Petros P Posted January 2 Posted January 2 On 1/1/2022 at 11:47 PM, Nick the Greek said: Γενικά ένα ταξίδι χωρίς καμιά τρομερή ανάμνηση με το πλοίο να δένει ακριβώς στις 0700 στο Trelleborg και να πλέει όλη τη νύχτα στην ήρεμη Βαλτική με οικονομική ταχύτητα. Οι εντυπώσεις από το πλοίο πολύ καλές αν και οι επιβατικοί του κοινόχρηστοι χώροι ήταν περιορισμένοι. Η έννοια όμως είναι σχετική μια και το πλοίο έχει πρωτόκολλο 740 ατόμων και 221 καμπίνες, πράγμα που σημαίνει ότι ο κόσμος δεν είναι αυτός που θα βλέπαμε εν Ελλάδι στο πλοίο, το οποίο θα είχε πρωτόκολλο εύκολα τους διπλάσιους. Και για να δίνουμε και μια τάξη μεγεθων, το Nils Holgersson που βλέπουμε εδώ να πλησιάζει τα φανάρια του Travemunde έχει σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με τα δεινοσαυράκια Κρήτη Ι και Κρήτη ΙΙ, με χωρητικότητα όμως 170 νταλίκες. Για όσους αναρωτιούνται τι είναι αυτός ο θυρεός στην πλώρη του πλοίου, πρόκειται για τον θυρεό της περιοχής του Lubeck-Travemunde. Και εδώ η πρυμνιά άποψη του πλοίου. Υποδεχτήκαμε την καινούρια χρονιά με trip report, αφού είμαστε που είμαστε κλεισμένοι. Και μη χειρότερα εύχομαι για το 2022. Έχει κανείς ιδέα πως είναι οι καμπίνες? Εννοώ σε 2, 3 , 4 κλινες, εσωτερικες εξωτερικες. Πραγματικά δωράκι για όσους κανονίζουμε ταξίδι.
nomikos Posted January 2 Posted January 2 (edited) 21-22 κόμβοι υπηρεσιακή. Εδώ το deckplan του. https://www.hhvferry.com/nilsh_peterp_2008dpx.html Έχει και 3 καταστρώματα γκαράζ για φορτηγά. Με ράμπες που πέφτουν από τις 2 μεριές όπως μας είχε πει πιο πάνω ο @Nick the Greek.Greek.Αναλυτικά μας εχει περιγραψει και τους χωρους του. Οι κοινόχρηστοι εκτείνονται σε ένα ντεκ και μπορει να είναι λίγοι.Όμως για Αδριατική είναι μια χαρα. Edited January 2 by nomikos
proud_ionian Posted January 3 Posted January 3 Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το χρονικό διάστημα της ναύλωσης. Στα συστήματα της Attica φαίνεται να συνυπάρχει με το Claudia ως το τέλος Απριλίου τουλάχιστον (μέχρι τότε έχουν περάσει δρομολόγια)
Nick the Greek Posted January 20 Author Posted January 20 On 1/2/2025 at 10:54 AM, Petros P said: Έχει κανείς ιδέα πως είναι οι καμπίνες? Εννοώ σε 2, 3 , 4 κλινες, εσωτερικες εξωτερικες. Πραγματικά δωράκι για όσους κανονίζουμε ταξίδι. Εδώ η δική μας. Σπαρτιάτικη και στενόχωρη, σκέψου πως όταν ανοίξει και ο καναπές-κρεββάτι δε γίνεται να κυκλοφορούν ταυτόχρονα όρθιοι δύο ενήλικες. Για μια χειμωνιάτικη ναύλωση είναι μια χαρά, με δεδομένο το πρωτόκολλό του.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 20 Posted January 20 Τόσο άνετη καμπίνα, μέχρι και κρουαζιέρες θα μπορούσε να κάνει ☺️
Nick the Greek Posted January 20 Author Posted January 20 Δεν είχα την ευκαιρία να δώ κάποια τέτοια καμπίνα στο Akka. Σου υπενθυμίζω όμως αυτήν από το ταξίδι μου με το καινούριο Nils Holgersson το περασμένο καλοκαίρι. Προφανώς πιο καινούρια, αναλόγου επιπέδου δε. Αυτό σημαίνει πως η συγκεκριμένη εταιρεία, αυτήν τη φιλοσοφία έχει όσον αφορά τους επιβατικούς χώρους. Με άλλα λόγια, στη θέση σου δεν θα περίμενα να δώ κάτι "ουάου", ούτε στις εξωτερικές, ούτε στις lux. Θα σας πρότεινα δε, όσοι ίσως το σκέφτεστε, να μην σπαταλήσετε παραπάνω χρήματα για μια τέτοια καμπίνα με την ΤΤ Line.
proud_ionian Posted January 28 Posted January 28 Το πλοίο διαπλέει το κανάλι του Κιέλου. Στο Ferries! αναφέρουν ότι η ναύλωση είναι για ένα χρόνο.
