express adonis Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 ωραιες φωτογραφιες και ο οριωνας ενδιαφερον και διαφορετικος απο οτι εχουμε δει στα εντος νερα...
nomikos Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 Ο καθρέφτης του μου έφερνε λίγο σε Παναγία Σουμελά.Και τα δύο χτιστήκανε στο ίδιο ναυπηγείο με διαφορά δύο ετών.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 4, 2022 Posted December 4, 2022 (edited) ΩΡΙΩΝ το σωστό, εντάξει πρώην ΕΓ/ΟΓ τυπικό της Caledonian McBrayne η οποία κάνει στα νησιά γύρω από την Σκωτία. Εβρίδες,Ορκάδες κλπ Edited December 4, 2022 by proud_ionian
polmyt Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 To πλοιο ειναι ξανα εκτος νερου στου Σπανοπουλου.Προφανως καποιο προβλημα προεκυψε
enas chiotis Posted February 9, 2023 Posted February 9, 2023 Να περιμένουμε να ξεκινήσει δρομολόγια ή περιμένουμε κανένα ανταλλακτικό;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2023 Posted February 9, 2023 Το πλοίο έχει τελειώσει το δεξαμενισμό του. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε να ξεκινήσει δρομολόγια μετά την αντικατάσταση του Ιωσήφ Κ από το Τάλως
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2023 Posted February 14, 2023 Το Ωριων αναμένεται αύριο να βγει για δοκιμαστικό.
Mike18 Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 (edited) Αυτή την ώρα πραγματοποιεί το δοκιμαστικό Edited February 15, 2023 by Nick the Greek Quote
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted February 15, 2023 Posted February 15, 2023 Πολύ χαμηλή δεν είναι η κατασκευή της πρύμης για τον σκοπό που έχει προοριστεί ( Ro Ro για το Αιγαίο ) ;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 16, 2023 Posted February 16, 2023 Το Ωριων αναμένεται να φύγει το Σάββατο από τη Σαλαμίνα για να πάει στο λιμάνι του Λαυρίου, έτσι ώστε τη Δευτέρα να ξεκινήσει τα εμπορικά του δρομολόγια με ολικές ναυλώσεις.
ships_info_kavall Posted February 18, 2023 Posted February 18, 2023 Πάει Λαύριο το πλοίο όπως φαίνεται
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Νομίζω ότι έχει αναχώρηση σήμερα στις 15:00 για Μύκονο Πάρο Νάξο.
Panagiotakó Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Με 8 κόμβους αυτή την στιγμή μπροστά απ την Κύθνο το πλοίο, οικονομικά απο οτι φαίνεται😁
Nick the Greek Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 Νεοφερμένο ro-ro στην κυκλοφορία, χαίρονται οι μερακλήδες και παίρνουν pop corn. Οι μερακλήδες χαίρονται δηλαδή, γιατί για τον κόσμο που το ταξιδεύει επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες. Στο πρώτο του εν Ελλάδι εμπορικό δρομολόγιο το Ωρίων απέπλευσε από το Λαύριο στις 1600 απ' ευθείας για τη Νάξο όπου και έριξε καταπέλτη στις 0135, έκανε δηλαδή 9.5 ολόκληρες ώρες, περισσότερο από το Αθήνα - Νέα Υόρκη με το αεροπλάνο. Και πως να μην κάνει τόσο όταν η ταχύτητά του δεν ξέφυγε από το πλαίσιο των 8 με 9 κόμβων, μάλιστα έφτασε στο σημείο και να ψηλώσει λιγάκι ανοιχτά της Γυάρου έτσι ώστε να πάρει πρύμα τον καιρό. Απόψε παρεμπιπτόντως σε επίπεδου καιρού, μιλάμε για 4-5 μποφώρ με τάση εξασθένησης. Ένα άλλο που είναι αξιοσημείωτο είναι το βύθισμά του. Σύμφωνα με το ρούφ είναι στα 4 μέτρα έμφορτο προφανώς, κάτι που μου ακούγεται σωστό αν σκεφτεί κανείς ότι στη Σκωτία όπως βλέπω εγώ είχε βύθισμα 2.44 κενό φορτίου. Δεν ξέρω τι αλλαγές έχει φάει και πως αυτές έχουν επηρρεάσει την ευστάθειά του αλλά είμαι τρομερά περίεργος να ήξερα πώς έχει τριμαριστεί και τι freeboard έχει πρύμα, φορτωμένο με γεμάτα βυτία. Αναρωτιέμαι επίσης αν ξέρει κανείς τι σύνθεση πληρώματος έχει. Στην αρχή πήγε για το κεφάλι της Νάξου το πλοίο, τελικά προτίμησε να δέσει με πλώρη στο νοτιά(συμπαθάτε με, δεν ξέρω τις θέσεις της Νάξου) όπως δένουν οι παντόφλες. Ταλαιπωρήθηκε αρκετά για να δέσει αλλά είναι αναμενόμενο μέχρι να το μάθουν, η πρόσδεση πήρε κανένα 25λεπτο. Εν τω μεταξύ δεν ξέρω αν και κατά πόσον στρώνει καλά ο καταπέλτης, ίσως και γι αυτό να άλλαξε θέση. Κατά την εκφόρτωση φαίνονταν τα βυτία να βγαίνουν μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης. Όσο μπόρεσα να δώ το πλοίο έβγαλε 1 μονό φορτηγό, 1 μονό βυτίο και 5 επικαθήμενα βυτία. Όπως και να έχει καλή αρχή στο πλοίο, καλή δύναμη σε αυτούς που το ταξιδεύουν και καλά κέρδη στους πλοιοκτήτες του.
express adonis Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 (edited) Με ποπ κορν το περιμεναμε και νετφλιξ η αληθεια ειναι...ωραιο το ρεπορταζ της αφιξης...σιγουρα θα ειχε και οδηγους(αν ηταν τρακτορες μαζι με επικαθημενα) μεσα εκτος απο το πληρωμα...που θα περασαν καλα🙂...στην μπαντα ταξιδευει καλυτερα αραγε?? Edited February 21, 2023 by express adonis
polmyt Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 70 μετρα βαπορακι ειναι ,προφανως και η συμπεριφορα του θα ειναι αναλογη. Τα ψηλωματα θα πανε συννεφο
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 Αν κ στη Σκωτία έτρωγε χοντρή θάλασσα,η διαγωγή του θα έχει αλλάξει προς το χειρότερο με το να φαρδύνουν την πρύμη κ με τον καταπέλτη σε αυτή τη θέση.
Nick the Greek Posted February 21, 2023 Posted February 21, 2023 Πολύ σωστά, βαρύς καταπέλτης για να αντέχει έμφορτες νταλίκες αλλά και μακρύς με συνέπεια να είναι και ψηλά το βάρος. Βάλε και τα goalposts για να τον στηρίξει, έχει προστεθεί πολύ βάρος εκεί.
Nick the Greek Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Δεύτερο εμπορικό δρομολόγιο του πλοίου για Σαντορίνη σήμερα. Αναχώρηση 1530 από το Λαύριο, ίδιες ταχύτητες με το πρώτο δρομολόγιο και εκτιμώμενη ώρα άφιξης στον Αθηνιό η 4η πρωινή. Συνολικά 12.5 ώρες δηλαδή.
express adonis Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 λαυριο-κισσαμος την παρασκευη μεσω κυθηρων 23 ωριτσες!!!
giorgos_249 Posted March 1, 2023 Author Posted March 1, 2023 Οχι δεν ειναι παντόφλα, είναι ο Ορίων στο Λαύριο μετά το πρώτο του δρομολόγιο για Νάξο.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now