Shippihs Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Και εγώ θα συμφωνούσα να κλείσει το κεφάλαιο σουπερφερρυ ιι. Σύμβολο αλλων εποχών, άλλων ανθρώπων , άλλων πλοίων .Το πρώτο σουπερφερρυ δεν είχε και το κοινό που είχε το ιι. Σουπερφερρυ ιιι θα πρότεινα και εγώ, συνεχίζει την ονοματολογία και ξεφεύγουμε από το ιι ,συμβολίζουμε το καινούριο και διαφορετικό Το ιι κάνεις δε το φτάνει, κάνεις δε μπορεί να συγκριθεί
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 35 minutes ago, Annivas said: (...) Κι αφού αποδείχτηκε με την αγορά του , ότι οι Στεφάνου ήταν ζεστοί για το πλοίο , γιατί δεν το έπαιρναν απευθείας από την K - Line?? Ή υπάρχει πιθανότητα να είναι ζεστοί , να έδωσαν χαμηλότερη προσφορά από την τιμή του scrap για ένα πλοίο του 1998 και εν τέλει να το έχασαν από του σκραπατζήδες σε πρώτο στάδιο? Μήπως η K line το έβγαλε για πώληση με τιμή αρκετά μεγαλύτερη της αξίας scrap και προτιμήθηκε να αγοραστεί από τον σκραπατζη; Έστω οτι η αξία του ως scrap είναι 1εκ, η τιμή πώλησης της K line ήταν 4εκ, αρα το παίρνει ο σκραπατζής για 1εκ, και του δίνει ο Στεφάνου 2εκ και είναι και οι δύο κερδισμένοι. Δεν ξερω αν γίνεται εύκολα ως διαδικασία, αλλά θα έστεκε. 24 χρονώ βαπόρι είναι, δεν φαντάζομαι οτι η πραγματική του αξία είναι χαμηλότερη του scrap.
Neptune Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 (edited) Και γιατι η Κ line να μην παρει τα 2 απο τους Στεφανου απευθειας? 🤔 Για την ιστορια το βαπορι ειχε βγει για πωληση γυρω στα $8 μυρια. Αρκετα πανω απο το σκραπ. Edited February 10, 2022 by Neptune
ΟΡΙΩΝ Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Ίσως επειδή είναι θέμα ψυχολογίας διαπραγμάτευσης. Αλλιώς αντιδρά ο πωλητής όταν απέναντι του έχει μόνο σκραπατζήδες και αλλιώς όταν ο επίδοξος αγοραστής το θέλει για να το δουλέψει. Εν προκειμένω δεν γνωρίζω πως έγινε η συναλλαγή. Με την ευκαιρία αυτή να ευχηθώ και γω στη νέα του εταιρία να είναι καλορίζικο και μακάρι να μοιάσει στην υστεροφημία στον προκάτοχό του.