Stratos Posted January 29 Posted January 29 Άραγε θα ήταν εφικτό κατά την διάρκεια της ναύλωσης, να είχε ένα πιο Greek friendly όνομα.. Μήν μου πείτε ότι δεν άλλαξε το "Ελληνοπρεπες" Κλαύδια..😉
Petros P Posted January 29 Posted January 29 Προς το παρόν πάει Algeciras. Να δούμε αν μετα πάει κατευθείαν Πάτρα ή Αστακό για βαψίματα όπως το Claudia
Nick the Greek Posted January 31 Author Posted January 31 Στα ανοιχτά της Λισσαβόνας αυτήν τη στιγμή η χήνα, θα βρίσκεται στο Algeciras το Σάββατο το απόγευμα. Τελευταία φορά το συνάντησα το περασμένο καλοκαίρι στο Rostock απ' όπου και το βλέπουμε να αποπλέει, κουφετάκι. Πιστεύω ο όγκος του θα σας εντυπωσιάσει όταν το δείτε από κοντά, αξίζει να το δούμε δίπλα στο AIDAdiva πρός χάριν συγκρίσεως μεγεθών. Ένα άλλο που δεν έχω αναφέρει είναι πως είναι και αρκετά αθόρυβο, όπως όλα άλλωστε τα καινούρια φέρρυ από την βόρειο Ευρώπη. Στο δικό μου ταξίδι δεν ακουγόταν καν ήχος μηχανών ή τριξίματα, ίσως βέβαια να είχε να κάνει και με το γεγονός ότι δεν τα ανοίγουν από άποψη στροφών. Τέλος, ένα άλλο ενδιαφέρον θα είναι να δούμε πως θα ανταποκριθεί το πλήρωμα της κουβέρτας στο ότι η φορτοεκφόρτωση θα γίνεται μόνο από πρύμα. Μην ξεχνάτε πως εκεί που δουλεύει το πλοίο, μπαίνουν όλα με τη μούρη και βγαίνουν όλα με τη μούρη, αφού το πλοίο δουλεύει πρύμα-πλώρα.
Ermenegildo Posted February 1 Posted February 1 Σχετικα με τις μηχανες ειναι αθορυβο γιατι ειναι ηλεκτρογεννητριες.. εχει ενα φοβερο συστημα προωσης που ειναι δυο ξεχωριστα μηχανοστασια δεξια και αριστερα του κητους και ενδιαμεσα γκαραζ.. ειναι δυο ηλεκτρομηχανες σε σειρα και καταληγουν σε δυο κινητηρες στους δυο αξονες.. οποτε ειναι σταθερα σε στροφες χωρις να εχει ιχνος vibration κλπ ξλπ
Kostas18gr Posted February 2 Posted February 2 Έφτασε Algeciras πήρε καύσιμα και ξεκίνησε για τον τελικό προορισμό που είναι το λιμάνι του Αστακού.
proud_ionian Posted February 4 Posted February 4 Πέρασε την Panteleria και πλέει (πολύ) ανοιχτά του Ακράγαντα
proud_ionian Posted February 5 Posted February 5 ΒΔ της Ζακύνθου ή ΝΑ της Κεφαλονιάς αν προτιμάτε. Το πολύ μέχρι τις 10 θα είναι Πλατυγιάλι
proud_ionian Posted February 5 Posted February 5 (edited) Τα δρομολόγια για τον Φεβρουάριο έχουν κατέβει. Από Ancona. Θα είναι Βενετία απο 14.2 Edited February 5 by proud_ionian
kefalonia94 Posted February 10 Posted February 10 Τόσο ωραίο πλοίο σαν το κ#λο της μαϊμούς το έκαναν..... *Picture TT-Line GmbH & Co. KG by Björn Kronenberg
Nick the Greek Posted February 13 Author Posted February 13 Το πλοίο τον περασμένο Νοέμβριο, άλλαξε και κλάση. Από τον DNV πέρασε στις αγκάλες του Rina. Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι στο τελευταίο PSC που πέρασε τον Αύγουστο του 2024 στο Trelleborg της Σουηδίας, είχε ούτε λίγο, ούτε πολύ 17 παρατηρήσεις. Και γενικότερα σε όλες τις επιθεωρήσεις του τα τελευταία 2-3 χρόνια βγάζει πλήθος παρατηρήσεων. Για να δούμε τι θα δούμε.
Ferry Himuka Posted February 14 Posted February 14 Ας το δούμε δεμένο στο νέο λιμάνι Πάτρας Άραγε με γερμανικό πλήρωμα θα κάνει δρομολόγια εδώ?
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 14 Posted February 14 Τουλάχιστον το ξενοδοχειακό λογικά θα είναι ελληνικό
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now