giorgos_249 Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Ακόμη εκεί. Να υποθέσουμε θα μείνει κάμποσο διάστημα στην αγκυρα ώσπου να πέσει το πετρέλαιο δεδομένης της αποκλιμάκωσης των τιμων αυτές τις μέρες? Αν είναι να βάλει 20-30% φτηνότερα πχ σε 10 μέρες και να εξοικονομήσει 0,3 εκατομμύρια απ' το ταξίδι δεν υπάρχει λόγος να βιαστούν....
valencay Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Αποψε μπαινει στο λιμανι του Μπουσαν και αυριο το μεσημερι,αφου εχει παρει πετρελαια,τροφοδοσιες κλπ,αναχωρει για το επομενο λιμανι ανεφοδιασμου....
speedrunner Posted March 18, 2022 Posted March 18, 2022 Μα απο όταν ξεκίνησε το ΕΤΑ του πλοίου ήταν για 18\03 21:00 όποτε απλά περίμενε να έρθει η σειρά του!!!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 (edited) Aπό σήμερα στο Πουσάν όπως το ξέρουμε εμείς που έχουμε ταξιδέψει. Edited March 19, 2022 by Neptune quote
speedrunner Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Αναχώρησε από το Busan με επόμενη στάση την Σιγκαπούρη.
nomikos Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Λίγο μετά την αναχώρηση έπιασε και 19+ μιλάκια ανετότατα.Κάποιους στη Ραφήνα θα τους πιάνει κρύος ιδρώτας με τέτοια καραβάρα που φέρνουν οι Στεφάνου.
Nikos_Chania Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Κάτσε να πέσει κοπτοραπτική και θα δουμε πόσα θα πιάνει. Φορτωμένο...
giorgos_249 Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Εδώ μάλλον θα αφαιρέσουν βάρος (τις κατασκευές πίσω από την τσιμινιερα κλπ) παρά θα προσθέσουν ! Δε νομίζω ότι θα φτιάξουν νέα καταστρώματα σαν το superferry!
hayabusagr Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 (edited) 34 minutes ago, nomikos said: Λίγο μετά την αναχώρηση έπιασε και 19+ μιλάκια ανετότατα.Κάποιους στη Ραφήνα θα τους πιάνει κρύος ιδρώτας με τέτοια καραβάρα που φέρνουν οι Στεφάνου. όσο και να θέλει κανείς να το δεχθεί αυτό, για να τους πιάσει κρύος ιδρώτας πρέπει να έχουν και κάποιο μέρος της πελατείας τους δυσαρεστημένο. όμως στη Ραφήνα, οι μεταφορικές πίνουν νεράκι γάργαρο στην υγειά του κόκκινου στόλου και δικαίως εδώ που τα λέμε γιατί η συνέπεια που έχει δείξει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι υποδειγματική και μάλιστα επί σειρά ετών και ανεξαρτήτως συνθηκών. Περισσότερο άγχος πιστεύω (με την καλή έννοια) θα πρέπει να έχει η GSF ώστε να λειτουργήσει με τέτοιο τρόπο που η εκμετάλλευση του πλοίου θα είναι σωστή και δεν θα συμπεριλάβει σφάλματα που ενδεχομένως έγιναν παλαιότερα. Edited March 19, 2022 by hayabusagr
togias_k Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Μακάρι να εκμεταλλευτούν το γκαράζ του έτσι ώστε να <<ισοφαρίσουν>> την Fast Ferries. Λέω μακάρι γιατί ο ανταγωνισμός-νομιζω-ειναι το καλυτερο για τους νησιώτες. Και αν μη τι άλλο, οι δυο αυτές εταιρείες έχουν αποδείξει ότι περαν του κέρδους, σέβονται τους επιβάτες.
