nomikos Posted January 5, 2022 Posted January 5, 2022 (edited) Δε νομίζω να υπάρχει θέμα στο φορουμ για αυτό το πλοίο με αφορμή τη φωτο του @Στάθης.Αδελφάκι του Δαίδαλος και του Άπτερα πρέπει να ήρθε τέλη δεκ 90.Αμετασκεύαστο και με μεγάλο γκαράζ βάζοντας και πάνω νταλίκες.Χωρίς χαβαλέδες και χωρίς πρόσθετα βάρη από μετασκευές πρέπει να 19αριζε άνετα.Αξιόλογο πλοίο που έφυγε πολύ νωρίς.Με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν ιδανικό για Αιγαίο με τέτοιο γκαράζ και ταχύτητα.Θα το φανταζόμουν με μία μικρή μετασκευη με 200 κλίνες και καινούριους χώρους. Όλα τα χρόνια δραστηριοποιήθηκε από Κόρινθο προς Ιταλία. Edited January 5, 2022 by Nick the Greek tags & title info
proud_ionian Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Mε τα σημερινα δεδομενα, θα ηταν ιδανικο μονο για το διαλυτηριο. Ηρθε αργα και, απο οσο θυμαμαι, οταν ηρθε ηταν ηδη κουρελι και εγινε ακομη περισσοτερο, γι'αυτο και ειναι απο τα πρωτα που εφυγαν. Αν ειχε ερθει στα 80s που ηρθαν τα αδελφα του και ειχε μετασκευαστει απο καποια απο τις εταιριες της εποχης, θα ειχε μεινει ως τα μεσα των 00s οπως ο δαιδαλος και το απτερα. Τεσπα, για roro αυτων που το εφεραν και πολυ ηταν.
Strofalos Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Αν έχει έρθει μαζί με το Δαίδαλος και είχε τύχει της ίδιας μετασκευής, θα είχαν (νομίζω) και τα δύο καλύτερη τύχη ενδεχομένως εξυπηρετώντας εναλλάξ καμιά γραμμή.
proud_ionian Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Μια χαρά τύχη είχε ο Δαίδαλος. 15 χρόνια εδώ και δέκα στην Adria. Το seatrailer ήρθε και έφυγε νύχτα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 3 hours ago, proud_ionian said: Ηρθε αργα και, απο οσο θυμαμαι, οταν ηρθε ηταν ηδη κουρελι και εγινε ακομη περισσοτερο, γι'αυτο και ειναι απο τα πρωτα που εφυγαν. Ο λόγος που έφυγε νωρίς ήταν η μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα Ro-Ro που έφερε η εταιρεία στη γραμμή της Κορίνθου Βενετίας (Nave & Cielo Trailer). 3 hours ago, proud_ionian said: Τεσπα, για roro αυτων που το εφεραν και πολυ ηταν. Αυτό το πλοίο ήταν το ξεκίνημα της Express Sea Trailers στη γραμμή Ελλάδα Ιταλία. Πρώτα από την Ελευσίνα για τη Βενετία μέσω του Ισθμού της Κορίνθου και μετά το επιτυχές ξεκίνημα μεταφέρθηκε η γραμμή στη Κόρινθο για να φτάσουν στα τέσσερα πλοία.
proud_ionian Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 οπως το βλεπει κανεις. και αλλα πλοια αποδειχθηκαν μικρα για τις γραμμες που ξεκινησαν, αλλα βρηκαν αλλο ρολο στην πορεια. το συγκεκριμενο ηρθε στη Ελλαδα αργα και ταλαιπωρημενο, γι'αυτο και εφυγε νωρις. 5 χρονια εμεινε, 4 σαιζον ταξιδεψε καθε σαιζον και αλλη γραμμη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now