Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

το Ιασων των Ληξουριωτων μπροστα του μοιαζει με υπερωκεανειο.

πραγματικα προσπαθω να βρω κατι καλο να πω, αλλα δεν μου ερχεται.

ελπιζω αυτη τη φορα, το περασμα της οικογενειας απο τις προθμειακες γραμμες να μην εχει το ιδιο επεισοδιακο τελος

Posted

Στο youtube υπαρχουν αρκετα βιντεακια του συμπαθεστατου αυτου..ποταμοπλοιου.Ας δουμε ενα που φαινονται και καποιοι εσωτερικοι του χωροι.

 

Posted

Βλέπουμε επίσης πως έχει χώρους επιβατών και κάτω από το κατάστρωμα που είναι τα σαλόνια.Από ότι κατάλαβα αυτοί οι χώροι δεν επικοινωνούν μεταξύ τους λόγω των στεγανών.Απλά από τα σαλόνια κατεβαίνεις ένα κατάστρωμα κάτω σε δύο τρύπες..

Posted

Οσο το βλεπω τοσο περισσοτερο κατι σαν παντοφλα μου θυμιζει.Και οι εσωτερικοι του χωροι ειναι αναλογοι,αν και φαινονται αρκετα φωτεινοι.Αφου το πηρε ο Λεβεντακης ,η λογικη λεει οτι θα μπεί Αιγινα ,αλλα για μενα μονο σε Σουβαλα και Αγια Μαρινα θα μπορουσε να παει για τους 3-4 μηνες του καλοκαιριου.Ετσι κι αλλιως οι προκατοχοι της γραμμης δεν ηταν τρομερα καλυτερα βαπορια.Το να μπει οπουδηποτε αλλου μου φαινετα ακραιο σεναριο μιας και ο συγκεκριμενος πλοιοκτητης δραστηριοποιηται χρονια τωρα στην Αιγινα.

Προφανως το κριτηριο για την αγορα του πρεπει να ηταν η τρομερα χαμηλη τιμη ,η οποια θα μειωσει και το ρισκο της αποτυχιας.

11 hours ago, Nick the Greek said:

Το πλήρωμα είναι Έλληνες ή ξένοι?

Μαλλον Ελληνες πρεπει να ειναι

Posted

Ο κ. Λεβεντάκης 1 ή 2 σεζόν αν θυμάμαι καλά έχει υπάρξει στην Αίγινα με το Ιονίς. Στο Ιόνιο δραστηριοποιούνταν αρκετά χρόνια. Όσο για το συγκεκριμένο πλοίο, δεν νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει κάτι στο Σαρωνικό. Για τη Σουβάλα και την Αγία Μαρίνα προορίζεται το Αντιγόνη της Saronic Ferries.

Posted

Σόρρυ, μάλλον τον μπέρδεψα με τον κ. Τυρογαλά. Πάντως στο Σαρωνικό εγώ δεν θυμάμαι άλλη παρουσία του πλην του Ιονίς.

Posted (edited)

Μην κοιτας μονο τα επιβατικα,οπου πραγματι ειχε μονο το ΙΟΝΙΣ

Στην Αιγινα δραστηριοποιειται εδω και παρα πολλα χρονια με υδροφορες,οποτε στο νησι ειναι τρομερα γνωστος

 

Edited by polmyt
Posted

Σύντομα θα εκλείψουν και οι υδροφόρες, οπότε προσπαθεί να βρει ευκαιρία να συνεχίσει με καποιον τρόπο την δραστηριοποίηση του στην Αίγινα, αν και με το συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει αρκετές πιθανότητες επιτυχίας..

Posted (edited)

Πρόκειται για ένα πλοιο το οποίο δεν νομιζω να φέρει μια οποιαδήποτε ανάπτυξη στη γραμμη . 47 ετών , ιδιόρρυθμο σαν κατασκευή με μικρό βύθισμα ....

Σκεψου να ταξιδεύεις και πριν φτάσεις να ακούς τις καδένες που θα λύνουν τα φορτηγα ...😛

Δεν ξέρω τι σκοπούς  εχει ο λεβεντακης γι αυτο το πλοιο πάντως για να το φέρει στα μετρα της ελληνικής σημαιας και σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο θα χρειαστει χρονο και πολλα χρήματα .

