Shippihs Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Και το Μακεδονία με κομμένο όνομα ηρθε . Αλλο μετά που εκανε τουρ τις ντανες
samothrax Posted November 11, 2021 Posted November 11, 2021 Στο https://www.myshiptracking.com/el/?mmsi=620902000 το δείχνει Ελλάδα..... Μήπως είναι το πλοίο φάντασμα και δεν το κατάλαβε κανείς...;
Neptune Posted November 11, 2021 Posted November 11, 2021 35 μερες πριν. Μαλλον ειναι δοκιμη του ΑΙΣ που καποιος φουκαρας πηρε αγκαλια να το βαλει στο βαπορι.
Shippihs Posted November 13, 2021 Posted November 13, 2021 Εμφανίστηκε το βαπόρι ανοικτά της Kuala Lumpur
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2021 Posted November 14, 2021 (edited) ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ‘’MISHI’’ ΣΥΝΕΧΕΙΖΕΤΑΙ ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ! Το νεοαποκτηθέν πλοιο της SAOS FERRIES ταξιδεύει αυτήν την στιγμή με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Εχει διανύσει χιλιάδες μίλια έχοντας κάνει στάσεις ανεφοδιασμού στην Μανίλα και Σιγκαπούρη. Επόμενες στάσεις του, ειναι το Κολόμπο της Σρί Λάνκα και η Τζέντα. Στην συνέχεια μέσω Σουέζ θα έρθει στην Ελλάδα! Στον Πειραιά θα μετασκευαστεί κυρίως εσωτερικά, χωρίς να αλλάξει τις κύριες γραμμές του ωστε να μεταφέρει εκατόν πενήντα ΙΧ αυτοκίνητα και επτακόσιους επιβάτες. Ειναι καιρός λοιπόν να του δώσουμε ενα σωστό όνομα! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ! ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΝΟΙ ΜΑΣ! Προτείνεται μας ονόματα στέλνοντας μηνύματα στο messenger Ο νονός το όνομα του οποίου θα επιλεγεί θα ταξιδεύει δωρεάν με το πλοίο μαζι με το αυτοκίνητο του και την οικογένεια του (τεσσερα μέλη) για όσο αυτό θα ανήκει στην εταιρεία μας. Στην περίπτωση που υπάρξουν περισσότεροι του ενός, που θα προτείνουν το όνομα που θα επιλεγεί, θα γίνει κλήρωση. Το βίντεο ειναι απο την Μανίλα. Και το κείμενο από το fb της ΣΑΟΣ Edited November 14, 2021 by proud_ionian
Power_Jet Posted November 18, 2021 Posted November 18, 2021 Έφτασε στη Σρι Λάνκα χθες το βράδυ το πλοίο.
margaritis24 Posted December 3, 2021 Posted December 3, 2021 Αναμεσα σε Σαντορινη κ Κρητη ανηφοριζει για Πειραια
nomikos Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Κάποιος καμιά φωτογραφία;Αν δρομολογηθεί ακτοπλοία σε καμιά μικρή άγονη θα μιλάμε για μια πολύ καλή προσθήκη.
hsw giorgos Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 1 hour ago, nomikos said: Κάποιος καμιά φωτογραφία;Αν δρομολογηθεί ακτοπλοία σε καμιά μικρή άγονη θα μιλάμε για μια πολύ καλή προσθήκη. Φαίνεται στο βίντεο που ανέβασε ο Petros P. με το Voyager Of The Seas.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Ενδοκυκλαδικα...Το μεγεθος του απο τα πλεον καταλληλα...
