proud_ionian Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 ειχα ακουσει προσφατα οτι το καλοεβλεπαν οι... ναυλωτες του siren.
Neptune Posted February 2, 2011 Author Posted February 2, 2011 Εχετε φαγωθει με το βαπορα βλεπω Τοσο πολυ σας πειραζει που ειναι το μακραν ποιο κερδοφορο βαπορι της αδριατικης διαχρονικα Απλα η εταιρια του δεν εχει το οικονομικο background μιας Αττικα που δουλευει τα βαπορια βρεξει χιονισει και στο τελος θα πουλησει ενα βαπορι και θα βγαλει θετικο ισολογισμο... Και ο Βεντουρης και ο Αγουδημος και ο Τζανετατος δεν εχουν αυτη την πολυτελεια οποτε οτι δε μπορει να συντηρησει το κοστος λειτουργιας του (πεσμενα ναυλα, κινηση, συνθηκες κτλ) μενει δεμενο. Απλα πραγματα. Οσο για τους ναυλωτες του Σιρεν θα μεινουν με την ορεξη
maniac Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 βρε παδιά ακούστικε ότι Ο ΒΑΠΟΡΑΣ πουλήθηκε για σκραπ αληθεύει ??
Neptune Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 Δε ξερω αν πουληθηκε, εκεινο που ξερω ειναι οτι για να συνεχισει να ταξιδευει επρεπε να μπει μια πορτα στο γκαραζ η οποια και μπηκε, αργοτερα οταν χτυπησε με το Ιονιαν Σκαι η βαρδιολα του εσπασε μια βαρκα (αυτη πισω απο τη γεφυρα) την οποια και επισκευασαν δηλαδη βλεπω κινησεις που δειχνουν οτι το βαπορι θελουν να το δουλεψουν. Τωρα αν τα πραγματα απο θεμα κινησης ειναι τοσο χαλια που σκεφτονται να το ξεφορτωθουν εντελως μονο αυτοι το ξερουν.
maniac Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 ναι ρε γαμότο γι αυτό μου φάνηκε περίεργο αφού οι πόρτες μπήκαν και γενικά έγινε δουλειά για να εναρμονηστεί με τους κανόνες και να κάνω τώρα και ένα ερώτημα?δηλαδή προτιμούν να πουλήσουν το POLARIS και να ταξιδεύει το SEATRADE ?
Neptune Posted February 9, 2011 Author Posted February 9, 2011 Νικολα κανενας δε σκεφτεται με τα δικα μας κριτηρια. Ελπιζω τουλαχιστον οτι γινει να γινει για καλο. Λιγο ποιο πανω λεω οτι δεν ξερω αν πουληθηκε αλλα ξερω τι εγινε σχετικα με τα θεματα που ειχε. Τωρα λοιπον να πω οτι ποιο πιθανο ειναι να αναχωρησει "ναυλωμενο" για εκει που πηγε και το Σιρεν. Ετσι ειναι ολα τα ωραια εχουν ενα τελος Το βαπορι τελευταια ηταν αρκετα πεσμενο ασχετα αν κρατιοτανε ορθιο γιατι ηταν πολυ δυνατο και ειχε το βαρυτερο ονομα στην Αδριατικη μαζι με τον Ερωτοκριτο. Το μεγαλο του μειονεκτημα και ισως αυτο που του εδωσε τη χαριστικη βολη οι μηχανες του. Που στην αρχη μπορουσαν να το πανε με 23 μιλια αλλα ηταν οι μοναδικες που κυκλοφορουσαν στην αγορα. Δηλαδη αντε βρες ανταλλακτικα και αν βρεις να τα πληρωσεις χρυσα. Πολλα μπορουμε να πουμε για το βαπορα αλλα εχουμε καιρο να λεμε
polmyt Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 (edited) Επιβεβαιωνεται λοιπον πως πραγματι το πλοιο "ναυλωθηκε" απο τους ιδιους που πηραν και το SIREN οπως μας ειχε πει ο proud πριν μια εβδομαδα Edited February 9, 2011 by polmyt
Neptune Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 O Proud Ionian που στην ουσια εχει εξελιχθει σε Mago Ionian το ειχε πει απο τον καζαμια του αλλα εμεις τον αγνοουσαμε Πωλειται το Polaris σε ινδους, για να το δρομολογησουν στην ιδια γραμμη που δρομολογησαν το Siren. Ναι μπρε, για διαλυση πηγε, αλλα εμεις το πηραμε αποφαση ότι παει για διαλυση, αφου το ειδαμε σε φωτο καθισμενο στην παραλια. Μακαριοι οι πιστεψαντες και μη ειδοτες. Θα μου επιτρεψετε να σας κουρασω λιγο ακομα αφου θελω να κερασω καφε και παξιμαδι για το αγαπημενο Polaris Το βαπορι αγοραστηκε τελη του 91 και ηρθε