ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 8 hours ago, bas said: Εγώ θεωρώ ότι η εταιρεία ήταν ένα μυρμήγκι που έμπλεκε με ελέφαντες στα χωράφια τους και έτσι κάθε της αρνητικό μεγενθυνόταν κυρίως από τα ελεφαντίσια μμε... Ενίοτε και ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις καταστάσεις αυτές και έπαιρνε αποφάσεις με το θυμικό και όχι την ψυχρή λογική, πράγμα που χειροτέρευε την κατάσταση. Εγώ λυπάμαι τα ωραία βαπόρια που φέρνει με τις μετασκευές που κάνει κ την συνέχεια που έχουν,αν έχουν... 7 hours ago, mpolo said: Οι κινήσεις της εταιρίας ηταν παντα άστοχες. αγόραζε πλοια βάση χαμηλότερης τιμής που ήθελαν αρκετα λεφτα για να έρθουν στα δικά μας δεδομένα. Εχει αγοράσει τέσσερα φορτηγοποσταλια απο τα οποία το ενα δούλεψε ελάχιστα σαν ρο-ρο (Θεσσαλονίκη) το αλλο του εκανε μια φρικτή μετασκευή που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ (Μακεδονία) ενα αλλο δεν ηρθε ποτε στην Ελλάδα και το lady που συνεχίζει την μετασκευή με ρυθμούς χελώνες. Απο τα πλοια που αγόρασε λοιπόν τα μόνα που μπορούμε να πουμε οτι εκαναν λίγη δουλεια ηταν το Παναγία Σουμελά (στο οποιο πραγματικα ασελγησε επάνω του αλλα τουλάχιστον του βγήκε το πιο αξιόπιστο) και το Σαμοθράκη στο οποιο δεν εριξε ουτε ενα ευρω και εβγαλε βλάβες. Το Εξπρές Λήμνος δεν το βάζω καν γιατι ειναι ζήτημα αν δούλεψε συνολικά 4 μήνες για την εταιρεία. Θυμάμαι μια φορά σε ενα πρακτορείο στην Λήμνο κλασσικά να τσακώνονται επιβάτες με τον πράκτορα γιατι το Σαμοθράκη ειχε χαλάσει δυο φορες σε μια εβδομαδα και ειχε γινει ενα μικρό αλαλούμ.ο επιβάτης αναφερόταν στην άσχημη κατασταση του πλοίου με αρκετα κοσμητικά επίθετα. Τοτε γύρισε ο πράκτορας με τρομερο ύφος και του λέει ναι καλα αυτα που λες αλλα τι εχεις να πεις για το Εξπρές Λήμνος που ειναι σαν κρουαζιερόπλοιο. Τοτε γυρισε ο επιβάτης και του ειπε πως ο Μανούσης και το Κνωσός Παλλάς να αγοράσει με την διαχείριση που κανει σε ενα μηνα θα εχει καταντήσει ρεταλι. Νομίζω πως αυτο συνοψίζει τα παντα. Κ να σκεφθούμε ότι το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ήταν καλύτερο από το Β ΚΟΡΝΑΡΟΣ Το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ δεν ήταν "φορτηγοποστάλι". 2 hours ago, SAMAINA said: μια απόπειρα να πάει για σκραπ και το γυρισαν πίσω γιατί το πήραν τα ρυμουλκά χωρίς άδεια, Το πήραν μιά Καθαρή Δευτέρα (!) κ μέχρι να το γυρίσουν πίσω,έφερναν βόλτες κάτω από την Μυτιλήνη! 19 hours ago, pkos said: Την εταιρεία τη θυμάμαι αν και μικρός τότε όταν όργωνε και εκείνη το βορειοανατολικό αιγαίο για να πιάσει ένα κομμάτι από την hellenic και την nel. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πλοίο πέρασε να έχει λάθος ώρες πχ το μυτιλήνη χίο το θυμάμαι 2 ώρες, κάτι ανακοινώσεις ότι θα φέρει πλοία τύπου Μυτιλήνη, και κάτι αλλά. Είχε φτιάξει μια καλή εικόνα με το αείμνηστο Παναγία Κρημνιώτισσα που είναι ένα από τα γρηγορότερα ρορο που πέρασαν. Έπαιρνε τότε πολλά φορτηγά από τότε μέναν και απ' έξω όπως τούτο το καιρό με το θέμα του Πελαγίτη. Και πολλοί φορτηγατζιδες τη προτιμούσαν τότε αν δεν βρίσκαν στη νελ. Βέβαια η δεύτερη έβαλε το Sea Witch τότε ναυλωμένο από το κο Καββαδα (Mccl) και έπειτα το Ταξιάρχη κάποια στιγμή που έκανε το ρορο. Στην ακίνησία έφερε και το ρορό θεσσαλονίκη που εικοσαριζε για πλάκα και έκανε πλάκα και στα συμβατικά. Έπειτα αγόρασε και το εξπρές λήμνος και το σαμοθράκη που ήταν δύο εξαιρετικά πλοία θυμάμαι ότι πηγαίναν συνέχεια με μειωμένες ταχύτητες και είχαν συνεχώς βλάβες και αυτό συνέχισε μέχρι το 2009. Η εταιρεία θεωρούμε ότι το έχασε με τις μετασκευές που έκανε τότε και βλέπω ότι το ίδιο κάνει και σήμερα ενώ έχει αγοράσει εξαιρετικά καράβια. Το Π ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ ήταν γρήγορο γιατί οπως κ το αδελφό Π.ΑΓΙΑΣΣΟΥ ήταν μετασκευές από εγ/ογ κονταδελφά του ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ
nomikos Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 (edited) Όντως το Κρημνιώτισα και το Αγιάσου πρέπει να είχαν 20 κόμβους υπηρεσιακή αν ήταν στα καλά τους και με σωστή περιποίηση μηχανικά.Γρήγορα βαπόρια για την εποχή τους. Edited December 13, 2024 by nomikos
