maniac Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) LARISA και κόκκινα άλογα εγώ POLARIS θα το θυμάμαι Edited March 1, 2011 by ΝΙΚΟΛΑΣ
Neptune Posted March 2, 2011 Author Posted March 2, 2011 Η αληθεια ειναι Νικολα οτι αυτο το βαπορι οσοι περασαν απο μεσα το αγαπησαν. Και καποιοι εβγαλαν ριζες εκει μεσα. Ποιον να θυμηθουμε και ποιον να αφησουμε εξω. Τον ενα και μοναδικο καπτα Ζαχο που μας το εφερε και πρεπει να ηταν τον περισσοτερο καιρο συνολικα στα χειριστηρια του? Τον τελευταιο Α μηχανικο Κωστα Παριαρο που ηταν μεσα απο την παραλαβη σαν Γ μηχανικος? Το μαστρο Γιωργη το Βελετζα που κυκλοφορουσε με ενα GPS στο χερι να βλεπει ποσο παει το βαπορι? Τον καπτα Παρασκευα (υπαρχος-πλοιαρχος) τον καπτα Χρηστο (υπαπλοιαρχος-υπαρχος-πλοιαρχος) το Μιχαλη Ζωτο που μπηκε ανθυποπλοιαρχος και εφτασε μεχρι υπαρχος. Το Θαναση το Ραμπια τον ηλεκτρολογο και το βοηθο του το Σπυρο Μπαλα? Ολοι κοντα στη δεκαετια ++ μεσα στο βαπορι. Οποιον αφησεις εξω θα τον αδικησεις. Το θεμα ειναι οτι με αυτα τα βαπορια (και μιλαω για Απολλωνες, Ερωτοκριτο, Λισσος, Αριαδνη, Ναιας, Venus, Polaris κτλ) καποιοι μεγαλωσαμε και τα θυμομαστε απο μικροι. Αλλοι τα ζησανε καθε μερα στο λιμανι τους αλλοι γραψανε πολλα μιλια ταξιδευοντας τα και γι αυτο μας κακοφαινεται τωρα που ενα ενα φευγουν για τον αγυριστο. Αλλα ετσι ειναι η ζωη. Εμεις να ειμαστε καλα να τα θυμομαστε και να λεμε ιστοριες γι αυτα
maniac Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 (edited) ακριβώς όπως τα λές.νιώθω παρααα πολύ τυχερός που κατάφερα και έκανα αρκετά ταξίδια μαζί του πέρασα αρκετές από τις γιορτές που κάνουν άλλοι στα σπίτια τους μαζί με τον ΒΑΠΟΡΑ και τον βοηθό του μαστρό Θανάση(το Μπάλλας με 2 λ ).επίσης είμαι τυχερός γιατί κατάφερα να γνωρίσω τον ΝΟ.1 ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ (για μένα) καπετάν ΖΑΧΟ !ότι και να πω για τον ανθρωπο θα είναι λίγο.όσοι των γνώρισαν ξέρουν. δεν θα ξεχάσω ΠΟΤΕ όταν πρωτομπήκα στον ΒΑΠΟΡΑ από Πάτρα.έμεινα με ανοιχτό το στόμο τόσο για τα γκαράζ όσο και για το βαπόρι.ήταν το δεύτερο που είχα πατήσει(την πρωτιά είχε το ΑΘΕΝΣ ).νιώθω τόσο πολλά που δεν μπορώ να πω με λόγια και αν προσπαθήσω σίγουρα θα γράφω μέχρι αύριο.λυπάμαι που θα μας αφήσει αλλά έτσι είναι αυτά δεν μπορείς να κάνεις κάτι.ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΒΑΠΟΡΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ένα τελευταίο θα ήθελα να πω για την δουλειά που έκανε ο λοστρόμος του ΒΑΠΟΡΑ τους τελευταίους μήνες.του έδωσε ξανά ζωή και το είχε το ΒΑΠΟΡΙ στιν τρίχα και πεντακάθαρο.ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.και ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τους ανθρώπους της μηχανής,γέφυρας,κουβέρτας,καμαρότοι,ηλ/γοι που βοήθησαν και δούλεψαν μέσα στον ΒΑΠΟΡΑ και είναι εκείνοι που το έφτασαν μέχρι εδώ ονόματα δεν αναφέρω γτ σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους και είναι κρίμα.