Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ρε παιδιά, εδώ μου κάθονται αυτές οι επιδοτήσεις σε γραμμές τύπου Πειραιάς-Ηράκλειο..! 

Ας συνεργαστούν οι εταιρείες, ας κόψουν δρομολόγια μια ο ένας μια ο άλλος, ας βάλουν μικρότερα πλοία, ας βρουν τρόπους, όχι όμως να πέφτουν τα χρήματα εκεί και όχι στα μικρομάγαζα που κλείνουν γυρω μας και μένουν οικογένειες στο δρόμο..! 

Posted
11 minutes ago, AEGEAN SEA said:

Χθες το πλοίο από Χανιά πήρε 33 φορτηγά και από Ηράκλειο 103. Απο επιβάτες από ότι έμαθα δεν είχε πολλούς γύρο στους 200 και 50 ιχ.

Γενικά το πλοίο τα πάει καλά και τα ΣΚ όπου το προηγούμενο Σάββατο είχε 130 ιχ και 480 επιβάτες ενώ την Κυριακή στην επιστροφή είχε λίγο λιγότερη κίνηση 

 

On 1/12/2021 at 1:24 PM, Strofalos said:

Ρε παιδιά, εδώ μου κάθονται αυτές οι επιδοτήσεις σε γραμμές τύπου Πειραιάς-Ηράκλειο..! 

 

Προσωπικά δεν γνώριζα την κίνηση της γραμμής αλλά με 136 φορτηγά απο 2 αναχωρήσεις και θα τσεπωσει και επιδότηση, ναι και εμένα εδώ μου κάθεται

Posted

Ε εντάξει, το κράτος τα δίνει, η εταιρεία τα παίρνει. Σε όποιον και να δίνανε λεφτά έτσι, θα τα έπαιρνε. Μπρος στην εξυπηρέτηση λίγων, ταίζονται πολλοί.

Ούτε οι επιδοτήσεις δίνονται επειδή το ζήτησαν οι Μινωικές, ούτε επειδή δεν πλήττονται από την πανδημία. Το σωστότερο το έχει αναφέρει ο @margaritis24 στο παρελθόν. Τους επιδοτείς ανάλογα τον μέσο όρο πληρότητας προηγούμενων ετών. 

Αν και είπαμε, δεν υπάρχει κάποια φόρμουλα πίσω από όλα αυτά τα λεφτά. Είχε γραφτεί κάπου εδώ μέσα πως το Κυλλήνη-Ζάκυνθος επιδοτείτο σχεδόν με 10πλάσιο ποσό κατ αντιστοιχία των μιλίων σε σχέση με τις γραμμές της Κρήτης. 

Όποιος θυμάται που γράφτηκε ας με διορθώσει αν κάνω λάθος.

Posted
On 1/12/2021 at 10:50 AM, Annivas said:

Είναι προς υπογραφή η κοινή υπουργική απόφαση και πιθανότατα οι νέες συμβάσεις να έχουν έναρξη είτε από την ερχόμενη Δευτέρα 18/1 είτε από την Τετάρτη 20/1.

Ακόμα δεν έχει υπογραφεί η υπουργική απόφαση και πάει για μετα τις 25 Ιανουαρίου η έναρξη της επιδότησης των γραμμών!!

  • 3 weeks later...
Posted

Η κοινή υπουργική απόφαση για τις επιδοτήσεις έχει κολλήσει στο Υπουργείο Οικονομικών.

Posted
10 hours ago, Annivas said:

Η κοινή υπουργική απόφαση για τις επιδοτήσεις έχει κολλήσει στο Υπουργείο Οικονομικών.

Δεν ξέρουν πως να τα πρωτοσπαταλησουν ε; λογικο. Έχουμε πολλα βαπόρια να κάθονται.

Θα ηθελα να τους παρακαλεσω να επιδοτησουν το ναξος τζετ και το σαντορινη παλας να πηγαινοερχονται καθημερινα Ηράκλειο - Σαντορίνη για να καλύψουν βασικές αναγκες που επληξε ο κοβιντ <_<

Posted
On 2/3/2021 at 6:36 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πρέπει να υπογράφτηκε η συμφωνία για την επιδότηση των γραμμών και μάλλον θα ξεκινήσει στις 10/2

Τελικά, θα ξεκινήσουν οι επιδοτήσεις στις 10/2;

Posted

ΦΕΚ 459 - Συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας του άρθρου 127 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256), για την περίοδο απο 8 - 2 - 2021 έως και 28-2-2021 .

Posted

Αναφέρεσαι σε αυτές τις 3 λογικά:

1. Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος-Θήρα 

2. Πειραιάς-Σέριφος-Σίφνος-Μήλος 

3. Ηρακλειο-Θήρα 

Με τι line up?

 

Posted

Τις δυο πρώτες γραμμές το Power Jet (για αυτό έχει πάει πλήρωμα να ξεκινήσει πάλι το πλοίο) και τη τελευταία το Νάξος Τζετ που παραμένει στο Ηράκλειο από το Δεκέμβριο.

Posted

Αποδοχή Πρακτικού Επιτροπής και Κατακύρωση Αποτελεσμάτων Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακής Γραμμής με σκοπό τη διασφάλιση της θαλάσσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης νησιωτικών περιοχών και την ανάγκη ανάκτησης του ακτοπλοϊκού δικτύου

  • 4 weeks later...
Posted

Θα βγουν. Η ΚΥΑ είναι έτοιμη αλλα έχει κολλήσει πάλι στο Υπουργείο Οικονομικών . 

