Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Του πάνε πολύ τα νέα σινιάλα και χρώματα αλλά είναι κακοφτιαγμένα,οι περισσότερες γραμμές είναι στραβες 

  • 2 weeks later...
  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 2/5/2024 at 11:30 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιά Αίγινας πριν το 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας.

Το πλοίο ήταν να είχε ξεκινήσει δρομολόγια ήδη αλλά δεν ξεκίνησε. Τώρα λένε ότι θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι έτοιμο και αυτή την ημερομηνία.

Posted

Ταξίδι με το βαποράκι σήμερα 1215 για Αίγινα. Ερχόμενο από Αίγινα, έδεσε μετά από δεξιά στροφή, ξεφόρτωσε πολύ λίγα άτομα και 3 ΙΧ. Για Αίγινα πήρε 13 ΙΧ και κάτι λιγότερο από 100 άτομα. 

Το γκαράζ του πλοίου θυμίζει παντόφλα με 3 αρκετά στενές γραμμές φόρτωσης, σε όλο το μήκος του, που στα μισά περίπου του πλοίου γίνονται 4 και για λίγο (πλώρα) γίνονται 5. Στο μέσο του γκαράζ υπάρχουν πόρτες δεξιά και αριστερά που σε οδηγούν στο κλιμακοστάσιο, κατεβαίνοντας βρισκόμαστε στο 1ο κατάστρωμα όπου υπάρχουν τα μόνα σαλόνια του πλοίου (λίγο πάνω από την ίσαλο), το πλωριό και το πρυμναίο καθώς και κάποια καθίσματα μεταξύ των δύο σαλονιών. Το μοναδικό μπαρ του πλοίου βρίσκεται στο πλωριό σαλόνι. Τα σινιάλα της Leve Ferries δεσπόζουν ακόμα εδώ κι εδώ. Ανεβαίνοντας από το κλιμακοστάσιο βγαίνουμε στο 3ο κατάστρωμα με κάποια καθίσματα στις πάντες του πλοίου. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να πας από τα δεξιά στα αριστερά, παρά μόνο ανεβαίνοντας η κατεβαίνοντας ένα κατάστρωμα, αναρωτιέμαι τι υπάρχει εσωτερικά στο 3ο κατάστρωμα. Το 4ο και τελευταίο επίπεδο είναι στο ύψος της γέφυρας όπου βρίσκεται το sun deck και πρύμα οι σπαρτιάτικες τουαλέτες όπου μάλλον κάποιος είχε ξεχάσει να ανεβάσει των γενικό των φώτων, καθώς διακόπτης δεν υπήρχε, αλλά και να βάλει σαπούνι στις ανδρικές. Τουαλέτες υπάρχουν και εσωτερικά στο πλοίο.  

Φύγαμε στην ώρα μας αλλά κινούμενοι με περίπου 11,5 μιλάκια μας πέρασε ο Ποσειδώνας έξω από την Αίγινα και έδεσε πρώτος ενώ εμείς ακολουθήσαμε με 10-15 λεπτά καθυστέρηση. Χωρίς να είμαι γνώστης στα του Σαρωνικού, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το βαποράκι έρχεται μάλλον τελευταίο όσον αφορά τους κοινόχρηστους χώρους. Θετική εντύπωση αφήνει η κατάσταση των καταστρωμάτων παρά τα χρόνια του πλοίου και συγκρινόμενο με το νεότερο Απόλλων. 

Posted
On 3/17/2024 at 7:39 PM, ithermos said:

 αναρωτιέμαι τι υπάρχει εσωτερικά στο 3ο κατάστρωμα. 

Φαντάζομαι είναι το πάνω τμήμα του γκαράζ. 

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Γενικά από τότε που ξεκίνησε σαν SLF πηγαίνει αρκετά καλύτερα καταφέρνοντας 1:30 - 1:25

Posted

The ship received different propellers at the shipyard and the engines were adjusted differently. That is why she is now performing better.

  • 2 weeks later...
Posted

Έπαθε κάτι; Είδα πριν πως ήταν έξω από το λιμάνι της Αίγινας, ίσως για να μπορέσουν να έρθουν τα 2 άλλα της SF. Μήπως έκανε ακόμα ένα δρομολόγιο σήμερα; Αν και οι ταχύτητες του αλλά και η διαδρομή που φαίνεται πως έκανε είναι περίεργη.