ξέρετε εσείς και χωρίς να σας αναφέρω Edited March 2, 2011 by proud_ionian quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Θα ήθελα (εφ' όσον βέβαια το επιτρέπει η ομάδα των συντονιστών) να μείνει στο παρόν θέμα, έστω και ως παραπομπή, το μήνυμα που είχα ανεβάσει χθες εδώ, και μεταφέρθηκε σε άλλο σημείο του φόρουμ. Μία απορία. Έχει συμβεί πολλές φορές -για να μην πω τις περισσότερες- όταν ένα καράβι φεύγει για σκραπ, να αφαιρούνται κάποια γράμματα από το όνομα του και από τα εναπομείναντα να σχηματίζεται το τελευταίο του όνομα. Θυμάται κανείς άλλη περίπτωση που να έχουν αφαιρεθεί αλλά και συγχρόνως να έχουν προστεθεί γράμματα όπως στην περίπτωση του PO-LARIS-A ??? Για την ιστορία πάντως να πούμε ότι το όνομα LARISA το συναντάμε σε δύο πλοία της ποντοπόρου. Το τάνκερ ECKHARDT (ex. LARISA) που όταν ονομαζόταν έτσι ανήκε στην εταιρεία MARITEC NV, και το Bulk Carrier PARTNERSHIP (ex. LARISA) που με αυτό το όνομα ανήκε στην εταιρεία NAVISERVICE LTD. Αμφότερα "on service" μέχρι και σήμερα. Και αυτό γιατί, ο όλος μου συλλογισμός δεν είχε να κάνει με τις "ονοματοδοσίες πλοίων" αλλά με το αν υπάρχει κάποια -έστω και αμυδρή- ελπίδα να συνεχίσει να ταξιδεύει το πλοίο και να γλυτώσει το scrap.
polmyt Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Κατα την αποψη μου δεν θεωρω οτι το Α στο τελος του PO-LARIS-A δειχνει την προθεση να ξαναταξιδεψει το πλοιο.Κατα την ταπεινη μου αποψη μαλλον ειτε επειδη ακουγεται πιο ευηχο, ειτε επειδη το LARIS-A κατι σημαινει να επιλεχτηκε αντι του σκετου LARIS. Τωρα βεβαια οπως ειπαμε και παλιοτερα εξακολουθει να υπαρχει η πληροφορια που θελει τους αγοραστες του να προσπαθουν να το δωσουν αλλου με την ελπιδα οτι θα πιασει κατι παραπανω αλλα το τι θα γινει θα φανει στην πορεια Οπως και να χει η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι μαλλον δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο
maniac Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 μην γελιόμαστε.φισικό είναι να ψάχνουν να το πουλήσουν γιατί ακόμα αντέχει εδώ βλέπουμε το RUZGAR(δεν το λέω από κακκία)που θεωρώ ότι δεν έχει τίπότα παραπάνω από το ΠΟΛΑΡΙΣ να ταξιδεύει
.voyager Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 (edited) μην γελιόμαστε.εδώ βλέπουμε το RUZGAR(δεν το λέω από κακκία)που θεωρώ ότι δεν έχει τίπότα παραπάνω από το ΠΟΛΑΡΙΣ να ταξιδεύει E ναι, τίποτα πέρα από 12 χρόνια λίγότερα στην πλάτη του Edited March 4, 2011 by .voyager
maniac Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 ε και ??μήπως έχει περισσότερο δρόμο ??μήπως είναι καλύτερο εωστερικά ?? τέλος πάντων δεν θα μπω στον κόπο να τα συκρίνω απλά την γνώμη μου είπα
Neptune Posted March 5, 2011 Author Posted March 5, 2011 Ο καταπελτης κλειστος, οι μηχανες δουλευουν, οι λεντιες λυμενες, το ρυμουλκο (ο θεος να το κανει) διπλα του, οποτε δεν αργει η ωρα του αντιο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 Προς το παρόν (ώρα 13.55) εξακολουθεί να παραμένει δεμένο στην Ηγουμενίτσα (αλήθεια, το ρυμουλκό σε τι του χρειάζεται ???)
Neptune Posted March 5, 2011 Author Posted March 5, 2011 Απο τις 13.30 προσπαθει να παρει τις αγκυρες. Το ρυμουλκο το ανοιξει απο το Ιονιαν Σκαι. Τι νομιζεις πως ειναι οι ινδοι καπετανιοι σαν τους δικους μας
koumparos Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 (edited) AKOMA PROSPA8EI...SE LIGO ETOIMO NA ANAXWRISEI GIA ALLES POLITEIES...PAEI AKOMA ENAS BAPORAS Edited March 5, 2011 by proud_ionian quote
George Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 Ξεκίνησε για το τελευταίο του ταξίδι. Σε λίγο θα συναντηθεί για τελευταία φορά εν πλω και με τους γνώριμούς του SUPERFAST VI, OLYMPIC CHAMPION και SUPERFAST I.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 Ένα από τα ωραιότερα ΒΑΠΟΡΙΑ που πέρασαν ποτέ από τις θάλασσες μας, μία φιγούρα που θα λείψει πολύ από την Ηγουμενίτσα. Καλό του ταξίδι.....
