Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε το Νήσος Αίγινα σήμερα το πρωί λίγη ώρα πριν ξεκινήσει η φόρτωση για το πρώτο εμπορικό του δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά Αίγινα. Η κλίση στην είσοδο του γκαράζ είναι αρκετά μεγάλη, οπότε πιστεύω ότι θα δυσκολέψει τα μεγάλα φορτηγά της γραμμής.

K τα πούλμαν θα βρίσκουν μπρος κ πίσω σίγουρα.

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Οι δύο κόμβοι παραπάνω σε απόσταση 17 νμ  δίνουν προβάδισμα 20 λεπτών;

Λάθος.Ο ακριβής χρόνος είναι τα 12 λεπτά.

 

Posted (edited)

Ρε παιδια σε καθε περιπτωση 2.5 κομβοι δεν ειναι αμελητεα διαφορα ,οση και να ειναι η αποσταση.Οταν ο αλλος εχει συνηθισει να κανει για καπου μια ωρα και κανει 1.20 ,οσο να ναι του φαινεται.Μην κοιτατε που για το Αιγαιο οι αποστασεις ειναι μεγαλες και το 20 λεπτο δεν ειναι προβλημα.Ακομα και στο Περαμα Παλουκια ,αλλο να κανεις 15 λεπτα και αλλο 30.Αν ηταν ετσι ας βαζαμε παντου παντοφλες και πλοια να πηγαινουν με 10-12 κομβους

Και αυτος ειναι και ενας λογος, μαζι με τα χειροτερα πλοια γενικοτερα που εχει η ΑΝΕΣ σε σχεση με τους υπολολοιπους ,που βαζει και χαμηλοτερο εισιτηριο ,μπας και μπει κανενανας μεσα.Χωρια οτι εχουν υπαρξει περιπτωσεις πλοια της κοινοπραξιας να προσπερνανε αυτα της ΑΝΕΣ ή να φτανουν ελαχιστα πιο πισω εχοντας φυγει κανα 20 λεπτο αργοτερα

Και για να εχουμε και μια πραγματκη εικονα της καταστασης, 1.40 εκανε χτες το ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ ,οταν οι αλλοι κανουν απο 1.15-1.25

Καλοταξιδο να ειναι και μακαρι να πιασει στη γραμμη ,αλλα εχει πολλα μειονεκτηματα,οπως και να το κανουμε

 

 

Edited by polmyt
Posted (edited)
54 minutes ago, polmyt said:

Καλοταξιδο να ειναι και μακαρι να πιασει στη γραμμη ,αλλα εχει πολλα μειονεκτηματα,οπως και να το κανουμε

Ναι αλλα στοχευει στην αγορα των πιο cost conscious επιβατων. Δεν ειναι κακο να υπαρχει και αυτη η επιλογη.

Edited by polmyt
quote
Posted

Προφανως και δεν ειναι κακο να υπαρχει μια τετοια επιλογη αλλα δεν μπορουμε απο την αλλη να το εξομοιωνουμε με τα υπολοιπα της γραμμης και να λεμε οτι δεν εγινε και κατι επειδη ειναι 2.5 μιλια πιο αργο ή επειδη μεσα ειναι επιπεδο παντοφλας.

Posted

Σήμερα πάντως το πρωί, με αναχώρηση 08.20, πέρασαν ακριβώς 10 λεπτά μέχρι να σηκώσει άγκυρες και να ευθυγραμμιστεί με το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ και άλλα 7 λεπτά μέχρι να βγει από το λιμάνι, σύνολο 17 λεπτά....πολύ πολύ αργά

Posted

το πλοίο αυτό κατά την άποψή μου θα έκανε στην Ελλάδα για δύο γραμμές Ρίο Αντίρριο αν φτιαχναν έναν καταπέλτη στην πλώρη και δεύτερη Αίγιο άγιος Νικόλαος.  

Posted
3 hours ago, mvin said:

Σήμερα πάντως το πρωί, με αναχώρηση 08.20, πέρασαν ακριβώς 10 λεπτά μέχρι να σηκώσει άγκυρες και να ευθυγραμμιστεί με το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ και άλλα 7 λεπτά μέχρι να βγει από το λιμάνι, σύνολο 17 λεπτά....πολύ πολύ αργά

Το ότι οι άγκυρες είναι κάτω από τα μάγουλα και δεν φαίνονται απο το πλήρωμα είναι ένα πρόβλημα όντως 

Posted
On 2/17/2023 at 3:16 PM, Kostas .S said:

το πλοίο αυτό κατά την άποψή μου θα έκανε στην Ελλάδα για δύο γραμμές Ρίο Αντίρριο αν φτιαχναν έναν καταπέλτη στην πλώρη και δεύτερη Αίγιο άγιος Νικόλαος.  

Είναι ψηλό το deck του. Μακρυά ράμπα δεν μπορεί να μπεί στην πλώρη λόγω ορατότητας. Άρα όπου και να δουλέψει (σαν drive-thru) χρειάζεται είτε ειδικό κρηπίδωμα, είτε ειδικής κατασκευής foldable/collapsible ράμπα που θα κοστίσει (ίσως όσο το βαπόρι). Βολεύεται και με link span η κατάσταση.🤣🤣🤣

Πέρα από την πλάκα φαντάζομαι την πιθανότητα αυτή θα την είχαν εξετάσει πριν χτίσουν την πλώρη.

