Metal maniac Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Του πάνε πολύ τα νέα σινιάλα και χρώματα αλλά είναι κακοφτιαγμένα,οι περισσότερες γραμμές είναι στραβες
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2024 Author Posted March 14, 2024 On 2/5/2024 at 11:30 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Αίγινας πριν το 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας. Το πλοίο ήταν να είχε ξεκινήσει δρομολόγια ήδη αλλά δεν ξεκίνησε. Τώρα λένε ότι θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι έτοιμο και αυτή την ημερομηνία.
Nick the Greek Posted March 14, 2024 Posted March 14, 2024 Χαρτιά γιόκ μέχρι στιγμής δηλαδή Παναγία μου? 'Η είναι εμπορικός ο λόγος.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2024 Author Posted March 14, 2024 Δεν ήταν έτοιμο το πλοίο. Σήμερα το πλοίο πραγματοποίησε δοκιμαστικό
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2024 Author Posted March 15, 2024 Το Νήσος Αίγινα ξεκινάει αύριο το πρωί τελικά τα δρομολόγια του.
ithermos Posted March 17, 2024 Posted March 17, 2024 Ταξίδι με το βαποράκι σήμερα 1215 για Αίγινα. Ερχόμενο από Αίγινα, έδεσε μετά από δεξιά στροφή, ξεφόρτωσε πολύ λίγα άτομα και 3 ΙΧ. Για Αίγινα πήρε 13 ΙΧ και κάτι λιγότερο από 100 άτομα. Το γκαράζ του πλοίου θυμίζει παντόφλα με 3 αρκετά στενές γραμμές φόρτωσης, σε όλο το μήκος του, που στα μισά περίπου του πλοίου γίνονται 4 και για λίγο (πλώρα) γίνονται 5. Στο μέσο του γκαράζ υπάρχουν πόρτες δεξιά και αριστερά που σε οδηγούν στο κλιμακοστάσιο, κατεβαίνοντας βρισκόμαστε στο 1ο κατάστρωμα όπου υπάρχουν τα μόνα σαλόνια του πλοίου (λίγο πάνω από την ίσαλο), το πλωριό και το πρυμναίο καθώς και κάποια καθίσματα μεταξύ των δύο σαλονιών. Το μοναδικό μπαρ του πλοίου βρίσκεται στο πλωριό σαλόνι. Τα σινιάλα της Leve Ferries δεσπόζουν ακόμα εδώ κι εδώ. Ανεβαίνοντας από το κλιμακοστάσιο βγαίνουμε στο 3ο κατάστρωμα με κάποια καθίσματα στις πάντες του πλοίου. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να πας από τα δεξιά στα αριστερά, παρά μόνο ανεβαίνοντας η κατεβαίνοντας ένα κατάστρωμα, αναρωτιέμαι τι υπάρχει εσωτερικά στο 3ο κατάστρωμα. Το 4ο και τελευταίο επίπεδο είναι στο ύψος της γέφυρας όπου βρίσκεται το sun deck και πρύμα οι σπαρτιάτικες τουαλέτες όπου μάλλον κάποιος είχε ξεχάσει να ανεβάσει των γενικό των φώτων, καθώς διακόπτης δεν υπήρχε, αλλά και να βάλει σαπούνι στις ανδρικές. Τουαλέτες υπάρχουν και εσωτερικά στο πλοίο. Φύγαμε στην ώρα μας αλλά κινούμενοι με περίπου 11,5 μιλάκια μας πέρασε ο Ποσειδώνας έξω από την Αίγινα και έδεσε πρώτος ενώ εμείς ακολουθήσαμε με 10-15 λεπτά καθυστέρηση. Χωρίς να είμαι γνώστης στα του Σαρωνικού, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το βαποράκι έρχεται μάλλον τελευταίο όσον αφορά τους κοινόχρηστους χώρους. Θετική εντύπωση αφήνει η κατάσταση των καταστρωμάτων παρά τα χρόνια του πλοίου και συγκρινόμενο με το νεότερο Απόλλων.
Edgar Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Αλλά δεν τραβήξατε φωτογραφίες ή βίντεο από το ταξίδι σας;
Αρακλειανός Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Ας το δούμε και από μακριά μιας και ξεκίνησε πρόσφατα τα ταξίδια με τα νέα του σινιάλα.
Prokopios F Posted March 23, 2024 Posted March 23, 2024 Η βλάβη φαίνεται να αποκαταστάθηκε και το πλοίο επέστρεψε στα δρομολόγια του
stathis Posted March 23, 2024 Posted March 23, 2024 On 3/17/2024 at 7:39 PM, ithermos said: αναρωτιέμαι τι υπάρχει εσωτερικά στο 3ο κατάστρωμα. Φαντάζομαι είναι το πάνω τμήμα του γκαράζ.
piraeus ships spotting Posted April 3, 2024 Posted April 3, 2024 (edited) Το βλέπω σταματημένο αυτή τη στιγμή στον φάρο της Αίγινας. EDIT: Ξαναξεκινησε Edited April 3, 2024 by piraeus ships spotting
Nick the Greek Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Το ferry του Αγίου Λαυρεντίου στις οθόνες μας, αν μη τι άλλο έχει γίνει αξιοθέατο μέσα στο λιμάνι.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 11, 2024 Posted April 11, 2024 Δεν καταλαβαίνω αυτό το San Lorenzo που παραπέμπει Περισσότερο μου θυμίζει τον λιμένα νηολογίου των βαποριών που είχαν σημαία ευκαιρίας Ονδούρα
Ferry Himuka Posted April 21, 2024 Posted April 21, 2024 Γενικά από τότε που ξεκίνησε σαν SLF πηγαίνει αρκετά καλύτερα καταφέρνοντας 1:30 - 1:25
Chang Posted April 21, 2024 Posted April 21, 2024 Καταπέλτη σε καταπέλτη; Όσες φορές το είχα πάρει σαν ΑΝΕΣ 1:35 - 1:40.