στην Ελλαδα με καπετανιο το μοναδικο καπτα Ζαχο (δε χρειαζεται να πουμε επωνυμο ενας ειναι ο καπτα Ζαχος) και Α μηχανικο το Βασιλη Παπουλια. Αμεσως βαφτηκε με τα γνωστα τεραστια σινιαλα και ξεκινησε δρομολογια χωρις να δεξαμενιστει και χωρις να γινει καμια αλλαγη εσωτερικα και εξωτερικα. Αρχικα για Ορτονα και οχι για Μπαρι ξεκινοντας με 140 φορτηγα απο το πρωτο δρομολογιο προιδεαζοντας για το τι θα ακολουθησει. Μετα απο λιγο δεξαμενιστηκε αφαιρεθηκε ο βολβος νεου τυπου που ειχε μπει μετα την επιμηκυνση του ο οποιος δεν του χρειαζοταν πια και στο κουτι κλειστηκαν καποιοι χωροι για να προστεθουν χωροι και καμπινες. Πλεον το βαπορι δουλευει στο Μπαρι που υπαρχει κινηση και ανταγωνισμος οπου και εμεινε μεχρι τον Αυγουστο του 1998. Τοτε και παρολο που τα πρωτα Σουπερφαστ ειχαν αντιμετωπιστει αξιοπρεπεστατα εχοντας σε μεσο ορο παραπανω φορτηγα απο τα κοκκινα και με μικρη μειωση στην επιβατικη κινηση το βαπορι την κανει νυχτα απο την Πατρα για το Περαμα οπου δεξαμενιζεται και ετοιμαζεται να φορεσει τα χρωματα της Nordo Link οπου θα συνεχισει ναυλωμενο για τα επομενα χρονια. Κανοντας το δρομολογιο Malmo-Travemunde περασε τα επομενα 2 χρονια μεχρι να παθει τη δευτερη ζημια στην καριερα του στην Ελλαδα. Ληγει η ναυλωση του στη Nordo Link και μολις επισκευαζεται ναυλωνεται στην Cotunav οπου κυριολεκτικα ξεζουμιζεται και ταλαιπωρειται απο τα ασταματητα δρομολογια. Οσοι το ειδαν οταν επεστρεψε στην Ελλαδα τρομαξαν. Επιστρεφοντας στην Ελλαδα ενω οι φημες το θελουν να δρομολογειται παλι απο Πατρα τελικα καταληγει στην Ηγουμενιτσα για το δρομολογιο που εκανε μεχρι φετος το Σεπτεμβρη. Στην αρχη λογω βιασυνης ξεκιναει κατασπρο χωρις σινιαλα αλλα στη συνεχεια βαφεται χρησιμοποιωντας την ιδια φορμα που βαφτηκε και το Επτανησος. Το αποτελεσμα δεν το ελεγες και ομορφο αλλα αυτο δεν ειχε σημασια. Το βαπορι πηγαινοερχοταν γεματο και τα μικρα σινιαλα ηταν το λιγοτερο. Το παρατσουκλι "Θηριο" του το κολλησαν μετα απο ενα αφιερωμα του περιοδικου Εφοπλιστης το 1995. Τα χρονια της Πατρας χρησιμοποιουσε το visor στην Πατρα ενω οσο δουλευε στην Ηγουμενιτσα αναγκαστικα το χρησιμοποιουσε στο Μπαρι ενω και τα χρονια που ηταν ναυλωμενο το visor δουλευε αδιακοπα. Αυτος που το ονομασε Futura δεν ειχε πολυ αδικο. Βαπορι που σχεδιαστηκε το 73 και τελειωσε το 75, ειχε design 80s και συστηματα 90s. Το 1975 συστηματα αυτοματου ερματισμου, ραμπες που πεφτουν πλωρα πρυμα, προπελακι τρελο για το μεγεθος του βαποριου ταχυτητα 23 μιλια ηταν σιγουρα πρωτοποριακα και περασαν πολλα χρονια για να θεωρηθουν αυτονοητα σε βαπορια παρομοιου τυπου. Ομως τα χρονια περασαν, αισιως μετραει 36 χρονια στη θαλασσα και παρολο που αντεχει λιγο ακομα, η κινηση της γραμμης που και για τους ποιο αισιοδοξους δε μπορει να προσφερει πια τετοιες εικονες με τα 4 γκαραζ φισκαρισμενα και η ακριβη συντηρηση του δεν αφηνουν αλλα περιθωρια. Το βαπορι που για 20 χρονια αποτελεσε πηγη κερδους για την εταιρια του θα μας αφησει σε λιγες μερες αφηνοντας πισω ενα βαρυ ονομα με μεγαλη ιστορια στην Αδριατικη. Απο τα ελαχιστα βαπορια που μπορουν να περηφανευονται για τα λειτουργικα τους κερδη σε εποχες που εταιριες πουλανε παγια για να δηλωσουν κερδη στο χρηματιστηριο και να κρατηθουν ορθιες. Απορια μου ειναι πως ο πανεξυπνος Περικλης Παναγοπουλος δε φροντισε να αντιγραψει τον τροπο λειτουργιας του βαποριου και προσαρμοζοντας το στα δικα του δεδομενα να κανει κατι ποιο αληθινο απο τις κοκκινες φωτοβολιδες...