.voyager Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Μα "Λάρισα";... Κατ΄εμένα το Polaris (με το Venus) ήταν η σημαντικότερη "μεταγραφή" κι απώλεια της Πάτρας, με την έννοια του ότι, ενώ την κοσμούσαν μερικά από τα καλύτερα ferries του πλανήτη, έλειπαν αυτά τα δυό πλοία για να είναι όλα τέλεια! Υποκειμενικά μιλώντας. Γύρω στο 1995 το είχα συναντήσει εξω από την Οξειά κι έκτοτε το λάτρεψα. Η φωτό πολύ μακρινή για να μπει εδώ. Ελάχιστες άλλες που είχα στη λευκή του φορεσιά, χάθηκαν με τον κατεστραμένο σκληρό δίσκο. Στα μπλε το είδα αρκετές φορές. Μια από τις περσινές βόλτες στην Ηγουμενίτσα έλαβε χώρα αποκλειστικά για την πάρτη του! Τουλάχιστον με αντέμειψε.
Neptune Posted March 13, 2011 Author Posted March 13, 2011 (edited) Πλακα πλακα τελευταιο στιγμα την Τεταρτη κατω απο την Κρητη με ταχυτητα 2.5 κομβους και απο τοτε αφαντο. Δε ξερω αν εχει φτασει Πορτ Σαιντ αλλα το καναλι δεν φαινεται να το εχει περασει ακομα... Που εξαφανιστηκε ο βαπορας Edited March 13, 2011 by Neptune
maniac Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 και συ το ξάχνεις ε? κάθε μέρα μπαίνω και βλέπω να δώ αν έχουμε κανένα νέο αλλά εδώ και πολλές μέρες δεν το βλέπω πουθενά λέτε να έγινε κάτι?καμιά αγορά ας πούμε και να άλλαξε κατευθυνση ?
George Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 καλά το polaris τόσο χάλια ήταν μηχανικά? ώστε να παέι για σκραπ και να πάρει ο theo τη θέση του Δεν ήταν υποχρεωτικά κουρέλι για να πάει για σκραπ. Άλλωστε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κατέχει επαξίως αυτόν τον χαρακτηρισμό. Το POLARIS όπως και το SIREN είχαν πειραματικές μηχανές που δεν τις "φόραγε" άλλο βαπόρι με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά και πρέπει να κατασκευαστούν καινούρια. Έτσι αν ένα ανταλλακτικό για το SEATRADE κοστίζει μία τιμή Χ, για το POLARIS και το SIREN κόστιζε 10Χ. Κάτι που έκανε τα βαπόρια εξαιρετικά ασύμφορα στη συντήρισή/επισκευή τους.
Neptune Posted March 15, 2011 Author Posted March 15, 2011 Μολις χθες εφτασε στο Σουεζ το πλοιο... Δηλαδη απο τοτε που εφυγε με ενα προχειρο υπολογισμο ειχε μεση ταχυτητα 3.8 κομβους... Αλλα επειδη στο ξεκινημα πηγαινε με 8-9 τοτε μαλλον τα ειδαν σκουρα οι Ινδοι προφεσορες με τις B&W
George Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Ράδα Σουέζ το βαπόρι για (την τελευταία του μάλλον) πετρέλευση.
Nikos_Chania Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Σήμερα στις 9:30 ήδη βρισκόταν εν πλω στο κανάλι με 8,7-8,8...
Neptune Posted March 18, 2011 Author Posted March 18, 2011 (edited) Με προορισμο τη Mumbai και οχι τη γνωστη μας Alang η το διπλανο Bhavnagar αναχωρησε η Larisa χθες τα μεσανυχτα Edited March 18, 2011 by Neptune
Neptune Posted March 20, 2011 Author Posted March 20, 2011 Τελικα οι Ινδοι μας κανουν γυμνασια Αποκατασταθηκε η πικρη αληθεια στο ΑΙΣ και το πλοιο απο τις 31 του μηνα θα περασει στην κατηγορια "Πλοια που δεν υπαρχουν πια"
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Ο Αύγουστος του 2004 αναφέρεται ως ημερομηνία λήψης της φωτογραφίας. Το POLARIS συναντιέται με το ΟΥΡΑΝΟΣ στην Κέρκυρα, και μαζί συνθέτουν μία πολύ όμορφη εικόνα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now