Propellas Posted September 12, 2024 Posted September 12, 2024 Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, για όποιον δε γνωρίζει, ένας λόγος που η ενδιάιτηση μπαίνει και μπήκε στο συγκεκριμένο πλοίο (μάλλον) κάτω από το γκαράζ, είναι διότι η συνθήκη περί άθικτης ευστάθειας πλοίων (imo a 749), απαιτεί τον υπολογισμό ροπής επιβατών (aka παράδειγμα: βλέπουν δεξιά του πλοίου δελφίνια και τρέχουν όλοι οι επιβάτες στα δεξιά - δηλαδή ροπή). Δεδομένου ότι σε αυτό πρέπει να υπολογίσουμε και το κέντρο βάρους επιβατών κατά το ύψος, ένας τρόπος εξάλειψης είναι το <<σπάσιμο>> των καταστρωμάτων σε ενδιαίτηση - γκαράζ - ενδιαίτηση.
ngbyron Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 αλλο ενα ταξιδι με το πλοιο το Σαββατο απο Αιγινα προς Πειραια, Σαν πλοιο ειναι περιεργο για τα ελληνικα δεδομενα. αληθεια το πλωριο σαλονι ειναι κλειστο , για ποιον λογω αραγε; το κατω σαλονι το καταλαβαινω ισος λογω νομοθεσιας. οι τουαλετες που ειναι στο ανοιχτο open deck ηταν προβληματικες, δεν εκλειναν οι πορτες (μεγαο μειον αυτο). αλλα το πληρωμα ηταν οτι καλυτερο. χαμογελαστο και πολυ ευγενικο. εαν κανει μια σοβαρη προσφορα και φτιαξουν 5 πραγματακια θα ειναι μια χαρα και θα τραβηξει κοσμο.
Edgar Posted September 23, 2024 Posted September 23, 2024 On 9-9-2024 at 12:44, Ferry Himuka said: Ik geloof dat ze dit hebben gedaan omdat de garage veel hoger is dan de Griekse havens en er een zeer grote en hoge oprit nodig zou zijn... Zelfs bij de Stern-oprit hebben bussen en grote vrachtwagens moeite om binnen te komen. However, they should think about another way of loading and unloading. The way they do it in Greece without port facilities is not efficient at all
Ferry Himuka Posted September 23, 2024 Posted September 23, 2024 (edited) unfortunately the ports have much more important problems in their infrastructure (small depth, lack of breakwaters) which are still not corrected due to indifference and lack of financial resources. So acquiring infrastructures similar to Dutch in Greece seems impossible.... Edited September 23, 2024 by Ferry Himuka
GeoffHamer Posted September 23, 2024 Posted September 23, 2024 Dutch ports need to cope with tides. The sea rises and falls by 2 metres or more. Greek ports have negligible tides.
Edgar Posted September 24, 2024 Posted September 24, 2024 15 hours ago, GeoffHamer said: Nederlandse havens moeten omgaan met getijden. De zee stijgt en daalt met 2 meter of meer. Griekse havens hebben verwaarloosbare getijden. Apart from the tide, it just works more efficiently. If you have car bridges and passenger bridges it is better and faster, above all safer.
polmyt Posted October 23, 2024 Posted October 23, 2024 Ας το δουμε σε μια καλοκαιρινη εισοδο του στο λιμανι του Πειραια
Nick the Greek Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 Και το ασχημόπαπο από τον Πύργο του Πειραιά σε αναχώρησή του, μαγευτική η πρυμνιά του άποψη.
Ferry Himuka Posted October 26, 2024 Posted October 26, 2024 Συννεφιασμένο κυριακάτικο απόγευμα και βλέπουμε το υπερόπλο του αργοσαρωνικού να περνάει απο το φανάρι του Μπόυζα στα πλακάκια 1 - 2 - 3 . Ωστόσο στην αναχώρηση του ο καιρός μας έκανε την χάρη και μας χάρισε πολύ καλύτερες λήψεις βάζοντας πορεία για Πειραιά .Τέλος μια πιο "artistic" φωτογραφία
mvin Posted November 5, 2024 Posted November 5, 2024 Άφιξη στον Πειραιά, βράδυ Κυριακής 27 Οκτωβρίου.
BS CHIOS Posted November 23, 2024 Posted November 23, 2024 Ας θαυμάσουμε το καμάρι της Αίγινας και του Σαρωνικού ολόκληρου, σε μία πρωινή αναχώρηση του απ' το μεγάλο λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2024 Author Posted December 29, 2024 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Αίγινα στην Αίγινα στις 27/12/24 Quote Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Αίγινας από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ» Ν.Π. 12739, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από τον Πειραιά προς Αίγινα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι θα επιστρέψει στον Πειραιά. Στο πλοίο επέβαιναν 59 επιβάτες, 12 Ε.Ι.Χ. οχήματα και 1 δίκυκλο.
polmyt Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Δεν θυμάμαι να έχω ξανακούσει πλοίο να χάνει προσέγγιση στην Αίγινα και να επιστρεφει
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2024 Author Posted December 29, 2024 Σπάνιο φαινόμενο αλλά έχει ξανά τύχει να μην καταφέρει να πιάσει στο λιμάνι της Αίγινας. Εδώ φαίνεται ότι δεν πρέπει να έκανε καθόλου προσπάθεια.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Γιατί το βαποράκι δεν είναι καθαρόαιμο θαλασσινό
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5 Author Posted January 5 Το Νήσος Αίγινα αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια του στις 6 Ιανουαρίου για την ετήσια ακινησία του και θα επιστρέψει στα δρομολόγια στις 20 Φεβρουαρίου.
Nikos_Chania Posted January 7 Posted January 7 Εκτός δρομολογίων, δεμένο στη γωνία του Αργοσαρωνικού.
Nikos_Chania Posted January 13 Posted January 13 Το πλοίο μεθόρμισε την Παρασκευή στα ναυπηγεία Περάματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13 Author Posted January 13 Πιο συγκεκριμένα μεθόρμισε στο ναυπηγείο του Καπογιαννατου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25 Author Posted February 25 Το Νήσος Αίγινα αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια την Πέμπτη 27 Φεβρουάριου.
Ferry Himuka Posted February 27 Posted February 27 Με κάτω απο 10 κόμβους σήμερα... 2 ώρες ακριβώς για Αίγινα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27 Author Posted February 27 Υπέστη βλάβη οπότε εκτέλεσε μόνο ένα κυκλικό δρομολόγιο σήμερα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now