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Το πλοίο διαθέτει κυρίως καμπίνες και κοιτώνες. Οι χώροι σαν καθιστικά είναι χώροι μικροί που δεν μπορούν να γίνουν σαλόνια στην υφιστάμενη μορφή. Το κατάστρωμα 5 είναι αυτό με την μεγαλύτερη έκταση και τις περισσότερες καμπίνες. Απ ότι καταλαβαίνω από την διαρρύθμιση των χώρων που μου κοινοποιηθήκε (με τα φτωχά μου γιαπωνέζικα) διαθέτει: 52 δωμάτια οδηγών, οι οποίες είναι 1 για κάθε οδηγό, οι οποίες βρίσκονται στο πρυμναίο τμήμα του καταστρώματος 5, περιλαμβάνουν μόνο ένα κρεβάτι και ένα γραφειάκι. 17 τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες στο πλωριό κομμάτι (17 αριστερά, 2 δεξιά) 5 δίκλινες εξωτερικές (δεξιά) Πλώρα, ως εσωτερικοί χώροι, κεντρικά, υπάρχουν 3 κοιτώνες 18, 18 και 24 ατόμων με κουκέτες, ενώ στο μέσον και δεξιά υπάρχουν τέσσερις μεγάλοι χώροι, 19, 31, 40 και 55 ατόμων, χωρίς κουκέτες, με στρώματα. (στρωματσάδα και οι γιαπωνέζοι) Στο μέσον είναι και ο χώρος υποδοχής του πλοίου. Στο κατάστρωμα 6, θα βρούμε τους όποιους "κοινόχρηστους" χώρους οι οποίοι είναι το self service και ο χώρος των παιγνίων. Επίσης στο 6 έχουμε 5 "καμπίνες" χωρίς κλίνες, με τραπέζι και καρέκλες 4 ατόμων και έναν ακόμη μεγάλο χώρο για στρώματα 99 ατόμων. Θεωρώ δεδομένο οτι τα δωμάτια των οδηγών θα φύγουν, και μπορούν να δημιουργήσουν άνετα το 1ο σαλόνι του deck 5. Στους χώρους με τα στρώματα δημιουργείται ένα ακόμη σαλόνι ή/και αεροπορικά, ενώ οι 17+5 καμπίνες αυτού του καταστρώματος παραμένουν και ίσως προστεθούν μερικές ακόμη να πιάσει τα 100 κρεβάτια. Στο Deck 6 μπορεί να γίνει το VIP lounge ή/και να προστεθούν οι επιπλέον καμπίνες για πλήρωμα. Το τζακούζι μπορεί να φύγει, έτσι κι αλλιώς είναι ένας μικρός χώρος και να δοθεί προς χρήση στο σαλόνι VIP χωρίς το έξτρα ντεκ. Συνολικά δημιουργούνται άνετα 3 σαλόνια + VIP ή 2 σαλόνια + ATS + VIP , ενώ εχει σίγουρα 68 κλίνες. ΥΓ το πλοίο λογικά έχει και καμπίνες πληρώματος στο πλωριό τμήμα του καταστρώματος 5 οι οποίες είναι λίγες, όμως δεν βρίσκω κάτι σχετικό.
giordim Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Γύρω στις 30 καμπίνες το πολύ και θα είναι μια χαρά. Χρειάζεται παραπάνω η γραμμή της Ραφήνας; Δύο ορόφους θα έχει μάλλον πάνω από το γκαράζ. Αυτά τα μέρη που είναι πιο πάνω ίσως τα βγάλουν για να το ισιωσουν. Πίσω πίσω ίσως μπει στέγαστρο από πάνω και από κάτω ίσως ξηλωθεί κάποιο κομμάτι για να μπουν θέσεις και τραπέζια εξωτερικα. Η πλώρη επίσης θα μπορούσε να βελτιωθεί και με την αφαίρεση του καταπέλτη αλλά και με το να την ισιωσουν ομοιόμορφα παρομοίως με τον Ελυρο ή την Αριάδνη. Και βέβαια να προσθέσουν έναν καταπέλτη ή δύο για τους επιβάτες στην πρύμνη.
giorgos_249 Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 22 hours ago, nomikos said: Εδώ και μία άποψη του γκαράζ του.Από όσο μπορώ να καταλάβω έχει 6 γραμμές φόρτωσης σε κάθε γκαράζ. Πολλά κολωνάκια βλέπω (σαν το Πρέβελης) ή είναι ιδέα μου??
Neptune Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Νομιζω ξεγελαει η φωτο. Μονο πρυμα φαινονται αν κοιταξετε καλυτερα, δεν πρεπει να πηγαινουν μεχρι την πλωρη. Και φυσικα στη ραμπα εχει σιγουρα.