proud_ionian Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 οπως τα λεει ο Neptune ειναι. Βαπορι πρωτοποριακο για την εποχη του οταν κατασκευαστηκε, ανεβασε κατα πολυ τα standards της γραμμης του Bari οταν ηρθε και βεβαια μας ελλειψε απο τοτε που εκοψε την πατρα. σιγουρα εβγαλε πολλες φορες τα λεφτα του και ηταν εξαιρετικο για τη δουλεια που το ηθελαν, χωρις βεβαια να με βρισκει απολυτα συμφωνο η συγκριση με τα fast. το μοντελo polaris ομως δικαιωνεται και απο την επιλογη της attica να φερει στο bari δυο πλοια που ειναι σχεδιασμενα στη λογικη του. κακα τα ψεματα, με την αποχωρηση του, οπως και με την αποχωρηση του ερωτοκριτου, κλεινει ενας κυκλος. πολυ φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο στην αδριατικη θα μεινουν μονο τα cruise, τα fast του bari, ο σοφοκλης με τα ορη και η endeavor στο brindisi. oταν πρωτορθε και μεσουρανουσε το polaris, στην αδριατικη ταξιδευαν και κερδοφορουσαν ταυτοχρονα και αλλα αγαπημενα πλοια οπως ερωτοκριτος, φαιδρα, δαιδαλος, λατω, ελ βενιζελος, ionian galaxy, ionian island κλπ, ενω υπηρχε χωρος για αρκετες μικρες εποχιακες γραμμες (fragline, ΕΛΜΕΣ, Marlines). θα το θυμαμαι με ανοιχτο το visor στο 4, να περνα καμαρωτο εξω απο το θιακι και να πλησιαζει την ηγουμενιτσα. ασπρο παντα γιατι ετσι ηταν στις δοξες του. μπλε το polaris, ειναι σα να δουμε ξαφνικα λευκο το superferry II.
.voyager Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) Απορια μου ειναι πως ο πανεξυπνος Περικλης Παναγοπουλος δε φροντισε να αντιγραψει τον τροπο λειτουργιας του βαποριου και προσαρμοζοντας το στα δικα του δεδομενα να κανει κατι ποιο αληθινο απο τις κοκκινες φωτοβολιδες... Όταν λες "πιο αληθινό" τι εννοείς; Τα Superfast υστερούσαν στον τρόπο λειτουργίας (αναφέρεις) αλλά και σε χαρακτήρα; Το ζεύγος Polaris-Venus υπήρξε πρωτοπορικό για την εποχή του, χρυσοφόρο στο πέρασμα των χρόνων, αλλά τα fast, όπως και να το κάνουμε, αντιπροσώπευαν τη "νέα γενιά", αναμφίβολα είχαν χαρακτήρα (επιβλητικό) και συνεχίζουν να προσφέρουν υπηρεσίες άξια (και απαστράπτοντα), σε Unity και Corsica. Το ότι έβγαλε το Polaris περισσότερα απ' οσο όλα τα fast μαζί το λες γνωρίζοντας νούμερα; Άσε πάντως να τελειώσουν και τα fast την καριέρα τους Edited March 6, 2011 by proud_ionian
maniac Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) καλά για να δούν τα νούμερα του ΠΟΛΑΡΙΣ τα fast πρέπει να κάνουν τάμα και όχι μόνο τα Fast.όσοι πήγαν να το ''χτυπήσουν'' στα νούμερα νύχτα έφευγαν ΒΑΠΟΡΙ απο τα λίγα που όμοια δεν ξαναβγαίνουν,φτιαγμένα εξ αρχής για θάλασσα ! Οταν έπιασε δρομολόγια στην αρχή στην Πάτρα καθόντουσαν ΟΛΟΙ και χαζεύαν το visor και τις μανούβρες του καπεταν ΖΑΧΟΥ.οι βάρκες στο λιμάνι γινόντουσαν ένα με το που έκανε μανούβρες ! τι να πεις για αυτό το ΒΑΠΟΡΙ τόσες και τόσες ιστορίες έχουμε ακούσει από ανθρώπους που το πονεσαν και το ταξίδευαν όλα αυτά τα χρόνια με μικρές αλλαγές. αν με ρωτήσετε ακόμα και τώρα το ΒΑΠΟΡΙ έχει ζωή και αυτό είναι το μόνο σίγουρο.με τόσες λαμαρίνες που αλλαξάνε στις επισκευές κρατάει άλλο τόσο τώρα θα πείτε είναι και η μηχανή.μπορεί τώρα αυτή την στιγμή να μην συμφέρει αλλά ευκαιρία στην καριέρα του υπήρξε τέλος πάντον σταματάω, ότι και να πούμε το ΒΑΠΟΡΙ θα φύγει και βαμενο και σενιαρισμένο κιόλας θα κάνω μια ερώτηση όμως.δηλαδή είναι τόσο χάλια η μηχανή που ούτε στην ελλάδα δεν πάει?άσχημα θα ήταν να το αγόραζε καμιά εταιρία για RO/RO ?? Edited February 14, 2011 by ΝΙΚΟΛΑΣ
