Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 1/1/2022 at 11:47 PM, Nick the Greek said:

 

Γενικά ένα ταξίδι χωρίς καμιά τρομερή ανάμνηση με το πλοίο να δένει ακριβώς στις 0700 στο Trelleborg και να πλέει όλη τη νύχτα στην ήρεμη Βαλτική με οικονομική ταχύτητα. Οι εντυπώσεις από το πλοίο πολύ καλές αν και οι επιβατικοί του κοινόχρηστοι χώροι ήταν περιορισμένοι. Η έννοια όμως είναι σχετική μια και το πλοίο έχει πρωτόκολλο 740 ατόμων και 221 καμπίνες, πράγμα που σημαίνει ότι ο κόσμος δεν είναι αυτός που θα βλέπαμε εν Ελλάδι στο πλοίο, το οποίο θα είχε πρωτόκολλο εύκολα τους διπλάσιους. Και για να δίνουμε και μια τάξη μεγεθων, το Nils Holgersson που βλέπουμε εδώ να πλησιάζει τα φανάρια του Travemunde έχει σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με τα δεινοσαυράκια Κρήτη Ι και Κρήτη ΙΙ, με χωρητικότητα όμως 170 νταλίκες. Για όσους αναρωτιούνται τι είναι αυτός ο θυρεός στην πλώρη του πλοίου, πρόκειται για τον θυρεό της περιοχής του Lubeck-Travemunde. Και εδώ η πρυμνιά άποψη του πλοίου.

 

Υποδεχτήκαμε την καινούρια χρονιά με trip report, αφού είμαστε που είμαστε κλεισμένοι. Και μη χειρότερα εύχομαι για το 2022.

Έχει κανείς ιδέα πως είναι οι καμπίνες? Εννοώ σε 2, 3 , 4 κλινες, εσωτερικες εξωτερικες.

Πραγματικά δωράκι για όσους κανονίζουμε ταξίδι. :) 

Posted (edited)

21-22 κόμβοι υπηρεσιακή.

Εδώ το deckplan του.

https://www.hhvferry.com/nilsh_peterp_2008dpx.html

Έχει και 3 καταστρώματα γκαράζ για φορτηγά.

 

 

Με ράμπες που πέφτουν από τις 2 μεριές όπως μας είχε πει πιο πάνω ο @Nick the Greek.Greek.Αναλυτικά μας εχει περιγραψει και τους χωρους του.

Οι κοινόχρηστοι εκτείνονται σε ένα ντεκ και μπορει να είναι λίγοι.Όμως για Αδριατική είναι μια χαρα.

Edited by nomikos
Posted

Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το χρονικό διάστημα της ναύλωσης. Στα συστήματα της Attica φαίνεται να συνυπάρχει με το Claudia ως το τέλος Απριλίου τουλάχιστον (μέχρι τότε έχουν περάσει δρομολόγια)

  • 3 weeks later...
Posted
On 1/2/2025 at 10:54 AM, Petros P said:

Έχει κανείς ιδέα πως είναι οι καμπίνες? Εννοώ σε 2, 3 , 4 κλινες, εσωτερικες εξωτερικες.

Πραγματικά δωράκι για όσους κανονίζουμε ταξίδι. :) 

 

Εδώ η δική μας. Σπαρτιάτικη και στενόχωρη, σκέψου πως όταν ανοίξει και ο καναπές-κρεββάτι δε γίνεται να κυκλοφορούν ταυτόχρονα όρθιοι δύο ενήλικες. Για μια χειμωνιάτικη ναύλωση είναι μια χαρά, με δεδομένο το πρωτόκολλό του. 

Posted

Δεν είχα την ευκαιρία να δώ κάποια τέτοια καμπίνα στο Akka. Σου υπενθυμίζω όμως αυτήν από το ταξίδι μου με το καινούριο Nils Holgersson το περασμένο καλοκαίρι. Προφανώς πιο καινούρια, αναλόγου επιπέδου δε. Αυτό σημαίνει πως η συγκεκριμένη εταιρεία, αυτήν τη φιλοσοφία έχει όσον αφορά τους επιβατικούς χώρους. Με άλλα λόγια, στη θέση σου δεν θα περίμενα να δώ κάτι "ουάου", ούτε στις εξωτερικές, ούτε στις lux. Θα σας πρότεινα δε, όσοι ίσως το σκέφτεστε, να μην σπαταλήσετε παραπάνω χρήματα για μια τέτοια καμπίνα με την ΤΤ Line.  