Posted
On 2/16/2023 at 6:38 PM, nomikos said:

Με 12+- κόμβους εκτελεί τα δρομολόγια όταν Ποσειδών και Απόλλων Ελλάς είναι γύρω στα 14,5.

Σιγά τη διαφορά.

On 2/16/2023 at 7:11 PM, Ferry Himuka said:

Έχει ένα 20 λεπτό διαφορά στο ταξίδι... 

On 2/16/2023 at 11:16 PM, Ferry Himuka said:

Πάντως και στα 2 δρομολόγια έκανε 1:35' ενώ τα άλλα κάνουν 1:10'-1:15'

On 2/16/2023 at 11:18 PM, cyclades_shipping said:

Εγώ βλέπω στο AIS 1:20’ ενώ τα αλλά 1:10’

Εγώ χθες που χρονομέτρησα το Νήσος Αίγινα από το μόλα όλα στο Πειραιά με το ρίξιμο του καταπέλτη στην Αίγινα, έκανε 1 ώρα και 45 λεπτά.

On 2/16/2023 at 10:29 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

K τα πούλμαν θα βρίσκουν μπρος κ πίσω σίγουρα.

Χθες το απόγευμα κατάφερε και μπήκε ένα πούλμαν στο γκαράζ του.

12 hours ago, sv1kyk said:

Πολλα παραπονα για τις καθυστερησεις στα δρομολογια του. 

Λογικό να υπάρχει καθυστέρηση στα δρομολόγια του, μιας και κάνει περισσότερο χρόνο από το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας και η φόρτωση του είναι πιο δύσκολη λόγω της μεγάλης κλίσης στην είσοδο του γκαράζ.

  • 2 weeks later...
Posted

Το Νήσος Αίγινα έχει συμπληρώσει δυο εβδομάδες που έχει δρομολογηθεί στη γραμμή της Αίγινας για λογαριασμό της ΑΝΕΣ και φέρει τα «πάνω κάτω» στους τακτικούς πελάτες της ΑΝΕΣ!!! Υπάρχουν αρκετές γκρίνιες σε σελίδες της Αίγινας στο Facebook για το σαλόνι που είναι κάτω από το γκαράζ, την μεγάλη κλίση στην είσοδο του πλοίου και το χρόνο του ταξιδιού του. Να αναφέρω ότι το Νήσος Αίγινα θα συνεχίσει να δουλεύει στη γραμμή μέχρι να επιστρέψει στα δρομολόγια το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Το αίτημα του για τη τρίμηνη δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιά Αίγινα προς το παρόν πήρε αναβολή το θέμα του.

Posted

Πολλά παραπονα στο fb για το πλοιο. Ειδικότερα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, πολλοί επιβάτες αμφισβητούν την ασφάλεια του πλοιου. Και εννοείται οι καθυστερήσεις, όπως υποστηρίζουν, είναι πολλες. 

Posted

Μια κανονική παντοφλα να έμπαινε στην γραμμή για λογαριασμό της ανες με 12-13 κόμβους ταχύτητα μια χαρά θα ήταν ...

Posted

Και να πεις πως δεν τα λέγαμε... 

Δυο-τρεις σελίδες πίσω να γυρίσεις σε αυτό το τοπικ, θα δει κανείς αυτά ακριβώς που λέγαμε, να αναφέρονται τώρα και από τους επιβάτες. 

Posted

Πάντως η Αίγινα θα το χαίρεται στην παρούσα φάση μέχρι τις 20/3 αφού την επόμενη επιστρέφει συμφωνα με την ΑΝΕΣ ο Άγιος.

Πάντως και στη μανούβρα αργούλι το λές.

 

Posted

Πολλές φορές το έχω πει,το πως δεν βλέπουν αυτοί που έχουν το κουμάντο μιάς εταιρείας αυτό που βλέπουμε εμείς οι "άσχετοι"  Κάποτε γνωστός ακτοοπλόος,όνομα κ μη χωριό,αγόρασε  από... φωτογραφία κ έστειλε τον λογιστή του "να δει" από κοντά Το αποτέλεσμα ήταν το βαπόρι να κοσμεί τις ντάνες κ τη ζώνη γιά χρόνια!

Posted (edited)
On 3/8/2023 at 12:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το αίτημα του για τη τρίμηνη δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιά Αίγινα προς το παρόν πήρε αναβολή το θέμα του.

Το νέο αίτημα της δρομολόγησης του ήταν αρνητικό για τρίμηνη δρομολόγηση οπότε ποιο θα είναι το μέλλον του. Θα ξανά προσπαθήσουν για δρομολόγηση με ετήσια δήλωση ή όταν επιστρέψει το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας θα σταματήσει τα δρομολόγια του στην Αίγινα και θα παροπλιστει εκ νέου?

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...