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 22 hours ago, pkos said: Την εταιρεία τη θυμάμαι αν και μικρός τότε όταν όργωνε και εκείνη το βορειοανατολικό αιγαίο για να πιάσει ένα κομμάτι από την hellenic και την nel. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πλοίο πέρασε να έχει λάθος ώρες πχ το μυτιλήνη χίο το θυμάμαι 2 ώρες, κάτι ανακοινώσεις ότι θα φέρει πλοία τύπου Μυτιλήνη, και κάτι αλλά. Είχε φτιάξει μια καλή εικόνα με το αείμνηστο Παναγία Κρημνιώτισσα που είναι ένα από τα γρηγορότερα ρορο που πέρασαν. Έπαιρνε τότε πολλά φορτηγά από τότε μέναν και απ' έξω όπως τούτο το καιρό με το θέμα του Πελαγίτη. Και πολλοί φορτηγατζιδες τη προτιμούσαν τότε αν δεν βρίσκαν στη νελ. Βέβαια η δεύτερη έβαλε το Sea Witch τότε ναυλωμένο από το κο Καββαδα (Mccl) και έπειτα το Ταξιάρχη κάποια στιγμή που έκανε το ρορο. Στην ακίνησία έφερε και το ρορό θεσσαλονίκη που εικοσαριζε για πλάκα και έκανε πλάκα και στα συμβατικά. Έπειτα αγόρασε και το εξπρές λήμνος και το σαμοθράκη που ήταν δύο εξαιρετικά πλοία θυμάμαι ότι πηγαίναν συνέχεια με μειωμένες ταχύτητες και είχαν συνεχώς βλάβες και αυτό συνέχισε μέχρι το 2009. Η εταιρεία θεωρούμε ότι το έχασε με τις μετασκευές που έκανε τότε και βλέπω ότι το ίδιο κάνει και σήμερα ενώ έχει αγοράσει εξαιρετικά καράβια. Το Π ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ ήταν γρήγορο γιατί οπως κ το αδελφό Π.ΑΓΙΑΣΣΟΥ ήταν μετασκευές από εγ/ογ κονταδελφά του ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ 21.8 είχαν στα καλά τους κ αυτό γιατί τα ιαπωνικά ακτοπλοΪκά είχαν ανέκαθεν δρόμο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 Πρέπει να λέει γιά το ιαπωνικό AKATSUKI
Metal maniac Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 https://kalymnos-news.gr/2024/12/συνέντευξη-φώτη-μανούση-απαντήσεις-σ/ Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024 στις 11.00 το πρωί, ο Φώτης Μανούσης, της SAOS FERRIES, παραχώρησε μια εκτενή και άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη στα τοπικά μέσα της Καλύμνου
Annivas Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Επικεντρώνονται πολύ , στην αδυναμία απαρσης καταπέλτη η οποία συνεβει μέσα στον κόλπο στο Λακκι της Λερου και κατά την γνώμη μου δεν υπήρξε κανένας κίνδυνος για επιβάτες και πλήρωμα . Το σοβαρό περιστατικό ήταν που έμεινε καραβοφάναρο. Και δεν έμεινε για λίγη ώρα , υπήρξε προφανής αδυναμία αντιμετώπισης της βλάβης και περίμεναν με τις ώρες ρυμουλκό να πάει να το πιάσει και να το γυρίσει στην Καλυμνο . Ευτυχως το περιστατικό συνεβει υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες και υπήρξε ικανοποιητική απόσταση από τις πλησιέστερες στεριές .
Rodos1505 Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Στο FB εχθές ανάρτησε η εταιρεία ότι το αυριανό δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί μια ώρα μετά το προγραμματισμένο λόγω του ότι ο υπάλληλος του τελωνείου της Καλύμνου αρνείται να εξυπηρετήσει κατά την ώρα άφιξης!! Ελλάδα το μεγαλείο σου..
BS CHIOS Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Το έχουμε αναφέρει και στο τόπικ του πλοίο, εδώ.
Nicksy58 Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 Φαίνεται ότι κάποιες αρχές θα κάνουν τα πάντα για να μποϊκοτάρουν το ΣΑΟΣ για να ξαναπάρουν τη γραμμή για την ΑΝΕ Καλύμνου.
Rodos1505 Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Ας είμαστε αντικειμενικοί. Το ότι έπαθε βλάβη δεν σημαίνει ότι έπλεε γεμάτο επιβάτες προς τα παράλια της Τουρκίας και αυτό μπορούμε να το συμπεράνουμε από το στίγμα του πλοίου. Δεν αντιλέγω, έχουν γίνει πολλά άσχημα περιστατικά αλλά να λέμε τα πράγματα όπως είναι και να μην υπερβάλλουμε.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 2 hours ago, nomikos said: Ποιος λεει αυτες τις παραριες?
georgios express Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Σεβαστέ @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ δεν διακρίνεις πάνω αριστερά τον αγλαό Στέφανο Χίο;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 (edited) Ααα...ενταξει...Τωρα μαλιστα... Edited December 31, 2024 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now