Posted

Το πλοίο διαπλέει το κανάλι του Κιέλου.

Στο Ferries! αναφέρουν ότι η ναύλωση είναι για ένα χρόνο.

Posted

Άραγε θα ήταν εφικτό κατά την διάρκεια της ναύλωσης, να είχε ένα πιο Greek friendly όνομα..

Μήν μου πείτε ότι δεν άλλαξε το "Ελληνοπρεπες" Κλαύδια..😉

Posted

Προς το παρόν πάει Algeciras. Να δούμε αν μετα πάει κατευθείαν Πάτρα ή Αστακό για βαψίματα όπως το Claudia 

Posted

Στα ανοιχτά της Λισσαβόνας αυτήν τη στιγμή η χήνα:D, θα βρίσκεται στο Algeciras το Σάββατο το απόγευμα. Τελευταία φορά το συνάντησα το περασμένο καλοκαίρι στο Rostock απ' όπου και το βλέπουμε να αποπλέει, κουφετάκι. Πιστεύω ο όγκος του θα σας εντυπωσιάσει όταν το δείτε από κοντά, αξίζει να το δούμε δίπλα στο AIDAdiva πρός χάριν συγκρίσεως μεγεθών. Ένα άλλο που δεν έχω αναφέρει είναι πως είναι και αρκετά αθόρυβο, όπως όλα άλλωστε τα καινούρια φέρρυ από την βόρειο Ευρώπη. Στο δικό μου ταξίδι δεν ακουγόταν καν ήχος μηχανών ή τριξίματα, ίσως βέβαια να είχε να κάνει και με το γεγονός ότι δεν τα ανοίγουν από άποψη στροφών. Τέλος, ένα άλλο ενδιαφέρον θα είναι να δούμε πως θα ανταποκριθεί το πλήρωμα της κουβέρτας στο ότι η φορτοεκφόρτωση θα γίνεται μόνο από πρύμα. Μην ξεχνάτε πως εκεί που δουλεύει το πλοίο, μπαίνουν όλα με τη μούρη και βγαίνουν όλα με τη μούρη, αφού το πλοίο δουλεύει πρύμα-πλώρα. 

Posted

Σχετικα με τις μηχανες ειναι αθορυβο γιατι ειναι ηλεκτρογεννητριες.. εχει ενα φοβερο συστημα προωσης που ειναι δυο ξεχωριστα μηχανοστασια δεξια και αριστερα του κητους και ενδιαμεσα γκαραζ.. ειναι δυο ηλεκτρομηχανες σε σειρα και καταληγουν σε δυο κινητηρες στους δυο αξονες.. οποτε ειναι σταθερα σε στροφες χωρις να εχει ιχνος vibration κλπ ξλπ

Posted

Έφτασε Algeciras πήρε καύσιμα και ξεκίνησε για τον τελικό προορισμό που είναι το λιμάνι του Αστακού.

Posted (edited)

Τα δρομολόγια για τον Φεβρουάριο έχουν κατέβει.

Από Ancona. Θα είναι Βενετία  απο 14.2

Edited by proud_ionian
Posted

Το πλοίο τον περασμένο Νοέμβριο, άλλαξε και κλάση. Από τον DNV πέρασε στις αγκάλες του Rina. Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι στο τελευταίο PSC που πέρασε τον Αύγουστο του 2024 στο Trelleborg της Σουηδίας, είχε ούτε λίγο, ούτε πολύ 17 παρατηρήσεις. Και γενικότερα σε όλες τις επιθεωρήσεις του τα τελευταία 2-3 χρόνια βγάζει πλήθος παρατηρήσεων. Για να δούμε τι θα δούμε.

Posted

Ας το δούμε δεμένο στο νέο λιμάνι Πάτρας 

FB_IMG_1739560390822.jpg

Άραγε με γερμανικό πλήρωμα θα κάνει δρομολόγια εδώ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...