  • 3 weeks later...
Posted

Νέα οικονομική ενίσχυση ύψους 12 εκατ. ευρώ για το ακτοπλοϊκό δίκτυο

Quote

Νέα οικονομική στήριξη, ύψους 12 εκατ. ευρώ, εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για τη στήριξη της επαρκούς λειτουργίας του ακτοπλοϊκού δικτύου μέσω των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων, διασφαλίζοντας έτσι την μετακίνηση επιβατών και αγαθών μεταξύ ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας.

 Η πρόσθετη αυτή στήριξη, η οποία ως στόχο έχει να αντιμετωπισθούν οι συνεχιζόμενες αρνητικές συνέπειες της συνεχιζόμενης πανδημίας, ανεβάζει τη συνολική ενίσχυση για την ακτοπλοΐα στα 79 εκατ. ευρώ.

Παραλλήλως, συνεχίζεται και η στήριξη και των ναυτικών και εργαζόμενων στον κλάδο. 

Μεταξύ των μέτρων που έχουν ληφθεί συμπεριλαμβάνονται και τα εξής : 

- Αποζημίωση ειδικού σκοπού, παράταση ασφαλιστικής ικανότητας ανέργων ναυτικών και παροχής επιδόματος ανεργίας. 

- Αναθεώρηση προϋποθέσεων για την εγγραφή άνεργων ναυτικών στους καταλόγους προσφερόμενων προς ναυτολόγηση, και 

- Κάλυψη μέρους των ενοικίων των ανέργων ναυτικών. 

- Ειδικό επίδομα ανεργίας των ναυτικών.

Όπως τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης: «Η κυβέρνηση συνεχίζει με ολοκληρωμένο σχεδιασμό την εφαρμογή σειράς μέτρων για την στήριξη τόσο των εταιρειών, όσο και των εργαζόμενων.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε αφενός την προστασία της εργασίας και αφετέρου την απρόσκοπτη επικοινωνία ανάμεσα στη ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά μας».

 

Posted
11 hours ago, Nikos_Chania said:

Στο ΦΕΚ Β' 1228/31-03-2021 τα φρέσκα, εκ νέου, 12 εκατομμύρια στήριξης για τα δρομολόγια.

Πεταμενα λεφτά στην θάλασσα εφόσον απαγορεύονται οι μετακινήσεις από νόμο σε νόμο.. 

Posted

Αν επιτρεπόντουσαν οι μετακινήσεις χωρίς περιορισμούς δεν θα υπήρχε τόσο σοβαρός λόγος για ενισχύσεις. Πολλές γραμμές όμως δουλεύουν επιεικώς οριακά, άρα οι ενισχύσεις στηρίζουν τις εταιρείες, τους εργαζομένους σε αυτές και φυσικά κρατούν ζωντανό το ακτοπλοϊκό δίκτυο. 

Σε αυτή τη βάση, απέχουν από το να θεωρηθούν "πεταμένα λεφτά". Εννοείται ότι τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι όλα καλώς, προφανώς και θα μπορούσε να υπάρχει διαφορετική διαχείριση, με σαφή κριτήρια ενίσχυσης, τρόπο υπολογισμού αποδεκτό από όλους, διαφάνεια, κλπ κλπ κλπ.

Posted (edited)

Ετσι ακριβώς !!! Ο κλάδος πρεπει να ενισχυθεί μην καταρρεύσει ολο το ακτοπλοϊκό δίκτυο , ομως με εντελώς διαφορετικό τροπο . Απο το να δίνουν σπασμωδικά ζεστά χρήματα ανα περιόδους και τα μισά απο αυτά να θεωρούνται δωρεά σε ταχύπλοα χειμωνιάτικα που κάνουν εποχικές γραμμές θα μπορούσαν με διαφορετικό τροπο να στηριχθεί  ο κλάδος . 
Οπως για παράδειγμα να επιδοτηθούν οι ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών για τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια και ένα μέρος του μισθού τους , να υπάρχουν απαλλαγές απο λιμενικά τέλη η εκπτώσεις στα πλοία που τελούν σε ακινησία λόγω COVID 19 κλπ και οι ναυτικοί της θερινής σύνθεσης να μπουν μεν αλλα να επιδοτηθούν . 
Κατ αυτο τον τροπο και η ενίσχυση θα μπορούσε να είναι σε σταθερή βάση καθόλη την διάρκεια της απαγόρευσης μετακινήσεων και το κράτος δεν θα αναγκαζόταν να βγάλει ζεστό χρήμα απο τα ελλειμματικά ταμεία του και δεν θα είχαμε εξόφθαλμες χειμωνιάτικες δρομολογήσεις μόνο και μόνο για να εισπράξουν ζεστό χρήμα και ο κόσμος δεν θα θεωρούσε ότι πετιούνται λεφτά στη θάλασσα .

Γενικως υπάρχουν διάφοροι τρόποι στήριξης της ακτοπλοιας απο το να βγαίνει ζεστό χρήμα , σκέψη θέλει κι οργάνωση αλλα που να την βρουν στο υπουργειο 

Edited by Annivas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...