Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 Ξεκίνησε νωρίς φέτος, αλλά μάλλον τελείωσε πρόωρα η καριέρα του στην Ελλάδα. Το πλοίο θα πουληθεί από την ATLAS MARINE, στις επόμενες μέρες αναμένεται να ολοκληρωθεί η πώληση του πλοίου σε Σουηδικά συμφέροντα. Η εταιρεία έχει ζητήσει την αποδρομολογηση του από τη γραμμή Νεάπολης – Κύθηρα, λογω της επικείμενης πώλησης.
JERRY Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Πολυ σωστα, το καραβακι μας χαιρετα, την Δευτερα το πρωϊ με ενα καραπιπερακι στην πρυμη πηρε αγκυρες και αποτι ακουσα πηγαινε για δεξαμενη. Μετα Ελληνικο πληρωμα θα το παραδωσει στην Σουηδια, παει και αυτο, κριμα
.voyager Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Φεύγει??? Εδω στην προηγούμενη γραμμή του, στον Αστακό... Είχα ταξιδέψει μαζί του από Κεφαλλονιά για Αστακό, μόνος. Απο τα πιο γαλήνια ταξίδια που 'χω κάνει. Πρατηρώντας τη μοναδική ομορφιά της περιοχής "μου" (Άτοκος, Καστός, Κάλαμος, ο Μύτικας απο πίσω τους κρυμμένος, ο Αστακός) και με το ipod στ' αυτιά...
George Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Άκουσα ότι πουλήθηκε σε πάρα πολύ καλή τιμή. Δεν αναφέρω νούμερα γιατί δεν ξέρω αν στέκουν. Χθες γίνονταν εργασίες στο γκαράζ του πλοίου ενώ είναι να γίνουν και κάποιες προσαρμογές. Από ότι έμαθα προορίζεται για μία γραμμή 12 ναυτικών μιλίων και θα ταξιδεύει με 8μελές πλήρωμα μερικοί εκ των οποίων έχουν ήδη φτάσει και είναι πάνω στο πλοίο.
captmimis Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Δεν θα ηθελα να κανω μικροπολιτικη η αντοπολιτευση, πιστευω οτι λργεται ειναι αληθεια και δεν θελω να το πιστεψω περι πωλησης. Το καραβακι το παρακολουθω εδω και δυο χρονια. Το αφεντικο προσπαθουσε να το βαλει σε επιδοτουμενη γραμμη εδω και τρια χρονια και το αποτελεσμα ηταν να παλευει με τα θηρια του κρατους μπλε-πρασινους και ενω ηξεραν οτι ο ανθρωπος εχει επενδυσει 6-7 εκ ευρω, τις αγονες τις επερναν πλοια αξιας 1/2 εκ. ευρω. Νομιζω πλεον οτι ξερει ο ιδιοκτητης οτι η επομενη επενδυση του δεν θα ειναι στο ιδιο αντιικειμενο. τετοια πλοιαρακια δεν πρεπει να φευγουν απο την Ελλαδαρα μας, τα χρειαζομαστε
Αλέξανδρος Σ. Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Για τα Κύθηρα, το ΑΝΔΡΕΑΣ 2 αποτέλεσε πρότυπο και προκάλεσε την γενική αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες των γραμμών μας. Δυστυχώς όμως το όνειρο τελείωσε. Η ανικανότητα ορισμένων φορέων να στηρίξουν τέτοιου επιπέδου προσπάθειες ή ακόμη και η "άρνηση" αποδείχθηκαν ανώτερες της ανάγκης των κατοίκων και των επαγγελματιών για ποιοτική συγκοινωνία. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνετέλεσαν είτε αδιαφορώντας είτε προσπαθώντας, να φύγει το συγκεκριμένο πλοίο από την γραμμή. Συγχαρητήρια, στο ΥΕΝ, στην ΑΝΕΚ, την ΑΝΕΝ, το Δήμο Κυθήρων κλπ. Συγχαρητήρια όμως και στους κατοίκους που άφησαν έτσι αυτό το πλοίο να φύγει χωρίς να ασχοληθεί κανείς. Απορώ και αν το έχουν μάθει. Συγχαρητήρια γενικά σε όλους. Άλλη μία επιτυχημένη δρομολογιακή πολιτική απέδωσε καρπούς.
Earl Granville Posted October 27, 2007 Posted October 27, 2007 Το ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ έφυγε από τον νέο μόλο Δραπετσώνας και ξεκίνησε το ταξίδι τους για Σουηδία με Έλληνα πλοίαρχο.
George Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Τα βαπόρι έφτασε στο λιμάνι Falkenberg της Σουηδίας. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι διατηρεί τόσο το όνομά του όσο και την Ελληνική σημαία ακόμα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 Να και μιά χθεσινή φωτό του πλοίου από τα ξένα... όπως τα είπε και ο George.
Neptune Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Στη Σουηδια εφτασε με πλοιαρχο τον Αντωνη Βεντουρη και Α μηχανικο το Γιαννη Μαθιουδακη διδυμο που ηταν το καλοκαιρι και στο Θεοφιλος.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Όπως γράφει η Scandinavian Shipping Gazette (5-11-07), to Αντρίκιο όνομα...μας τελείωσε. Από εδώ και πέρα...Mister Shoppi One!!! Αλλά τι περιμένεις από εταιρεία που διαχειρίζεται εμπορικό κέντρο? New ferry service to StromstadSSG-GOTEBORG. The Swedish company Orvelin Group, which operates a shopping mall in Stromstad, will start up a ferry service between Stromstad, Fredrikstad and Skagen with the aim of, among other things, attracting customers to the shopping mall. The company has purchased the passenger and RoRo vessel Andreas II, built in 2001 by Panagiotakis Bros, Greece. It has a capacity of 400 passengers, 60 cars and three trucks, The vessel will be renamed Mister Shoppi One and will have a crew of 12. The service will be operated by the company Mister Shoppi. ”Our goal is to start up the ferry service as soon as possible, but I can’t say when. We have already been given the go-ahead by all the ports, now we are working with all the certifications and agreements”, says project leader Marcus Pettersson to SSG. The company’s plan is to offer three trips per day between Stromstad and Fredrikstad. The crossings to Skagen will depend on the season.
George Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Καλύτερα να του βάζανε τον Μπομπ Σφουαγγαράκη για σινιάλο πάντως.
proud_ionian Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 συμφωναμε το site της εταιρειας του, εχουν ανασταλλει τα δρομολογια. τα ξενογλωσσα φορουμ λενε οτι αυτο οφειλεται σε νομικα προβληματα με τη Νορβηγικη κυβερνηση που αντιδρα στις πωλησεις αλκοολ on board.
kerkini Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 (edited) συμφωναμε το site της εταιρειας του, εχουν ανασταλλει τα δρομολογια. τα ξενογλωσσα φορουμ λενε οτι αυτο οφειλεται σε νομικα προβληματα με τη Νορβηγικη κυβερνηση που αντιδρα στις πωλησεις αλκοολ on board. Είμαι εντυπωσιασμένος από τα Νορβηγικά σου proud! Καλύτερα να του βάζανε τον Μπομπ Σφουαγγαράκη για σινιάλο πάντως. Μπορεί να μην έβαλαν εκεί σινιάλο τον Μπομπ αλλά δεν πήγε χαμένη η ιδέα σου! Edited March 26, 2009 by proud_ionian 2 σε 1
proud_ionian Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 ξαναξεκινα σε αλλη γραμμη, Tönsberg - Nordby, απο μεθαυριο
polmyt Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 το 2002 ηρθε στο σαρωνικο Ας το απολαυσουμε και σε μια(οχι τοσο καλη ειναι η αληθεια) φωτο απο τον Πορο το 2002.Χρωματα οπως βλεπετε τα ιδια με αυτα που ειχε οσο καιρο ηταν στην Ελλαδα με εξαιρεση την πορτοκαλι γραμμη στο πλαι που σβησανε αργοτερα. Κατα την αποψη μου υστερουσε σε σχεση με τα υπολοιπα και στο μεγεθος αλλα και στην ταχυτητα και αυτος ηταν αλλωστε και ο λογος που δεν επιασε στο Σαρωνικο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Άλλοι ήταν οι λόγοι που έφυγε από τη γραμμή του Σαρωνικού ο Άγιος Ανδρέας ΙΙ. Μάλλον ότι ήταν μόνο του για να αντιμετωπίσει μια εταιρεία με 15 πλοία τότε στη γραμμή. Σε μέγεθος δεν υστερούσε γιατί εάν θυμάσαι υπήρχαν και μικρότερα κλειστά τύπου (πχ Ευτυχία, Εξπρές Δανάη) αλλά και αργότερα (πχ Ευτυχία και οι παντόφλες). Αλλά και από πολυτέλεια ήταν μια χαρά για τα τότε δεδομένα της γραμμής.
