Nick the Greek Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 (edited) On 2/3/2021 at 6:13 PM, Petros P said: Στο λιμάνι του Πειραιά ήρθαν σήμερα η υπερσύγχρονη Ρωσικη φρεγάτα "(αρχι)Ναύαρχος Κασατόνοβ" (Admiral Flota Kasatonov στα ..ρωσικα) και το ρυμουλκο Nikolay Chiker το οποίο βλέπω πως κάποτε το διαχειριζοταν ο Τσαβλίρης ? Η συγκεκριμένη φτιάξη, είχε ως εξής: όταν κατέρρευσε η ΕΣΣΔ και άρχισαν να πωλούνται τα ασημικά, ο Τσαβλίρης ήρθε σε μια συμφωνία με τους Ρωσικό ΠΝ που ήλεγχε τα συγκεκριμένα πλοία για συνεκμετάλλευση στην αρχή του Fotiy Krylov και εν συνεχεία του Nikolay Chiker που τότε ήταν από τα μεγαλύτερα ρυμουλκά-ναυαγοσωστικά στον κόσμο. Οι Ρώσοι είχαν το hardware και ο Τσαβλίρης το εμπορικό know-how. Οπότε αν δεν με απατά η μνήμη μου, ενώ η πλοιοκτησία παρέμεινε Ρωσική και η σημαία Ρώσικη(στο Krylov είχε μπεί και Μάλτα), ο Τσαβλίρης ανέλαβε την εμπορική και επιχειρησιακή διαχείρηση, βάζοντας και ορισμένους δικούς του ανθρώπους επί των πλοίων. Η πληρωμή γινόταν με κάποιας μορφής διαμερισμού των κερδών(profit sharing). Edited February 8, 2021 by Nick the Greek
Petros P Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 Και όσο ξέρω απο συγγενή που είχε πάει σε κάποια operations ,λόγω των απιστευτων δυνατοτήτων του,που τελευταία ξεπέρασαν κάποια της ALP, τα λεφτά ήταν τρελά. Αυτό που δεν ήξερα και δεν ήμουν σίγουρος ηταν το καθεστώς ιδιοκτησίας. Ευχαριστώ Νίκ .
Nick the Greek Posted February 8, 2021 Author Posted February 8, 2021 Ναι, σκέψου πως με ρώσικη σημαία ρυμουλκούσαν τρυπάνια και πηγάδια στον Κόλπο του Μεξικού, κι όχι US Gulf .
nomikos Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 (edited) Αυτό που γνωρίζω είναι πως ήταν το μεγαλύτερο και ισχυρότερο ρυμουλκό στο κόσμο για πολλά χρόνια. Edited February 8, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 (edited) ειχε γινει και ενα... σκανδαλακι τοτε. αρχικα ειχε ανακοινωθει η αγορα απο τον ομιλο τσαβλιρη και ειχε μετονομασθει σε Tsavliris Giant. Ηταν τα πρωτα μετακομμουνιστικα χρονια, οπου οι παλιοι αξιωματουχοι του καθεστωτος, προσπαθουσαν να προσαρμοσουν το χρηματισμο και τη διαφθορα στις νεες συνθηκες. Αν θυμαμαι καλα το Krylov ειχε "πουληθει" εναντι εξευτελιστικου τιμηματος. Τα ατομα που ειχαν υπογραψει απο πλευρας Ρωσσικου Ναυτικου, δεν ειχαν τετοια εξουσιοδοτηση. Οταν πηραν χαμπαρι στη Μοσχα τι ειχε γινει, αρχισαν μια δικαστικη διαμαχη με τον Τσαβλιρη, η οποια εληξε με την αποδοχη απο τον ομιλο Τσαβλιρη οτι το πλοιο δεν του ανηκει, αλλα ανηκει στη Ρωσσικη Ομοσπονδια. Κατοπιν υπεγραφη η συμφωνια ναυλωσης/συνεκμεταλλευσης. Οι παλιοτεροι θυμομαστε τα πανηγυρικα τευχη του Εφοπλιστη για το Tsavliris Giant και τα και μετα την προσπαθεια να προβληθει ανωδυνα η πραγματικοτητα Edited February 8, 2021 by proud_ionian
Ermenegildo Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 ηταν 3 τα ρυμουλκα που προσπαθησε να παρει τοτε ο Τσαβλιρης το Krylov ο αδελφακι του το Chicker και ενα τριτο πιο μικρο το SB408
JohnR730 Posted February 8, 2021 Posted February 8, 2021 Από τα εντυπωσιακότερα ρυμουλκά σε παγκόσμιο επίπεδο με απίστευτες δυνατότητες γι αυτό και οι Ρώσοι αποφάσισαν να τα εκμεταλλευτούν ξανά αυτοί μόνο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 Ας δούμε μια φωτογραφία του Fotiy Krylov με τα σινιάλα της Tsavliris σε επίσκεψη στο Πειραιά το 2007.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now