Earl Granville Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 (edited) Δυστυχώς ΝΙΚΟΛΑ όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος. Και το ΠΟΛΑΡΙΣ κάπου εδώ γράφει τις τελευταίες γραμμές της ιστορίας του. Τώρα αν είχε ψωμί ακόμη να δώσει είτε όπως δούλευε τώρα είτε σαν ΦΓ/ΟΓ δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά. Εκείνο όμως που υποθέτω είναι ότι αν οι εποχές ήταν των παχιών αγελάδων, (με μεγάλη κίνηση και με καλά ναύλα ) τότε δεν νομίζω να τελείωνε έτσι απότομα η ιστορία του. Τώρα κάτι τα προβλήματα στην μηχανή , κάτι η έλλειψη ανταλλακτικών, κάτι ότι η κίνηση είναι στο ναδίρ κι οι τιμές των ναύλων υπό του μηδενός έφερε το τέλος για τον βάπορα. Και κακά τα ψέματα για να το αγόραζε κανείς τέτοια εποχή για να το δουλέψει όλα τα παραπάνω επηρεάζουν πολύ. Αν είναι να βγάλεις 2 δραχμές (κι αν θα τις βγάλεις τώρα) και θέλει άλλα τόσα και παραπάνω για επισκευές τότε δεν αξίζει τον κόπο. Προσωπικά δεν είχα ταξιδέψει ποτέ αλλά είχα μπει για επίσκεψη. Πάντα σαν εξωτερική ομορφιά προτιμούσα το ΣΙΡΕΝ αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι το ΠΟΛΑΡΙΣ ήταν πραγματικός γίγαντας. Τεράστια μεταφορική ικανότητα σε φορτηγά κι ένα υπερσύγχρονο πλοίο για τα δεδομένα της εποχής που χτίστηκε.Ακόμη κι η εξωτερική του σχεδίαση δεν φανερώνει με τίποτα την ηλικία του πλοίου. Πιο πολύ με πλοίο δεκαετίας μοιάζει παρά με 35ετίας. Μαζί με τον ΕΡΩΤΑ υπήρξαν τα μακροβιότερα πλοία της Αδριατικής κι αυτό τα λέει όλα. Άντεξε τον ανταγωνισμό σε πολλά επίπεδα κι αυτό το αναδεικνύει στο θρύλο του Μπάρι. Edited February 14, 2011 by Earl Granville
maniac Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 οκ ναι συμφωνώ ότι όλα τα ωραία έχουν ένα τελος αλλά όχι έτσι αυτό το δεν υπάρχουν ανταλλακτικά δεν το καταλαβαίνω όσο και να θέλω το ΒΑΠΟΡΙ πάντως τελευταία που ήταν ηγουμενίτσα και λαμαρίνες άλλαξε και τα πάντα όλα χαρακτηριστικό που μου έμεινε είναι στην αρχή όταν το έδεσαν στο παλιό οι ναύτες έπλεναν την ράμπα με πιεστικό αφαιρεσαν όλη την σκουρία και μέχρι και τώρα είναι πεντακάθαρη και γενικά το βαπόρι είναι σε πολύ καλή κατάσταση.τουλάχιστον μπορούσαν να περιμένουν το καλοκαίρι που θα έχει κίνηση και μετά ας πήγαινε
Earl Granville Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Aυτό όμως με τα ανταλλακτικά είναι κι ο βασικός λόγος που μας αφήνει χρόνους το βαπόρι. Ο τύπος των μηχανών του τοποθετήθηκε μόνο σε αυτό και το αδελφό του. Ποτέ δεν ξαναβγήκε ο ίδιος με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στην αγορά μεταχειρισμένα. Οπότε αν χρειαστείς κάτι σοβαρό όπως είναι ο στρόφαλος ή κάποιο μπλοκ (που σε 35 χρονων βαπόρι κάποια στιγμή θα χρειαστείς) τότε αντίο ζωή. Καλά για παραγγελία καινούριου δεν το συζητάμε αφήνεις ενέχυρο όλο το βαπόρι κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