polmyt Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Και αυτο που λες μπορει να επαιξε ρολο αλλα παρολαυτα δεν ειχε να πρσφερει τιποτα καλυτερο και απο την Hellas Ferries ωστε να το προτιμησει ο κοσμος. Δες και τον ΦΟΙΒΟ που οταν ηρθε ηταν μονο του απενταντι στην HSW αλλα παρολαυτα καταφερε να κερδισει ενα πολυ μεγαλο μερος της κινησης ακριβως διοτι ηταν σαφως καλυτερο εσωτερικα τουλαχιστον απο τα υπολοιπα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Άλλο να συναγωνιστείς 15 πλοία μιας εταιρείας την εποχή του Άγιος Ανδρέας ΙΙ και άλλο όταν ξεκίνησε ο Φοίβος που ήταν έξι πλοία της άλλης εταιρείας αλλά και ένα πλοίο μιας άλλης εταιρείας. Κατά το δεύτερο ο Φοίβος ανήκει σε ένα πλοιοκτήτη που είχε παράδοση στη γραμμή ενώ το Άγιος Ανδρέας ΙΙ ήταν ουρανοκατέβατος στη γραμμή. Και επιπλέον τότε το Άγιος Ανδρέας ΙΙ είχε δρομολογηθεί εν μέσω καλοκαιριού για να μην υπάρχει μονοπώλιο στη γραμμή.
Hastaroth Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Ορθώς ομιλεί ο P100.Μάλιστα,δέν θυμάμαι να είχε γίνει και καμμιά διαφήμιση τού πλοίου όταν δρομολογήθηκε στόν Σαρωνικό.Εγώ τό ανακάλυψα "τυχαία",μιά Κυριακή που είχα κατεβεί νά πάω στον Πόρο (καί έκτοτε έγινα τακτικός "θαμώνας" του όλο το καλοκαίρι που ήταν στην γραμμή). Από ταχύτητα πάντως,ναί,δέν ήταν και η F1 τού Σαρωνικού,αλλά ούτε το Εξπρές Δανάη ήταν,ούτε το Ευτυχία,ούτε καί ο ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ.Εσωτερικά όμως μιά χαρά ήταν,καί ωραίους ανοιχτούς χώρους είχε καί στο ταξίδεμα ήταν σταθερό και άνετο. Ωστόσο,παρ'ότι την εποχή εκείνη είχε ήδη δημιουργηθεί η SARONIKOS FERRIES-που είχε "ρουφήξει" Λεφάκηδες,Αγαπητούς,ΥΔΡΑ LINES,παντοφλάκηδες καί λοιπούς κάτω από την κοινή στέγη της-οι πληρότητες τού "Αντρίκου" δέν ήταν άσχημες.Ειδικά τά πρωϊνά του δρομολόγια από Πειραιά έφευγαν γεμάτα,παρ'ότι στόν "πάγκο" περίμεναν και τά υπόλοιπα που έφευγαν σέ παραπλήσιες ώρες.Τά δέ τελευταία τής επιστροφής επίσης είχαν καλές πληρότητες. Πιστεύω οτι άν είχε μείνει το πλοίο στην Ελλάδα θά μπορούσε να καλύψη αρκετές γραμμές,ήταν μάλιστα καινούργιο οπότε είχε πολύ μέλλον μπροστά του...
proud_ionian Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 απο χτες τελος για το 2009. εδεσε και μαλλον ειναι χλωμο αν θα ξαναταξιδεψει σε αυτην τη γραμμη λογω μικρης κινησης.
enas chiotis Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Σαν φήμη αναγράφεται στον τελευταίο Εφοπλιστή η επιστροφή του πλοίου στην Ελλάδα.
polmyt Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Φημη δεν ξερω να υπαρχει παντως νομιζω οτι θα μπορουσε να αποτελεσει μια καλη λυση για διαφορες γραμμες στην Ελλαδα.Σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο διαφορα αλλα που ταξιδευουν
polmyt Posted June 2, 2010 Posted June 2, 2010 Νορβηγοι συναδελφοι εκαναν ταξιδακι με το πλοιο το 2008 και μας παραθετουν τις εντυπωσεις τους.Το κειμενο ειναι στα Νορβηγικα βεβαια αλλα με μικρη προσπαθεια κατι γινεται.Υπαρχουν και μερικες φωτο απο τα μερη που ταξιδευε Εχει και μια ομορφη φωτογραφια του πλοιου σε ενα μικρο λιμανακι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now