Posted

Αυτό μαζί με το Ποσειδών Ελλάς και τον Αχαιό ζορίστηκαν πολύ στην Αίγινα... Το Νήσος Αίγινα έπιασε με την 3η προσπάθεια ενώ ο ποσειδώνας αμφιβάλλω αν έπιασε..

 

Posted

Δεν το σκέφτηκα, κοιτώντας λίγο το στίγμα δεν φαίνεται να έμεινε πάνω από 4 λεπτά.

Posted
26 minutes ago, Ferry Himuka said:

Αυτό μαζί με το Ποσειδών Ελλάς και τον Αχαιό ζορίστηκαν πολύ στην Αίγινα... Το Νήσος Αίγινα έπιασε με την 3η προσπάθεια ενώ ο ποσειδώνας αμφιβάλλω αν έπιασε..

Το Ποσειδών Ελλάς έπιασε κανονικά.

  • 1 month later...
Posted

  

46 minutes ago, christos_ said:

Μετά κράζουμε το νήσος αιγινα, το οποίο δεν έχει πάθει τίποτα ποτέ!

Μάλλον δεν παρακολουθείς εκτενώς πόσα δρομολόγια δεν έχει πραγματοποιήσει φέτος από θέμα προβλημάτων όπως και ακόμα στο ξεκίνημα του καθυστέρησε λόγω μηχανικών προβλημάτων.

  • 1 month later...
Posted

Ταξίδεψα με το πλοίο αρχές Αυγούστου απο Πειραιά για Αίγινα με το δρομολόγιο των 16:15. Εκείνη την μέρα έτυχε να αργήσει να έρθει Πειραιά και ως αποτέλεσμα βιράραμε καταπέλτη 16:25 και περάσαμε τα φανάρια 16:40 (αργούσε να πάρει τις άγκυρες) Σε γενικές γραμμές το πλοίο ήταν οκ. Αν είστε άτομο σαν και μένα του τα ταξίδια τα περνάω στο ντεκ τότε δεν θα σας φανεί καθόλου υποδεέστερο απο τα άλλα της γραμμής με εξαίρεση την μέτρια συμπεριφορά στην θάλασσα. Όσο για τα σαλόνια δεν ειναι και τραγικό που ειναι κάτω απο το γκαράζ, αλλα το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ο "ψόφιος" σε σχέση με αλλα πλοία κλιματισμός...Σαν αρνητικό θα πώ το άθλιο embarkation της πρύμνης απ΄ όπου μπαίνει ο περισσότερος κόσμος με την απίστευτα στενή και απότομη σκάλα (αν έχεις και πάνω απο 1 βαλίτσα δεν ειναι και εύκολο να κατέβεις εκεί). Ευτυχώς όμως υπάρχει και άλλη σκάλα πολύ φαρδύτερη πρός τα μέσα του γκαράζ η οποία διαθέτει και ράμπα για ΑΜΕΑ. Ακόμη πολύς κόσμος θέλοντας να βγεί απο τα σαλόνια στο πάνω ανοιχτό ντεκ, κατέληγε στο γκαράζ... Καταπέλτη στην Αίγινα ρίξαμε 17:55 και απο κίνηση είχε γύρω στα 15ΙΧ , 1 επικαθήμενο, 1 φορτηγό ,2-3 μηχανάκια και περίπου 150 επιβάτες ...δεν ειναι και τρελά νούμερα για Αύγουστο αν και τις υπόλοιπες μέρες που ήμουν στο νησί δούλευε καλύτερα. Τέλος ας δούμε ενα βίντεο απο την άφιξη του πλοίου στην Αίγινα!
 

 

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

I have not understood from the beginning why they did not modify the bow so that it can also be moored at the front. In the Netherlands the ship moored and unmoored at car bridges, but they could have made a loading ramp on the foredeck

Edited by polmyt
quote
Posted

I believe that they did this because the garage is much higher than the Greek ports and it would need a very large and high ramp... Even in the Stern ramp, buses and big trucks are struggling to get in

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...