proud_ionian Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 (edited) On 10/7/2017 at 4:07 PM, proud_ionian said: στο patras old photos, ανεβηκε μια φωτο (ψαρεμμενη στο flickr/grenville), η οποια εχει τραβηχτει απο το ξενοδοχειο galaxy, τη χρονια της αλλαγης (1981)[...]δεμενο το bella maria στη βορεια πλευρα καποια στιγμη μεσα στο '82 το Bella Maria απομακρυνθηκε και εγκαταλειφθηκε στην Ψυτταλεια στη φωτο του @FHFerry βλεπουμε πως ηταν 9 χρονια μετα το πλοιο εμεινε παρα πολλα χρονια προσαραγμενο. σε καποιο shipsmonthly ειχε φωτο του πλοιου στις αρχες των 90s οπου ειχε ανοιξει τελειως στο πλαι και φαινοταν το μηχανοστασιο. τα τελευταια του απομειναρια αποκμακρυνθηκαν πριν 10+ χρονια. Edited February 4, 2023 by proud_ionian ορθογραφια
polmyt Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Nα αναφερουμε οτι ηταν το πρωην ΔΗΛΟΣ του Ευθυμιαδη,χτισμενο το 1950 σαν AZEMMOUR. O Ευθυμιαδης το εφερε το 1969 και το ειχε στην κατοχη του μεχρι το 1980,οπου και πηρε το ονομα BELLA MARIA
polmyt Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Εξαιρετικη η φωτογραφια του σαν BELLA MARIA Ελληνικη η σημαια του και το ονομα στην πρυμη γραμμενο στα ελληνικα ΜΠΕΛΛΑ ΜΑΡΙΑ.Αρκετα περιεργο στο ματι ομολογουμενως
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 1 Posted March 1 (edited) 22 hours ago, proud_ionian said: Υπό την ομπρέλα HELIT ταξιδεψε όσο ταξιδεψε και το Bella Maria Yπάρχει καμία φωτο; Μέχρι τώρα οι πολλοί ξέραμε ότι αφορούσε ΜΥΚΗΝΑΙ κ ΟΛΥΜΠΙΑ μετέπειτα ΑΝCONA k ΠΑΤΡΑ Edited March 2 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 1 Author Posted March 1 Ήμουν μικιό κοπέλι. Θυμάμαι την ταμπέλα στην σκάλα του Μπέλα Μαρία και σχετικές συζητήσεις συγγενικών προσώπων.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 1 Posted March 1 To ΔΗΛΟΣ πουλήθηκε σε μιά Αquavia Shipping το 1980 κ βγήκε ΒΕLLA MARIA H εταιρεία δεν φαίνεται ή δεν ακούστηκε να έχει σχέση με τον Ευθυμιάδη ο οποίος με την μία ή την άλλη μορφή έπαψε να υφίσταται το 1977 Η ταμπέλα μπορεί να ήταν ξεχασμένη κ οι συζητήσεις να ήταν σαν το ράδιο αρβύλα που ακούμε κ τώρα γιά τα βαπόρια. To βαπόρι δεμένο στην Πάτρα
proud_ionian Posted March 2 Author Posted March 2 HELIT, ΕΛΙΤ στα Ελληνικά, Ελληνοϊταλικά Πρακτορεία. Αυτό σίγουρα αφορούσε το Bella Maria και δεν ήταν κάτι ξεχασμένο. Δεν μίλησα εγώ για Ευθυμιάδη, ούτε είπα ότι έχω ακούσει για Ευθυμιάδη.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 2 Posted March 2 (edited) HELIT έχεις γράψει κ ήταν μόνο του Ευθυμιάδη Από πρακτορεία της Πάτρας δεν γνωρίζω ποιό μπορεί να είχε ανακατευτεί Edited March 2 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
proud_ionian Posted March 2 Author Posted March 2 Και το Έρως και το Bella Maria, σίγουρα ήταν Πάτρα μετά το 1977. Σίγουρα επίσης ισχύει αυτό που ανέφερα για Bella Maria και HELIT / ΕΛΙΤ. Αν την περίοδο εκείνη ήταν του Ευθυμιάδη ή του Χουρπιλιάδη ή αν κάποιοι έφτιαξαν μια εταιρία με παρόμοιο όνομα για να τα δουλέψουν, δεν το γνωρίζω.
marittimo Posted March 3 Posted March 3 Από την βραχύβια δράση του ως BELLA MARIA για λογαριασμό της εταιρείας East Med Link Lines Και τον μετέπειτα παροπλισμό στην Πάτρα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 3 Posted March 3 Αχ αυτό το σεντούκι σας κ. καθηγητά, ελαττωματικό πρέπει να είναι, δεν έχει πάτο !!! Παρεμπιπτόντως, για να μην το ξεχάσω που λένε, το BELLA MARIA από τα ομορφότερα ονόματα -που έχω ακούσει- καραβιών. Ειδικά δε για επιβατηγό, κρουαζιερόπλοιο.
