marioskef Posted May 25, 2023 Posted May 25, 2023 Με εξαιρεση την αποληξη στη πρυμνη που φαινεται να γινεται πιο ομαλη και διαγωνια (σαφεστατα πιο ωραια), μεχρι τωρα ολα τα υπολοιπα φαινονται ιδια με τη μακετα...
SUPERVAGETA Posted May 26, 2023 Posted May 26, 2023 (edited) Αν προσέξεις την μακέτα, από την τσιμινιέρα έως την πρυμννη, είναι κενή χωρίς παράθυρα....μέχρι και τα παλιά <<κουτιά>>φαίνονται τα οποία αφαιρέθηκαν.....προφανώς παει να γίνει εσωτερικό σαλόνι εκείνο το διάζωμα ,μέχρι σχεδόν τέρμα πίσω και πιθανόν στο πάνω εξωτερικο ντεκ,θα μπουν τα εξωτερικά σαλόνια από την γέφυρα μέχρι την τσιμινιέρα....θα δούμε....μακάρι να βγει κάτι καλό! Edited May 26, 2023 by proud_ionian quote
marioskef Posted May 26, 2023 Posted May 26, 2023 (edited) Πιθανως να εχεις καποια σχετικη πληροφορηση... Εγω παντως δεν βλεπω κατι τετοιο... Με βαση τις φωτογραφιες που εχουν δημοσιευθει, σε γενικες γραμμες ακολουθειται η μακετα με εξαιρεση το κομματι πρύμα που εχω σε μαυρο κυκλο. Αυτο πλευρικα φαινεται να κλεινει. Ομως το κομματι μεταξυ τσιμινιερας και του ασπρου κουτιου στη πρυμνη φαινεται να παραμενει κενος και χωρις "στεγη". Edited May 26, 2023 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Λαίδη στο Ν.Μ. Δραπετσώνας, όπου φαίνεται η επέκταση του ανοικτού καταστρώματος πίσω από τη γέφυρα μέχρι τη τσιμινιέρα και η κάλυψη της πρύμης με λαμαρίνες στις μπάντες
proud_ionian Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Άλλο ένα μανουσοβάπορο, που η πρύμη του μετά τη μετασκευή θα θυμίζει καρότσι super market
giorgos_249 Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Και ξεκίνησε αρκετά καλά, πήγαινε για ωραίο αποτέλεσμα! Ήταν ανάγκη να γίνει όλο αυτό το άσκοπο χτίσιμο? 😟 Επίσης βλέπω ότι οι περατζάδες δεξιά-αριστερά τρώνε χώρο από το γκαράζ, πως και δεν αφαιρούνται για να είναι το πλοίο πιο λειτουργικό?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Γιατί προφανώς δεν θέλει να μεγαλώσει το γκαράζ του πλοίου και να υποστεί το κόστος με την διαπλάτυνση και την επέκταση προς το πλώρα του γκαράζ του (δεν φτάνει μέχρι τη πλώρη εάν θυμάμαι καλά)
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Το λες απαιτήσεις για να πάρει ένα στοιχειώδες πρωτόκολλο επιβατών
Rafinioths Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 (edited) θλίψη γιατί είναι ομορφο το σκαρί που αγόρασε ο ιδιοκτήτης του πιο σύγχρονου οινοποιείου/αποσταγματοποιειου του νησιου των καβειρθων μυστηριων.. η πρύμη καταστρέφει το υπόλοιπο του πλοίου που ειναι ωραιο κριμα Edited July 22, 2023 by Rafinioths
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Είχατε δει τη παλιά πρύμη εάν ήταν λειτουργική για χρήση στην Ελλάδα?? Αφήστε να τελειώσει η μετασκευή του πλοίου και κάνετε μετά τα αρνητικά σχόλια σας.
marioskef Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 (edited) Θα μου επιτρέψεις όμως Παναγία μου να υπερβω τις διδαχές σου και να τολμήσω να πω πως είτε επειδή υπάρχει έλλειψη χρημάτων, είτε επειδή ο Μαν την έχει δει αλλιώς, πλέον πάμε σε πολύ πιο μετρημένες μετασκευες... που μάλλον σέβονται πιο πολύ την αρχική σχεδιαστική προσέγγιση του πλοίου... Edited July 22, 2023 by marioskef
maritime_diamonds_sam Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 Αν αληθεύει αυτό που ακούγεται ότι ο Μαν το ετοιμάζει για Σαμοθράκη ,δεν νομίζω να μπορεί να ξεπεράσει τον Κοραή σε κάτι άλλο εκτός από την μικρότερη ηλικία που έχει και να μπορεί να ανταπεξέλθει σε καθημερινές ανάγκες του νησιού κατά την καλοκαιρινή περίοδο.Οι ανάγκες πλέον έχουν αλλάξει , κάποτε χτίσανε το 84μ Σάος 2 με βάση τις ανάγκες του νησιού,πλέον το καλοκαίρι ο Διαμαντής που είναι μεγαλύτερος και ευρύχωρος σχετικά πηγαινοέρχεται με γεμάτο γκαράζ και πολλές φορές και κόσμο. Κατα τα άλλα φαίνεται ωραίο βαπόρι, όμορφο και πρακτικό για πολλά λιμάνια της χώρας μας
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2023 Posted August 2, 2023 (edited) Το Λαίδη αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙ από τις 05/09/23 έως τις 11/09/23. Edited August 2, 2023 by Panagia Ekatontapiliani
Αρακλειανός Posted September 9, 2023 Posted September 9, 2023 Ας δούμε το πλοίο και από μια άλλη γωνία σε μια ακόμη φωτογραφία τον Ιούλιο...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 Προχθές νομίζω ότι μπήκε στη δεξαμενή.
Shippihs Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Δε ξερω σε ποιο ναυπηγικό τα δίνει η Σαος, αλλά ένα κόλλημα με τις αεροτομές το έχουν
proud_ionian Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Σαν καροτσι super market, οπως το νησος αιγινα και το μακαριστό σουμελά.
nomikos Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 (edited) Από τη τσιμινιέρα και πίσω δε χρειάζονταν το σκεπαστό ντεκ.Ας έβαζαν τέντες. Το βαποράκι ήταν πολύ καλό,να δούμε πως θα βγει από τη μετασκευή αλά Σουμελά. Edited September 24, 2023 by nomikos
marioskef Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Απο οτι καταλαβαινω η εδω "αεροτομη" οπως ευστοχα το λετε εχει γινει για να εφαρμωζει η ραμπα. Δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται για γεωμετρικους λογους (πχ υπαρχει καποιο στοιχειο της ραμπας που πρεπει να μπει τοσο ψηλα) ή απλα για αισθητικους (ωστε να μην προεξεχει η ραμπα)... Προσωπικα θεωρω οτι ειναι η πιο επιτυχημενη μετασκευη (εξωτερικα) της Σαος... Αν εχω μια ενσταση, αυτη ειναι η πλαγια κλιση των λαμαρινων της "αεροτομης" οταν τη βλεπεις εγκαρσια απο πισω (οπως φαινεται σε φωτογραφιες στο διαδικτυο)... Μου θυμιζει εντονα το σημα των tranformers!!!
Metal maniac Posted September 24, 2023 Posted September 24, 2023 Στο πλοίο εκτελούνται εργασίες στα τιμόνια στα αξονικά κτλπ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now