Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το ξαναθυμηθηκαμε και αυτο, με αφορμη τη δημοσκοπηση για την agapitos lines.

 

On 11/7/2006 at 10:13 PM, proud_ionian said:

εν ετει 1979/80 η εταιρεια Achaic Lines μια κοινοπραξια πατρινων πρακτορων εφερε το (25χρονο τοτε) Sant Andrea.

συνεθλιβη μεταξυ ΕΛΜΕΣ, Fragline & Adriatica.

 

On 3/15/2008 at 8:53 PM, proud_ionian said:

θυμηθηκα τα πλοια πειρατες που δρομολογουνταν μονο για 2-3 μηνες το καλοκαιρι και μετα εδεναν. δεν αναφερομαι μονο σε διαττοντες αστερες που ερχονταν μονο για μια κολοβη (2-3 μηνες) σαιζον, αλλα και για αλλες εταιρειες που δραστηριοποιουνταν για καποια χρονια μονο καλοκαιρι. απο τα μεσα της 10ετιας του 90 ειναι ελαχιστες τετοιες περιπτωσεις.

μερικα ονοματα:, sant andrea/makedonia/corfu diamond,

To πλοιο μας πρωτοηρθε στα 27 του το 1980. ο ερχομος του ειχε κανει αισθηση στην Πατρα, γιατι ηταν το πρωτο πλοιο της γραμμης της Ιταλιας, που ανηκε σε Πατρινους. Δεν αντεξε τον ανταγωνισμο και εφυγε νυχτα.

Μας ξαναρθε, με διαφορετικα σινιαλα καθε φορα, το 84 και το 85 για λιγοστες guest εμφανισεις και το ξαναειδαμε το 1987 με τα σινιαλα του αγαπητου.

Προσωπικα νομιζα οτι δεν υπηρχε, μεχρι που το ειδα δεκα χρονια μετα στην TV, με αφορμη μια πειρατεια καυκάσιων

 

Θυμαμαι πολυ καλα οτι τοσο την σαιζον ως Sant Andrea, οσο και τη σαιζον του ως Corfu Diamond, τα σχολια για την κατασταση του πλοιου τοσο σε θεματα safety, οσο και σε θεματα service και γενικοτερης ποιοτητας εξωτερικου, ηταν τα χειροτερα.

τελικα καταφερε και εφτασε μεχρι το διαλυτηριο.

Οποιος θυμαται περισσοτερα, ας μας φωτισει.

Edited by Nick the Greek
tag
  • proud_ionian changed the title to Κορφού Ντάιαμοντ (ΙΜΟ 5204558)
  • proud_ionian changed the title to Κορφού Ντάιαμοντ (ΙΜΟ 5204558)
  • 1 month later...
Posted

Ανήκε στη classe regione και είχε χτιστεί σαν επιβατηγο με μικρό χωρο για ΙΧ. Το 1967 μετατρέπεται σε καθαρό εγ/ογ. Στην Ελλάδα που έκατσε μέχρι το 92' πέρασε το περισσότερο καιρό παροπλισμένο ,μετά ήταν η πειρατεία το 96' και μας άφησε το 1997

Χαρακτηριστικά: ταχυτητα 17κν , 1000 επιβάτες, 150 καμπινες και 100ΙΧ και 8 φορτηγα στο γκαραζ(μετά τη μετασκευη)

  • 2 years later...
Posted

Να το και στην gallery μας δεμενο στην Ακτη Ξαβεριου ,μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Βρισκομαστε στο 1987,οποτε ειναι ειτε πριν ,ειτε μετα το περασμα του απο την Πατρα

 

Posted

Όπως έχω αναφέρει παραπάνω, είχε "περάσει" από Πάτρα αρκετές φορές.

Την τελευταία φορά που ήρθε (το 87), ήταν σε τραγική κατάσταση από κάθε άποψη, ακόμη και με μέτρο σύγκρισης τα άλλα πλοία που έμπαιναν εποχικά στο Brindisi.

  • 8 months later...
Posted

Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μοιραζεται μαζι μας και μια φωτο του σαν LARNACA ROSE 

Ειμαστε στο 1988 και ειναι η πρωτη του χρονια με αυτο το ονομα ,το οποιο φαινεται να κρατησε για τεσσερα χρονια..Ξερουμε και αν δουλεψε καθολου;

 

Posted

Και λίγα στοιχεία για το πλοίο.

