sv1kyk Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ναι οντως ισχυει και αν παρει τα ενδοκυκλαδικα για 5 χρονια θα το αγορασει
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Το πλοιο απο οσο μαθαινω ανηκει ακομα στους Σουηδους!! Για αυτο σβηστηκαν τα σινιαλα της NEL LINES απο τις μπαντες. Οι Σουηδοι εδωσαν ενα μικρο ποσο στους ναυτικους για τα καθημερινα τους εξοδα και ειχαν βαλει πετρελαιο για να εχει ρευμα το βαπορι, αλλα τις τελευταιες ημερες δεν εχουν εμφανιστει στο πλοιο μετα τις εξελιξεις στην Ελλαδα. Απο το πλοιο εχουν περασει αρκετοι ενδιαφερομενοι
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Ακούστηκε οτι το πλοίο αγοράστηκε (η' ξαναναυλώθηκε), το πλήρωμα έχει ηδη εξοφληθεί και πρόκειται να επανέλθει στην άγονη. Αγνωστο το όνομα του νέου ιδιοκτήτη, το σίγουρο ομως είναι οτι το καλοκαίρι το έχασε.
proud_ionian Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 ισχύει το περι hellenic που ειχε πει ο πετρος προ καιρου;
karavokurhs Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Το πλοίο φαίνεται ότι βγήκε από την μιζέρια του. Ισχύει ότι ετοιμάζεται για τα ενδοκυκλαδικά με άλλη εταιρία?
polmyt Posted September 18, 2015 Posted September 18, 2015 Σαν φημη το εχουμε αναφερει και λιγο πιο πανω αλλα ακομα δεν εχει γινει κατι περισσοτερο και είναι ακομα στην ιδια θεση στο Λαυριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2015 Posted October 5, 2015 Πολλά μέλη του πληρώματος πληρώθηκαν από τον Σουηδό (μέχρι 10 μηνιάτικα δόθηκαν) και αποχώρησαν από το πλοίο. Στο πλοίο αυτό τη στιγμή παραμένουν 13 άτομα πλήρωμα (μηχανή, κουβέρτα, 1 μάγειρας και 1 καμαρότος) και κάνουν εργασίες επισκευής στο πλοίο για να είναι έτοιμο. Συνεχίζουν να περνάνε ενδιαφερόμενοι για το πλοίο από την Ελλάδα (γύρω στις 11 διαφορετικές εταιρείες έχουν ρίξει ενδιαφέρον για το πλοίου άλλα δίνουν πολύ λίγα λεφτά)
kythnos Posted October 12, 2015 Posted October 12, 2015 Εγώ έχω ακούσει για ενδιαφέρον του Αλιφραγκή που χει το Μαρμάρι αλλά μάλλον δεν προχώρησε η ιστορία....πάντως δεδομένου του μεγέθους του και της οικονομίας σε καύσιμα, φαντάζει ιδανικό αγονόπλοιο για αυτό πιστεύω και υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για το πλοίο...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2015 Posted October 12, 2015 Υπήρξε όντως ενδιαφέρον από τον Αλιφραγκη αλλά το ποσό που έδινε για το πλοίο ήταν πολύ μικρό (γύρω στα 1,5 εκ €)!! Που σίγουρα δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη του!!
polmyt Posted October 13, 2015 Posted October 13, 2015 Ποσα δηλαδή ζηταει ο πλοιοκτήτης του για να ξερουμε και ποσο κοντα ηταν στις απαιτησεις;
enas chiotis Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Χθεσινή αγγελία στο ΓΕΝΕ, για Β μηχανικό για το πλοίο. Εταιρεία η γνωστή, "ΟΡΒΕΛΑΙΝ ΧΕΛΕΝΙΚ Ν.Ε.Ν.959/79-ΤΣΙΛΙΔΗΣ ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΕΚΠΡ."
Svo Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 (edited) Tο AQUA SPIRIT φαίνεται να πέρασε στην κατοχή της εταιρίας σύμφωνα με τους ακτοπλόους.http://www.ellinikiaktoploia.net/to-proto-simvatiko-gia-tin-seajets/ Καλορίζικο να είναι, και καλά δρομολόγια στα ενδοκυκλαδικά. Χηρεύουσα είναι η δεύτερη γραμμή και ο λαός διψά για βαπόρι. Για τα Μεστά μακάρι να ήταν αλήθεια, αλλά από τη μια το βαπόρι έχει πιστοποιητικά μέχρι 20μίλια από τη στεριά, από την άλλη ακόμα και η προκήρυξη της επιδότησης θέλει βαπόρι 100 μέτρα και με καμπίνες. Που να τρέχουμε τώρα να κάνουμε και κόντρες με το Νήσος Σάμος. Πως θα ανεβαινει το αιγαιο με κανα 7ρι δεν θα παλευεται??Κουλη κινηση μου φαινεται αν ισχυει, δεν βγαζει νοημα ουτε απο οικονομικης πλευρας Edited February 6, 2016 by proud_ionian
polmyt Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Γιατι το λες;Μια χαρα ανεβοκατεβαινε και επι ΝΕΛ.Προφανως και σαν μικρο βαπορακι θα κουναει αλλα δεν ειχαν ακουστει παραπονα για το πλοιο.Τι να πει και ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ Και από οσο ξερω ειναι αρκετα οικονομικο οποτε προσωπικα δεν το βλεπω σαν αστοχη κινηση
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Άλλο να κάνει περάσματα ανάμεσα στα νησιά των Κυκλάδων και άλλο το πέρασμα στην ανοικτή θάλασσα του Β. Αιγαίου!!
polmyt Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Καλα και το ΣΑΟΣ ΙΙ ανεβαινε για αρκετα χρονια.Δεν εχουν και την τρομερη διαφορα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Το Σαος ΙΙ είναι μεγαλύτερο σε μήκους περίπου 13 μέτρα!!
margaritis24 Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 (edited) κ με μεγαλυτερο πλατος κ βυθισμα Edited February 7, 2016 by proud_ionian
Svo Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Ξερουμε τι χωρητικοτητα εχει το πλοιο σε οχηματα και κυριως σε φορτηγα?
gpap2006 Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Στα ενδοκυκλαδικά που πήγαινε μια χαρά γιατί δεν το θέλουν, τρώει πίττα από ταχύπλοα?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Ξερουμε τι χωρητικοτητα εχει το πλοιο σε οχηματα και κυριως σε φορτηγα? Η χωρητικότητα είναι γύρω στα 80 ΙΧ. Τώρα από φορτηγά μεγάλα πρέπει να παίρνει γύρω στα 6 Φ/Γ γιατί έχει στη πλώρη ράμπα συν ΙΧ
speedrunner Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Στα ενδοκυκλαδικά που πήγαινε μια χαρά γιατί δεν το θέλουν, τρώει πίττα από ταχύπλοα? Προφανώς αφου φέτος θα έχει ταχύπλοο που θα κάνει μόνο ενδοκυκλαδικά, πάντως εμείς το θέλουμε γιατί η γραμμή έχει μείνει για πολύ καιρό χωρίς πλοίο και υπάρχει πρόβλημα!!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now