Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ο καθρέφτης του μου έφερνε λίγο σε Παναγία Σουμελά.Και τα δύο χτιστήκανε στο ίδιο ναυπηγείο με διαφορά δύο ετών.

  • 2 weeks later...
Posted

To πλοιο ειναι ξανα εκτος νερου στου Σπανοπουλου.Προφανως καποιο προβλημα προεκυψε

  • 1 month later...
Posted (edited)

Αυτή την ώρα πραγματοποιεί το δοκιμαστικό 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Το Ωριων αναμένεται να φύγει το Σάββατο από τη Σαλαμίνα για να πάει στο λιμάνι του Λαυρίου, έτσι ώστε τη Δευτέρα να ξεκινήσει τα εμπορικά του δρομολόγια με ολικές ναυλώσεις.

Posted

Νεοφερμένο ro-ro στην κυκλοφορία, χαίρονται οι μερακλήδες και παίρνουν pop corn. Οι μερακλήδες χαίρονται δηλαδή, γιατί για τον κόσμο που το ταξιδεύει επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες. Στο πρώτο του εν Ελλάδι εμπορικό δρομολόγιο το Ωρίων απέπλευσε από το Λαύριο στις 1600 απ' ευθείας για τη Νάξο όπου και έριξε καταπέλτη στις 0135, έκανε δηλαδή 9.5 ολόκληρες ώρες, περισσότερο από το Αθήνα - Νέα Υόρκη με το αεροπλάνο:P. Και πως να μην κάνει τόσο όταν η ταχύτητά του δεν ξέφυγε από το πλαίσιο των 8 με 9 κόμβων, μάλιστα έφτασε στο σημείο και να ψηλώσει λιγάκι ανοιχτά της Γυάρου έτσι ώστε να πάρει πρύμα τον καιρό. Απόψε παρεμπιπτόντως σε επίπεδου καιρού, μιλάμε για 4-5 μποφώρ με τάση εξασθένησης.

 

Ένα άλλο που είναι αξιοσημείωτο είναι το βύθισμά του. Σύμφωνα με το ρούφ είναι στα 4 μέτρα έμφορτο προφανώς, κάτι που μου ακούγεται σωστό αν σκεφτεί κανείς ότι στη Σκωτία όπως βλέπω εγώ είχε βύθισμα 2.44 κενό φορτίου. Δεν ξέρω τι αλλαγές έχει φάει και πως αυτές έχουν επηρρεάσει την ευστάθειά του αλλά είμαι τρομερά περίεργος να ήξερα πώς έχει τριμαριστεί και τι freeboard έχει πρύμα, φορτωμένο με γεμάτα βυτία. Αναρωτιέμαι επίσης αν ξέρει κανείς τι σύνθεση πληρώματος έχει. 

 

Στην αρχή πήγε για το κεφάλι της Νάξου το πλοίο, τελικά προτίμησε να δέσει με πλώρη στο νοτιά(συμπαθάτε με, δεν ξέρω τις θέσεις της Νάξου) όπως δένουν οι παντόφλες. Ταλαιπωρήθηκε αρκετά για να δέσει αλλά είναι αναμενόμενο μέχρι να το μάθουν, η πρόσδεση πήρε κανένα 25λεπτο. Εν τω μεταξύ δεν ξέρω αν και κατά πόσον στρώνει καλά ο καταπέλτης, ίσως και γι αυτό να άλλαξε θέση. Κατά την εκφόρτωση φαίνονταν τα βυτία να βγαίνουν μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης. Όσο μπόρεσα να δώ το πλοίο έβγαλε 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο και 5 επικαθήμενα βυτία.

 

Όπως και να έχει καλή αρχή στο πλοίο, καλή δύναμη σε αυτούς που το ταξιδεύουν και καλά κέρδη στους πλοιοκτήτες του.

Posted (edited)

Με ποπ κορν το περιμεναμε και νετφλιξ η αληθεια ειναι...ωραιο το ρεπορταζ της αφιξης...σιγουρα θα ειχε και οδηγους(αν ηταν τρακτορες μαζι με επικαθημενα) μεσα εκτος απο το πληρωμα...που θα περασαν καλα🙂...στην μπαντα ταξιδευει καλυτερα αραγε??

Edited by express adonis
Posted

70 μετρα βαπορακι ειναι ,προφανως και η συμπεριφορα του θα ειναι αναλογη.

Τα ψηλωματα θα πανε συννεφο

Posted

Πολύ σωστά, βαρύς καταπέλτης για να αντέχει έμφορτες νταλίκες αλλά και μακρύς με συνέπεια να είναι και ψηλά το βάρος. Βάλε και τα goalposts για να τον στηρίξει, έχει προστεθεί πολύ βάρος εκεί.

Posted

Δεύτερο εμπορικό δρομολόγιο του πλοίου για Σαντορίνη σήμερα. Αναχώρηση 1530 από το Λαύριο, ίδιες ταχύτητες με το πρώτο δρομολόγιο και εκτιμώμενη ώρα άφιξης στον Αθηνιό η 4η πρωινή. Συνολικά 12.5 ώρες δηλαδή. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...