aegina Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Ομορφο καραβακι με καλη μετατροπη οτι πρεπει για Σαρωνικο η για ενδοκυκλαδικα.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 (edited) Για ενδοκυκλαδικα δε κανει ... Edited April 2, 2023 by proud_ionian quote
Nicksy58 Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Ο Μανούσης θα ήθελε να γυρίσει στη Σαμοθάκη νομίζω
maritime_diamonds_sam Posted April 5, 2023 Posted April 5, 2023 Εγώ έχω την άλλη απορία,έχοντας το Σάονισος στην ακινησία τον περισσότερο καιρό ,μην έχοντας κάτι σίγουρο, ποιός ο λόγος της αγοράς της Λαίδη .Ναι μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το Σάονισος αλλά πάνω κάτω τα ίδια λιμάνια θα διεκδικήσει,δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του να επενδύσει πολλά εκατομμύρια σε αγορά και μετασκευή την στιγμή που δεν έχει κάτι σίγουρο όπως είχε τόσα χρόνια την γραμμή Σαμοθράκη Αλεξανδρούπολη. Η εικασίες μου είναι δύο , μπορεί η πώληση τον πλοίον του να παίζει ρόλο αν είναι πρόσφατες οι αγγελίες,να θέλει δηλαδή τα δύο πλοία να τα κάνει ένα ποιο καινούργιο και μεγαλύτερο από το Σάος (Σταύρος) ,και ο άλλος λόγο ίσως είναι κάτι ποίο ύπουλο,να έχει κάποιο σκοπό και σχέδιο σίγουρο, γιατί δεν ξέρω άνθρωπο να επενδύει μύρια σε κάτι που δεν είναι σίγουρο . Πάντος τελευταία συζητιέται αυτό ,ότι έχει σκοπό να επιστρέψει κάπου που ήταν παλιά ,αλλά για να επιστρέψει εκεί πρέπει κάπως να διώξει τον πορτοκαλί φιλόλογο που μέχρι στιγμής εξυπηρετεί στο καλύτερο δυνατόν την γραμμή...Μπορεί να μην στέκει αυτό ,αλλά είναι εικασίες πολλών εδώ πάνω , παραπάνω δεν γνωρίζω,και αυτοί που γνωρίζουν δεν λένε γιατί ως γνωστόν έχει στείλει στα δικαστήρια πολλούς συντοπίτες μας που έκριναν η ακόμα και παραπονέθηκαν εναντίον του κυρίου Μ.
giorgos_249 Posted April 16, 2023 Posted April 16, 2023 On 4/1/2023 at 9:13 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η εξωτερική πρόοδος στο Λαίδη είναι πολύ μικρή, δηλαδή μόνο η προσθήκη δυο κουτιών στο τελείωμα από τις σκάλες επιβίβασης. Δεν είναι δύο κουτιά! Θα χτιστεί κανονικά ως την πλώρη σε αυτό το ντεκ!! 😮 Πάει να γίνει κάτι αρκετά ενδιαφέρον πλοιο! Αν δεν κάνουν κ κανένα αστείο να κλείσουν το γκαράζ με καμπίνες/ράμπες όπως στο Σαονησος θα εχουμε καλό αποτέλεσμα. Για να δούμε !!
giorgos_249 Posted April 27, 2023 Posted April 27, 2023 (edited) Ιδού και φωτογραφία που ανέβηκε στο Αρχιπέλαγος και το επιβεβαιώνει Edited April 27, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
proud_ionian Posted April 27, 2023 Posted April 27, 2023 Voilà Εχει ανεβει στο Αρχιπέλαγος, απο τον Αναστάσιο Αναστασίου
nomikos Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Έχουν μία ψύχωση με τις μετασκευές και το χτίσιμο.Βάζουν βάρος ψηλά.Για μένα έπρεπε να κλείσουν μόνο τις περατζάδες και το από πάνω ντεκ να το άφηναν ανέπαφο.
stathis Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Ανάμεσα από τις περατζάδες είναι γκαράζ όποτε η μόνη επιλογή για σαλόνια είναι στο από πάνω ντεκ. Μέχρι στιγμής δείχνει ότι θα γίνει πολύ όμορφο βαποράκι.
Petros P Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 On 4/10/2022 at 8:24 AM, Takisg said: Δεν μπορεί να ενδιαφερθεί καμία Ελληνική Εταιρία να πάρει το καραβάκι (είναι ιδανικό για πολλές γραμμές της χώρας μας και μόνο 21 χρονών) μπας και σωθεί γιατί δεν βλέπω φως!!! H εταιρεία εκτος από το βίντεο που εβγαλε με το νέο όνομα του πλοίου το οποίο θα είναι "The Lady" όπως ανέφερε και ο π100 στο τέλος υπάρχει μία μακέτα" για το πως θα γίνει" το πλοίο!!! Υ.Γ φωτο Saos Ferries fb Ετσι ειχε ειπωθει οτι θα γινει.
nomikos Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 3 hours ago, stathis said: Ανάμεσα από τις περατζάδες είναι γκαράζ όποτε η μόνη επιλογή για σαλόνια είναι στο από πάνω ντεκ. Μέχρι στιγμής δείχνει ότι θα γίνει πολύ όμορφο βαποράκι. Δεν το ήξερα,ευχαριστώ για τη πληροφορία. Πολύ ενδιαφέρον που σε αυτό το μέγεθος έχει άνω γκαράζ για ιχ.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Δεν έχει άνω γκαράζ. Εκεί που είναι περατζαδες το άνω τμήμα του κυρίως γκαράζ.
nomikos Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Έκανα λάθος,φαίνεται άλλωστε και σε αυτή τη φωτογραφία ξεκάθαρα.
sarantatrio Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Βλέπω 3,5 μέτρα μέγιστο ύψος! Έχε γούστο να μην χωράει φορτηγά μετά την μετασκευή😝
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Πρύμα ήταν χαμηλό το γκαράζ στην Ιαπωνία γιατί εκεί έβαζε παλέτες και πλώρα είχε πιο μεγάλο ύψος που έμπαινε από το καταπέλτη δεξιά. Φαντάζομαι τώρα θα έχουν κάνει μια σωστή σχεδίαση να έχει 4+ μέτρα ύψος γκαράζ
Ferry Himuka Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 Φαίνεται ότι η μετασκευη συνεχίζεται κανονικά ενώ το πλοίο σιγά σιγά ψηλώνει και στην πρύμνη
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 (edited) Δεν ανοίγει η σελίδα στο fb Edited May 15, 2023 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 (edited) Σε μένα όχι κ έχω κανονικά fb κατά τα άλλα. Edited May 15, 2023 by Nick the Greek Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 Προφανώς δεν μπορούμε να το δούμε γιατί δεν ήμαστε μέλη στη συγκεκριμένη σελίδα.
Ferry Himuka Posted May 15, 2023 Posted May 15, 2023 (edited) Για όσους δεν μπορούν να τις δουν ΥΓ: Τις έχει ανεβάσει στο Group του Παντελή Φύσσα, ο Μανώλης Μοναστιρλής Edited May 15, 2023 by proud_ionian ΥΓ
SUPERVAGETA Posted May 25, 2023 Posted May 25, 2023 (edited) Να δεις που στο τέλος θα βγει πολύ καλό...και επίσης δεν βλέπω να έχει σχέση με την μακέτα που παρουσίασαν (Η φωτό είναι του Μανώλη Μοναστηρλή από το fb) Edited May 26, 2023 by proud_ionian copyright
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now