Κατασκευής του 1953 (Cant. Nav. Del Tirreno e Riuniti, Palermo - Yard no 201) και 5230 gt. Διαστάσεις 116,6 m x 15,96 m και δύο μηχανές δίχρονες εξακύλινδρες Fiat B480.6TS, 8320 ίππων. Ταχύτητα 16,5 κόμβοι. Ανακατασκευή το 1967. Μετασκευή το 1979. ΙΜΟ 5204558.

ΣΑΝΤ ΑΝΤΡΕΑ, νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 7179 και ΔΔΣ J4PW από 10-5-1979 έως 14-2-1984. (Γ. Γερίμογλου).

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 14-2-1984 έως 12-3-1985 (Β. Σολδάτος).

ΣΑΜΕΡ ΣΤΑΡ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 12-3-1885 έως 30-4-1987. (Δεν έχω πλοιοκτήτη/αντίκλητο).

Μέχρι εδώ, η Miramar αναφέρει σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία την Achaic Lines SA (και με τα 3 ονόματα).

ΚΟΡΦΟΥ ΝΤΑΪΑΜΟΝΤ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 30-4-1997 έως 15-9-1988 (Αγαπητοί).

Πωλείται σε αλλοδαπούς το 1988.

LARNACA ROSE, νηολόγιο Λεμεσσού 708604 και ΔΔΣ P3AP3 από 15-9-1988 έως το 1992 που πουλήθηκε. Σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται η Megacycle Shipping Co Ltd με έδρα το Λονδίνο (δεν ξέρω πλοιοκτήτη δυστυχώς). Καταχωρημένο με αυτό το όνομα σαν Ro-Ro.

 

Posted

Ως Σαντ Αντρεα το είχανε τέσσερα άτομα, ένας από αυτούς κάποιος Μαυροΐδης. Η εταιρία λεγότανε Αχαΐα Λάινς και έκανε Πάτρα Κέρκυρα Πριντεζι

Posted
4 hours ago, Nektarios Papadakis said:

Και λίγα στοιχεία για το πλοίο.

Κατασκευής του 1953 (Cant. Nav. Del Tirreno e Riuniti, Palermo - Yard no 201) και 5230 gt. Διαστάσεις 116,6 m x 15,96 m και δύο μηχανές δίχρονες εξακύλινδρες Fiat B480.6TS, 8320 ίππων. Ταχύτητα 16,5 κόμβοι. Ανακατασκευή το 1967. Μετασκευή το 1979. ΙΜΟ 5204558.

ΣΑΝΤ ΑΝΤΡΕΑ, νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 7179 και ΔΔΣ J4PW από 10-5-1979 έως 14-2-1984. (Γ. Γερίμογλου).

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 14-2-1984 έως 12-3-1985 (Β. Σολδάτος).

ΣΑΜΕΡ ΣΤΑΡ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 12-3-1885 έως 30-4-1987. (Δεν έχω πλοιοκτήτη/αντίκλητο).

Μέχρι εδώ, η Miramar αναφέρει σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία την Achaic Lines SA (και με τα 3 ονόματα).

ΚΟΡΦΟΥ ΝΤΑΪΑΜΟΝΤ, ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ από 30-4-1997 έως 15-9-1988 (Αγαπητοί).

Πωλείται σε αλλοδαπούς το 1988.

LARNACA ROSE, νηολόγιο Λεμεσσού 708604 και ΔΔΣ P3AP3 από 15-9-1988 έως το 1992 που πουλήθηκε. Σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται η Megacycle Shipping Co Ltd με έδρα το Λονδίνο (δεν ξέρω πλοιοκτήτη δυστυχώς). Καταχωρημένο με αυτό το όνομα σαν Ro-Ro.

 

Να προσθέσω κάτι και εγώ για τα στοιχεία του. Καταρχήν ήταν εξοπλισμένο με τέσσερις προωστήριες μηχανές μάρκας FIAT και όχι δύο ήταν δε ανά δύο κομπλαρισμένες σε ένα ελικοφόρο άξονα. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1953 ως καθαρά επιβατηγόν. Το 1967 ανακατασκευάστηκε ή αν θέλετε μετασκευάστηκε σε Ε/Γ-Ο/Γ αποκτώντας γκαράζ για 80 ΙΧ και 14 φορτηγά αυτοκίνητα.

 

LARNACA ROSE.jpg

Posted

Πολύ σωστά, λάθος δικό μου στη μεταγραφή των πληροφοριών. 4 μηχανές είχε κομπλαρισμένες ανά ζεύγος σε 2 άξονες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...