαπωνέζικο πλοίο και ναυπηγημένο σε κορυφαίο ναυπηγείο της Ιαπωνίας). Στο Andros Queen δεν πρόκειται να δούμε κάποια σπουδαία αλλαγή στην εξωτερική του εμφάνιση. Λογικά θα έχουμε αριστερά τη νέα είσοδο στο πλοίο με ένα καταπέλτη επιβατών με νέο κλιμακοστάσιο και κυλιόμενη σκάλα. Θα έχουμε επέκταση του κεντρικού καταπέλτη των οχημάτων στη πρύμη. Πιθανότατα θα διαμορφωθεί ένα sun deck με σκίαστρο και μπαρ στη πρύμη στο κατάστρωμα Νο: 6 και λογικά θα δημιουργηθεί ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα στο πάνω γκαράζ πλώρα για τη δημιουργία καμπινών. Το κυρίως γκαράζ του πλοίου έχει 6 γραμμές φορτώσεις, όπως και το άνω γκαράζ, ενώ υπάρχουν ράμπες για το πάνω γκαράζ πρυμα δεξιά και πλώρα αριστερά με αντίθετες κατευθύνσεις (σηκώνονται με υδραυλικές μπουκάλες). Όπως μπορούμε να δούμε στο σχέδιο διάταξης του πλοίου ως Silver Queen οι κοινόχρηστοι χώροι είναι διαμορφωμένοι σε μικρές αίθουσες που ήταν κυρίως κρεβάτια ιαπωνικού στυλ και έχουν ξηλωθεί ήδη από το πλήρωμα καθοδόν από την Ιαπωνία. Ας δούμε τη κεντρική κονσόλα της γέφυρας και τη γέφυρα του πλοίου, όπου λογικά θα τοποθετηθούν χειριστήρια στις βαρδιολες. Ενώ ο καθρέπτης στη πλώρη με τους εργάτες των αγκυρών. Στο μηχανοστάσιο του πλοίου υπάρχουν δυο κύριες μηχανές DU Pielstick 16PC2-6 V400 και τρεις ηλεκτρομηχανές MAN 6L 23/30H. On 4/12/2022 at 1:16 PM, Takisg said: Όντως κι εμένα αυτό το αυθαίρετο στην πρύμνη παρότι είναι βαπόραρος δεν μου κάθεται καλά στο μάτι!!! Σε αυτό το τμήμα είναι στο κατάστρωμα της κόντρας γέφυρας ο χώρος που ήταν το Jacuzzi που λογικά θα ξηλωθεί εντελώς.
hayabusagr Posted April 14, 2022 Posted April 14, 2022 On 4/12/2022 at 3:47 PM, hayabusagr said: και εδώ η άφιξη του βάπορα από ψηλά ! παρατηρώντας από ψηλά πάντως θεωρώ ότι θα γίνουν κάποιες επεμβάσεις προς τα πρύμνα. μπορούν να δημιουργηθούν αρκετοί και ωραίοι χώροι εξωτερικά. Επίσης το γκαράζ του θεωρώ πως είναι τέτοιο που του επιτρέπει να μπει και σε αρκετές άλλες γραμμές. πραγματικά πολύ θα ήθελα να το δω κάπου αλλού εκτός του "δογματικού" Άνδρος-Τήνος-Μύκονος
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 17, 2022 Posted April 17, 2022 On 4/14/2022 at 12:44 PM, Takisg said: Το μόνο που θα έκανα προσωπικά εάν με ρωτούσαν θα έλεγα να βγουν τα νύχια ώστε να μην κρέμονται τόσο πολύ προς τα μέσα!!! Αν θέλουν τον πλωριό καταπέλτη λειτουργικό,τα νύχια πρέπει να μείνουν.Δεν κ άσχημα ως έχουν.
Captain Nemo Posted April 17, 2022 Posted April 17, 2022 Υπάρχει περίπτωση να ταξιδέψει μέσα στο 2022?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2022 Posted April 17, 2022 Το θεωρώ αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 (edited) Aν το πλάκωναν γιά την συμμόρφωση κ τα βασικά στο ξενοδοχειακό ίσως να προλάβει φέτος μέχρι 20 Ιουλίου, Edited April 20, 2022 by polmyt quote
polmyt Posted April 20, 2022 Posted April 20, 2022 Απο οσο ξερω παντως δεν ειναι στα πλανα τους ,να το δρομολογησουν φετος , οποτε δεν προκειται να βιαστουν για να ειναι ετοιμο
Nick the Greek Posted April 23, 2022 Posted April 23, 2022 Εγώ θα περιμένω την τελική μορφή του πλοίου για να κρίνω όσον αφορά το κάλλος του. Νομίζω και το Superferry όταν ήλθε έμοιαζε με στοιχειό αλλά έγινε ένα καλαίσθητο σουλούπωμα. Εδώ δε θα δούμε την ίδια εκτεταμμένη μετασκευή αλλά δε σημαίνει αυτό απαραίτητα πως δε θα είναι εξωτερικά όμορφο όταν βγεί. Ο πλωριός καταπέλτης για μένα δεν είναι πρόβλημα, πλοία όπως το Λατώ και το Μυτιλήνη που ποτέ δεν τον αφαίρεσαν, δεν έπαψαν ποτέ να έχουν μια ιδιαίτερη γοητεία. Τους ρίχνω σαν ιδέα πάντως την πιθανότητα να κάνουν κάτι διαφορετικό από το αναμενόμενο ως πρός τον χρωματισμό. Δηλαδή το να βαφτεί το πλοίο μπλέ με τα γνωστά σινιάλα ως το ύψος του δευτέρου ντέκ οχημάτων. Πιστεύω υπάρχει εκμεταλλεύσιμη επιφάνεια και θα μπορούσαν να χρωματίσουν διαφορετικά όπως επί παραδείγματι έκανε η Toremar. Ένα μεγάλο αστέρι δηλαδή που να πιάνει και το πάνω ντέκ οχήμάτων, για παράδειγμα. Τέλος πάντων θα τα βρούν αυτοί αλλά σαν ιδέα ρίχνω κάτι πιο εναλλακτικό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 23, 2022 Posted April 23, 2022 (edited) Θα διαφωνήσω,το SUPERFERRY όταν ήλθε δεν ήταν καθόλου στοιχειό,είχε κλασικότατες γραμμές που αν του έκαναν τις αναγκαίες επεμβάσεις χωρίς υπερβολές ,θα ήταν μιά χαρά..Το αποτέλεσμα δεν είναι άσχημο,οι άνθρωποι είναι μερακλήδες,απλώς μπλουσταροποιήθηκε! Ο πλωριός καταπέλτης χρειάζεται,αναλόγως των λιμανιών γιά γρήγορη φορτοεκφόρτωση πρώτα-πρώτα.Όπως γινόταν στα προαναφερθέντα πλοία. Edited April 23, 2022 by polmyt quote
hhvferry Posted April 30, 2022 Posted April 30, 2022 Some publicity material from when the ship was new.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now