Edgar Posted April 21, 2024 Posted April 21, 2024 The ship received different propellers at the shipyard and the engines were adjusted differently. That is why she is now performing better.
Chang Posted May 3, 2024 Posted May 3, 2024 Έπαθε κάτι; Είδα πριν πως ήταν έξω από το λιμάνι της Αίγινας, ίσως για να μπορέσουν να έρθουν τα 2 άλλα της SF. Μήπως έκανε ακόμα ένα δρομολόγιο σήμερα; Αν και οι ταχύτητες του αλλά και η διαδρομή που φαίνεται πως έκανε είναι περίεργη.
Ferry Himuka Posted May 3, 2024 Posted May 3, 2024 Αυτό μαζί με το Ποσειδών Ελλάς και τον Αχαιό ζορίστηκαν πολύ στην Αίγινα... Το Νήσος Αίγινα έπιασε με την 3η προσπάθεια ενώ ο ποσειδώνας αμφιβάλλω αν έπιασε..
Chang Posted May 3, 2024 Posted May 3, 2024 Δεν το σκέφτηκα, κοιτώντας λίγο το στίγμα δεν φαίνεται να έμεινε πάνω από 4 λεπτά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2024 Author Posted May 3, 2024 26 minutes ago, Ferry Himuka said: Αυτό μαζί με το Ποσειδών Ελλάς και τον Αχαιό ζορίστηκαν πολύ στην Αίγινα... Το Νήσος Αίγινα έπιασε με την 3η προσπάθεια ενώ ο ποσειδώνας αμφιβάλλω αν έπιασε.. Το Ποσειδών Ελλάς έπιασε κανονικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2024 Author Posted June 21, 2024 46 minutes ago, christos_ said: Μετά κράζουμε το νήσος αιγινα, το οποίο δεν έχει πάθει τίποτα ποτέ! Μάλλον δεν παρακολουθείς εκτενώς πόσα δρομολόγια δεν έχει πραγματοποιήσει φέτος από θέμα προβλημάτων όπως και ακόμα στο ξεκίνημα του καθυστέρησε λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Ferry Himuka Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Ταξίδεψα με το πλοίο αρχές Αυγούστου απο Πειραιά για Αίγινα με το δρομολόγιο των 16:15. Εκείνη την μέρα έτυχε να αργήσει να έρθει Πειραιά και ως αποτέλεσμα βιράραμε καταπέλτη 16:25 και περάσαμε τα φανάρια 16:40 (αργούσε να πάρει τις άγκυρες) Σε γενικές γραμμές το πλοίο ήταν οκ. Αν είστε άτομο σαν και μένα του τα ταξίδια τα περνάω στο ντεκ τότε δεν θα σας φανεί καθόλου υποδεέστερο απο τα άλλα της γραμμής με εξαίρεση την μέτρια συμπεριφορά στην θάλασσα. Όσο για τα σαλόνια δεν ειναι και τραγικό που ειναι κάτω απο το γκαράζ, αλλα το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ο "ψόφιος" σε σχέση με αλλα πλοία κλιματισμός...Σαν αρνητικό θα πώ το άθλιο embarkation της πρύμνης απ΄ όπου μπαίνει ο περισσότερος κόσμος με την απίστευτα στενή και απότομη σκάλα (αν έχεις και πάνω απο 1 βαλίτσα δεν ειναι και εύκολο να κατέβεις εκεί). Ευτυχώς όμως υπάρχει και άλλη σκάλα πολύ φαρδύτερη πρός τα μέσα του γκαράζ η οποία διαθέτει και ράμπα για ΑΜΕΑ. Ακόμη πολύς κόσμος θέλοντας να βγεί απο τα σαλόνια στο πάνω ανοιχτό ντεκ, κατέληγε στο γκαράζ... Καταπέλτη στην Αίγινα ρίξαμε 17:55 και απο κίνηση είχε γύρω στα 15ΙΧ , 1 επικαθήμενο, 1 φορτηγό ,2-3 μηχανάκια και περίπου 150 επιβάτες ...δεν ειναι και τρελά νούμερα για Αύγουστο αν και τις υπόλοιπες μέρες που ήμουν στο νησί δούλευε καλύτερα. Τέλος ας δούμε ενα βίντεο απο την άφιξη του πλοίου στην Αίγινα!
Edgar Posted September 9, 2024 Posted September 9, 2024 (edited) I have not understood from the beginning why they did not modify the bow so that it can also be moored at the front. In the Netherlands the ship moored and unmoored at car bridges, but they could have made a loading ramp on the foredeck Edited September 9, 2024 by polmyt quote
Ferry Himuka Posted September 9, 2024 Posted September 9, 2024 I believe that they did this because the garage is much higher than the Greek ports and it would need a very large and high ramp... Even in the Stern ramp, buses and big trucks are struggling to get in
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now