Strofalos Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Λογικά θα έχει μεταξύ των γραμμών 2 με 3 και 5 με 6 σαν τα Πρεβελης, Aqua Blue κτλ
Neptune Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Το πλοίο στο designs λέει ότι έχει 2 ράμπες. Μια (αριστερά μπροστά)που κατεβαίνει πλώρα και μια (πίσω δεξιά) που κατεβαίνει πρυμα
lathraeos Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 On 2/9/2022 at 7:11 PM, Strofalos said: Αν έχει κανένας το GA plan του, ας το ανεβάσει να αρχίσουμε τις εικασίες του τι μπορεί να προσθέσει και που. Πάντως του δυο πρυμνιούς καταπέλτες τους θεωρώ εκ των ουκ άνευ. Το GA Plan του πλοίου στη σημερινή του μορφή. Το αρχείο προέρχεται από κοινοποίηση του χρήστη Tanner Lilley στην ομάδα Ship general arrangement plans and drawings στο Facebook
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Άρα έχει και στο 6, απ τη μέση και πλώρα, καμπίνες πληρώματος. Γύρω στις 27 καμπίνες πληρώματος πρέπει να χει.
giorgos_249 Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Πέρα από τις ράμπες που φαίνονται τα κολωνακια στο GA κατά τ' αλλά φαίνεται νέτο λοιπόν! Καθόλου άσχημα !!
Nikos_Chania Posted February 10, 2022 Posted February 10, 2022 Στα 850εκ yen η τιμή του τετιμημένου, ήτοι 6,4εκ ευρώ περίπου. Επισυνάπτεται στα Αγγλικά (μετεφρασμένο) και το ορίτζιναλ στα Ιαπωνικά. sq固定資産の譲渡に伴う特別利益発生に関するお知らせ.pdf sqEnglish.pdf
Annivas Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Πολυ σημαντικό ευρημα το οποίο επιβεβαιώνει οτι δεν πουλήθηκε ποτε για scrap οπως ισχυριζόταν ο Garry Andrews .
Nick the Greek Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Σήμερα έγραψε για το θέμα και η Tradewinds, δεν αποκλείω να έχουν διαβάσει και εμάς αν κρίνω από ορισμένα σημεία στα οποία στέκονται. Έχουν φυσικά και δικές τους πηγές οι οποίες επιβεβαιώνουν πως ποτέ δεν πουλήθηκε για scrap το πλοίο. Αξίζει δε να σημειωθεί πως ο λόγος που πουλήθηκε το πλοίο είναι πως η K-Line το αντικαθιστά με νεότευκτο LNG.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2022 Posted February 14, 2022 On 2/9/2022 at 1:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πλήρωμα παραλαβής θα φύγει πολύ σύντομα έτσι ώστε το Μάρτιο να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα. Πιστεύω να φτάσει πριν το Πάσχα στην Ελλάδα. Το πλήρωμα της παραλαβής του Silver Queen αναμένεται να φύγει στις 24 Φεβρουαρίου για την Ιαπωνία.
valencay Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 9 Μαρτιου με το καλο παραλαμβανεται επισημως το βαπορι,και λιγες μερες μετα ξεκιναει το ταξιδι για τη πατριδα μας
Alex80 Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Έφυγε πλήρωμα για την παραλαβή του τι νέα υπάρχουν;;;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2022 Posted February 28, 2022 Το ελληνικό πλήρωμα έφυγε στις 24 Φεβρουαρίου από την Ελλάδα και προς το παρόν είναι σε 7ημερη καραντίνα στην Ιαπωνία λόγω του πρωτοκόλλου του Covid.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 7, 2022 Posted March 7, 2022 Σήμερα μπήκε το πλήρωμα στο Andros Queen.
hayabusagr Posted March 7, 2022 Posted March 7, 2022 πότε με το καλό αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι προς την Ελλάδα ;
Rodos1505 Posted March 8, 2022 Posted March 8, 2022 (edited) 9 Μαρτίου θα ξεκινήσει όπως είχε αναφέρει ο valencay Edited March 8, 2022 by Rodos1505
valencay Posted March 8, 2022 Posted March 8, 2022 Σημερα γινεται η επισημη παραλαβη του πλοιου,και εντος των ημερων ξεκιναει....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now