Annivas Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Το βαπόρι αν είναι έτσι όπως φαίνεται , πρέπει να έχει δυνατότητες και θα είναι κρίμα να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις μονάχα της Ραφηνας . Θα πρέπει να γίνει μια έξυπνη μετασκευή ώστε να του δίνει την δυνατότητα να παίξει μπάλα και σε άλλες γραμμές .
valencay Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Στα χαρτια το πλοιο εχει μαξιμουμ ταχυτητα 23,2 κομβους...Η μετασκευη του θα ειναι λιτη ,και μαλλον δεν θα επηρεασει τις δυνατοτητες του.... Στην γραμμη αυτη παντως δεν χρειαζονται οι υψηλες ταχυτητρς....
Captain_Nionios Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 (edited) Σαφώς και περιμένω μια σώφρων, ήπια μετασκευή, με έμφαση στα σαλόνια και στο γκαράζ φορτηγών. Αν στο μέλλον χρειαστεί για άλλες γραμμές, μπορούν να πάρουν 20 πλωριά μέτρα από το άνω γκαράζ φορτηγών, το οποίο αντιστοιχεί σε ύψος 2 ντεκ επιβατών. Βγαίνουν περίπου 56 4κλινες, 224 κρεβάτια. Edited March 19, 2022 by Captain_Nionios
valencay Posted March 19, 2022 Posted March 19, 2022 Να πουμε εδω οτι την μετασκευη του βαποριου θα αναλαβει ο γνωστος κ. Κοπουκης....
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 On 3/17/2022 at 5:33 PM, giorgos_249 said: Ας δουμε από 5 βίντεο μερικά πλάνα από μέσα: Λιμάνια εντελώς αποκομμένα από τις πόλεις ούτε ένας καραβολάτρης,ούτε ένας ψαράς,ούτε κάποιοι να υποδεχτούν ή να αποχαιρετίσουν τους δικούς τους.Αυτοί που είδατε εντός του λιμανοιύ σε ένα από τα βίντεο,συγκεντρώθηκαν με αφορμή κάποια εκδήλωση,γιορτή, κάτι τέτοιο... Όσο κ αν θαυμάζω την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου κ τα πλοία της,σαν καραβολάτρης δεν θα ήθελα η Ελλαδίτσα μας να καταντήσει έτσι. Ναι στη βελτίωση,όχι στα αποστειρωμένα λιμάνια!
Nikos_Chania Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 20 hours ago, valencay said: Να πουμε εδω οτι την μετασκευη του βαποριου θα αναλαβει ο γνωστος κ. Κοπουκης.... Ξέρουμε αν έχουν καταλήξει στα σχέδια της μετασκευής;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 Θεωρω οτι θα γινουν στοχευμενες παρεμβασεις ουσιας που θα ανεβασει και την αξια του πλοιου...Το σιγουρο ειναι κατ εμε παντα οτι δεν θα ειναι μονο για Ραφηνα.....
valencay Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 9 hours ago, Nikos_Chania said: Ξέρουμε αν έχουν καταλήξει στα σχέδια της μετασκευής; Φυσιολογικα εχουν καταληξει....
speedrunner Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Αφού έκανε και τον ανεφοδιασμό του στην Σιγκαπούρη συνεχίζει το ταξίδι του με επόμενη στάση το Galle
hayabusagr Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 έχουμε εικόνα περίπου πότε θα φτάσει στον Πειραιά ;
Annivas Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό αν κάνουμε σύμφωνα με την ταχύτητα που πάει , την υπολειπόμενη απόσταση που έχει να διανύσει κι ανάλογα το πόσες στάσεις θα κάνει και αν εχει καθυστέρηση στο κανάλι του Σουεζ η θα πάρει κατευθείαν το κονβόι για επάνω , βγαίνει γύρω στις 11-12/4.
valencay Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Κατω απο την Σρι Λανκα το βαπορι,οπου και θα κατευθυνθει για ανεφοδιασμο στο Κολομπο....
speedrunner Posted March 31, 2022 Posted March 31, 2022 Αναχώρησε απο το Κολόμπο με επόμενη στάση την Τζέντα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now