Nektarios Papadakis Posted March 3 Posted March 3 Όσον αφορά το ιδιοκτησιακό δεν προκύπτει καμία άμεση εμπλοκή της HELIT στο ΜΠΕΛΛΑ ΜΑΡΙΑ. Πιθανότατα όμως να ήταν ναυλωμένο από την HELIT. Σαν ΜΠΕΛΛΑ ΜΑΡΙΑ είχε νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 7665 και ΔΔΣ SZMG. Ανήκε στον κ. Χρήστο Αβραμίδη (Avramides Maritime Enterprises). Η αρχική εταιρεία το 1980 ήταν Aquaviva Sg Co Ltd. (αυτό είναι το σωστό όνομα και όχι Aquavia που εμφανίζουν πολλά sites στο δίκτυο), ενώ το 1985 η εταιρεία άλλαξε όνομα σε Bella Maria Sg Co Ltd. Παίρνοντας υπόψη ότι σαν ΔΗΛΟΣ είχε νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 3511 δεν μπορεί να μετανηολογήθηκε στην ίδια κλάση οπότε μάλλον είχε αλλάξει σημαία πριν το 1980 για λίγο. Θα το ψάξω και θα επανέλθω.
marittimo Posted March 3 Posted March 3 Υπάρχουν πληροφορίες ότι το πλοίο το 1983 πέρασε στην πλοιοκτησία εταιρείας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και να πάρει το όνομα KHALED 1, τέτοιο όνομα βέβαια δεν εμφανίστηκε ποτέ, δύο χρόνια δε αργότερα το 1985, πέρασε στην πλοιοκτησία της εταιρείας Bella Maria Shipping Co. Ltd. διατηρώντας πάντα το όνομα BELLA MARIA.
Nektarios Papadakis Posted March 3 Posted March 3 Αν ισχύει η πληροφορία, δεν πρέπει να ολοκληρώθηκε η πώληση στους Άραβες, καθώς στα Greek Shipping Directories της εποχής φαίνεται να είναι Ελληνικών συμφερόντων μέχρι το τέλος.
proud_ionian Posted March 3 Author Posted March 3 Διαλύθηκε επί τόπου; Θυμάμαι φωτό σε κάποιο παλιό τεύχος του ships monthly όπου έχει ανοίξει στο πλάι και φαινόταν το μηχανοστάσιο (όταν ήταν στην Αταλάντη)
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 3 Posted March 3 Η Helit (Hellenic Italian line) ειχε μόνο τα 2 πλοια το Πάτρα και το Αγκώνα, μα΄λιστα για μικρό χρονικό διάστημα αλλαξε σε αντίστροφο σήμα Ithel ! Ηταν τότε τα τελευταία χρόνια πριν το οριστικό κλείσμο του Ευθυμιάδη, προφανώς για να αποφύγει κατασχέσεις κλπ.
marittimo Posted March 3 Posted March 3 Υπάρχει όμως η μεταβολή πλοιοκτησίας από την εταιρεία Aquaviva Shipping Co. Ltd, Limassol, στην εταιρεία Bella Maria Shipping Co. Ltd μεταγενέστερα;
Nektarios Papadakis Posted March 3 Posted March 3 Ναι, φαίνεται στο GSD η μεταβολή σε Bella Maria Shipping Co Ltd το 1985 (με αυτή την εταιρεία τελείωσε η καριέρα του) και επιπλέον φαίνεται με το ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ μέχρι τέλους. Δεν πρέπει λοιπόν να προχώρησε η πώληση στους Άραβες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 3 Posted March 3 3 hours ago, proud_ionian said: Διαλύθηκε επί τόπου; Θυμάμαι φωτό σε κάποιο παλιό τεύχος του ships monthly όπου έχει ανοίξει στο πλάι και φαινόταν το μηχανοστάσιο (όταν ήταν στην Αταλάντη) Επί τόπου στην Αταλάντη αφού δεν ήταν αξιόπλοο 6 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Και μια διόρθωση ως προς το πρώτο του όνομα ήταν Azenmour. Αυτό κ το αδελφό ΜΕΛΙΝΑ ex AZROU ήταν φορτηγοποστάλια κονταδελφά με τα DJEBEL DIRA > MELODY κ SIDI OKBA > ΗΛΕΚΤΡΑ,PRINCESS SISSY Ομοίωμα ισάλου του τελευταίου ως γαλλικό υπήρχε σ' ένα πρακτορείο δίπλα στον Αγ Σπυρίδωνα στον Πειραιά. 3 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Η Helit (Hellenic Italian line) ειχε μόνο τα 2 πλοια το Πάτρα και το Αγκώνα, μα΄λιστα για μικρό χρονικό διάστημα αλλαξε σε αντίστροφο σήμα Ithel ! Ηταν τότε τα τελευταία χρόνια πριν το οριστικό κλείσμο του Ευθυμιάδη, προφανώς για να αποφύγει κατασχέσεις κλπ. Είχε θέματα κ με τους ρυμουλκαδόρους που ύψωσαν στο ΕΛΕΑΝΝΑ ιταλική σημαία μόλις το εγκατέλειψε ο καπετάνιος αλλά κ με τη δυσφήμιση λόγω του ναυαγίου Όμως η ΗΕLIT/ ITHEL ήταν πολύ βραχύβια νομίζω κάπου μέχρι το 74.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 4 Posted March 4 Φώτο απο το shipspotting, μαζί με το MELODY στην Ψυττάλεια τον Ιανουάριο του 1991, και όπως βλέπουμε έχει ξεκινήσει η επιτόπου διάλυση. https://www.shipspotting.com/photos/3774619?navList=gallery&shipName=BELLA+MARIA+%26+MELODY&shipNameSearchMode=exact&page=1&viewType=normal&sortBy=newest
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 4 Posted March 4 (edited) 2 κονταδελφά που συνάντησαν το τέλος τους στο ίδιο σημείο.. Edited March 4 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Nektarios Papadakis Posted March 5 Posted March 5 Μια μικρή προσθήκη στα στοιχεία του πλοίου, σαν ΔΗΛΟΣ είχε ΔΔΣ SVOL.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now