Takisg Posted December 5, 2021 Posted December 5, 2021 (edited) Σύμφωνα με τον Μανούση η μετασκευή του πλοίου θα γίνει στο ναυπηγείο του Καπογιαννάτου το πλοίο θα δέχεται 700 επιβάτες και 150 ι.χ. υπό την επίβλεψη της ναυπηγού κυρίας Πετυχάκη και του νηογνώμονα Rina!!! Edited December 5, 2021 by Takisg
Shippihs Posted December 21, 2021 Posted December 21, 2021 Εδώ εχει μερικές φωτογραφίες απο το εσωτερικο του. Αυτό που δεν έχω καταφέρει να βρω είναι κάνα βιντεάκι με επιβίβαση στο γκαραζ ή φωτο του
Annivas Posted December 21, 2021 Posted December 21, 2021 Κλασσικά , όπως και σε όλα τα γιαπωνέζικά βαπόρια έχει τατάμια ή περιπαιχτικά νεκροθάλαμοι , όπου πέφτουν κατάχαμα και κοιμούνται.
Z.Gk. Posted December 21, 2021 Posted December 21, 2021 Όμορφο βαποράκι! Ας ελπίσουμε ότι ο Μανούσης όντως θα το μετασκευάσει και θα καταφέρει να το δρομολογήσει.
samothrax Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 On 12/21/2021 at 10:37 AM, Shippihs said: Εδώ εχει μερικές φωτογραφίες απο το εσωτερικο του. Αυτό που δεν έχω καταφέρει να βρω είναι κάνα βιντεάκι με επιβίβαση στο γκαραζ ή φωτο του Έχει 2 φωτο, ημία δείχνει ξεκάθαρα το σημείο επιβίβασης - αποβίβασης οχημάτων και η άλλη επιβατών:
Takisg Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Πρίν 2 μέρες ξεκίνησαν ελασματουργικές εργασίες στον Ναυπηγείο του Καπογιαννάτου να δούμε εάν το χρονικό όριο που έχει θέσει εταιρία και πλοιοκτήτης είναι εφικτό δηλαδή ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο σε 4 μήνες!!!
enas chiotis Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 Πάντως για να βάλει τον καταπέλτη πρύμα πρέπει να σηκώσει το γκαραζ, αφού από τις φωτό που ανεβάζει το ναυπηγείο, από τσιμινιέρα και πρύμα είναι πολύ χαμηλό.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 Νομίζω ότι πρέπει να μεταφερθούν και τα συστήματα του τιμονιού από το χώρο του γκαράζ, ένα κατάστρωμα πιο κάτω.
giorgos_249 Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 (edited) Ενδιαφέρον πλοίο που ταιριάζει σε πολλές γραμμές, αλλά γενικά πολλές και δύσκολες/ακριβές δουλειές (σαν το Μακεδονία τότε) που αξίζει άραγε τον κόπο να γίνουν? Δεν καταλαβαίνω γιατί να πάει να χτυπήσει κάποιος σε πλειστηριασμό και στη συνέχεια να φερει αυτο το πραγμα απο την άλλη άκρη της γης (και να ρίξει και 500 χιλιάρικα μόνο για να το φέρει) αν πρέπει να φτιάξει από την αρχή σχεδόν το μισό πλοίο? Υπήρχαν πόσα άλλα Ιαπωνικά πλοία πιο "ετοιμα".... Αν είναι να στοιχίσει 10 εκατομύρια όλο το project, στα 15 χτίζεις στο Πέραμα ένα 75μετρο ferry και χτυπάς όποια άγονη θες με υψηλότερα μισθώματα κιόλας λόγω ηλικίας του πλοίου... Και σου μένει και ένα αξιόλογο πλοίο που έχει ακόμη πραγματική ζωή μετά την οικονομική απόσβεση της επένδυσης, σε αντίθεση με αυτό που σε 10 χρόνια θα είναι 36 ετών..... ( Οταν λεω 75μετρο ferry εννοώ πχ ένα αδερφάκι του Aqua Spirit, ή και λίγο μεγαλύτερο ) Edited January 4, 2022 by giorgos_249
gtogias Posted January 4, 2022 Posted January 4, 2022 Δε νομίζω να φτάνουν 15 εκατομμύρια για κλειστό ferry 70 και βάλε μέτρων. Μάλλον πολλαπλάσιο είναι το κόστος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now