By the way ο λόγος που ειναι στην υπογα τους επιβάτες γνωρίζει κανεις ;;

Με τα λίγα που γνωρίζω και μπορω να υποψιαστώ , πιθανολογώ ότι ισωσ είναι ναυπηγικό το θέμα . Επειδή έχει μικρό  βύθισμα θέλουν να κρατάνε χαμηλά τις ροπές που μπορούν να προκαλέσουν οι επιβάτες σε damage κατάσταση . 

Edited by Annivas
Posted (edited)

Άλλο ένα "ελλατωμα" για χρήση στην Ελλάδα αν το παρατηρήσει κανείς ,βλέπει πως το ύψος του δαπέδου του γκαραζ είναι αρκετά ψηλότερα των λιμανιών λογο των χωρων από κάτω 

Edited by Shippihs
Posted (edited)

Δε νομίζω να είναι ψηλότερα από το επίπεδο του γκαράζ των συνηθισμένων φερρυ εγ/ογ.Συνεπώς θεωρώ πως θα πέφτει στις ράμπες των εγ/ογ και όχι στις χαμηλότερες των παντοφλών.

Edited by nomikos
Posted

ενα ιδιο το λες κ αδερφακι του βρισκεται στο πρασινο ακρωτηριο κανοντας δρομολογια στα νησια του συμπλεγματος...το ονομα του interilhas....

Posted

Ακόμα και κάτω απο την τιμή σκραπ έως και τζάμπα να αγοράστηκε συμφέρει να γίνει μετασκευή που θα "φέρει" τα κύρια σαλόνια επιβατών πάνω απο το γκαράζ? Μιλάμε για πλοίο 47 χρονών. Οσο καλοσυντηρημένο και αν είναι τα ψωμιά του είναι λίγα.
Συν το οτι το χαμηλό βύθισμα και υψηλό κέντρο βάρους σημαίνει πως μετά το πρώτο, δεύτερο ταξίδι που θα κουνάει οι επιβάτες θα αρχίσουν να το αποφεύγουν. Και η αγορά στην οποία απευθύνεται εχει αρκετές εναλλακτικές.

Posted

Το θέμα δεν είναι αν συμφέρει μόνον, είναι και αν μπορεί να γίνει από πλευράς μελέτης ευστάθειας.Κι επιπλέον η Ελληνική σημαία απαγορεύει πλέον τις ενδιαιτήσεις κάτω από το γκαράζ για το πλήρωμα , όχι να έχει σαλόνια επιβατών.

Δεν ξέρω ειλικρινά αν έχουν γίνει μελέτες, εάν τα έχουν βάλει κάτω για να δουν πως θα ξεπεραστούν οι σκόπελοι, ή αν τελικά επειδή ήταν φτηνό έβαλαν την κάρτα στο ιντερνετ και το πήρανε. 

Posted

Νομίζω ότι το ένα επίπεδο του σαλονιού μπορεί να είναι κάτω από το γκαράζ αλλά πρέπει να είναι πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Μήπως δεν υπάρχει θέμα για αυτό??

Posted

Αυτό είναι ένα θέμα που ενδεχομένως να πατήσει επάνω του για να ζητήσει εξαίρεση...

Όμως το ότι επιβαίνοντες σε πλοίο δεν προβλέπεται να βρίσκονται κάτω από το κύριο κατάστρωμα οχημάτων δεν έχει θεσμοθετηθεί από πλευράς άνεσης.  Είναι προπάντων θέμα ασφάλειας. Αν πχ έχεις στο γκαράζ πυρκαγιά από που θα βγουν οι επιβάτες?? Αν χτυπήσει το πλοίο στα βρεχάμενα του με τις υδατοστεγείς θύρες και την στεγανή υποδιαίρεση του αποτρέπεται η βύθιση ή καθυστερεί. όταν θα έχεις σαλόνια επιβατών πως θα έχεις κλειστές πόρτες και θα έχει υδατοστεγή υποδιαίρεση το πλοίο??

Posted (edited)

Βλέποντας τις φωτογραφίες βλέπω 4 θύρες από κάθε μεριά στο κατάστρωμα των σαλονιών από όπου οι επιβάτες μπορούν να βγουν έξω σε περίπτωση ανάγκης.Πάντως οι παραπάνω προβληματισμοί-συλλογισμοί είναι πολύ σωστοί.

Edited by nomikos
Posted

Όλα σχετικά είναι σε αυτή τη ζωή.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα καράβια του ομίλου (σικ), αυτό είναι νεότερο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...