maniac Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 γι αυτό όταν τους δόθηκε η ευκαιρία πριν κάποια χρόνια(κάποιοι ξέρετε)έπρεπε να αλλαχτούν και τέρμα δηλαδή τόσο χάλια είναι που δεν βγαίνει μέχρι το καλοκαίρι ? γιατί εγώ θυμάμαι και απο κίνηση καλά πήγαινε μέχρι και που έδεσε
proud_ionian Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) παρ'οτι το polaris ειχε προσθεσει θυρες στο γκαραζ και ειχαν γινει εργασιες για ναβελτιωθει ο δεικτης Α/max, θα επρεπε να μειωθει το πρωτοκολλο του απο 600 σε 250 επιβατες. Edited February 23, 2011 by Neptune
maniac Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 αυτό με τους επιβάτες το έχω ξανακούσει και γι άλλα πλοία για ποιο λόγο μειώνετε ? συγνώμη αν είναι χαζή η ερώτηση
proud_ionian Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 δεν ειναι καθολου χαζη. συμφωνα με τους κανονισμους το βαπορι σε περιπτωση εισροης υδατων, το βαπορι πρεπει να μην ανατρεπεται ακομη και αν ολοι οι επιβατες του μαζευτουν στη μια μερια. το βαρος των επιβατων ειναι νομιζω ενας απο τους παραγοντες του τυπου. (σαν βαρος πολλαπλασιαζουμε το πρωτοκολο επι 75 που εχει γινει αυθαιρετα αποδεκτο σαν μεσο βαρος ενος ενηλικα). πολλα πλοια ειδαν το πρωτοκολλο τους να μειωνεται γι αυτον τον λογο. ειχε γινει και σχετικη κουβεντα παλιοτερα στο τοπικ του sardinia vera που ειχε και αυτο χαμηλο πρωτοκολλο για παρομοιους λογους
maniac Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 α τώρα κατάλαβα.ευχαριστώ σήμερα απ ότι είδα στον ΡΟΥΦ(αις )το έχει ανοίξει οπότε ζήτημα χρόνου είναι να ξεκινήσει
polmyt Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Το πλοιο αυριο μαλλον ξεκιναει απο Ηγουμενιτσα και υπαρχει πιθανοτητα να περασει και απο τον Πειραια.Οι Ινδοι σκεφτονται να το μεταπουλησουν και ετσι ισως να γλιτωσει το σκραπ για λιγο ή περισσοτερο απο λιγο καιρο Εδω που τα λεμε γλιτωσε το SATURNUS,γιατι να μην γλιτωσει και το POLARIS
Neptune Posted February 28, 2011 Author Posted February 28, 2011 Και το ονομα αυτου LARIS Και η θλιβερη επιβεβαιωση
maniac Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 (edited) LARIS ??πωωωω (σαν σκύλος μου ακούγετε ) πάει και αυτός ο ΒΑΠΟΡΑΣ ! παίζει να περάσει δηλαδή από Πειραία ? Edited February 28, 2011 by ΝΙΚΟΛΑΣ
Neptune Posted March 1, 2011 Author Posted March 1, 2011 Τελικα την πατησαμε Νικολα LARISA απο σημερα το πρωι το βαπορι. Ρε μηπως τελικα το αγορασε ο γιγαντας ο Πηλαδακης
maniac Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 λες το τα δούμε και μοβ ?? μπορεί να παίζει κάτι.αφού μέχρι πριν κάτι μέρες ήταν ΛΑΡΙΣ είδαμε και την φώτο και τώρα άλλαξε πάλι ? μήπως το ναύλωσε καμιά ΝΕΛ και αυτό και να το δούμε Ηγουμενίτσα-Μπάρι υπό την Β διαχειριστική ?(ο ονειροπόλος )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now