Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όπως ήταν δεν μπορούσε να ταξιδέψει στην Ελλάδα. Πχ δεν είχε καταπέλτη στη πρύμη, το γκαράζ του σε διαφορετικό ύψος πρυμα σε σχέση με το μέσο του πλοίου, στο πρυμα στο γκαράζ είχε τους μηχανισμούς των τιμονιών, οπότε δεν μπορούσε να μπουν αμάξια στο γκαράζ, εφόσον θα έπρεπε να μπει καταπέλτης στη πρύμη. Το σκέπαστρο που δημιουργείται στη πρύμη είναι για να δημιουργηθεί σταθμός συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης

Posted (edited)

Για να το κάνει έτσι ο Μανούσης κάποιον λόγο θα έχει. Τώρα αυτός είτε είναι οικονομικός και θέλει να τα δίνει "λίγα λίγα" τα λεφτά είτε δημιουργούνται προβλήματα με τα συνεργεία, μόνο ο ίδιος το ξέρει . Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Π100 ότι το πλοίο μετασκευαζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να πληρεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να δρομολογηθεί στην Ελλάδα. Δεν είναι τίποτα υπερβολικό στην μετασκευή, ίσα ίσα τα απαραίτητα, συν μερικές "διακοσμητικές" προσθήκες.

Edited by proud_ionian
  • 5 months later...
  • 1 month later...
Posted

Οι εργασίες στο Λαίδη συνεχίζονται κανονικά,απλώς με αργούς ρυθμούς ... δεν καίγονται !!!

Τα τζάμια στα παράθυρα του σαλονιού τοποθετήθηκαν,ενώ έχει ξεκινήσει η εσωτερική τοποθέτηση των μονωτικών υλικών και ταπετσαριών,τέλος στην πλώρη μπήκαν παραπέτα  τα οποία σβήνουν γλυκά προς τον καθρέφτη.

  • 1 month later...
Posted
19 hours ago, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said:

Θα προλάβει την φετινή σεζόν ;

Κρίνοντας από τη μέχρι τώρα πορεία της εταιρίας με τα πρωτοσέλιδα που κάνει κομματάκι δύσκολο να προλάβει όχι τη φετινή , ούτε την επόμενη ! 

  • 1 month later...
Posted

Είδα σε φωτό που ανέβηκε ότι βάφτηκε η τσιμινιερα του. Συνεχιζουν τις εργασίες ή πάλι σε κάνα μήνα τίποτα καινούργιο?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...